-
Οταν πήρα το ταπεινό και του έκανα βόλτες! Την ίδια περίοδο φιλαράκια πήραν πολύ ακριβά αυτοκίνητα κάποια ήταν μεταχειρισμένα με ελάχιστα χιλιόμετρα! (Κληρονόμοι και κάποιοι γεροι κληρονόμοι, όχι αστεία)
Ε λοιπόν την ευχαρίστηση που μου έδινε ο υψηλός δείκτης VFM δεν περιγράφεται! Οχι μονάχα δεν ζήλευα αλλά τους λυπόμουν με την καλή την έννοια! Μη παρεξηγηθώ
Μια περιουσία για ανούσια πράγματα στην κίνηση της πόλης και δεν είχαν ότι χρειαζόταν
Τότε τα full led και το ACC δεν το είχαν premium αυτοκίνητα, εγώ τα είχα και τα χρησιμοποιούσα
-
Tι αυτοκίνητο έχεις?
-
Το καλύτερο!
Suzuki
-
-
Το καλύτερο

Swift
-
Τιμιο.Οχι dacia ομως χαχαχα
-

Δεν κατάλαβες, εμείς (εγώ ο γάτος και μερικοί ακόμα) μπορούμε να σχολιάζουμε τη SUZUKI!
Οι υπόλοιποι θα σκέφτεστε διπλά πριν ξυπνήσετε τον samurai μέσα μας
-
Να κάνουμε μία ανακεφαλαίωση λίγο, τι γνωρίζουμε (και αν κάνω κάπου λάθος) για τους νέους κινητήρες που θα έρθουν , καθώς φίλος-συνεργάτης είναι ένα βήμα πριν το ταμείο , ΑΛΛΑ θέλει και τετρακίνηση και ιδανικά Lpg.
Θα έρθει ο ήπια υβριδικός Hybrid-G 150 4x4, ο οποίος όμως ΔΕΝ έχει υγραέριο και η τετρακίνηση είναι με πίσω ηλεκτρομοτέρ. Σωστά ; Αν ναι, Απορρίπτεται.
Συνδυασμός Lpg ΚΑΙ τετρακίνησης αναμένεται;;; μάλλον όχι , σωστά; Αυτό μας ενδιαφέρει. Αλλιώς κλασσική τετρακίνηση μόνο με βενζίνη και τον 140αρη βενζίνη.
Αν και εναλλακτικές δεν υπάρχουν (δε θέλει βιτάρα , δυστυχώς) , οπότε μάλλον προβλέπω ο συμπαθής Ρουμάνος να "πιανει" δουλειά σχετικά άμεσα.
-
@civil357 said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Να κάνουμε μία ανακεφαλαίωση λίγο, τι γνωρίζουμε (και αν κάνω κάπου λάθος) για τους νέους κινητήρες που θα έρθουν , καθώς φίλος-συνεργάτης είναι ένα βήμα πριν το ταμείο , ΑΛΛΑ θέλει και τετρακίνηση και ιδανικά Lpg.
Θα έρθει ο ήπια υβριδικός Hybrid-G 150 4x4, ο οποίος όμως ΔΕΝ έχει υγραέριο και η τετρακίνηση είναι με πίσω ηλεκτρομοτέρ. Σωστά ; Αν ναι, Απορρίπτεται.
Συνδυασμός Lpg ΚΑΙ τετρακίνησης αναμένεται;;; μάλλον όχι , σωστά; Αυτό μας ενδιαφέρει. Αλλιώς κλασσική τετρακίνηση μόνο με βενζίνη και τον 140αρη βενζίνη.
Αν και εναλλακτικές δεν υπάρχουν (δε θέλει βιτάρα , δυστυχώς) , οπότε μάλλον προβλέπω ο συμπαθής Ρουμάνος να "πιανει" δουλειά σχετικά άμεσα.
Ηπια υβριδικό lpg με 4χ4 αυτόματο θα είναι με ξεχωριστό ηλεκτροκινητήρα πισω ανεξάρτητο!
-
Εκδοσαρα……
Στο πίσω διαφορικό θα έχει και ΔΕΥΤΕΡΟ κιβώτιο ταχυτήτων δύο σχέσεων.
-
@lap said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Εκδοσαρα……
Στο πίσω διαφορικό θα έχει και ΔΕΥΤΕΡΟ κιβώτιο ταχυτήτων δύο σχέσεων.
Στα χαρτια ναι αλλα φοβάμαι την τόση πολυπλοκότητα.Εδω δεν βγάζουν άκρη (ακόμα) με το φουλ υβριδικό.Και εδω μαζεύονται πολλα.Θα δούμε
-
Ανούσια πολυπλοκότητα πιστεύω, η επιλογή πίσω ηλεκτρομοτέρ για τετρακίνηση, σε ένα αυτοκίνητο που ήδη παράγεται με "κλασσικό" σύστημα τετρακίνησης.
Άσε που έχω αμφιβολίες τόσο για την αποτελεσματικότητα του , όσο και τη λειτουργία (αξιοπιστία;) του αν σκεφτείς και το διπλοσύμπλεκτο , σε δύσκολες συνθήκες.
Άρα μένουμε μόνο με βενζίνη στο κλασσικό τετρακίνητο. (δε μας βοηθάς ρε dacia....).
-
Leasing δεν θα ναι;
-
@lap said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Leasing δεν θα ναι;
Όχι αγορά , υπάρχει σκέψη και για αγροτικό ( το τοπογραφικό ΚΑΔ δικαιολογεί επαγγελματικό) , αλλά , είναι τεράστια και ο άνθρωπος θέλει το όχημα να βάζει και την οικογένεια μέσα να χρησιμοποιείται και στην καθημερινότητά του.
Το duster είναι η μόνη επιλογή (εκτός βιτάρα).
-
Duster vitara και s cross θα συμπλήρωνα
-
@civil357 said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Ανούσια πολυπλοκότητα πιστεύω, η επιλογή πίσω ηλεκτρομοτέρ για τετρακίνηση, σε ένα αυτοκίνητο που ήδη παράγεται με "κλασσικό" σύστημα τετρακίνησης.
Άσε που έχω αμφιβολίες τόσο για την αποτελεσματικότητα του , όσο και τη λειτουργία (αξιοπιστία;) του αν σκεφτείς και το διπλοσύμπλεκτο , σε δύσκολες συνθήκες.
Άρα μένουμε μόνο με βενζίνη στο κλασσικό τετρακίνητο. (δε μας βοηθάς ρε dacia....).
Για όσο ακόμα διατίθεται, γιατί στο Βέλγιο το σταμάτησαν με την έλευση του G-150 4x4
-
@a-d-p said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@civil357 said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Ανούσια πολυπλοκότητα πιστεύω, η επιλογή πίσω ηλεκτρομοτέρ για τετρακίνηση, σε ένα αυτοκίνητο που ήδη παράγεται με "κλασσικό" σύστημα τετρακίνησης.
Άσε που έχω αμφιβολίες τόσο για την αποτελεσματικότητα του , όσο και τη λειτουργία (αξιοπιστία;) του αν σκεφτείς και το διπλοσύμπλεκτο , σε δύσκολες συνθήκες.
Άρα μένουμε μόνο με βενζίνη στο κλασσικό τετρακίνητο. (δε μας βοηθάς ρε dacia....).
Για όσο ακόμα διατίθεται, γιατί στο Βέλγιο το σταμάτησαν με την έλευση του G-150 4x4
Παρόμοια και στο bigster να υποθέσω.
-
@civil357 said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@a-d-p said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@civil357 said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Ανούσια πολυπλοκότητα πιστεύω, η επιλογή πίσω ηλεκτρομοτέρ για τετρακίνηση, σε ένα αυτοκίνητο που ήδη παράγεται με "κλασσικό" σύστημα τετρακίνησης.
Άσε που έχω αμφιβολίες τόσο για την αποτελεσματικότητα του , όσο και τη λειτουργία (αξιοπιστία;) του αν σκεφτείς και το διπλοσύμπλεκτο , σε δύσκολες συνθήκες.
Άρα μένουμε μόνο με βενζίνη στο κλασσικό τετρακίνητο. (δε μας βοηθάς ρε dacia....).
Για όσο ακόμα διατίθεται, γιατί στο Βέλγιο το σταμάτησαν με την έλευση του G-150 4x4
Παρόμοια και στο bigster να υποθέσω.
Σωστά.
Από την άλλη δεν έχω διαβάσει κάπου ότι σταματάει η παραγωγή των 4x4 (των «αντρικών»
), ίσως να είναι επιλογή της βελγικής εισαγωγικής -
Ανακαλούνται 181.726 Dacia Duster
https://www.autoblog.gr/2025/10/15/anakalountai-181726-dacia-duster/
-
Want to know everything about the Dacia Duster? In this video, I will reveal the evolution of the popular budget-friendly SUV offered by the Romanian car brand. I will cover all three generations of the Duster including the latest 2024 generation.
Exactly, I’ll be telling here about the exterior and interior design and changes in the design between all the facelifts and generations. Also, I will point out the list of engines and transmissions that you can get in these generations in the Dacia Duster.
Finally, I will look at the development of the Duster model in terms of Euro NCAP tests and will see if it has actually developed or just changed its shape.
Dacia Duster 3rd gen (2024)