Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Crash Tests- Euro NCAP
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Crash Tests- Euro NCAP
    • 1
    • 2
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 39 / 41
    Περί αυτοκίνησης
    38
    809
    10823
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Εγώ σαν μη ειδικός φίλε μου, θα φέρω έναν αντίλογο που έχει αν κάνει με την ποιότητα του χάλυβα που χρησιμοποιείται και το κόστος διαχείρισης του. Μετά μια ‘’σκληρή’’ ποιότητα δεν είναι εύκολη και συγκόλληση του.

      Οπότε προτιμούνται χαμηλότερης σκληρότητας χάλυβες για μείωση του κόστους κατασκευής.

      Δηλαδή μπορείς να επιτύχεις το ίδιο αποτέλεσμα προστασίας με λεπτότερο χάλυβα αλλά υψηλής ποιότητας όσον αφορά τα διάφορα όρια ακαμψίας του. Είτε να χρησιμοποιήσεις χαμηλότερης ‘ποιότητας’’ χάλυβα σε μεγαλύτερο πάχος.

      Κάτι που θα αυξήσει και το βάρος του

      Σωστή η σκέψη μου;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • O
        omikrositalofilos @lap last edited by

        @lap said in Crash Tests- Euro NCAP:

        Εγώ σαν μη ειδικός φίλε μου, θα φέρω έναν αντίλογο που έχει αν κάνει με την ποιότητα του χάλυβα που χρησιμοποιείται και το κόστος διαχείρισης του. Μετά μια ‘’σκληρή’’ ποιότητα είναι εύκολη και συγκόλληση του
        Μπορείς να επιτύχεις το ίδιο αποτέλεσμα με λεπτότερο χάλυβα αλλά άλλης ποιότητας όσον αφορά τα διάφορα όρια ακαμψίας του. Είτε να χρησιμοποιήσεις χαμηλότερης ποιότητα χάλυβα σε μεγαλύτερο πάχος.
        Κάτι που θα αυξήσει και τη μάζα του.

        ΟΡΘΟΤΑΤΑ.

        Ο χαλυβας που λες σαν πιασαρικα ονοματα εχει HTSS και UHTSS, χρησιμοποειται αρκετα χρονια σε συγκεκριμενα κρυφα σημεια για ενισχυση και το δικο σου αμαξι εχει!

        Απλως πλεον μαρκεταρεται εντονα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by lap

          Είχα κάποια λάθη στο κείμενο και το διόρθωσα στο τι ήθελα να πω.

          Τώρα που τα λέμε παρατηρούσα το Tiggo 4 σε ένα διαφημιστικό όπως λες αναφέρει πως έχει από το Α pillar όλο το τόξο πάνω από τη πόρτα του οδηγού καθω και όλο το b pillar με χάλυβα των 1500mPa

          Μου φάνηκε πάρα πολύ υψηλό νούμερο. Και μεγάλη έκταση χρήσης του.

          Αλλα αυτό δεν σημαίνει πως θα είναι ανώτερο από κάποιο άλλο χαμηλότερης σκληροντητας εφόσον δεν γνωρίζουμε τα πάχη του και τα εσωτερικά τμήματα στα κομβικά σημεία…σωστά;

          6ccc97b3-ee31-4432-b206-ed8a6ffc7b71-image.jpeg

          Εντωμεταξύ παρατηρώ πως δεν το ονομάζουν tensile αλλά strength….

          Χμμμμμ

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          O 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • O
            omikrositalofilos @lap last edited by omikrositalofilos

            @lap said in Crash Tests- Euro NCAP:

            mPa

            MPa οχι mPa θα ηταν πολυ κακο, παντα φιλικα το λεω

            @lap said in Crash Tests- Euro NCAP:

            Μου φάνηκε πάρα πολύ υψηλό νούμερο. Και μεγάλη έκταση χρήσης του.

            εφελκυστικη αντοχη των 1450 MPa ειναι τρομερα υψηλη, ομως αυτοι οι χαλυβες συνηθως αστοχουν σε διάτμηση λογω των φορτιων και των συνδεσεων, σε διάτμηση η αντοχη τους μπορει να ειναι και κατω του 40% της εφελκυστικης. Παλι ομως αξιοθαυμαστο νουμερο. Δεν νομιζω πως ειναι ολοκληρη η κολωνα αλλα οι εσωτερικες τις δομες, εξωτερικα προφανως δεν μπορει να βαλει τετοια υλικα καθως δεν μπορει να τα διαμορφωσεις ευκολα.

            @lap said in Crash Tests- Euro NCAP:

            Αλλα αυτό δεν σημαίνει πως θα είναι ανώτερο από κάποιο άλλο χαμηλότερης σκληροντητας εφόσον δεν γνωρίζουμε τα πάχη του και τα εσωτερικά τμήματα στα κομβικά σημεία…σωστά;

            Κοιτα εδω δεν μιλας για απλη μηχανικη μιλας για πολυπλοκες καταπονησεις δυναμικα φαινομενα και και και... Προφανως η διατομη που ειναι η λεξη που ψαχνεις παιζει τεραστιο ρολο, αλλα την διατομη την αυξανεις οπου χρειαζεται για οσο χρειαζεται και την απομειωνεις για να γλυτωσεις βαρος εκει που δεν χρειαζεται. Αλλες παραμετροι ειναι οι συγκολησεις (πχ πυκνοτητα πονταρισματος ή laser κλπ). Οποτε σιγουρα δεν μπορει να υπολογισεις τιποτα.

            Ποιοτικα ομως αν το εξετασεις ΝΑΙ, σαφεστατα σε προδιαθετει σε πολυ καλη συμπεριφορα!

            Μετα την φωτογραφια που παρεθεσες μιλας για το εξωτερικο φυλλο της εσωτερικης δομης. Θελανε να πετυχουν πολυ καλα αποτελεσματα σε υποβαθμιση (πχ φορτηγο που μπαινει απο κατω, και πιθανα σε κολωνα και συμμετρικη πλευρικη.

            Πολυ καλη δουλεια...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • O
              omikrositalofilos @lap last edited by omikrositalofilos

              @lap said in Crash Tests- Euro NCAP:

              Εντωμεταξύ παρατηρώ πως δεν το ονομάζουν tensile αλλά strength…

              Ultra high tensile strength steel = Χαλυβας υπερ υψηλης εφελκυστικης αντοχης.

              Tensile strentgh = εφελκυστικη αντοχη

              Shear strength = διατμητικη αντοχη (δεν δινεται σχεδον σε κανενα υλικο καθως ειναι πολυπλοκη μορφη αστοχιας, συνηθως ειναι στο 50% της εφελκυστικης για αυτους τους χαλυβες, πχ στα χυτα ειναι μεγαλυτερη της εφελκυστικης)

              R O 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by lap

                Ναι μπράβο διατομή. Δεν το έχω με το λεξιλόγιο και την γραφή κάποιες φορές.

                Φυσικά MPa αλλά παλεύεις με το τ9 του apple. Η χειρότερη αναβάθμιση στην ιστορία του σύμπαντος…
                Τεσπα.

                Οπότε για να μάθω κάτι καινούργιο σήμερα…

                Τα εξωτερικά φύλλα υπερυψηλής αντοχής, παίζουν ρόλο ώστε να διατηρούν την φόρμα του τόξου και όχι τόσο στην ουσιαστική ακαμψία του κλωβού ασφαλείας ;;;;

                Άρα είναι και λιγάκι διαφημιστικό τρικ;;;

                Άρα εσύ θα κοίταζες τη εσωτερική δομή κάτω από το φύλλο αυτό …σωστά;

                Υ.γ Αυτοί λένε ultra strength όχι tensile, μήπως είναι κάποια παγίδα ;

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster @omikrositalofilos last edited by red_monster

                  @omikrositalofilos said in Crash Tests- Euro NCAP:

                  @red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:

                  πάρχουν ακόμα ιταλοφιλοι φοιτητές με τέτοια κολλήματα ; Ήταν βαριά γιατί ήταν κακοσχεδιασμένη ! Η συσχέτιση βάρους με παθητική ασφάλεια μας δίνει βεβαιότητα για το αν καταλαβαίνεις μηχανική ! Οχι !!

                  Χαχα καλα καλα ετσι θα ειναι σιγουρα.

                  Η μαζα εχει αμεση εξαρτηση τοσο με τις πλαστικες κρουσεις οσο και με τις δομες ασφαλειας για αυτο δεν βρισκεις ουτε ενα συγχρονο οχημα που να ειναι ελαφρυ
                  Peugeot 308 = 1340kg (στεγνο)
                  Peugeot 307 = 1150kg (στεγνο)
                  Brera = 1445kg (στεγνο)
                  SAAB 9-3 = 1440kg (στεγνο) (ενα απο τα ασφαλεσταρα αυτοκινητα την εποχη του)
                  Volvo S40 = 1400kg (στεγνο) (ενα απο τα ασφαλεσταρα αυτοκινητα την εποχη του)

                  Βλεπεις ΜΗΠΩΣ ρωταω καποιο trend?

                  Λέω ότι αυτό που γράφεις είναι παντελώς μπακαλίστικη λογική γιατί δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις τη διατάξη, τη θέση το υλικό και τη συμπεριφορά των επιμέρους στοιχείων.

                  Θα σε σοκάρω, αλλά στη μηχανική υπάρχουν διατάξεις (πχ δικτυώματα) που με μικρότερο βάρος έχουν μεγαλύτερη αντοχή σε δυναμικές και στατικές φορτίσεις! Αρα ότι μας λες είναι μπακαλίστικες προσεγγίσεις νηπιακού επιπέδου !

                  O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by

                    Ναι αλλά εμείς θέλουμε αμάξωμα αυτοκινήτου, όχι φόρμουλα

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster @omikrositalofilos last edited by

                      @omikrositalofilos said in Crash Tests- Euro NCAP:

                      @lap said in Crash Tests- Euro NCAP:

                      Εντωμεταξύ παρατηρώ πως δεν το ονομάζουν tensile αλλά strength…

                      Ultra high tensile strength steel = Χαλυβας υπερ υψηλης εφελκυστικης αντοχης.

                      Tensile strentgh = εφελκυστικη αντοχη

                      Shear strength = διατμητικη αντοχη (δεν δινεται σχεδον σε κανενα υλικο καθως ειναι πολυπλοκη μορφη αστοχιας, συνηθως ειναι στο 50% της εφελκυστικης για αυτους τους χαλυβες, πχ στα χυτα ειναι μεγαλυτερη της εφελκυστικης)

                      Αυτός είναι σοβαρός λόγος να σου πάρουν πίσω το πτυχίο ή δίπλωμα. Αν έχεις δηλαδή !

                      Και η από κάνω πρόταση είναι λόγος για το ίδιο !

                      O 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Βαριές κουβέντες κόκκινο τέρας.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A d P
                          A d P moderator @lap last edited by

                          @lap said in Crash Tests- Euro NCAP:

                          Βαριές κουβέντες κόκκινο τέρας.

                          Γιατί σου έχει δείξει το πτυχίο του;

                          I EAT MILF AND COOKIES

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            omikrositalofilos @red_monster last edited by

                            @red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:

                            Αυτός είναι σοβαρός λόγος να σου πάρουν πίσω το πτυχίο ή δίπλωμα. Αν έχεις δηλαδή !
                            Και η από κάνω πρόταση είναι λόγος για το ίδιο !

                            06b21756-9f55-4544-a395-f2294e7c0a84-image.png

                            Thank you next!

                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Μα τώρα είναι δυνατόν να διατυμπανίζεις ότι είσαι μηχανικός και τι να μας πουν τα μαστορια και να υποστηρίζεις ότι υπάρχει χάλυβας με μεγαλύτερη αντοχή σε διατμηση έναντι του εφελκυσμού ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                omikrositalofilos @red_monster last edited by

                                @red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:

                                δικτυώματα

                                δικτυωματα ειναι στο επιπεδο, μαλλον θελεις να πεις χωροδικτυωματα αλλα τελος παντων ειπαμε να μου παρουν το πτυχιο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster @omikrositalofilos last edited by A d P

                                  @omikrositalofilos said in Crash Tests- Euro NCAP:

                                  @red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:

                                  Αυτός είναι σοβαρός λόγος να σου πάρουν πίσω το πτυχίο ή δίπλωμα. Αν έχεις δηλαδή !
                                  Και η από κάνω πρόταση είναι λόγος για το ίδιο !

                                  !)

                                  Thank you next!

                                  Εχεις καταλάβει ότι εδώ μιλάμε για χυτοσίδηρο ;

                                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Ξέρω ‘γώ;;;

                                    Ο άνθρωπος είπε πως έχει σχετικές σπουδές και έχει όλη την καλή διάθεση να μας εξηγήσει κάποια πράγματα.

                                    Εάν έκανε ένα λάθος εδώ είμαστε να συζητήσουμε. Μπορούμε να κρίνουμε εμείς εάν πρέπει να του αφαιρέσουν την άδεια ή δίπλωμα;

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      omikrositalofilos @red_monster last edited by omikrositalofilos

                                      @red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:

                                      χυτα ειναι μεγαλυτερη της εφελκυστικης

                                      @red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:

                                      Εχεις καταλάβει ότι εδώ μιλάμε για χυτοσίδηρο

                                      Πες μου σε παρακαλω τι διαβαζεις να καταλαβω κι εγω ο ανθρωπος!!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        omikrositalofilos @omikrositalofilos last edited by

                                        @omikrositalofilos said in Crash Tests- Euro NCAP:

                                        συνηθως ειναι στο 50% της εφελκυστικης για αυτους τους χαλυβες

                                        @omikrositalofilos said in Crash Tests- Euro NCAP:

                                        στα χυτα ειναι μεγαλυτερη της εφελκυστικης

                                        ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΠΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΩ,
                                        αλλα κατι δεν διαβασες καλα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Ρε θα μας τρελάνεις ;
                                          Μιλάμε για διαφορετικά υλικά ! Τόση ώρα για χάλυβα δεν μιλάμε ;

                                          O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            omikrositalofilos @red_monster last edited by omikrositalofilos

                                            @red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:

                                            Μιλάμε για διαφορετικά υλικά ! Τόση ώρα για χάλυβα δεν μιλάμε ;

                                            μιλησα για την διατμητικη αντοχη!!!!! ΓΙΑ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ

                                            και ειπα στους χαλυβες ειναι γυρω στο 50% στα ΧΥΤΑ πολλες φορες ειναι υψηλοτερη, εγω μαλλον θα τρελαθω εδω μεσα

                                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 39 / 41
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr