-
Με ποιο; Με το MG3?
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Σε παρόμοιες συνθήκες 1 λίτρο λιγότερο για το Yaris σε ακρως ρεαλιστική δοκιμή αλλά και σχεδόν 70 άλογα λιγότερα!
Η διαφορά στην τιμή: €4200 πιο ακριβό το Toyota σε παρόμοια έκδοση με το MG
Οπότε @ataim εάν δεν κάνω λάθος στους υπολογισμούς μετά περίπου από 240.000 χλμ σε αστική μετακίνηση ο οδηγός του Toyota θα ξεκινά να έχει σταδιακό οικονομικό όφελος!
Ενώ το τρελό που μας λένε οι αριθμοί ....
Εάν μάλιστα υπολογίσουμε ετήσιο πληθωρισμό στο καύσιμο 0,6% και ετήσια χλμ μέσα στην πόλη 15000 χλμ με αρχική τιμή καυσίμου τα €1,75 η απόσβεση του έξτρα κόστους του Toyota έρχεται στα........... 11 έτη!!!!
Όσο δηλαδή είναι η εγγύηση της μπαταρίας!!Το θέμα είναι ποιος θα τα κρατήσει μέχρι τότε (να κάνουν απόσβεση) τα MG...γιατί δεν τους βλέπω ζεστούς...
-
Για αυτό έχουμε τους beta testers. Ενα ένα βγαίνουν θεματάκια αλλά και λύνονται, όπως η αναβάθμιση λογισμικού στις αναβάσεις
-
Αυτό είναι ο λόγος που μιλάμε συνέχεια για αξιοπιστία!Στα χαρτιά όλα τα αυτοκίνητα είναι τούμπανα, όμορφα πλέον κλπ.Το θέμα είναι να μην διαλύεται.Τι να τα κάνω τα ωραία χαρακτηριστικά ... Η ποιότητα είναι πρωτίστως η ΑΞΙΟΠΙΣΤΊΑ.
-
Ολα χαλάνε, αν ψάξεις στα forums των Toyota, μάλλον θα την θεωρήσεις την πιο αναξιόπιστη εταιρία! Προφανώς δεν είναι!
Γενικά καλο είναι να περιμένουμε αλλά όχι και να φανατιζόμαστε
-
Είμαι στα φόρουμ και αναλογικά αυτό που λες δεν ισχύει.Και δεν φανατιζομαι.Απλα δεν μου αρέσει να μας κοροϊδεύουν.Ολα πρέπει να έχουν μέτρο.
-
Οκ! Έχω άλλη οπτική διότι και εγώ διαβάζω forums! Ιδιαίτερα αυτά του εξωτερικού αναφέρουν πολλά προβλήματα των Toyota και άλλων εταιριών!
Στα Suzuki ιδιαίτερα γράφουν για άπειρα θέματα! Αλλά έκλεισα τα μάτια για να το πάρω! Μέχρι στιγμής μια χαρά όλα!
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Ολα χαλάνε, αν ψάξεις στα forums των Toyota, μάλλον θα την θεωρήσεις την πιο αναξιόπιστη εταιρία! Προφανώς δεν είναι!
Γενικά καλο είναι να περιμένουμε αλλά όχι και να φανατιζόμαστε
Ρε συ lap το ίδιο είναι να βλέπεις 10 άτομα να αναφέρουν προβλήματα μιας μάρκας που έχει πουλήσει 20 εκατομμύρια υβριδικά και οι υπόλοιποι είναι υπερευχαριστημένοι, και το ίδιο να βλέπεις σχεδόν έναν στους δύο ιδιοκτήτες MG 3 Hybrid να αναφέρει κάποιο πρόβλημα;
-
Οχι φυσικά! Έχεις δίκιο!
Για αυτό περιμένουμε τους beta testers
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Οχι φυσικά! Έχεις δίκιο!
Για αυτό περιμένουμε τους beta testers
Θεωρεις αποδεκτό για μια εταιρια να βγάζει στην παραγωγή ένα εντελώς νεο υβριδικό σύστημα και να κάνει beta testers τους ιδιοκτήτες; Εκεί είναι η διαφορά της κινεζικής προχειρότητας με την ιαπωνική ηθική. Ειχα αγόρασει το πρώτης γενιάς υβριδικό γιαρις αμέσως μόλις ήρθε Ελλάδα όταν δεν είχαν ακόμα ακούσει την λέξη υβριδικό, και λειτουργούσε πένα.
-
Ναι διότι το σύστημα που αγόρασες είχε δοκιμαστεί μια δεκαετία νωρίτερα στα Prius όπου οι πρώτοι ιδιοκτήτες ήταν beta testers
-
0-100: 6,7"
Έλεος!
Και από το προηγούμενο βίντεο 3,9λ/100 χλμ μέσα στην πόλη και στην κίνηση!
Μου την δίνει!
-
This post is deleted! -
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
0-100: 6,7"
Έλεος!
Και από το προηγούμενο βίντεο 3,9λ/100 χλμ μέσα στην πόλη και στην κίνηση!
Μου την δίνει!
Μεσο ορο 54mpg ομως, δηλαδη 5,2 l/100km. Εντάξει, δεν ειναι κακό αλλά δεν ειναι και εντυπωσιακο για full hybrid οταν το νεο mild hybrid swift κανει 100κμ με 4 λιτρα.
-
Σωστά, αλλά μιλάμε για 200 άλογα και αυτόματο συν τα 400 παραπάνω κιλά.
Εγώ τόσο έχω τώρα, δηλαδή 4,8-5,1λ/100 χλμ
6,7'' το 0-100. Αδιανόητο νούμερο για αυτοκίνητα του λαού. Και μου κάνει εντύπωση το πόσο απαίδευτα το επιτυγχάνει
-
Δηλαδή εάν η διαφορά τους είναι 5,5'' μέχρι τα 100 χλμ/ώρα τότε το swift σε μια εικονική κόντρα θα ήταν πίσω κατά 130μ όταν το άλλο θα φτάνει τα 100χλμ/ωρα
Ωϊμέ!
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Σωστά, αλλά μιλάμε για 200 άλογα και αυτόματο συν τα 400 παραπάνω κιλά.
Εγώ τόσο έχω τώρα, δηλαδή 4,8-5,1λ/100 χλμ
6,7'' το 0-100. Αδιανόητο νούμερο για αυτοκίνητα του λαού. Και μου κάνει εντύπωση το πόσο απαίδευτα το επιτυγχάνει
Να σου πω αυτη την επιταχυνση και εγω την ζηλευω γιαυτο ασχολουμαι μαζι του. Σκεφτομαι να πουλησω το 2 χρονων γιαρις hybrid μου και να το παρω. Πιο μετά θα πουλησω και το CHR και θα με διαγράψουν απο το toyota club ως στιγματισμενο προδοτη.
-
Χεχε, περίμενε κάπως, μέχρι να βγάλει όλες τις ασθενείς του, ή μήπως επιτέλους η Toyota βγει να το ανταγωνιστεί στα ίσα
Και εγώ Yaris hybrid έβλεπα για επόμενη αγορά, με έπρηξε η λαπαινα για το cross που της αρέσει. Εντωμεταξύ δεν το θυμάται και κάθε φορά μου λέει αυτό μου αρέσει ποιο είναι; Το ίδιο με χθες της λέω. Το Yaris cross.
Αλλά και εγώ θέλω γκάζια άσχετα εάν τα χρησιμοποιώ συχνά ή όχι.
-
Ναι, το αγοράζει κανείς μόνο και μόνο για το τρελό 60-100.
Δυστυχώς όμως όλα τα φόρα έχουν γεμίσει με πολλά "θέματα" που σε αποτρέπουν από την αγορά. -
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Χεχε, περίμενε κάπως, μέχρι να βγάλει όλες τις ασθενείς του, ή μήπως επιτέλους η Toyota βγει να το ανταγωνιστεί στα ίσα
Ε ναι γιαυτό περιμένω. Να ναι καλα τα παληκάρια που εγιναν αγοραστές beta testers. Εχω την αισθηση οτι σε κανα διμηνο θα εχουν λυθει τα θεματα του με updates και στην χειρότερη με ανακληση για την αντικατασταση κανενος chip.
MG3 Hybrid+ 2024