-
@realzeus said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Και φτηνότερο και μακράν καλύτερο...
Καλά χαλάρωσε, δεν έγραψαν μακράν καλύτερο. Έγραψαν ότι απλά την κουτσοπαλεύει. Για μένα το καλύτερο θα ήτα το i20, από αυτά που διάβασα (στρίβει),
Καλύτερο στο στρίψιμο είναι το swift! Το μοναδικό που μπορεί να συγκριθεί με το fiesta!
-
Το ηλεκτρικό 3 θα βγει με μικρότερη μπαταρία με 82 άλογα και χαμηλότερη αυτονομία στα 200 χλμ σε τιμή προ επιδότησης 19990, στην Γαλλία αυτή η τιμή.
Ουσιαστικά έχουμε ένα αυτοκίνητο με χώρους Β κατηγορίας σε τιμή Α κατηγορίας.
-
Μόλις είδα τα πρώτα leasing c3. Κούλα κανονική. Εξαιρετικό σχήμα, μέγεθος, απόσταση από το έδαφος.
Να είχε και στροφόμετρο
-
Βάλε πολυόργανο στην κολόνα, σαν τα παλιά saxo!
-
@lap said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Να είχε και στροφόμετρο
Η εταιρία μετά από ενδελεχή έρευνα κατέληξε ότι δεν το θέλουν οι πελάτες της και έτσι το αφίαρεσε για μείωση κόστους, απλά πράγματα, αλλά που να ξέρετε οι άσχετοι!
-
Κάθησαν και πλήρωσαν ερευνα marketing για το αν αξίζει να προσθέσουν κάποιες γραμμές κώδικα ώστε να δείχνει ένα νούμερακι των ΣΑΛ του κινητήρα στην οθόνη του πίνακα οργάνων
Να γιατί καταρρέει η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία
-
@lap said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Κάθησαν και πλήρωσαν ερευνα marketing για το αν αξίζει να προσθέσουν κάποιες γραμμές κώδικα ώστε να δείχνει ένα νούμερακι των ΣΑΛ του κινητήρα στην οθόνη του πίνακα οργάνων
Να γιατί καταρρέει η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία
Είναι και παράγοντας αύξησης της αξιοπιστίας, σου λέει ότι δεν υπάρχει….δεν μπορεί να χαλάσει
-
-
Εσείς γελάτε, εμείς κερδίζουμε...
Η Citroën, μια ιστορική μάρκα συνώνυμη με την προσβασιμότητα, την εφευρετικότητα και την καινοτομία που εξυπηρετεί τους πολλούς, επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά την πρωτοποριακή της θέση. Σε μια ακμάζουσα αγορά ηλεκτρικής κινητικότητας όπου οι τιμές συχνά παραμένουν ένα σημαντικό εμπόδιο, η μάρκα με το διπλό σιρίτι δεν ακολουθεί απλώς την τάση, αλλά την καθιστά ουσιαστικά προσβάσιμη σε ένα ευρύτερο κοινό. Με την ανακοίνωση της νέας έκδοσης "Urban Range" του δημοφιλούς ë-C3, η Citroën τηρεί την υπόσχεσή της να εκδημοκρατικοποιήσει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αποδεικνύοντας την ικανότητά της να καινοτομεί και να προσφέρει σχετικές, προσιτές λύσεις κινητικότητας για την καθημερινή ζωή. Αυτή η πρωτοβουλία ενισχύει τη θέση της Citroën ως βασικού παράγοντα στην ενεργειακή μετάβαση, αποφασισμένη να θέσει τα ηλεκτρικά οχήματα σε κοντινή απόσταση από όλους.
Citroën ë-C3: ένα επαναστατικό πρώτο βήμα που επιβεβαιώνεται από μια ακόμη πιο τολμηρή προσφορά
Η κυκλοφορία του Citroën ë-C3 στις αρχές του 2024 σηματοδότησε μια σημαντική καμπή στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Προσφέροντας ένα ευέλικτο, ευρύχωρο, άνετο και άρτια εξοπλισμένο αυτοκίνητο, κατασκευασμένο στην Ευρώπη, σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή εκκίνησης 23.300 ευρώ, η Citroën αναμφισβήτητα «έριξε μια πέτρα στη λίμνη». Σε μια εποχή που οι περισσότεροι Ευρωπαίοι ανταγωνιστές προσέφεραν σημαντικά υψηλότερες τιμές για ισοδύναμα ή κατώτερα χαρακτηριστικά, το ë-C3 έφερε πίσω την ελπίδα και την προσβασιμότητα στην ηλεκτρική κινητικότητα για πολλά νοικοκυριά. Αυτή η στρατηγική τοποθέτηση έχει αποδώσει καρπούς, καθώς το ë-C3 έχει ήδη προσελκύσει πάνω από 135.000 πελάτες, αποδεικνύοντας ότι υπάρχει ισχυρή ζήτηση για προσιτά ηλεκτρικά οχήματα χωρίς σημαντικούς συμβιβασμούς σε βασικά χαρακτηριστικά.Βασιζόμενη στην εντυπωσιακή επιτυχία αυτής της αρχικής επίθεσης, η Citroën διευρύνει τώρα τα όρια. Για το 2025, η γκάμα του ë-C3 επεκτείνεται με την άφιξη μιας ακόμη πιο προσιτής έκδοσης, με λογικό όνομα «Urban Range». Με εξαιρετικά χαμηλή τιμή στα 19.990 ευρώ (εξαιρουμένων των κρατικών κινήτρων), αυτή η νέα έκδοση στοχεύει να προσελκύσει κυρίως αστικούς και περιαστικούς πελάτες που αναζητούν μια ρεαλιστική και οικονομική ηλεκτρική λύση για τις καθημερινές μετακινήσεις. Διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά που έκαναν το ë-C3 επιτυχημένο: εκφραστικό σχεδιασμό, γενναιόδωρο εσωτερικό χώρο, μια τυπική εμπειρία άνεσης Citroën και καινοτομίες σχεδιασμένες για να απλοποιήσουν τη ζωή στο αυτοκίνητο.
Τεχνικά, αυτή η έκδοση "Urban Range" είναι βελτιστοποιημένη για τη στοχευμένη χρήση της. Είναι εξοπλισμένη με μπαταρία LFP (Lithium Iron Phosphate) χωρητικότητας 30 kWh. Αυτή η τεχνολογία είναι γνωστή για την καλή αναλογία κόστους/απόδοσης και την ανθεκτικότητά της, ιδιαίτερα κατάλληλη για συχνούς κύκλους φόρτισης/εκφόρτισης και αστική χρήση. Επιτρέπει στο αυτοκίνητο να προσφέρει μια ανακοινωμένη αυτονομία 200 km (κύκλος WLTP εκκρεμεί έγκριση), η οποία είναι υπεραρκετή για να καλύψει τις καθημερινές μετακινήσεις, τα ψώνια και άλλες συνήθεις μετακινήσεις σε αστικές περιοχές και το άμεσο περιβάλλον τους. Ο ηλεκτροκινητήρας αναπτύσσει 82 ίππους (60 kW), μια απόλυτα επαρκή τιμή για οδήγηση στην πόλη όπου η γρήγορη επιτάχυνση σε χαμηλές ταχύτητες έχει προτεραιότητα έναντι της μέγιστης απόδοσης. Όσον αφορά τη φόρτιση, ενώ η φόρτιση AC στο σπίτι ή σε δημόσιους σταθμούς είναι δυνατή, η ταχεία φόρτιση DC (περιορισμένη στα 30 kW) προσφέρεται ως επιλογή. Αυτή η τεχνική επιλογή, αν και πιο αργή από ό,τι σε άλλα μοντέλα (συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης ë-C3 υψηλότερης αυτονομίας), εξηγείται από την επιθυμία ελέγχου του κόστους και προσαρμογής της προσφοράς στις κύριες χρήσεις αυτής της έκδοσης, για την οποία η νυχτερινή φόρτιση στο σπίτι είναι ο κανόνας.
Η πρόκληση της τιμής κάτω των 20.000 €
Η προσφορά ενός νέου, σύγχρονου ηλεκτρικού οχήματος κάτω από το συμβολικό όριο των 20.000 ευρώ πριν από τα κυβερνητικά κίνητρα αποτελεί πραγματική πρόκληση στο τρέχον οικονομικό και βιομηχανικό πλαίσιο. Η επίτευξη αυτού του τιμολογιακού επιπέδου συνεπάγεται απαραίτητα βελτιστοποιήσεις και στοχευμένες επιλογές στο σχεδιασμό και τον εξοπλισμό του οχήματος. Η Citroën, με αυτό το ë-C3 "Urban Range", επιδεικνύει ρεαλισμό. Οι προσπάθειες μείωσης του κόστους επικεντρώνονται στα πιο ακριβά τεχνικά εξαρτήματα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου: το μέγεθος της μπαταρίας και την ισχύ του κινητήρα, καθώς και τις επιλογές γρήγορης φόρτισης.Η επιλογή μιας μπαταρίας 30 kWh και ενός κινητήρα 82 ίππων είναι σκόπιμη. Αυτή η διαμόρφωση είναι τέλεια βαθμονομημένη για να παρέχει την στοχευμένη αυτονομία των 200 χλμ. και άφθονη ισχύ για ομαλή οδήγηση σε αστικά περιβάλλοντα και σε περιφερειακούς δρόμους. Είναι περιττό και δαπανηρό να ενσωματώνεται μια υπερμεγέθης μπαταρία ή ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας εάν η κύρια χρήση είναι μια καθημερινή μετακίνηση μερικών δεκάδων χιλιομέτρων. Ομοίως, η προσφορά ταχείας φόρτισης DC 30 kW ως επιλογή, αντί για στάνταρ ή με υψηλότερη ισχύ, επιτρέπει τη στόχευση πελατών που θα τη χρησιμοποιούν μόνο περιστασιακά, βασιζόμενοι κυρίως στην οικιακή φόρτιση, η οποία είναι η πιο οικονομική και πρακτική για προγραμματισμένη αστική χρήση. Αυτές οι τεχνικές επιλογές τοποθετούν σαφώς αυτήν την έκδοση του ë-C3 για καθαρά αστική και περιαστική χρήση, με την οικιακή φόρτιση ως τον πυλώνα της εμπειρίας του χρήστη.
Ωστόσο, και αυτό είναι το δυνατό σημείο της πρότασης της Citroën, αυτές οι βελτιστοποιήσεις κόστους δεν γίνονται εις βάρος των βασικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου και της εμπειρίας Citroën. Παρά την εξαιρετικά προσιτή τιμή του, το ë-C3 "Urban Range" διατηρεί την αρχιτεκτονική, την ευρυχωρία και τον γενναιόδωρο εσωτερικό χώρο της έκδοσης που κυκλοφόρησε το 2024. Επωφελείται επίσης από τη θρυλική άνεση της μάρκας, ιδιαίτερα χάρη στις αναρτήσεις και τα καθίσματα Advanced Comfort, τα οποία φιλτράρουν τις ατέλειες του δρόμου και προσφέρουν σημαντική ευεξία στις καθημερινές μετακινήσεις. Αυτό είναι ένα κρίσιμο σημείο: η Citroën δεν θυσιάζει την ευεξία των επιβατών στο βωμό μιας χαμηλής τιμής. Η πιθανότητα τελικής τιμής κάτω από το συμβολικό όριο των 16.000 ευρώ, μετά την αφαίρεση του οικολογικού μπόνους, το τοποθετεί σε μια άνευ προηγουμένου κατηγορία τιμών για ένα ηλεκτρικό όχημα αυτού του μεγέθους, κατασκευασμένο στην Ευρώπη, που προσφέρει ένα τέτοιο επίπεδο άνεσης και ευρυχωρίας.
Με την κυκλοφορία αυτής της νέας έκδοσης «Urban Range» του ë-C3, η Citroën έχει για άλλη μια φορά σημαντικό αντίκτυπο στην αγορά ηλεκτρικής κινητικότητας. Η μάρκα με το διπλό «σιρόνι» δεν επεκτείνει απλώς τη γκάμα της, αλλά επιβεβαιώνει και την τολμηρή στρατηγική της να κάνει τα ηλεκτρικά οχήματα πραγματικά προσιτά, ακριβώς μπροστά στους ανταγωνιστές της. Η Citroën επιβεβαιώνει τον εαυτό της, ξανά και ξανά, ως πρωτοπόρος στα οικονομικά προσιτά ηλεκτρικά οχήματα, κερδίζοντας σημαντικό προβάδισμα έναντι των μελλοντικών άμεσων ανταγωνιστών της σε αυτή την αναδυόμενη κατηγορία «ηλεκτρικών οχημάτων κάτω των 20.000 ευρώ».
Ενώ η αγορά περιμένει με ανυπομονησία την άφιξη δυνητικά μικρότερων μελλοντικών ανταγωνιστικών μοντέλων, όπως το νέο ηλεκτρικό Renault Twingo ή το επερχόμενο Volkswagen ID.1, που αναμένεται τα επόμενα χρόνια και ανακοινώνεται ότι θα είναι περίπου είκοσι εκατοστά μικρότερο από το ë-C3, η Citroën είναι ήδη εδώ. Με την «Urban Range» του ë-C3 που έχει προγραμματιστεί για το 2025, η μάρκα προσφέρει ένα συγκεκριμένο, ευρύχωρο, άνετο όχημα κατασκευασμένο στην Ευρώπη, σε τιμή που αμφισβητεί οποιονδήποτε άμεσο ανταγωνισμό. Αυτή η νέα έκδοση ενισχύει τη θέση του ë-C3 ως μια απαραίτητη επιλογή για όποιον θέλει να στραφεί στην ηλεκτρική ενέργεια χωρίς να ξοδέψει μια περιουσία και χωρίς να κάνει σημαντικούς συμβιβασμούς στις βασικές πτυχές της καθημερινής ζωής: χώρο, άνεση και αστική πρακτικότητα. Η Citroën αποδεικνύει έτσι την ικανότητά της να καινοτομεί, να κατανοεί τις πραγματικές ανάγκες των οδηγών και να προτείνει ρεαλιστικές και προσιτές λύσεις για να επιταχύνει τη μετάβαση προς μια πιο βιώσιμη κινητικότητα. Είναι ένα ισχυρό μήνυμα αισιοδοξίας για το μέλλον των δημοφιλών ηλεκτρικών οχημάτων.
-
Από ορεκτικά τι έχετε;
-
Γιατί μας βάζεις δελτία τύπου μέτοχε?
-
Γιατί βαριέμαι να γράφω περιλήψεις, καθότι έχω αργήσει για τον καφέ...
-
Σε περιμένουν οι σερβιτόρες. Έχουν εξαφανίσει όλα τα κουταλάκια
-
Φραπέ πίνω...
Τι το θες το κουταλάκι...
που λέει και το λαϊκόν άσμα...
-
Παιδια η οθονη στην απλη εκδοση δεν μπαινει μετα σωστα; Δλδ να παρω την απλη εκδοση και να την βαλουν στη σιτροεν μετα
-
Οχι έχει διαφορετική λογική το αυτοκίνητο στην βασική έκδοση.
Υπ΄ όψη ότι τρέχει έκπτωση 1000 ευρώ στην μεσαία οπότε είναι 16800 με 18500 η διαφορά τους.
-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Οχι έχει διαφορετική λογική το αυτοκίνητο στην βασική έκδοση.
Υπ΄ όψη ότι τρέχει έκπτωση 1000 ευρώ στην μεσαία οπότε είναι 16800 με 18500 η διαφορά τους.
μεγάλη διαφορά, γιατί;
από plus σε max είναι μόνο 1000 euro
-
Το έχω γράψει από την αρχή, είναι μλκία τοποθέτηση τιμής στην αγορά.
Το κατάλαβαν και έτσι η ΜΑΧ έχει έκπτωση 600, ενώ η Πλας 1000 και η βασική 1100.
-
1,5 χιλιάρικο κάτω θέλει η πιο πλούσια έκδοση, διότι δεν έχει υποβραχιόνιο, στροφόμετρο, acc, blind spot, πίσω πλαφονιέρα και αεραγωγούς, και μεσαίο αερόσακο
Όλα αυτά μαζί με φόρους κοστίζουν 1,5 χιλιαρικο. Αφού δεν τα προσφέρει πρέπει να πέσει κ'αλλο
Αυτοί χρεώνουν μια έξτρα επίστρωση αφρωδών υλικών στο κάθισμα σαν αυτά που έχουν τα άνω στρώματα , 1,5 χιλιάρικο παραπάνω.
Ούτε 200 ευρώ δεν κοστίζουν μαζί με φόρους σε οικονομία κλίμακας μιας παραγωγής
-
υποβραχιόνιο, θα έχει η ηλεκτρική και η υβριδική που έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο.
στροφόμετρο, δεν χρειάζεται. Στην χειροκίνητη έχει ψηφιακό δείκτη που σου λέει ποια ταχύτητα να βάλεις. Στα αυτόματα δεν έχει χειροκίνητη επιλογή νομίζω.
acc, είπε το μάρκετινγκ ότι δεν ενδιαφέρεται το κοινό, blind spot, έχει το αιρκρος,
πίσω πλαφονιέρα και αεραγωγούς, δεν έχουν αρκετά της κατηγορίας τους και πολύ ακριβότερο
και μεσαίο αερόσακο είναι το μόνο που βάζεις σε σύγκριση με το ψόφιο και στενάχωρο Σουίφτ για να πεις κάτι.Η ουσία είναι ότι το αυτοκίνητο που μέχρι τώρα έχει μόνο το χειροκίνητο βενζίνης και σε λίγες αγορές το ηλεκτρικό και το υβριδικό θα ξεκινήσει σε λίγο καιρό την παραγωγή του, πάει αρκετά καλά στις πωλήσεις.
Citroen C3 / e-C3 (2024)