Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Elroq
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Elroq
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    30
    5267
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • katafractos17
      katafractos17 last edited by

      Σε αυτή τη φώτο δείχνει αρκετά ωραίο.

      alt text

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • D
        dimsabas last edited by

        Ένα Enyaq σε σμίκρυνση.

        https://cartalk.gr/

        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • ataim
          ataim @dimsabas last edited by

          @dimsabas said in Skoda Elroq:

          Ένα Enyaq σε σμίκρυνση.

          Έκοψαν λίγο τους προβόλους του enyaq, και είναι πλέον μαζεμένο και πολύ όμορφο. Οι ζάντες τεράστιες, εικοσαρες μοιάζουν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • katafractos17
            katafractos17 last edited by

            Ήρθε Ελλάδα το Elroq.

            • Πήρε πινακίδες το SUV της Skoda που καίει 3,14 ευρώ στα 100 km

            • Skoda Configurator

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • katafractos17
              katafractos17 last edited by

              Σπάει τα ρεκόρ το νέο C-SUV της Skoda – Πάνω από 35.000 παραγγελίες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • limited_one
                limited_one moderator last edited by

                Έκανα test drive το elroc σήμερα.
                Ο λόγος που το έκανα είναι επειδή τελειώνει το ballon του golf τον Σεπτέμβρη και υπάρχει μια σκέψη να μην το κρατήσω.
                Οδήγησα το first edition με την μεγάλη μπαταρία και 286 άλογα άρα μιλάμε για 51800, και φυσικά η αντλία θερμότητας βρίσκεται στα έξτρα. Έξτρα είναι και το κλειδί στο κινητό τηλέφωνο.

                Περιμένω να μου στείλουν τιμές και εκδόσεις, αλλά όταν έχεις οδηγήσει tesla η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, και όταν μπει στην ζυγαριά η τιμή, δυστυχώς εγώ δεν βλέπω τον λόγο να επιλέξω ένα skoda έστω και στα ίδια χρήματα γιατί προσφέρει πολύ λιγότερα.

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • D
                  dettol @limited_one last edited by

                  @limited_one said in Skoda Elroq:

                  Έκανα test drive το elroc σήμερα.
                  Ο λόγος που το έκανα είναι επειδή τελειώνει το ballon του golf τον Σεπτέμβρη και υπάρχει μια σκέψη να μην το κρατήσω.
                  Οδήγησα το first edition με την μεγάλη μπαταρία και 286 άλογα άρα μιλάμε για 51800, και φυσικά η αντλία θερμότητας βρίσκεται στα έξτρα. Έξτρα είναι και το κλειδί στο κινητό τηλέφωνο.

                  Περιμένω να μου στείλουν τιμές και εκδόσεις, αλλά όταν έχεις οδηγήσει tesla η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, και όταν μπει στην ζυγαριά η τιμή, δυστυχώς εγώ δεν βλέπω τον λόγο να επιλέξω ένα skoda έστω και στα ίδια χρήματα γιατί προσφέρει πολύ λιγότερα.

                  μπηκα στο σαιτ και βλεπω τις τιμες. Αισθητικα, το βρισκω πολυ ομορφο. Χαζευοντας τις τιμες, απορω ποιος θα το παρει. Οι ακριβες εκδοσεις πεφτουν πανω στα long range juniper. Οι φτηνες πεφτουν πανω στους κινεζους. Ισως το αγορασουν οι γερμανοι που δεν γουσταρουν πλεον τα τεσλα.
                  Ισως να ειχε ενδιαφερον το φτηνοτερο, ωστε να το χρησιμοποει κανεις ως αμαξι αποκλειστικα πολης. Αλλα 4.5 μετρα για αμαξι πολης; υπερβολικο δεν ειναι; Ισως το 60 με την 60αρα μπαταρια για λιγο απο ολα; Ψιλοτρωγεται αυτο.
                  Αυτο το πραγμα με τα vag και την αντλια θερμοτητας που την χρεωνουν εξτρα, εχει καταντησει ξεφτιλα.

                  limited_one 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • limited_one
                    limited_one moderator @dettol last edited by

                    @dettol said in Skoda Elroq:

                    @limited_one said in Skoda Elroq:

                    Έκανα test drive το elroc σήμερα.
                    Ο λόγος που το έκανα είναι επειδή τελειώνει το ballon του golf τον Σεπτέμβρη και υπάρχει μια σκέψη να μην το κρατήσω.
                    Οδήγησα το first edition με την μεγάλη μπαταρία και 286 άλογα άρα μιλάμε για 51800, και φυσικά η αντλία θερμότητας βρίσκεται στα έξτρα. Έξτρα είναι και το κλειδί στο κινητό τηλέφωνο.

                    Περιμένω να μου στείλουν τιμές και εκδόσεις, αλλά όταν έχεις οδηγήσει tesla η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, και όταν μπει στην ζυγαριά η τιμή, δυστυχώς εγώ δεν βλέπω τον λόγο να επιλέξω ένα skoda έστω και στα ίδια χρήματα γιατί προσφέρει πολύ λιγότερα.

                    μπηκα στο σαιτ και βλεπω τις τιμες. Αισθητικα, το βρισκω πολυ ομορφο. Χαζευοντας τις τιμες, απορω ποιος θα το παρει. Οι ακριβες εκδοσεις πεφτουν πανω στα long range juniper. Οι φτηνες πεφτουν πανω στους κινεζους. Ισως το αγορασουν οι γερμανοι που δεν γουσταρουν πλεον τα τεσλα.
                    Ισως να ειχε ενδιαφερον το φτηνοτερο, ωστε να το χρησιμοποει κανεις ως αμαξι αποκλειστικα πολης. Αλλα 4.5 μετρα για αμαξι πολης; υπερβολικο δεν ειναι; Ισως το 60 με την 60αρα μπαταρια για λιγο απο ολα; Ψιλοτρωγεται αυτο.
                    Αυτο το πραγμα με τα vag και την αντλια θερμοτητας που την χρεωνουν εξτρα, εχει καταντησει ξεφτιλα.

                    ακόμη και η μεσαία έκδοση είναι κοντα στην τιμή του model 3 και παίρνεις πάαρα πολύ εξοπλισμο που δεν έχει το skoda.

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dettol @limited_one last edited by

                      @limited_one said in Skoda Elroq:

                      @dettol said in Skoda Elroq:

                      @limited_one said in Skoda Elroq:

                      Έκανα test drive το elroc σήμερα.
                      Ο λόγος που το έκανα είναι επειδή τελειώνει το ballon του golf τον Σεπτέμβρη και υπάρχει μια σκέψη να μην το κρατήσω.
                      Οδήγησα το first edition με την μεγάλη μπαταρία και 286 άλογα άρα μιλάμε για 51800, και φυσικά η αντλία θερμότητας βρίσκεται στα έξτρα. Έξτρα είναι και το κλειδί στο κινητό τηλέφωνο.

                      Περιμένω να μου στείλουν τιμές και εκδόσεις, αλλά όταν έχεις οδηγήσει tesla η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, και όταν μπει στην ζυγαριά η τιμή, δυστυχώς εγώ δεν βλέπω τον λόγο να επιλέξω ένα skoda έστω και στα ίδια χρήματα γιατί προσφέρει πολύ λιγότερα.

                      μπηκα στο σαιτ και βλεπω τις τιμες. Αισθητικα, το βρισκω πολυ ομορφο. Χαζευοντας τις τιμες, απορω ποιος θα το παρει. Οι ακριβες εκδοσεις πεφτουν πανω στα long range juniper. Οι φτηνες πεφτουν πανω στους κινεζους. Ισως το αγορασουν οι γερμανοι που δεν γουσταρουν πλεον τα τεσλα.
                      Ισως να ειχε ενδιαφερον το φτηνοτερο, ωστε να το χρησιμοποει κανεις ως αμαξι αποκλειστικα πολης. Αλλα 4.5 μετρα για αμαξι πολης; υπερβολικο δεν ειναι; Ισως το 60 με την 60αρα μπαταρια για λιγο απο ολα; Ψιλοτρωγεται αυτο.
                      Αυτο το πραγμα με τα vag και την αντλια θερμοτητας που την χρεωνουν εξτρα, εχει καταντησει ξεφτιλα.

                      ακόμη και η μεσαία έκδοση είναι κοντα στην τιμή του model 3 και παίρνεις πάαρα πολύ εξοπλισμο που δεν έχει το skoda.

                      Εννοείται! Αλλα τουλάχιστον εξυπηρετεί κάποιον που θέλει suv.

                      limited_one 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • limited_one
                        limited_one moderator @dettol last edited by

                        @dettol said in Skoda Elroq:

                        @limited_one said in Skoda Elroq:

                        @dettol said in Skoda Elroq:

                        @limited_one said in Skoda Elroq:

                        Έκανα test drive το elroc σήμερα.
                        Ο λόγος που το έκανα είναι επειδή τελειώνει το ballon του golf τον Σεπτέμβρη και υπάρχει μια σκέψη να μην το κρατήσω.
                        Οδήγησα το first edition με την μεγάλη μπαταρία και 286 άλογα άρα μιλάμε για 51800, και φυσικά η αντλία θερμότητας βρίσκεται στα έξτρα. Έξτρα είναι και το κλειδί στο κινητό τηλέφωνο.

                        Περιμένω να μου στείλουν τιμές και εκδόσεις, αλλά όταν έχεις οδηγήσει tesla η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, και όταν μπει στην ζυγαριά η τιμή, δυστυχώς εγώ δεν βλέπω τον λόγο να επιλέξω ένα skoda έστω και στα ίδια χρήματα γιατί προσφέρει πολύ λιγότερα.

                        μπηκα στο σαιτ και βλεπω τις τιμες. Αισθητικα, το βρισκω πολυ ομορφο. Χαζευοντας τις τιμες, απορω ποιος θα το παρει. Οι ακριβες εκδοσεις πεφτουν πανω στα long range juniper. Οι φτηνες πεφτουν πανω στους κινεζους. Ισως το αγορασουν οι γερμανοι που δεν γουσταρουν πλεον τα τεσλα.
                        Ισως να ειχε ενδιαφερον το φτηνοτερο, ωστε να το χρησιμοποει κανεις ως αμαξι αποκλειστικα πολης. Αλλα 4.5 μετρα για αμαξι πολης; υπερβολικο δεν ειναι; Ισως το 60 με την 60αρα μπαταρια για λιγο απο ολα; Ψιλοτρωγεται αυτο.
                        Αυτο το πραγμα με τα vag και την αντλια θερμοτητας που την χρεωνουν εξτρα, εχει καταντησει ξεφτιλα.

                        ακόμη και η μεσαία έκδοση είναι κοντα στην τιμή του model 3 και παίρνεις πάαρα πολύ εξοπλισμο που δεν έχει το skoda.

                        Εννοείται! Αλλα τουλάχιστον εξυπηρετεί κάποιον που θέλει suv.

                        Για εμένα το suv από μόνο του είναι αποτρεπτικός παράγοντας! Δεν μου άρεσε η οδηγική συμπεριφορά του elrok!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 2 / 2
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr