-
Τα Sachs πάντως είναι τιμιότατη επιλογή από σχέση κόστους/απόδοσης. Έχω γνωρίσει αρκετούς που τα επέλεξαν για αντικατάσταση των εργοστασιακών σε vw και δήλωναν ικανοποιημένοι.
Η κύρια γκρίνια ήταν ότι βγάζουν πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από τα "μαμά", αλλά αναμενόμενο νομίζω. Τα μισά λεφτά έχουν, μπορεί και λιγότερα. -
@ken11 said in Περί Αναρτήσεων:
Ο κυρλαγκιτσης που κολλάει? Παλιά ναι ήταν καλός,τώρα δεν θα τον προτιμούσα για αναρτήσεις/αμορτισέρ.Εχω δει και σε άλλα forums που πέφτει εμμέσως διαφήμιση.
Οι επιλογές για basic ανάρτηση είναι monroe,sachs μαμά,kayaba,bilstein μαύρα(δεν τα προτείνουν γενικά,τα έχω σε παλαιό αμάξι,ψιλομαπα) και κάνα δυο άλλες εταιρίες.
Τώρα για βαλβίδωματα και λοιπές εργασίες δεν γνωρίζω,απλώς ρώτησα μια γνώμη για το Fiesta,τι έχουν επιλέξει όσοι έχουν αλλάξει αναρτήσεις σε αυτό το μοντέλο.
Ρώτησε κάποιος για το βαλβιδωμα για αυτό το έβαλα,
-
Ο κουνιάδος θέλει να κάνει ολικό λίφτινγκ στο καρμπυρατεράτο Νίβα του πεθερού που κλείνει 30ετία. Θα ξεκινήσουμε με αμορτισέρ και λίγο ψήλωμα ίσως ιδανικά. Έχετε να προτείνετε κάτι οι 4κίνητοι του φόρουμ; Μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα βγούμε βόλτα στα αμορτισεράδικα να δούμε τι παίζει αλλά καλό θα ήταν να είχαμε καμιά γνώμη από όσους πάνε στα βουνά. Το αμάξι χρησιμοποιείται βασικά για αγροτικές εργασίες αλλά θέλουμε να το κάνουμε και λίγο πιο εκδρομικό πλέον, Ταΰγετο, Πάρνωνα κλπ.
-
@babisstinson said in Περί Αναρτήσεων:
Ο κουνιάδος θέλει να κάνει ολικό λίφτινγκ στο καρμπυρατεράτο Νίβα του πεθερού που κλείνει 30ετία. Θα ξεκινήσουμε με αμορτισέρ και λίγο ψήλωμα ίσως ιδανικά. Έχετε να προτείνετε κάτι οι 4κίνητοι του φόρουμ; Μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα βγούμε βόλτα στα αμορτισεράδικα να δούμε τι παίζει αλλά καλό θα ήταν να είχαμε καμιά γνώμη από όσους πάνε στα βουνά. Το αμάξι χρησιμοποιείται βασικά για αγροτικές εργασίες αλλά θέλουμε να το κάνουμε και λίγο πιο εκδρομικό πλέον, Ταΰγετο, Πάρνωνα κλπ.
Αττικη εισαι?
-
@ilias-a said in Περί Αναρτήσεων:
@babisstinson said in Περί Αναρτήσεων:
Ο κουνιάδος θέλει να κάνει ολικό λίφτινγκ στο καρμπυρατεράτο Νίβα του πεθερού που κλείνει 30ετία. Θα ξεκινήσουμε με αμορτισέρ και λίγο ψήλωμα ίσως ιδανικά. Έχετε να προτείνετε κάτι οι 4κίνητοι του φόρουμ; Μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα βγούμε βόλτα στα αμορτισεράδικα να δούμε τι παίζει αλλά καλό θα ήταν να είχαμε καμιά γνώμη από όσους πάνε στα βουνά. Το αμάξι χρησιμοποιείται βασικά για αγροτικές εργασίες αλλά θέλουμε να το κάνουμε και λίγο πιο εκδρομικό πλέον, Ταΰγετο, Πάρνωνα κλπ.
Αττικη εισαι?
Ναι φίλε μου
-
@babisstinson said in Περί Αναρτήσεων:
Ναι φίλε μου
Κανε ενα ερωτημα σε αυτον, εκ Ρωσιας τα γνωριζει αριστα και τα δουλευει πολλα χρονια.
https://www.google.com/maps/place/LADA+ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ/@37.976419,23.6274355,730m/data=!3m2!1e3!4b1!4m6!3m5!1s0x14a1bb0739ab5687:0x9788e15e71b473de!8m2!3d37.976419!4d23.6274355!16s%2Fg%2F11c6fc48g6?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MTAwOC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D -
@vagkirk said in Περί Αναρτήσεων:
Με συγχωρείτε, τι σημαίνει βαλβιδωμένες;
Ολες οι αναρτησεις εχουν πολλαπλες βαλβιδες για τον ελεγχο παραμετρων αποσβεσης.
Χωρις να μπω σε λεπτομεριες, οταν λεμε μια αναρτηση ειναι σωστα βαλβιδωμενη πρακτικα λεμε πως εχει ορθες παραμετρους αποσβεσης για την χρηση το αμαξι την σταθερα ελατηριου κλπ.
Οταν λεμε γενικη βαλβιδωση σημαινει πως δεν εχει βελτιστοποιηθει για την εφαρμογη της αλλα ειναι μια universal.
Η kw βαλβιδωνει για καθε μοντελο ξεχωριστα, εγω στα ποδηλατα βαλβιδωνα για καθε αναβατη ξεχωριστα. Ολα τα αμορτισερ μας ηταν βαλβιδωμενα οπως επρεπε. Γενικα ημουν ο μαγος των γονατων και του high speed. Αυτο που ηθελα και θελω ειναι γονατο νωρις αρκετη αποσβεση συμπιεσης αργης ελαχιστη αποσβεση συμπιεσης γρηγορης, υψηλη προοδευτικοτητα στις μεγαλες ταχυτητες εμβολου. Στην αποσβεση επαναφορας εκανα παντα μικρη της υψηλης μεσαια της χαμηλης με αρκετα πιο σηκωμενο γονατο. Στις αναρτησεις με IFP (ναι υπαρχουν και στα οχηματα και λεγονται monotube) μπορεις να κανεις μαγικα με την πιεση του αζωτου στο IFP και την διαδρομη που θα διαλεξεις. Αποφευγεις την σπηλαιωση κερδιζεις προδευτικοτητα ρυθμιζεις το σημειο διαδρομης που ξεκιναει να γινεται προοδευτικη κλπ.
Μετα βρισκεις διαφορες χαζοαναρτησεις αναμιξης κλπ. Απο αυτες παντα μακρια.
Γενικα ειμαι υπερευαισθητος σε ζητηματα αναρτησεων και γεωμετριας, μπορει να οδηγω στο 20% του αυτοκινητου αλλα αν δεν ειναι σωστο (οπως το θελω δλδ) με οδηγει σε τρελο αγχος.
Γενικα αμα ανακαλυψεις τον ευατο σου ως οδηγο, θα δεις οτι καποια πραγματα σου αρεσουν και καποια αλλα δεν μπορεις να τα κουμανταρεις. Πχ εγω δεν μπορω να οδηγησω αμαξια που εχουν νευρικη ουρα λογω μικρου μεταξονιου, μπορω ομως ευκολα να οδηγησω αμαξια που εχουν χαλαρη ουρα με μεγαλο μεταξονιο και ανοιγουν προοδευτικα. Βελτιστη ισορροπια για εμενα ειναι η ελαφρως υποστροφικη σε σταθερο γκαζι και ουδετερη εως ελαφρως υπερστροφικη σε γκαζια ή φρενα. Γενικα να ξερεις οτι σχεδον ολοι οι ομαλοι οδηγοι αρεσκονται στην ελαφρως υποστροφικη, αυτοι που ειναι πολυ βιαιοι ποτε δεν θελουν υποστροφικα αμαξια.
Γενικα παντως οι κατασκευαστες κανουν τα παντα για να οδηγησουν ενα αμαξι να ειναι υποστροφικο γιατι αυτο ειναι ασφαλες. Ολα τα FWD που στριβουν καλα ειναι ολα εγγενος υπερστροφικα οχηματα. Παρε παραδειγμα τα 106/Saxo, τα πιο νευρικα οχηματα εγω τα λεω ανεξελεγκτα, ειχε ο θειος μου ενα rallye το οποιο μια φορα το ειχα "δανειστεί" και πηγα για μια καταβαση (οχι αναβαση) σε 3 στροφες το εγκατέλειψα και κατεβηκα με 20...
-
@babisstinson said in Περί Αναρτήσεων:
Ο κουνιάδος θέλει να κάνει ολικό λίφτινγκ στο καρμπυρατεράτο Νίβα του πεθερού που κλείνει 30ετία. Θα ξεκινήσουμε με αμορτισέρ και λίγο ψήλωμα ίσως ιδανικά. Έχετε να προτείνετε κάτι οι 4κίνητοι του φόρουμ;
Βαλε ραβδο ενισχυσης του εμπροσθιου τμηματος των βιδων των κατω ψαλιδιων και αποστατη για τα μπαλακια ωστε να εχεις σωστη ανακτηση καμπερ, βαλε αποστατη να droppαρεις την παναρντ. Αυτα.
Με ενα niva ενος φιλου ειχαμε τουμπαρει αλλα νταξ ζησαμε (το πως δεν το ξερω)
Περί Αναρτήσεων