-
Δεν έρχεται...μη φοβάσαι.
-
@lap said in ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΑΜΕ:
Παράξενο ένας άθεος να υπερασπίζεται τον θεοκεντρισμο στην τέχνη των άλλων.
Σου αρέσουν οι παπαροκαδες;
Εγώ κρίνω το αποτέλεσμα, σε τραγούδια της σημερινής εποχής και όχι σε αυτά πριν 1000 έτη με την ιστορικότητα τους.
Δηλαδή κρίνω πως ένα είδος μουσικής της ελληνικής μουσικής σκηνής πέρα από την μουσική μορφολογία του που αναδεικνύει μια πολυπλοκοτητα (όχι πάντοτε) ως θεματολογία εξυμνεί τον άνθρωπο και τις εσωτερικές του αδυναμίες, τις κοινωνικές του σχέσεις, τον αγώνα του, το ήθος ή την περιγραφή αυτού στην εποχή όπου και ζει.
Το να τραγουδάω ιστορίες για μυθικά τέρατα μεσαιωνικών θρύλων που κυνηγάνε ανθρώπους και υποταγμένες ψυχές, δεν το βρίσκω ενδιαφέρον.
Και για αυτό έκανα αυτήν την αντιδιαστολή.
Ως μουσικό άκουσμα όντως έχουν κάποιες καλές στιγμές, μου αρέσει η μεταλ....αλλά δεν τραβάει ως τέχνη και νοήματα μπροστά στην σοβαρή ποίηση.
Γνώμη μου....εάν δεν συμφωνείς.... Δεκτον...
Μη πολιτικοποιειςτο προσωπικό σου γούστο στη μουσική.
Βάλε λίγο σε μια σειρά τα πράγματα!!!
Αρχικά κάνεις κριτική σε ένα είδος μουσικής (μέταλ) με ένα άλλο!
Στην συνέχεια πάλι σε διαφορετικά είδη χρόνους (κοινωνικές περιόδους κλπ) πας να κάνεις σύγκριση!
Σου είπα από την αρχή κάνε σύγκριση με ίδια πράγματα (είδη μουσικής, κοινωνικές περιόδους κλπ)
Γενικά στο μέταλ πολύ λίγο έως ελάχιστα θα βρεις μελοποίηση ποίησης πόσο μάλλον ποίησης που εκφράζει κοινωνικά συναισθήματα κοινωνικές καταστάσεις. Μόνο κάποιες διασκευές!
Τεράστια αδυναμία του μέταλ αυτή!!!
Και το ελληνικό μέταλ για αρχαίες θεότητες μιλάει κυρίως!!! Οπότε αν θέλουμε να κάνουμε συγκρίσεις σε στοίχους, θα κάνουμε συγκρίσεις σε στοίχους ίδιας μουσικής!!!
Βέβαια πρέπει να δούμε και τις κοινωνικές εξελίξεις την περίοδο ανάπτυξης του Μέταλ!Πάμε στο 2ο και βασικότερο κομμάτι.
Η μουσική και η ποίηση σαν κομμάτι πολιτισμού εκφράζει την κοινωνία (βιώματα, ανάγκες κλπ) του λαού, την εποχή που γράφτηκε
Μεγάλη η πολιτιστική παραγωγή κοινωνικής ποίησης και μουσικής στην Ελλάδα των κοινωνικών αλλαγών από το 1920-1980, μηδενική σήμερα, επίσης μεγάλη την εποχή συγκρότησης της ελληνικής αστικής τάξης και της επανάστασης του 1821, επίσης έκανε μεγάλη κουρμπα μετά.
Αντίστοιχα στην Ευρώπη κάτι τέτοιο δεν είχες εκείνη την εποχή (το είχες νωρίτερα όμως), με εξαίρεση ίσως την Ιρλανδία (πχ for those who died for liberty που έγινε και μέταλ διασκευή)
Σε παγκόσμιο επίπεδο είχες κοινωνική ποίηση όπου υπήρχε κοινωνική ανάγκη να εκφραστούν κοινωνικά βιώματα, αλλά δεν γνωρίζω αν υπήρχε μελοποίηση αυτής της ποίησης, ώστε να γίνει γνωστή. Λογικά κάτι τέτοιο θα έγινε, όπως έγινε και εδώ! -
@nickthetrib said in ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΑΜΕ:
@lap said in ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΑΜΕ:
Παράξενο ένας άθεος να υπερασπίζεται τον θεοκεντρισμο στην τέχνη των άλλων.
Σου αρέσουν οι παπαροκαδες;
Εγώ κρίνω το αποτέλεσμα, σε τραγούδια της σημερινής εποχής και όχι σε αυτά πριν 1000 έτη με την ιστορικότητα τους.
Δηλαδή κρίνω πως ένα είδος μουσικής της ελληνικής μουσικής σκηνής πέρα από την μουσική μορφολογία του που αναδεικνύει μια πολυπλοκοτητα (όχι πάντοτε) ως θεματολογία εξυμνεί τον άνθρωπο και τις εσωτερικές του αδυναμίες, τις κοινωνικές του σχέσεις, τον αγώνα του, το ήθος ή την περιγραφή αυτού στην εποχή όπου και ζει.
Το να τραγουδάω ιστορίες για μυθικά τέρατα μεσαιωνικών θρύλων που κυνηγάνε ανθρώπους και υποταγμένες ψυχές, δεν το βρίσκω ενδιαφέρον.
Και για αυτό έκανα αυτήν την αντιδιαστολή.
Ως μουσικό άκουσμα όντως έχουν κάποιες καλές στιγμές, μου αρέσει η μεταλ....αλλά δεν τραβάει ως τέχνη και νοήματα μπροστά στην σοβαρή ποίηση.
Γνώμη μου....εάν δεν συμφωνείς.... Δεκτον...
Μη πολιτικοποιειςτο προσωπικό σου γούστο στη μουσική.
Βάλε λίγο σε μια σειρά τα πράγματα!!!
Αρχικά κάνεις κριτική σε ένα είδος μουσικής (μέταλ) με ένα άλλο!Το κατάλαβα! Για αυτό και την έκανα!
Στην συνέχεια πάλι σε διαφορετικά είδη χρόνους (κοινωνικές περιόδους κλπ) πας να κάνεις σύγκριση!
Οχι μιλάω για μουσικές που ακούς σήμερα όχι πριν 500-1000 έτη!
Σου είπα από την αρχή κάνε σύγκριση με ίδια πράγματα (είδη μουσικής, κοινωνικές περιόδους κλπ)
Μα εάν συγκρίνεις όμοια πράγματα πως θα διαπιστώσεις την «ανωτερότητα» του ενός από του άλλου ως είδος!
Γενικά στο μέταλ πολύ λίγο έως ελάχιστα θα βρεις μελοποίηση ποίησης πόσο μάλλον ποίησης που εκφράζει κοινωνικά συναισθήματα κοινωνικές καταστάσεις. Μόνο κάποιες διασκευές!
Τεράστια αδυναμία του μέταλ αυτή!!!
Και το ελληνικό μέταλ για αρχαίες θεότητες μιλάει κυρίως!!! Οπότε αν θέλουμε να κάνουμε συγκρίσεις σε στοίχους, θα κάνουμε συγκρίσεις σε στοίχους ίδιας μουσικής!!!
Βέβαια πρέπει να δούμε και τις κοινωνικές εξελίξεις την περίοδο ανάπτυξης του Μέταλ!Νίκο δεν συγκρίνω αυτοκίνητα, συγκρίνω τέχνη! Είτε ελληνικό είτε ξένο μέταλ όπως λες πάσχει σε επίπεδο στοίχων και νοημάτων! Αυτό λέω!
Σε επίπεδο μουσικής έχει πολλά καλά στοιχεία αλλά και πάλι κάπου χάνεται!
Γενικά μου αρέσει… όπως μου αρέσουν πολλά είδη και πολλά ελληνικά τραγούδια όλων των ειδών. Αρκεί να είναι καλά!
Η τέχνη δεν συγκρίνεται επ το ίδιο είδος! Η τεχνη είναι ενιαία οπότε όλα τα είδη συγκρίνονται μεταξύ τους! Εάν σου αρέσει η παραδοσιακή ιαπωνική μουσική θα την βρίσκεις ανώτερη ως τέχνη από όσες δεν σου αρέσουν! Δεν θα ψάξεις να βρεις ιαπωνική παραδοσιακή μουσική της Ελλάδας για να συγκρίνεις!
Απλώς θα σου αρέσει η ιαπωνική παραδοσιακή μουσική! Τελεια!
Πάμε στο 2ο και βασικότερο κομμάτι.
Η μουσική και η ποίηση σαν κομμάτι πολιτισμού εκφράζει την κοινωνία (βιώματα, ανάγκες κλπ) του λαού, την εποχή που γράφτηκε
Μεγάλη η πολιτιστική παραγωγή κοινωνικής ποίησης και μουσικής στην Ελλάδα των κοινωνικών αλλαγών από το 1920-1980, μηδενική σήμερα, επίσης μεγάλη την εποχή συγκρότησης της ελληνικής αστικής τάξης και της επανάστασης του 1821, επίσης έκανε μεγάλη κουρμπα μετά.Έντονη και σήμερα, διαφωνώ! Ισως όχι στον βαθμό των πρώτων ετών της μεταπολίτευσης αλλά υπάρχει!
Αντίστοιχα στην Ευρώπη κάτι τέτοιο δεν είχες εκείνη την εποχή (το είχες νωρίτερα όμως), με εξαίρεση ίσως την Ιρλανδία (πχ for those who died for liberty που έγινε και μέταλ διασκευή)
Σε παγκόσμιο επίπεδο είχες κοινωνική ποίηση όπου υπήρχε κοινωνική ανάγκη να εκφραστούν κοινωνικά βιώματα, αλλά δεν γνωρίζω αν υπήρχε μελοποίηση αυτής της ποίησης, ώστε να γίνει γνωστή. Λογικά κάτι τέτοιο θα έγινε, όπως έγινε και εδώ!Έγινε και σε άλλες χώρες αλλά μάλλον η Ελλάδα έχει παγκοσμίως τα πρωτεία στο πλήθος μελοποίησης ποιημάτων και στον βαθμό που αυτό έγινε! Αυτό σημαίνει άλλωστε έντεχνο τραγούδι! Δηλαδή τραγούδι που στην ουσία είναι μελοποιημένη ποίηση δίνοντας περισσότερη έμφαση στο νόημα παρά σε οτιδήποτε άλλο!
Αυτό οδήγησε στις επόμενες γενιές στοιχουργων όπως π.χ την Λινα Νικολακοπούλου και πολλοί άλλοι και άλλες που ενώ θεωρούνται απλώς στοιχουργοι το επίπεδο τους έφτασε σε τόσο υψηλό βαθμό που στην ουσία έδωσαν στον λαό ποιήματα με μελωδίες!
-
Μου αρέσει η συζήτηση όπως εξελίσσεται! Ωραίος ο @nickthetrib
Μάλλον δε θα αρέσει στους διαχειριστές!!!

-
Σιγά μην κάτσω να τα διαβάσω


Μόνο αν σε flagαρει κάποιος θα μπω να σου ρίξω μπαν


-

Αν flagάρω εγώ κάποιον άλλον, θα του ρίξεις μπαν;
-
-
-
-
Τετοια τραγουδια θελεις σε νυχτερινη βολτα ανοιχτου δρομου με το αμορε. Αλλα θελει καλοκαιρι και ανοιχτα παραθυρα αλλιως δεν λεει.
Just my vibe δηλαδη...
-
@a-d-p said in ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΑΜΕ:
Σιγά μην κάτσω να τα διαβάσω


Μόνο αν σε flagαρει κάποιος θα μπω να σου ρίξω μπαν


Το είπα από την αρχή ότι πρέπει να πάει σε ξεχωριστό τοπικ
-
@omikrositalofilos said in ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΑΜΕ:
Τετοια τραγουδια θελεις σε νυχτερινη βολτα ανοιχτου δρομου με το αμορε. Αλλα θελει καλοκαιρι και ανοιχτα παραθυρα αλλιως δεν λεει.
Just my vibe δηλαδη...
Μπάσα, το έχει και το μέταλ καψουροτράγουδα
Youtube Video -
@lap said in ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΑΜΕ:
Μου αρέσει η συζήτηση όπως εξελίσσεται! Ωραίος ο @nickthetrib
Μάλλον δε θα αρέσει στους διαχειριστές!!!

Άσε να το πάνε σε ξεχωριστό τοπικ και συνεχίζουμε, έχει ψωμί η κουβέντα ακόμα!!!
Πάντως μια μικρή συνέχεια η Λίνα Νικολακοπούλου, ο Αλκαίου είναι στιχουργοί, έγραφαν και ευτυχώς γράφουν με μόνο στόχο αυτό που γράφουν να γίνει τραγούδι, ο ποιητής δεν έχει αυτό το σκοπό!!!
Φτάνει όμως γιατί το επόμενο σεντόνι είναι πολύ κοντά!!! -
Ναι αλλά το επίπεδο τους περνάει στο φάσμα της ποίησης
Για παράδειγμα δες στοίχοι του ελευθερίου!
Φαρμακωμένος ο καιρός παραμονεύει
μες τα στενά του κάτω κόσμου να σε βρει
και δεκατρείς αιώνες άνεργος γυρεύει
την κιβωτό σου και το αίμα να σου πιειΣε καρτερούν μαστιγωτές και συμπληγάδες
μες τα μαλάματα μια νύφη ξαγρυπνά
κι έχει στ’ αυτιά της κρεμασμένες τις Κυκλάδες
κι ειν’ το κρεβάτι της λημέρι του φονιάΚρυφά τα λόγια τα πικρά μες το κοχύλι
κρυφά της θάλασσας τα μάγια στο βοριά
θα σβήσει κάποτε στο σπίτι το καντήλι
και μήτε πόρτα θα `βρεις μήτε κλειδαριάΤου κάτω κόσμου τα πουλιά και τα παγώνια
με φως και νύχτα σου κεντούν μια φορεσιά
άνθρωποι τρίζουν κι ακονίζουν τα σαγόνια
πηδούν και τρέχουν και σε φτάνουν στα μισά -
@lap said in ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΑΜΕ:
Επίτηδες ψάχνεις καμένα συγκροτήματα για τρολαρίσμα;
Οι children of bodom είναι καλοί, ξεκίνησα να τους ακούω πριν 25 χρόνια!!!
Είχαν πάντα μελωδικά τμήματα στα τραγούδια τους εκτός από τα μπρουταλ φωνητικά. -
@nickthetrib said in ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΑΜΕ:
Μπάσα, το έχει και το μέταλ καψουροτράγουδα
Νταξ το μπασο ειναι αναγκαιο πρεπει λιγο να σλαπαρει οπως λεμε στην πιατσα. Υπαρχουν δε και καποια ροκ κομματια που τα ακουω κι εγω αλλα οχι για οδηγηση, σπιτι στο συστημα...
Το προβλημα ειναι βρεθει ο καταλληλος δρομος, οχι η καταλληλη μουσικη!!!!
Παραλιακη/λιμανακια ηταν εξαιρετικος δρομος για αυτη την δουλεια αλλα εχει καταντησει τρομερα επικινδυνος και βαρια ελεγχομενος.
Και αυτο με εκνευριζει απιστευτα εναν τρομερο δρομο που μπορουσες να το απολαυσεις με πιο σπορτιφ (δεν εννοω να τρεχεις εννοω να ρεεις μην παρεξηγηθω κιολας) τροπο τον καταστρεψανε και οι μεν και οι δε...
P.S. Γενικα ολη αυτη η αντιαυτοκινητοκουλτουρα, καταστρεφει την λιγη ελευθερια που θελουμε και χρειαζομαστε, γενικα επικρατει μια συγχιση στο τι πραγματικα συμβαινει και τι πραγματικα προκαλει. Γενικα υπαρχει συγχιση των εννοιων causation vs correlation αλλα τι να κανουμε...
-
Δεν πάσχει τόσο πολύ όσο νομίζετε το metal από στίχους.
-
-
@lap said in ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΑΜΕ:
Ναι αλλά το επίπεδο τους περνάει στο φάσμα της ποίησης
Για παράδειγμα δες στοίχοι του ελευθερίου!
Φαρμακωμένος ο καιρός παραμονεύει
μες τα στενά του κάτω κόσμου να σε βρει
και δεκατρείς αιώνες άνεργος γυρεύει
την κιβωτό σου και το αίμα να σου πιειΣε καρτερούν μαστιγωτές και συμπληγάδες
μες τα μαλάματα μια νύφη ξαγρυπνά
κι έχει στ’ αυτιά της κρεμασμένες τις Κυκλάδες
κι ειν’ το κρεβάτι της λημέρι του φονιάΚρυφά τα λόγια τα πικρά μες το κοχύλι
κρυφά της θάλασσας τα μάγια στο βοριά
θα σβήσει κάποτε στο σπίτι το καντήλι
και μήτε πόρτα θα `βρεις μήτε κλειδαριάΤου κάτω κόσμου τα πουλιά και τα παγώνια
με φως και νύχτα σου κεντούν μια φορεσιά
άνθρωποι τρίζουν κι ακονίζουν τα σαγόνια
πηδούν και τρέχουν και σε φτάνουν στα μισάΡε στο ότι είναι ποίηση δεν διαφωνώ!!!
Ο Γκάτσος πχ δεν έγραψε τα ποιήματα του για να γίνουν τραγούδια!
Η μουσική ήρθε μετά, αρκετά μετά.
Αυτό κάνει μια διαφορά.
Εδώ μπορεί κάποιος να έχει μελωδίες ή εικόνες πολύ πριν γίνει τραγούδι! -
Ναι Νίκο, εγώ ισχυρίζομαι πως η ελληνική μουσική σκηνή μέσα από αυτήν την έντονη αλληλεπίδραση της ποίησης με την μελοποίηση δημιούργησε ένα είδος μουσικής υψηλών νοημάτων ενώ παράλληλα πολλές φορές οι συνθέτες που έσκυψαν από πάνω της είχαμε την τύχη να ναι και οι μεγαλύτεροι αυτής της χώρας! Οπότε οι μελωδίες ήταν αντίστοιχου υψηλού επιπέδου!
ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΑΜΕ
