-
@lap said in TESLA FORUM:
Δηλαδή πχ το ίδιο μοτέρ κινείται ας πούμε με 5000σαλ και παράγει χ ΚW. Εάν όταν σηκώσεις το πεντάλ του γκαζιού γυρίσει Το ίδιο μοτέρ στις 12.000σαλ που αντιστοιχούν ας πούμε στην τελική του, δεν θα παράξει περισσότερα KW ;
μην ταλαιπωρεισαι αδικα. Ειναι σιγουρο οτι πολυ πιο εξυπνοι ανθρωποι απο εμας εχουν αφιερωσει αρκετο χρονο σε αυτο το θεμα και εχουν πετυχει την ανακτηση που εχουν τα οχηματα. Αν δεν γινεται περισσοτερη ανακτηση μαλλον θα ειναι διοτι ο τροπος ειναι ειτε πολυ ακριβος ειτε επειδη η πεδηση θα ειναι πολυ αποτομη.
-
και η μπαταρια δεν μπορει να δεχθει τοσα kw φορτισης.
-
Σωστό. Αλλά από την άλλη αφού τα δίνει στην τελική, δεν μπορεί να τα δεχτεί;
Θα μπορούσε αυτός ο τρόπος να λειτουργεί με έναν αλγόριθμο όπου θα φρενάρει από τα φρένα το αυτοκίνητο όσο θα φρέναρε με έναν ήπιο τρόπο από το κινητήρα.
Δηλαδή ο ηλεκτροκινητήρας πότε να μην προσφέρει φρενάρισμα αλλά να φορτίζει την μπαταρία μονάχα. Από την άλλη τα τακάκια θα φθηρονται συχνά.
Σκοπός όλου αυτού είναι να αυξηθεί η αυτονομία χωρίς μεγαλύτερη μπαταρία
-
@lap said in TESLA FORUM:
Σωστό. Αλλά από την άλλη αφού τα δίνει στην τελική, δεν μπορεί να τα δεχτεί;
οχι απαραιτητα. Γιαυτο βλεπεις αυτοκινητα να φορτιζουν με 50-100-150kw ενω η ισχυς τους ειναι πολυ μεγαλυτερη
-
@lap said in TESLA FORUM:
Δηλαδή πχ το ίδιο μοτέρ κινείται με μέση ταχύτητα ας πούμε στις 5000σαλ και παράγει χ ΚW. Εάν όταν σηκώσεις το πεντάλ του γκαζιού γυρίσει Το ίδιο μοτέρ στις 12.000σαλ που αντιστοιχούν ας πούμε στην τελική του, δεν θα παράξει περισσότερα KW ;
Ναι, αλλα οταν πειραξεις το γκαζι το τρεφεις με περισσοτερη ενεργεια ενω η ενεργεια που υπαρχει οταν ενα αμαξι κατηφοριζει ειναι συγκεκριμενη.
Ειναι Χ. αλλαζοντας το γραναζωμα, πρακτικα επιλεγεις αν θα παρεις Χ/10 της ενεργειας ανα στροφη σε συνολο 10 στροφων, η Χ/10.000 της ενεργειας ανα στροφη σε συνολο 10.000 στροφων.
Ειναι σαν να επιλεγεις αν θα πληρωσεις ενα ποσο σε μονολεπτα, μονοευρα, η 500ρικα.
Το ιδιο ποσο θα πληρωσεις σε καθε περιπτωση. -
Το καταλαβαίνω αυτό,
Εγώ σκέφτομαι πως το μοτέρ παράγει ας πούμε 150kw στ 160 χλμ/ ώρα σε χ σαλ
Εάν πας με 80 χλμ με ενέργεια ίση με 50 kw αν αφήσεις το πεντάλ θα ξεκινά να φορτίζει με 50 kw και όχι με 150kw.
Δεν ισχύει αυτό στα ηλεκτρικά μοτέρ;
Εξαιρώ τον παράγοντα της μάζας του επι 1g κτλ αυτός είναι κοινός παρανομαστης
Δηλαδή αντί να διανύσεις 100 μέτρα ρολλαροντας με 50kw και λιγότερα καθώς φρενάρει το μοτέρ
Να το κάνεις με 150kw μείον τις τριβές όπου τα φρένα θα σε φρενάρουν προοδευτικά σαν engine brake. Έως Σαν διότι το μοτέρ θα απομονώνεται για να μείωση τις τριβές
Έτσι στην μικρή αυτή απόσταση θα έχεις φορτίσει περισσότερο
-
@lap said in TESLA FORUM:
Το καταλαβαίνω αυτό,
Εγώ σκέφτομαι πως το μοτέρ παράγει ας πούμε 150kw στ 160 χλμ/ ώρα σε χ σαλ
Εάν πας με 80 χλμ με ενέργεια ίση με 50 kw αν αφήσεις το πεντάλ θα ξεκινά να φορτίζει με 50 kw και όχι με 150kw.
Δεν ισχύει αυτό στα ηλεκτρικά μοτέρ;
Εξαιρώ τον παράγοντα της μάζας του επι 1g κτλ αυτός είναι κοινός παρανομαστης
Μπορεις να το ρυθμισεις να φορτιζει με οση ενεργεια θελεις, αν αυτο το επιτρεπει ο ηλεκτροκινητηρας και η μπαταρια.
Αλλα οσο μεγαλυτερη ειναι η ενεργεια φορτισης, τοσο πιο αποτομη θα ειναι η επιβραδυνση.
Πρακτικα το one pedal drive , κανει αυτο.
Οταν το εχεις κλειστο, εχει πολυ μικρη ενεργεια φορτισης, γι αυτο ρολαρει το αμαξι, ενω οταν το ενεργοποιεις στο μεγιστο, τοτε φορτιζει με τη μεγιστη δυνατη ενεργεια φορτισης.
Θεωρητικα θα μπορουσες να το ρυθμισεις ακομα πιο επιθετικα, αλλα το αμαξι θα γινοταν ανυποφορο καθε φορα που θα αφηνες το γκαζι, καθως θα επιβραδυνε με αντιστοιχα G με αυτα που θα επιταχυνε με το μεγιστο γκαζωμα. -
Αν το απομονώσεις όμως; Άρα θες συμπλέκτη
-
@cirus said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Αλλη μια συκοφαντία και παραχάραξη. Χαρακτηριστικό του χαρακτήρα σου.
Η αναφορά των εξετάσεων έγινε όταν και εσύ αλλά και άλλοι συνομιλητές ειρωνεύτηκαν πως η νέα γενιά των ελλήνων που ταλαιπωρήθηκε στην οικονομική κρίση καθώς εργαζόταν με 380 ευρώ/ μήνα ακόμα και με πτυχίο, δυσκολεύεται σήμερα να βρει ένα σπίτι να ζήσει αξιοπρεπώς. Μάλιστα μόλις έγινε αναφορά πως αυτή η γενιά από την Β λυκείου δίνει πανελλήνιες εξετάσεις σε 10-12 μαθήματα και δεν σταμάτησε να δίνει αγώνες για την λεγόμενη κινητική κινητικότητα, αυτό ενεργοποίησε τις άμυνες σου στο αφήγημα που στρώνεις καιρό πως είσαι αυτοδημιούργητος και πως δεν υπάρχει περίπτωση κάποιοι άλλοι να πέρασαν δυσκολότερα από εσένα. Για να μην αναφέρω τις άπειρες φορές πως δήθεν είσαι του δημοτικού αλλά και αυτές των υποτροφιών σου κτλ.
Μαζί με εσάς και άλλοι, που ένιωθαν να καταρρέει το αφήγημα τους, ως κληρονόμοι των κατοικιών όπου ζουν, των επιχειρήσεων που προΐστανται κτλ χλεύαζαν την εξιστόρηση αυτήν για μια συγκεκριμένη γενιά που όπως είπαμε από την Β λυκείου δεν σταματά να προσπαθεί να σταθεί σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον που κάποιοι κληρονόμοι δεν έχουν αντιληφθεί ποτέ τους.
Εγώ δεν εχω παρακολουθησει τέτοια συζητηση και πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοι αξιολογοι νέοι που ενδεχομένος εχουν δυσκολευτει περισσότερο από μενα και πιστεύω ότι εχουν λάβει καλύτερη εκπαιδευση, εξειδίκευση από μενα. Πιστεύω ότι η νεα γενιά εχει παιδια εξυπνότερα από μένα και ικανα και οντως η κριση τους εχει δυσκολεύσει
Ομως αυτό δεν κάνει εμενα και αλλους προηγούμενης γενιάς λιγότερο ικανούς και άξιους . Εχουμε παλέψει σε αντιξοες συνθηκες και πολλοι από μας μάλιστα χωρίς να έχουμε κληρονομήσει πολλα πράγματα πέρα από ένα σπίτι που μακάρι να ζούσε η μητέρα μου που έχασα σε μικρή ηλικια και να μην το είχα κληρονομήσει ούτε αυτό. (εχεις καμια ιδέα ποσο με δυσκόλεψε αυτό και λες τετοια πράγματα? Οχι απλα κοπανας ότι κληρονομήσαμε κάτι)
Αλλα τι σχέση έχουν ολα αυτά στο tesla νημα?
Πάντα οι άλλοι είναι ευνοημένοι, πάντα !
Εμείς πέσαμε στο πηγάδι την ατυχίας και δουλοπαροικίας!
Μην απολογείσαι φιλε virus 🦠, αυτό έλειπε να δίνεις τροφή στους κομπλεξικός αυτού του κόσμου, πάντα θα βρουν κάτι να πουν ! -
Μη κατανόηση του γενικού και ειδικού. Γενικά δυσκολία κατανόησης κειμένου και εννοιών.
Προφανώς θα υπήρχαν και δύσκολες περιπτώσεις σε γενιές που ευνοήθηκαν από τις συγκυρίες της οικονομίας και του περιβάλλοντος και το αντίθετο σε γενιές που βγήκαν στηβ αγορά εργασίας στην ΠΤΏΧΕΥΣΗ της χώρας. Όπου δηλαδή θα υπήρχαν περιπτώσεις που τα βρήκαν όλα εύκολα παρά το γενικότερο περιβάλλον κατάρρευσης.
Κάποιος που δεν κατανοεί τον όρο "γενιά" ως το γενικό της πρότασης και αντιτείνει το "ειδικό" ως επιχείρημα, αδυνατεί να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα και θεωρεί κομπλεξικό όποιον φέρνει αντίρρηση.
Όπως είπα, αδυναμία κατανόησης εννοιών του γενικού, ειδικού, περιβάλλοντος αξιολόγησης των καταστάσεων κτλ
-
@lap said in TESLA FORUM:
Μη κατανόηση του γενικού και ειδικού. Γενικά δυσκολία κατανόησης κειμένου και εννοιών.
Προφανώς θα υπήρχαν και δύσκολες περιπτώσεις σε γενιές που ευνοήθηκαν από τις συγκυρίες της οικονομίας και του περιβάλλοντος και το αντίθετο σε γενιές που βγήκαν στηβ αγορά εργασίας στην ΠΤΏΧΕΥΣΗ της χώρας. Όπου δηλαδή θα υπήρχαν περιπτώσεις που τα βρήκαν όλα εύκολα παρά το γενικότερο περιβάλλον κατάρρευσης.
Κάποιος που δεν κατανοεί τον όρο "γενιά" ως το γενικό της πρότασης και αντιτείνει το "ειδικό" ως επιχείρημα, αδυνατεί να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα και θεωρεί κομπλεξικό όποιον φέρνει αντίρρηση.
Όπως είπα, αδυναμία κατανόησης εννοιών του γενικού, ειδικού, περιβάλλοντος αξιολόγησης των καταστάσεων κτλ
Οταν τσουβαλιάζεις μεριδα ανθρωπων μονο επειδή ανοικουν σε μια γενια , οτι και να πεις ή να ισχυριστείς είσαι λαθος εξ αρχης
αυτό και το κλεινω εδώ
-
Για αυτό το ονομάζουμε ΓΕΝΙΑ και όχι ονομαστικά με τον καθένα.
Μάθετε επιτέλους ελληνικά.
Για παράδειγμα η γενιά του εμφυλίου έχει καμία σχέση με την γενιά του 80 ή του 2000;
Θα θεωρούμε ιδιο το πλαίσιο σε όλες τις γενιές για να μην προσβληθεί κάποιος
Έχουν τις ίδιες δυσκολίες ως γενική παρατήρηση; Μεμονωμένα μπορεί να υπάρχουν πολλές αποκλίσεις από το γενικό. Μια διασπορά όπως λένε οι στατιστικολόγοι.
Φυσικά και θα ομαδοποιήσεις περιπτώσεις για να βγάλεις ένα συμπέρασμα
-
@lap said in TESLA FORUM:
Για αυτό το ονομάζουμε ΓΕΝΙΑ και όχι ονομαστικά.
Μάθετε επιτέλους ελληνικά.
με τσουβαλιαζεις δηλαδή με ολους της γενιάς μου?
Δηλαδη με οποιους μπορει να τα βρήκαν πολύ πιο εύκολα από μενα ή και πολύ πιο δυσκολα σε κάποιες περιπτώσεις βγαζοντας όλες τις αλλες παραμέτρους απέξω?
Απλα γραφεις βλακειες και φταιω εγώ που σου απαντάω κιολας. Τελος εδώ
-
Απλά δεν έχεις ιδέα του τι λες.
-
@lap said in TESLA FORUM:
Απλά δεν έχεις ιδέα του τι λες.
καλα κλασικά αυτό. Μονο εσύ εχεις ιδέα και είσαι εξυπνος με συγχωρείς, είναι και ότι ολοι οι άλλοι είμαστε χαζοί εδω πέρα.
-
Ρε φίλε, πραγματικά δεν κατανοείτε βασικές έννοιες ελληνικών. Εγώ σας φταίω μετά.
ΓΕΝΙΑ λέω. Τι καταλαβαίνεις από αυτόν τον όρο;
Μίλησα για εσένα προσωπικά;
-
-
Το χιούμορ βρίσκεται στο έξυπνο ευφυολόγημα. Όταν περνάς στην επιτηδευμένη χλεύη γίνεται φαιδρότητα.
-
-
@cirus said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Για αυτό το ονομάζουμε ΓΕΝΙΑ και όχι ονομαστικά.
Μάθετε επιτέλους ελληνικά.
με τσουβαλιαζεις δηλαδή με ολους της γενιάς μου?
Δηλαδη με οποιους μπορει να τα βρήκαν πολύ πιο εύκολα από μενα ή και πολύ πιο δυσκολα σε κάποιες περιπτώσεις βγαζοντας όλες τις αλλες παραμέτρους απέξω?
Απλα γραφεις βλακειες και φταιω εγώ που σου απαντάω κιολας. Τελος εδώ
Ποιά ήταν η διαγωγή σου στο δημοτικό ?
Ποίος ήταν ο μέσος όρος των Θρησκευτικών στο Γυμνάσιο ?
TESLA FORUM