-
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για να επανέλθουμε στο θέμα των εγγυήσεων, χωρίς να αναφέρομαι σε συγκεκριμένες μάρκες.
Η μεγάλη αύξηση εγγύησης σημαίνει ότι η συγκεκριμένη εταιρεία χάνει μερίδιο στην αγορά και παίζει άμυνα. Είναι διατεθειμένη να αναλάβει μεγαλύτερο κόστος σε πιθανές επισκευές για να κρατήσει τους πελάτες της ή να δελεάσει νέους.
Κι αυτό είναι άσχετο με το πόσο καλά και αξιόπιστα είναι τα αυτοκίνητά της, είναι "αναγκαστική εμπορική πολιτική".
Και η Stellantis μετά το κάζο με τον Puretech αύξησε πολύ τις εγγυήσεις. Και η vw στις ΗΠΑ μετά το φιάσκο με το Dieselgate και τη γκρίνια για το dsg αύξησε την εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο σε 10 έτη. Δεν έγιναν ξαφνικά super αξιόπιστα ούτε τα Stellantis ούτε τα vw. Έχαναν πελάτες και αντέδρασαν.
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την Toyota. Όσο αξιόπιστα και να είναι, εγγύηση για 10 χρόνια δεν "χαρίζει" μια εμπορική εταιρεία με σκοπό το κέρδος χωρίς να ζοριστεί.
Μάλλον δεν χαλάνε τα Toyota και βγαίνει κερδισμένη γιατί τους έχει μαντρωμενους για 10 χρόνια στα ετήσια σέρβις της. Ο αντιπρόσωπος βγάζει περισσότερα από τα σέρβις παρά από την πώληση
Α γεια σου.
-
@ilias-a said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για να επανέλθουμε στο θέμα των εγγυήσεων, χωρίς να αναφέρομαι σε συγκεκριμένες μάρκες.
Η μεγάλη αύξηση εγγύησης σημαίνει ότι η συγκεκριμένη εταιρεία χάνει μερίδιο στην αγορά και παίζει άμυνα. Είναι διατεθειμένη να αναλάβει μεγαλύτερο κόστος σε πιθανές επισκευές για να κρατήσει τους πελάτες της ή να δελεάσει νέους.
Κι αυτό είναι άσχετο με το πόσο καλά και αξιόπιστα είναι τα αυτοκίνητά της, είναι "αναγκαστική εμπορική πολιτική".
Και η Stellantis μετά το κάζο με τον Puretech αύξησε πολύ τις εγγυήσεις. Και η vw στις ΗΠΑ μετά το φιάσκο με το Dieselgate και τη γκρίνια για το dsg αύξησε την εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο σε 10 έτη. Δεν έγιναν ξαφνικά super αξιόπιστα ούτε τα Stellantis ούτε τα vw. Έχαναν πελάτες και αντέδρασαν.
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την Toyota. Όσο αξιόπιστα και να είναι, εγγύηση για 10 χρόνια δεν "χαρίζει" μια εμπορική εταιρεία με σκοπό το κέρδος χωρίς να ζοριστεί.
Μάλλον δεν χαλάνε τα Toyota και βγαίνει κερδισμένη γιατί τους έχει μαντρωμενους για 10 χρόνια στα ετήσια σέρβις της. Ο αντιπρόσωπος βγάζει περισσότερα από τα σέρβις παρά από την πώληση
Α γεια σου.
Οι υπόλοιποι το κάνουν για να πάρουν μερίδιο (πχ Κινέζοι, kia κτλ) ή για να ανακτήσουν (πχ VW, stellantis)
-
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για να επανέλθουμε στο θέμα των εγγυήσεων, χωρίς να αναφέρομαι σε συγκεκριμένες μάρκες.
Η μεγάλη αύξηση εγγύησης σημαίνει ότι η συγκεκριμένη εταιρεία χάνει μερίδιο στην αγορά και παίζει άμυνα. Είναι διατεθειμένη να αναλάβει μεγαλύτερο κόστος σε πιθανές επισκευές για να κρατήσει τους πελάτες της ή να δελεάσει νέους.
Κι αυτό είναι άσχετο με το πόσο καλά και αξιόπιστα είναι τα αυτοκίνητά της, είναι "αναγκαστική εμπορική πολιτική".
Και η Stellantis μετά το κάζο με τον Puretech αύξησε πολύ τις εγγυήσεις. Και η vw στις ΗΠΑ μετά το φιάσκο με το Dieselgate και τη γκρίνια για το dsg αύξησε την εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο σε 10 έτη. Δεν έγιναν ξαφνικά super αξιόπιστα ούτε τα Stellantis ούτε τα vw. Έχαναν πελάτες και αντέδρασαν.
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την Toyota. Όσο αξιόπιστα και να είναι, εγγύηση για 10 χρόνια δεν "χαρίζει" μια εμπορική εταιρεία με σκοπό το κέρδος χωρίς να ζοριστεί.
Μάλλον δεν χαλάνε τα Toyota και βγαίνει κερδισμένη γιατί τους έχει μαντρωμενους για 10 χρόνια στα ετήσια σέρβις της. Ο αντιπρόσωπος βγάζει περισσότερα από τα σέρβις παρά από την πώληση
Μέχρι ένα σημείο μπορεί να παίζει αυτό που λες, αλλά δεν του δίνω πιθανότητες να είναι ο κύριος λόγος.
Πρώτον οι toyotaίοι είναι μαντρωμένοι στην αντιπροσωπεία έτσι κι αλλιώς λόγω του υβριδικού συστήματος. Και να έληγε η εγγύηση που θα πήγαιναν? Δεν το ξέρουν το υβριδικό τα ελεύθερα συνεργεία και δεν έχουν και τις προδιαγραφές για να δουλέψουν σε συστήματα με τόσο ψηλή τάση. θέλει ειδικά παπούτσια, πατώματα, εργαλεία κλπ.
Δεύτερον θα το έκανε απ' την αρχή η Toyota, αν δεν κάνω λάθος τον τελευταίο καιρό επέκτεινε την εγγύηση τόσο πολύ.
Χωρίς να εμμένω και να λέω ότι είμαι σίγουρος, εξάλλου δε θα μας δώσει και λογαριασμό η Toyota για τις αποφάσεις της
, θεωρώ πιθανότερο σενάριο ότι ζορίζονται.
-
Με το ζόρι σήμερα να βγάλουμε την Toyota οτι ζορίζεται εμπορικά...
Δήθεν έπεσαν οι πωλήσεις της στην Ευρώπη, δίνει μεγάλες εγγυήσεις επειδή δηθεν ζορίζεται εμπορικά, να δούμε τι άλλο θα γράψουν κάποιοι...
Το σενάριο η Toyota να είναι σίγουρη για την αξιοπιστία των αυτοκινήτων της και να θέλει να δώσει peace of mind στους ιδιοκτήτες τους και (ακόμη μεγαλύτερη) μεταπωλητική αξία στα αυτοκινητά τους, το προσπερνάμε, έτσι;
Όσο για το "μαντρωμα", περαν του οτι οι τιμές των service στα εξουσιοδοτημένα Toyota είναι λογικότατες (εξάλλου βρίσκονται δημοσιευμένες και στο site της), σου δίνει τη δυνατότητα παράτασης της εγγύησης Relax, ακόμη κι αν εχει μεσολαβήσει κάποιο service εκτός δικτύου.
Ποιος άλλος τα κάνει όλα αυτά; -
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για να επανέλθουμε στο θέμα των εγγυήσεων, χωρίς να αναφέρομαι σε συγκεκριμένες μάρκες.
Η μεγάλη αύξηση εγγύησης σημαίνει ότι η συγκεκριμένη εταιρεία χάνει μερίδιο στην αγορά και παίζει άμυνα. Είναι διατεθειμένη να αναλάβει μεγαλύτερο κόστος σε πιθανές επισκευές για να κρατήσει τους πελάτες της ή να δελεάσει νέους.
Κι αυτό είναι άσχετο με το πόσο καλά και αξιόπιστα είναι τα αυτοκίνητά της, είναι "αναγκαστική εμπορική πολιτική".
Και η Stellantis μετά το κάζο με τον Puretech αύξησε πολύ τις εγγυήσεις. Και η vw στις ΗΠΑ μετά το φιάσκο με το Dieselgate και τη γκρίνια για το dsg αύξησε την εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο σε 10 έτη. Δεν έγιναν ξαφνικά super αξιόπιστα ούτε τα Stellantis ούτε τα vw. Έχαναν πελάτες και αντέδρασαν.
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την Toyota. Όσο αξιόπιστα και να είναι, εγγύηση για 10 χρόνια δεν "χαρίζει" μια εμπορική εταιρεία με σκοπό το κέρδος χωρίς να ζοριστεί.
Μάλλον δεν χαλάνε τα Toyota και βγαίνει κερδισμένη γιατί τους έχει μαντρωμενους για 10 χρόνια στα ετήσια σέρβις της. Ο αντιπρόσωπος βγάζει περισσότερα από τα σέρβις παρά από την πώληση
Μέχρι ένα σημείο μπορεί να παίζει αυτό που λες, αλλά δεν του δίνω πιθανότητες να είναι ο κύριος λόγος.
Πρώτον οι toyotaίοι είναι μαντρωμένοι στην αντιπροσωπεία έτσι κι αλλιώς λόγω του υβριδικού συστήματος. Και να έληγε η εγγύηση που θα πήγαιναν? Δεν το ξέρουν το υβριδικό τα ελεύθερα συνεργεία και δεν έχουν και τις προδιαγραφές για να δουλέψουν σε συστήματα με τόσο ψηλή τάση. θέλει ειδικά παπούτσια, πατώματα, εργαλεία κλπ.
Δεύτερον θα το έκανε απ' την αρχή η Toyota, αν δεν κάνω λάθος τον τελευταίο καιρό επέκτεινε την εγγύηση τόσο πολύ.
Χωρίς να εμμένω και να λέω ότι είμαι σίγουρος, εξάλλου δε θα μας δώσει και λογαριασμό η Toyota για τις αποφάσεις της
, θεωρώ πιθανότερο σενάριο ότι ζορίζονται.
Την επέκταση από 3 σε 6 την έχει δεκαετίες, τουλάχιστον από το 2004 που γνωρίζω άμεσα, τότε ίσως να το έκανε για αύξηση μεριδίου. Το relax, έγινε τώρα πρόσφατα και προφανώς η εταιρεία αποφάσισε ότι την συμφέρει και θα είναι κερδοφόρο. Μην ξεχνάμε ότι αυτοί έχουν όλα τα δεδομένα και τους δείκτες ζημιών.
-
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για να επανέλθουμε στο θέμα των εγγυήσεων, χωρίς να αναφέρομαι σε συγκεκριμένες μάρκες.
Η μεγάλη αύξηση εγγύησης σημαίνει ότι η συγκεκριμένη εταιρεία χάνει μερίδιο στην αγορά και παίζει άμυνα. Είναι διατεθειμένη να αναλάβει μεγαλύτερο κόστος σε πιθανές επισκευές για να κρατήσει τους πελάτες της ή να δελεάσει νέους.
Κι αυτό είναι άσχετο με το πόσο καλά και αξιόπιστα είναι τα αυτοκίνητά της, είναι "αναγκαστική εμπορική πολιτική".
Και η Stellantis μετά το κάζο με τον Puretech αύξησε πολύ τις εγγυήσεις. Και η vw στις ΗΠΑ μετά το φιάσκο με το Dieselgate και τη γκρίνια για το dsg αύξησε την εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο σε 10 έτη. Δεν έγιναν ξαφνικά super αξιόπιστα ούτε τα Stellantis ούτε τα vw. Έχαναν πελάτες και αντέδρασαν.
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την Toyota. Όσο αξιόπιστα και να είναι, εγγύηση για 10 χρόνια δεν "χαρίζει" μια εμπορική εταιρεία με σκοπό το κέρδος χωρίς να ζοριστεί.
Μάλλον δεν χαλάνε τα Toyota και βγαίνει κερδισμένη γιατί τους έχει μαντρωμενους για 10 χρόνια στα ετήσια σέρβις της. Ο αντιπρόσωπος βγάζει περισσότερα από τα σέρβις παρά από την πώληση
Μέχρι ένα σημείο μπορεί να παίζει αυτό που λες, αλλά δεν του δίνω πιθανότητες να είναι ο κύριος λόγος.
Πρώτον οι toyotaίοι είναι μαντρωμένοι στην αντιπροσωπεία έτσι κι αλλιώς λόγω του υβριδικού συστήματος. Και να έληγε η εγγύηση που θα πήγαιναν? Δεν το ξέρουν το υβριδικό τα ελεύθερα συνεργεία και δεν έχουν και τις προδιαγραφές για να δουλέψουν σε συστήματα με τόσο ψηλή τάση. θέλει ειδικά παπούτσια, πατώματα, εργαλεία κλπ.
Δεύτερον θα το έκανε απ' την αρχή η Toyota, αν δεν κάνω λάθος τον τελευταίο καιρό επέκτεινε την εγγύηση τόσο πολύ.
Χωρίς να εμμένω και να λέω ότι είμαι σίγουρος, εξάλλου δε θα μας δώσει και λογαριασμό η Toyota για τις αποφάσεις της
, θεωρώ πιθανότερο σενάριο ότι ζορίζονται.
Πραγματικα εκτος τοπου και χρονου ειναι ο συλλογισμος σου, απο το 1995 δινει 6 χρονια εγγυηση οταν τα Ευρωπαικα εδιναν 1, χωρις υβριδικα, με χιλιαδες συνεργεια να μπορουν να προσφερουν ακριβως την ιδια εργασια και σε ποιοτητα εκτος της εγγυησης τοτε.
Δεν ειναι κακο καποια στιγμη να παραδεχτεις οτι καπου εκανες λαθος, αμαν με αυτον τον εγωισμο σας μερικοι. -
@ilias-a said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για να επανέλθουμε στο θέμα των εγγυήσεων, χωρίς να αναφέρομαι σε συγκεκριμένες μάρκες.
Η μεγάλη αύξηση εγγύησης σημαίνει ότι η συγκεκριμένη εταιρεία χάνει μερίδιο στην αγορά και παίζει άμυνα. Είναι διατεθειμένη να αναλάβει μεγαλύτερο κόστος σε πιθανές επισκευές για να κρατήσει τους πελάτες της ή να δελεάσει νέους.
Κι αυτό είναι άσχετο με το πόσο καλά και αξιόπιστα είναι τα αυτοκίνητά της, είναι "αναγκαστική εμπορική πολιτική".
Και η Stellantis μετά το κάζο με τον Puretech αύξησε πολύ τις εγγυήσεις. Και η vw στις ΗΠΑ μετά το φιάσκο με το Dieselgate και τη γκρίνια για το dsg αύξησε την εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο σε 10 έτη. Δεν έγιναν ξαφνικά super αξιόπιστα ούτε τα Stellantis ούτε τα vw. Έχαναν πελάτες και αντέδρασαν.
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την Toyota. Όσο αξιόπιστα και να είναι, εγγύηση για 10 χρόνια δεν "χαρίζει" μια εμπορική εταιρεία με σκοπό το κέρδος χωρίς να ζοριστεί.
Μάλλον δεν χαλάνε τα Toyota και βγαίνει κερδισμένη γιατί τους έχει μαντρωμενους για 10 χρόνια στα ετήσια σέρβις της. Ο αντιπρόσωπος βγάζει περισσότερα από τα σέρβις παρά από την πώληση
Μέχρι ένα σημείο μπορεί να παίζει αυτό που λες, αλλά δεν του δίνω πιθανότητες να είναι ο κύριος λόγος.
Πρώτον οι toyotaίοι είναι μαντρωμένοι στην αντιπροσωπεία έτσι κι αλλιώς λόγω του υβριδικού συστήματος. Και να έληγε η εγγύηση που θα πήγαιναν? Δεν το ξέρουν το υβριδικό τα ελεύθερα συνεργεία και δεν έχουν και τις προδιαγραφές για να δουλέψουν σε συστήματα με τόσο ψηλή τάση. θέλει ειδικά παπούτσια, πατώματα, εργαλεία κλπ.
Δεύτερον θα το έκανε απ' την αρχή η Toyota, αν δεν κάνω λάθος τον τελευταίο καιρό επέκτεινε την εγγύηση τόσο πολύ.
Χωρίς να εμμένω και να λέω ότι είμαι σίγουρος, εξάλλου δε θα μας δώσει και λογαριασμό η Toyota για τις αποφάσεις της
, θεωρώ πιθανότερο σενάριο ότι ζορίζονται.
Πραγματικα εκτος τοπου και χρονου ειναι ο συλλογισμος σου, απο το 1995 δινει 6 χρονια εγγυηση οταν τα Ευρωπαικα εδιναν 1, χωρις υβριδικα, με χιλιαδες συνεργεια να μπορουν να προσφερουν ακριβως την ιδια εργασια και σε ποιοτητα εκτος της εγγυησης τοτε.
Δεν ειναι κακο καποια στιγμη να παραδεχτεις οτι καπου εκανες λαθος, αμαν με αυτον τον εγωισμο σας μερικοι.Δεν είναι εγωισμός να έχει κάποιος διαφορετική άποψη απ' τη δική σου, εκτός αν έχεις εσωτερική πληροφόρηση απ' την Τoyota, ή διεκδικείς το αλάνθαστο του Πάπα, που δεν το βρίσκω και πολύ υγιές.
-
@bill_hsd said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Με το ζόρι σήμερα να βγάλουμε την Toyota οτι ζορίζεται εμπορικά...
Δήθεν έπεσαν οι πωλήσεις της στην Ευρώπη, δίνει μεγάλες εγγυήσεις επειδή δηθεν ζορίζεται εμπορικά, να δούμε τι άλλο θα γράψουν κάποιοι...
Το σενάριο η Toyota να είναι σίγουρη για την αξιοπιστία των αυτοκινήτων της και να θέλει να δώσει peace of mind στους ιδιοκτήτες τους και (ακόμη μεγαλύτερη) μεταπωλητική αξία στα αυτοκινητά τους, το προσπερνάμε, έτσι;
Όσο για το "μαντρωμα", περαν του οτι οι τιμές των service στα εξουσιοδοτημένα Toyota είναι λογικότατες (εξάλλου βρίσκονται δημοσιευμένες και στο site της), σου δίνει τη δυνατότητα παράτασης της εγγύησης Relax, ακόμη κι αν εχει μεσολαβήσει κάποιο service εκτός δικτύου.
Ποιος άλλος τα κάνει όλα αυτά;Μα εγώ αυτό είπα, οτι θα βγάλει πολλά περισσότερα από το ετήσιο σέρβις (έστω και αυτό το παμφθηνο
), από όσα θα πληρώσει σε τυχών επισκευές στα πλαίσια της εγγύησης. Το προσωπικό το πληρώνει ούτως ή άλλως. Αν το έκανε αυτό κάποια εταιρεία με ζημιαρικα αυτοκίνητα, θα έμπαινε μέσα, είναι βασική προϋπόθεση να έχει εμπιστοσύνη στο προϊόν της η εταιρεία.
-
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@ilias-a said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για να επανέλθουμε στο θέμα των εγγυήσεων, χωρίς να αναφέρομαι σε συγκεκριμένες μάρκες.
Η μεγάλη αύξηση εγγύησης σημαίνει ότι η συγκεκριμένη εταιρεία χάνει μερίδιο στην αγορά και παίζει άμυνα. Είναι διατεθειμένη να αναλάβει μεγαλύτερο κόστος σε πιθανές επισκευές για να κρατήσει τους πελάτες της ή να δελεάσει νέους.
Κι αυτό είναι άσχετο με το πόσο καλά και αξιόπιστα είναι τα αυτοκίνητά της, είναι "αναγκαστική εμπορική πολιτική".
Και η Stellantis μετά το κάζο με τον Puretech αύξησε πολύ τις εγγυήσεις. Και η vw στις ΗΠΑ μετά το φιάσκο με το Dieselgate και τη γκρίνια για το dsg αύξησε την εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο σε 10 έτη. Δεν έγιναν ξαφνικά super αξιόπιστα ούτε τα Stellantis ούτε τα vw. Έχαναν πελάτες και αντέδρασαν.
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την Toyota. Όσο αξιόπιστα και να είναι, εγγύηση για 10 χρόνια δεν "χαρίζει" μια εμπορική εταιρεία με σκοπό το κέρδος χωρίς να ζοριστεί.
Μάλλον δεν χαλάνε τα Toyota και βγαίνει κερδισμένη γιατί τους έχει μαντρωμενους για 10 χρόνια στα ετήσια σέρβις της. Ο αντιπρόσωπος βγάζει περισσότερα από τα σέρβις παρά από την πώληση
Μέχρι ένα σημείο μπορεί να παίζει αυτό που λες, αλλά δεν του δίνω πιθανότητες να είναι ο κύριος λόγος.
Πρώτον οι toyotaίοι είναι μαντρωμένοι στην αντιπροσωπεία έτσι κι αλλιώς λόγω του υβριδικού συστήματος. Και να έληγε η εγγύηση που θα πήγαιναν? Δεν το ξέρουν το υβριδικό τα ελεύθερα συνεργεία και δεν έχουν και τις προδιαγραφές για να δουλέψουν σε συστήματα με τόσο ψηλή τάση. θέλει ειδικά παπούτσια, πατώματα, εργαλεία κλπ.
Δεύτερον θα το έκανε απ' την αρχή η Toyota, αν δεν κάνω λάθος τον τελευταίο καιρό επέκτεινε την εγγύηση τόσο πολύ.
Χωρίς να εμμένω και να λέω ότι είμαι σίγουρος, εξάλλου δε θα μας δώσει και λογαριασμό η Toyota για τις αποφάσεις της
, θεωρώ πιθανότερο σενάριο ότι ζορίζονται.
Πραγματικα εκτος τοπου και χρονου ειναι ο συλλογισμος σου, απο το 1995 δινει 6 χρονια εγγυηση οταν τα Ευρωπαικα εδιναν 1, χωρις υβριδικα, με χιλιαδες συνεργεια να μπορουν να προσφερουν ακριβως την ιδια εργασια και σε ποιοτητα εκτος της εγγυησης τοτε.
Δεν ειναι κακο καποια στιγμη να παραδεχτεις οτι καπου εκανες λαθος, αμαν με αυτον τον εγωισμο σας μερικοι.Δεν είναι εγωισμός να έχει κάποιος διαφορετική άποψη απ' τη δική σου, εκτός αν έχεις εσωτερική πληροφόρηση απ' την Τoyota, ή διεκδικείς το αλάνθαστο του Πάπα, που δεν το βρίσκω και πολύ υγιές.
Το ασπρο μαυρο δε γινεται οσο και να το προσπαθεις, 30 χρονια μεσα στις 3 πρωτες θεσεις (για να μην πω στην πρωτη) αξιοπιστιας σε παγκοσμιο επιπεδο ειναι η απαντηση στο ποιος απο τους 2 μας νιωθει και φερετε σαν Παπας.
-
@ilias-a said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@ilias-a said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για να επανέλθουμε στο θέμα των εγγυήσεων, χωρίς να αναφέρομαι σε συγκεκριμένες μάρκες.
Η μεγάλη αύξηση εγγύησης σημαίνει ότι η συγκεκριμένη εταιρεία χάνει μερίδιο στην αγορά και παίζει άμυνα. Είναι διατεθειμένη να αναλάβει μεγαλύτερο κόστος σε πιθανές επισκευές για να κρατήσει τους πελάτες της ή να δελεάσει νέους.
Κι αυτό είναι άσχετο με το πόσο καλά και αξιόπιστα είναι τα αυτοκίνητά της, είναι "αναγκαστική εμπορική πολιτική".
Και η Stellantis μετά το κάζο με τον Puretech αύξησε πολύ τις εγγυήσεις. Και η vw στις ΗΠΑ μετά το φιάσκο με το Dieselgate και τη γκρίνια για το dsg αύξησε την εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο σε 10 έτη. Δεν έγιναν ξαφνικά super αξιόπιστα ούτε τα Stellantis ούτε τα vw. Έχαναν πελάτες και αντέδρασαν.
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την Toyota. Όσο αξιόπιστα και να είναι, εγγύηση για 10 χρόνια δεν "χαρίζει" μια εμπορική εταιρεία με σκοπό το κέρδος χωρίς να ζοριστεί.
Μάλλον δεν χαλάνε τα Toyota και βγαίνει κερδισμένη γιατί τους έχει μαντρωμενους για 10 χρόνια στα ετήσια σέρβις της. Ο αντιπρόσωπος βγάζει περισσότερα από τα σέρβις παρά από την πώληση
Μέχρι ένα σημείο μπορεί να παίζει αυτό που λες, αλλά δεν του δίνω πιθανότητες να είναι ο κύριος λόγος.
Πρώτον οι toyotaίοι είναι μαντρωμένοι στην αντιπροσωπεία έτσι κι αλλιώς λόγω του υβριδικού συστήματος. Και να έληγε η εγγύηση που θα πήγαιναν? Δεν το ξέρουν το υβριδικό τα ελεύθερα συνεργεία και δεν έχουν και τις προδιαγραφές για να δουλέψουν σε συστήματα με τόσο ψηλή τάση. θέλει ειδικά παπούτσια, πατώματα, εργαλεία κλπ.
Δεύτερον θα το έκανε απ' την αρχή η Toyota, αν δεν κάνω λάθος τον τελευταίο καιρό επέκτεινε την εγγύηση τόσο πολύ.
Χωρίς να εμμένω και να λέω ότι είμαι σίγουρος, εξάλλου δε θα μας δώσει και λογαριασμό η Toyota για τις αποφάσεις της
, θεωρώ πιθανότερο σενάριο ότι ζορίζονται.
Πραγματικα εκτος τοπου και χρονου ειναι ο συλλογισμος σου, απο το 1995 δινει 6 χρονια εγγυηση οταν τα Ευρωπαικα εδιναν 1, χωρις υβριδικα, με χιλιαδες συνεργεια να μπορουν να προσφερουν ακριβως την ιδια εργασια και σε ποιοτητα εκτος της εγγυησης τοτε.
Δεν ειναι κακο καποια στιγμη να παραδεχτεις οτι καπου εκανες λαθος, αμαν με αυτον τον εγωισμο σας μερικοι.Δεν είναι εγωισμός να έχει κάποιος διαφορετική άποψη απ' τη δική σου, εκτός αν έχεις εσωτερική πληροφόρηση απ' την Τoyota, ή διεκδικείς το αλάνθαστο του Πάπα, που δεν το βρίσκω και πολύ υγιές.
Το ασπρο μαυρο δε γινεται οσο και να το προσπαθεις, 30 χρονια μεσα στις 3 καλυτερες θεσεις (για να μην πω στην πρωτη) αξιοπιστιας σε παγκοσμιο επιπεδο ειναι η απαντηση στο ποιος απο τους 2 μας νιωθει και φερετε σαν Παπας.
Η υπεροψία δεν είναι καλός σύμβουλος ή αλλιώς όπως λένε και στις χρηματαγορές οι παλαιότερες αποδόσεις δεν εγγυώνται τις μελλοντικές.
Αν θεωρείς την Toyota θέσφατο της αυτοκίνησης που δεν επιδέχεται αμφισβήτησης είσαι απλως άλλος ένας φανατικός που ενοχλείται από τον αντίλογο.
-
@ilias-a said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@ilias-a said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για να επανέλθουμε στο θέμα των εγγυήσεων, χωρίς να αναφέρομαι σε συγκεκριμένες μάρκες.
Η μεγάλη αύξηση εγγύησης σημαίνει ότι η συγκεκριμένη εταιρεία χάνει μερίδιο στην αγορά και παίζει άμυνα. Είναι διατεθειμένη να αναλάβει μεγαλύτερο κόστος σε πιθανές επισκευές για να κρατήσει τους πελάτες της ή να δελεάσει νέους.
Κι αυτό είναι άσχετο με το πόσο καλά και αξιόπιστα είναι τα αυτοκίνητά της, είναι "αναγκαστική εμπορική πολιτική".
Και η Stellantis μετά το κάζο με τον Puretech αύξησε πολύ τις εγγυήσεις. Και η vw στις ΗΠΑ μετά το φιάσκο με το Dieselgate και τη γκρίνια για το dsg αύξησε την εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο σε 10 έτη. Δεν έγιναν ξαφνικά super αξιόπιστα ούτε τα Stellantis ούτε τα vw. Έχαναν πελάτες και αντέδρασαν.
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την Toyota. Όσο αξιόπιστα και να είναι, εγγύηση για 10 χρόνια δεν "χαρίζει" μια εμπορική εταιρεία με σκοπό το κέρδος χωρίς να ζοριστεί.
Μάλλον δεν χαλάνε τα Toyota και βγαίνει κερδισμένη γιατί τους έχει μαντρωμενους για 10 χρόνια στα ετήσια σέρβις της. Ο αντιπρόσωπος βγάζει περισσότερα από τα σέρβις παρά από την πώληση
Μέχρι ένα σημείο μπορεί να παίζει αυτό που λες, αλλά δεν του δίνω πιθανότητες να είναι ο κύριος λόγος.
Πρώτον οι toyotaίοι είναι μαντρωμένοι στην αντιπροσωπεία έτσι κι αλλιώς λόγω του υβριδικού συστήματος. Και να έληγε η εγγύηση που θα πήγαιναν? Δεν το ξέρουν το υβριδικό τα ελεύθερα συνεργεία και δεν έχουν και τις προδιαγραφές για να δουλέψουν σε συστήματα με τόσο ψηλή τάση. θέλει ειδικά παπούτσια, πατώματα, εργαλεία κλπ.
Δεύτερον θα το έκανε απ' την αρχή η Toyota, αν δεν κάνω λάθος τον τελευταίο καιρό επέκτεινε την εγγύηση τόσο πολύ.
Χωρίς να εμμένω και να λέω ότι είμαι σίγουρος, εξάλλου δε θα μας δώσει και λογαριασμό η Toyota για τις αποφάσεις της
, θεωρώ πιθανότερο σενάριο ότι ζορίζονται.
Πραγματικα εκτος τοπου και χρονου ειναι ο συλλογισμος σου, απο το 1995 δινει 6 χρονια εγγυηση οταν τα Ευρωπαικα εδιναν 1, χωρις υβριδικα, με χιλιαδες συνεργεια να μπορουν να προσφερουν ακριβως την ιδια εργασια και σε ποιοτητα εκτος της εγγυησης τοτε.
Δεν ειναι κακο καποια στιγμη να παραδεχτεις οτι καπου εκανες λαθος, αμαν με αυτον τον εγωισμο σας μερικοι.Δεν είναι εγωισμός να έχει κάποιος διαφορετική άποψη απ' τη δική σου, εκτός αν έχεις εσωτερική πληροφόρηση απ' την Τoyota, ή διεκδικείς το αλάνθαστο του Πάπα, που δεν το βρίσκω και πολύ υγιές.
Το ασπρο μαυρο δε γινεται οσο και να το προσπαθεις, 30 χρονια μεσα στις 3 πρωτες θεσεις (για να μην πω στην πρωτη) αξιοπιστιας σε παγκοσμιο επιπεδο ειναι η απαντηση στο ποιος απο τους 2 μας νιωθει και φερετε σαν Παπας.
Προσπαθώ να καταλάβω όμως γιατί προσφέρει τώρα την εγγύηση Toyota care μέχρι 10 χρόνια, τώρα και όχι πριν 20-30 χρόνια .
Μήπως έχει μεγαλώσει πολύ το δίκτυο εξουσιοδοτημένων και πρέπει να του δώσει σταθερή πελατεία;
Μήπως είναι τα ηλεκτρικά που έρχονται μαζί με την κατάργηση των ΜΕΚ και θέλει να ομαλοποίηση την μετάβαση, προσφέροντας μερικά χρόνια ακόμα δουλειά στα συνεργεία;
Ποια είναι η άποψη σου σαν πιο ειδικός; -
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@ilias-a said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@ilias-a said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για να επανέλθουμε στο θέμα των εγγυήσεων, χωρίς να αναφέρομαι σε συγκεκριμένες μάρκες.
Η μεγάλη αύξηση εγγύησης σημαίνει ότι η συγκεκριμένη εταιρεία χάνει μερίδιο στην αγορά και παίζει άμυνα. Είναι διατεθειμένη να αναλάβει μεγαλύτερο κόστος σε πιθανές επισκευές για να κρατήσει τους πελάτες της ή να δελεάσει νέους.
Κι αυτό είναι άσχετο με το πόσο καλά και αξιόπιστα είναι τα αυτοκίνητά της, είναι "αναγκαστική εμπορική πολιτική".
Και η Stellantis μετά το κάζο με τον Puretech αύξησε πολύ τις εγγυήσεις. Και η vw στις ΗΠΑ μετά το φιάσκο με το Dieselgate και τη γκρίνια για το dsg αύξησε την εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο σε 10 έτη. Δεν έγιναν ξαφνικά super αξιόπιστα ούτε τα Stellantis ούτε τα vw. Έχαναν πελάτες και αντέδρασαν.
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την Toyota. Όσο αξιόπιστα και να είναι, εγγύηση για 10 χρόνια δεν "χαρίζει" μια εμπορική εταιρεία με σκοπό το κέρδος χωρίς να ζοριστεί.
Μάλλον δεν χαλάνε τα Toyota και βγαίνει κερδισμένη γιατί τους έχει μαντρωμενους για 10 χρόνια στα ετήσια σέρβις της. Ο αντιπρόσωπος βγάζει περισσότερα από τα σέρβις παρά από την πώληση
Μέχρι ένα σημείο μπορεί να παίζει αυτό που λες, αλλά δεν του δίνω πιθανότητες να είναι ο κύριος λόγος.
Πρώτον οι toyotaίοι είναι μαντρωμένοι στην αντιπροσωπεία έτσι κι αλλιώς λόγω του υβριδικού συστήματος. Και να έληγε η εγγύηση που θα πήγαιναν? Δεν το ξέρουν το υβριδικό τα ελεύθερα συνεργεία και δεν έχουν και τις προδιαγραφές για να δουλέψουν σε συστήματα με τόσο ψηλή τάση. θέλει ειδικά παπούτσια, πατώματα, εργαλεία κλπ.
Δεύτερον θα το έκανε απ' την αρχή η Toyota, αν δεν κάνω λάθος τον τελευταίο καιρό επέκτεινε την εγγύηση τόσο πολύ.
Χωρίς να εμμένω και να λέω ότι είμαι σίγουρος, εξάλλου δε θα μας δώσει και λογαριασμό η Toyota για τις αποφάσεις της
, θεωρώ πιθανότερο σενάριο ότι ζορίζονται.
Πραγματικα εκτος τοπου και χρονου ειναι ο συλλογισμος σου, απο το 1995 δινει 6 χρονια εγγυηση οταν τα Ευρωπαικα εδιναν 1, χωρις υβριδικα, με χιλιαδες συνεργεια να μπορουν να προσφερουν ακριβως την ιδια εργασια και σε ποιοτητα εκτος της εγγυησης τοτε.
Δεν ειναι κακο καποια στιγμη να παραδεχτεις οτι καπου εκανες λαθος, αμαν με αυτον τον εγωισμο σας μερικοι.Δεν είναι εγωισμός να έχει κάποιος διαφορετική άποψη απ' τη δική σου, εκτός αν έχεις εσωτερική πληροφόρηση απ' την Τoyota, ή διεκδικείς το αλάνθαστο του Πάπα, που δεν το βρίσκω και πολύ υγιές.
Το ασπρο μαυρο δε γινεται οσο και να το προσπαθεις, 30 χρονια μεσα στις 3 καλυτερες θεσεις (για να μην πω στην πρωτη) αξιοπιστιας σε παγκοσμιο επιπεδο ειναι η απαντηση στο ποιος απο τους 2 μας νιωθει και φερετε σαν Παπας.
Η υπεροψία δεν είναι καλός σύμβουλος ή αλλιώς όπως λένε και στις χρηματαγορές οι παλαιότερες αποδόσεις δεν εγγυώνται τις μελλοντικές.
Αν θεωρείς την Toyota θέσφατο της αυτοκίνησης που δεν επιδέχεται αμφισβήτησης είσαι απλως άλλος ένας φανατικός που ενοχλείται από τον αντίλογο.
Τογιοτακιας δεν ειμαι Ιαπωνας ειμαι, φανατικος δεν ειμαι ουτε με την ομαδα μου, τα δεδομενα αξιολογω τα οποια ειναι.
Ειναι η μοναδικη εταιρεια που μπορει οταν φερνει μια καινουρια τεχνολογια στην αγορα να ειναι απροβληματιστη, δεν το λεω εγω, η ιστορια τα αποδεικνυει, το 1997 εβγαλε το πριους υβριδικο προτωποριακο για την εποχη του και με μηδεν προβληματα. Ακομα και σημερα οι υπολοιποι προσπαθουν να πλησιασουν στα υβριδικα την αξιοπιστια της ή μηπως οχι κατα την αποψη σου?
Οταν μια εταιρεια ειναι στην κορυφη 30 χρονια ναι εχει και υπεροψια, οπως ο Ολυμπιακος στο ποδοσφαιρο και ο Παναθηναικος στο μπασκετ. -
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@ilias-a said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@ilias-a said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για να επανέλθουμε στο θέμα των εγγυήσεων, χωρίς να αναφέρομαι σε συγκεκριμένες μάρκες.
Η μεγάλη αύξηση εγγύησης σημαίνει ότι η συγκεκριμένη εταιρεία χάνει μερίδιο στην αγορά και παίζει άμυνα. Είναι διατεθειμένη να αναλάβει μεγαλύτερο κόστος σε πιθανές επισκευές για να κρατήσει τους πελάτες της ή να δελεάσει νέους.
Κι αυτό είναι άσχετο με το πόσο καλά και αξιόπιστα είναι τα αυτοκίνητά της, είναι "αναγκαστική εμπορική πολιτική".
Και η Stellantis μετά το κάζο με τον Puretech αύξησε πολύ τις εγγυήσεις. Και η vw στις ΗΠΑ μετά το φιάσκο με το Dieselgate και τη γκρίνια για το dsg αύξησε την εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο σε 10 έτη. Δεν έγιναν ξαφνικά super αξιόπιστα ούτε τα Stellantis ούτε τα vw. Έχαναν πελάτες και αντέδρασαν.
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την Toyota. Όσο αξιόπιστα και να είναι, εγγύηση για 10 χρόνια δεν "χαρίζει" μια εμπορική εταιρεία με σκοπό το κέρδος χωρίς να ζοριστεί.
Μάλλον δεν χαλάνε τα Toyota και βγαίνει κερδισμένη γιατί τους έχει μαντρωμενους για 10 χρόνια στα ετήσια σέρβις της. Ο αντιπρόσωπος βγάζει περισσότερα από τα σέρβις παρά από την πώληση
Μέχρι ένα σημείο μπορεί να παίζει αυτό που λες, αλλά δεν του δίνω πιθανότητες να είναι ο κύριος λόγος.
Πρώτον οι toyotaίοι είναι μαντρωμένοι στην αντιπροσωπεία έτσι κι αλλιώς λόγω του υβριδικού συστήματος. Και να έληγε η εγγύηση που θα πήγαιναν? Δεν το ξέρουν το υβριδικό τα ελεύθερα συνεργεία και δεν έχουν και τις προδιαγραφές για να δουλέψουν σε συστήματα με τόσο ψηλή τάση. θέλει ειδικά παπούτσια, πατώματα, εργαλεία κλπ.
Δεύτερον θα το έκανε απ' την αρχή η Toyota, αν δεν κάνω λάθος τον τελευταίο καιρό επέκτεινε την εγγύηση τόσο πολύ.
Χωρίς να εμμένω και να λέω ότι είμαι σίγουρος, εξάλλου δε θα μας δώσει και λογαριασμό η Toyota για τις αποφάσεις της
, θεωρώ πιθανότερο σενάριο ότι ζορίζονται.
Πραγματικα εκτος τοπου και χρονου ειναι ο συλλογισμος σου, απο το 1995 δινει 6 χρονια εγγυηση οταν τα Ευρωπαικα εδιναν 1, χωρις υβριδικα, με χιλιαδες συνεργεια να μπορουν να προσφερουν ακριβως την ιδια εργασια και σε ποιοτητα εκτος της εγγυησης τοτε.
Δεν ειναι κακο καποια στιγμη να παραδεχτεις οτι καπου εκανες λαθος, αμαν με αυτον τον εγωισμο σας μερικοι.Δεν είναι εγωισμός να έχει κάποιος διαφορετική άποψη απ' τη δική σου, εκτός αν έχεις εσωτερική πληροφόρηση απ' την Τoyota, ή διεκδικείς το αλάνθαστο του Πάπα, που δεν το βρίσκω και πολύ υγιές.
Το ασπρο μαυρο δε γινεται οσο και να το προσπαθεις, 30 χρονια μεσα στις 3 πρωτες θεσεις (για να μην πω στην πρωτη) αξιοπιστιας σε παγκοσμιο επιπεδο ειναι η απαντηση στο ποιος απο τους 2 μας νιωθει και φερετε σαν Παπας.
Προσπαθώ να καταλάβω όμως γιατί προσφέρει τώρα την εγγύηση Toyota care μέχρι 10 χρόνια, τώρα και όχι πριν 20-30 χρόνια .
Μήπως έχει μεγαλώσει πολύ το δίκτυο εξουσιοδοτημένων και πρέπει να του δώσει σταθερή πελατεία;
Μήπως είναι τα ηλεκτρικά που έρχονται μαζί με την κατάργηση των ΜΕΚ και θέλει να ομαλοποίηση την μετάβαση, προσφέροντας μερικά χρόνια ακόμα δουλειά στα συνεργεία;
Ποια είναι η άποψη σου σαν πιο ειδικός;Το 1995 για να εχεις ενεργη εγγυηση ηταν υποχρεωση να πηγαινεις αποκλειστικα και μονο στο επισημο δικτυο της εκαστοτε εταιρειας, αυτο εδω και αρκετα χρονια εχει αλλαξει στην Ευρωπη και εχεις κανονικα εγγυηση αν πας σε οποιοδηποτε συνεργειο εχει αδεια λειτουργειας.
Νομιζω οτι αυτος και ο λογος που προσπαθει να σε δεσμευσει με το Toyota care. Λεει σου επεκτεινω σε 10 χρονια αλλα υποχρεωτικα θα ερχεσαι σε εμενα, αλλιως εχεις τα 2 ή 3 αν επιλεξεις αλλον επισκευαστη. -
Για πες @ilias-a. Που θα πήγαινε ένας κάτοχος υβριδικού Toyota το αυτοκίνητό του για service εκτός αντιπροσωπείας.
Υπάρχουν εξειδικευμένα συνεργεία Toyota στην Αθήνα π.χ. που να λένε ελάτε σε μας, είμαστε πιο φτηνοί και ξέρουμε και το υβριδικό σύστημα?
-
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για πες @ilias-a. Που θα πήγαινε ένας κάτοχος υβριδικού Toyota το αυτοκίνητό του για service εκτός αντιπροσωπείας.
Υπάρχουν εξειδικευμένα συνεργεία Toyota στην Αθήνα π.χ. που να λένε ελάτε σε μας, είμαστε πιο φτηνοί και ξέρουμε και το υβριδικό σύστημα?
https://kontrafouris.gr/
Ενα απο τα πολλα και πολυ καλος τεχνιτης με λογικες τιμες, βελτιωσεις ακομα και σε υβριδικα. Σε καλυψε ή θες καμια 10αρια ακομα? -
@ilias-a said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για πες @ilias-a. Που θα πήγαινε ένας κάτοχος υβριδικού Toyota το αυτοκίνητό του για service εκτός αντιπροσωπείας.
Υπάρχουν εξειδικευμένα συνεργεία Toyota στην Αθήνα π.χ. που να λένε ελάτε σε μας, είμαστε πιο φτηνοί και ξέρουμε και το υβριδικό σύστημα?
https://kontrafouris.gr/
Ενα απο τα πολλα και πολυ καλος τεχνιτης με λογικες τιμες, βελτιωσεις ακομα και σε υβριδικα. Σε καλυψε ή θες καμια 10αρια ακομα?Για βάλε 2 ακόμα.
-
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για πες @ilias-a. Που θα πήγαινε ένας κάτοχος υβριδικού Toyota το αυτοκίνητό του για service εκτός αντιπροσωπείας.
Υπάρχουν εξειδικευμένα συνεργεία Toyota στην Αθήνα π.χ. που να λένε ελάτε σε μας, είμαστε πιο φτηνοί και ξέρουμε και το υβριδικό σύστημα?
Υπάρχει και Θεσσαλονίκη συνεργείο που ασχολείται με υβριδικά και ηλεκτρικά, εντάξει ο φίλος μου ο @bill_hsd δεν υπήρχε περίπτωση να το πήγαινε
αλλά πολλοί πηγαίνουν, (είναι στα 100 μέτρα από το σπίτι μου), έχει βάση αυτό που ανέφερε ο @ilias-a
Αν δεν τους μαντρωνε η Toyota θα υπήρχαν πολλά περισσότερα.
-
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@ilias-a said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για πες @ilias-a. Που θα πήγαινε ένας κάτοχος υβριδικού Toyota το αυτοκίνητό του για service εκτός αντιπροσωπείας.
Υπάρχουν εξειδικευμένα συνεργεία Toyota στην Αθήνα π.χ. που να λένε ελάτε σε μας, είμαστε πιο φτηνοί και ξέρουμε και το υβριδικό σύστημα?
https://kontrafouris.gr/
Ενα απο τα πολλα και πολυ καλος τεχνιτης με λογικες τιμες, βελτιωσεις ακομα και σε υβριδικα. Σε καλυψε ή θες καμια 10αρια ακομα?Για βάλε 2 ακόμα.
Γελοιος καταντας.
https://www.e-synergeio.gr/sinergeio/toyota-tiganis-theodoros/
http://www.stergiouservice.com/ -
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για πες @ilias-a. Που θα πήγαινε ένας κάτοχος υβριδικού Toyota το αυτοκίνητό του για service εκτός αντιπροσωπείας.
Υπάρχουν εξειδικευμένα συνεργεία Toyota στην Αθήνα π.χ. που να λένε ελάτε σε μας, είμαστε πιο φτηνοί και ξέρουμε και το υβριδικό σύστημα?
Υπάρχει και Θεσσαλονίκη συνεργείο που ασχολείται με υβριδικά και ηλεκτρικά, εντάξει ο φίλος μου ο @bill_hsd δεν υπήρχε περίπτωση να το πήγαινε
αλλά πολλοί πηγαίνουν, (είναι στα 100 μέτρα από το σπίτι μου), έχει βάση αυτό που ανέφερε ο @ilias-a
Άμα δεις τη φωτογραφία του συνεργείου που έβαλε ο Ηλίας και επειδή είναι και σε λογικές τιμές τα service της αντιπροσωπείας (βάσει internet) πολύ αμφιβάλλω ότι θα πήγαινε κάποιος το αυτοκίνητό του.
Εκτός πια κι αν οι αγοραστές Toyota αντέχουν οικονομικά μόνο να αγοράσουν το αυτοκίνητο και μετά δεν μπορούν ούτε να το συντηρήσουν, οπότε πάω πάσο, δεν έχει πάει σε τέτοια σενάρια το μυαλό μου.
-
Αγορά SUV για οικογένεια