-
Υπάρχουν διάφοροι όροι: ελευθερία, δημοκρατία, νόμιμο, φυσιολογικό, ηθικό, λογικό, παράλογο, φασιστικό.
Όπως θέλει ο καθένας, είτε ως μονάδα, είτε ως ομάδα - κόμμα – κράτος, το χαρακτηρίζει.
Για παράδειγμα, ο νόμος λέει δεν περνάμε με κόκκινο, ο άλλος λέει είμαι ελεύθερος να κάνω ότι θέλω.
Άλλο παράδειγμα , σήμερα κάποιοι έκλεισαν τους δρόμους της Θεσσαλονίκης λόγο της απεργίας, που οργάνωσαν (δημοκρατία), αλλά δημιούργησαν πρόβλημα σε πολλαπλάσιους άλλους, (ελευθερία κίνησης).
Στον κορονοιό μας ζάλισαν με τους επιστήμονες και την γνώμη τους, η αντίθετη γνώμη σε χαρακτήριζε ψεκασμένο.
Πριν λίγες μέρες έφαγα σε γκουρμέ εστιατόριο στην Αθήνα με ιδιοκτήτη επιστήμονα στην μαγειρική με πολλά πτυχία.
Το φαγητό απαράδεκτο για μένα.
Ή έπρεπε να δεχτώ την πρόταση του ΄΄επιστήμονα΄΄ ή θα ήμουν ψεκασμένος αν έλεγα την γνώμη μου.
Τελικά το βούλωσα γιατί ήμουν καλεσμένος στο γεύμα.Άλλο η επιστημονική άποψη, άλλο η λογική, που έχει το δικαίωμα να αμφισβητήσει την όποια δήθεν επιστημονική.
-
Μπερδεύεται το εννοιολογικό πλαίσιο της συζήτησης. Για αυτό τονίζω πως η κλασική παιδεία πρέπει να ναι υποχρεωτική και όχι η τεχνολογική και θετική. Βγάζουμε επιστημονες που εξυπηρετούν την παραγωγική διαδικασία της οικονομίας χωρίς την ικανότητα της οριοθέτησης των ιδεών.
Εγώ ας πουμε έχω κάποιες απόψεις, μπορώ να επιβάλλω τις απόψεις μου στην οικογένεια σου; Όχι , και ευτυχως.
Εσύ μπορείς να επιβάλεις τις απόψεις σου στην δίκη μου; Όχι.
Άρα το εννοιολογικό πλαίσιο είναι το αν μπορεί κάποιος να ορίσει το μεγάλωμα των παιδιών του άλλου και τις οικογενειακές αρχές που θα λάβουν.
Οι παραβάσεις του κοκ είναι ένα πρακτικό θέμα όπου εάν δεν τους ακολουθούμε έχουμε σοβαρό πρακτικό θέμα λειτουργίας της κίνησης των οχημάτων. Δεν έχουμε ως εννοιολογικό πλαίσιο τις αρχές των οδηγών αλλά την πρακτικότητα στην μετακίνηση.
Είναι δυο τελείως διαφορετικά ζητήματα. Καμία σχέση δεν έχει το ένα με το άλλο.
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Δύσκολο θέμα.
Οι ηλιθιοι επιτρέπεται να κάνουν παιδιά; οι άσχημοι; οι κοντοί, οι χοντροί, οι φαλακροι, οι απαταιωνες με τα μαυρα εκ πεποιθήσεως ;
Εγώ ας πουμε που ειμαι πιο έξυπνος μπορώ σε εναν εκ φύσεως ηλιθιο να του πω να μην κάνει παιδια διότι θα βλάψει τα παιδιά σε πολλαπλά επίπεδα λόγω ηλιθιότητας; Έχω αυτό το δικαίωμα;
Οι γυναικάδες; Οι χαρτοπαίκτες; Οι βίοι; Οι χούλιγκαν; Οι παραβάτες; Οι ακραίοι;
Όλοι αυτοί εκ πρώτης δεν είναι ακατάλληλοι να μεγαλωσουν παιδιά;
Για να το ενώσουμε με την πολιτική ιστορία. Οι δοσίλογοι και οι μαυραγορίτες θα μπορούσε κανεις μα τους πει να μην κάνουν παιδιά λόγω επιλογών της ζωής τους;
Αφήστε λοιπόν αυτά τα θέματα σε ειδικούς που έχουν δεκαετίες ενασχόλησης με το συγκεκριμένο θέμα και μην ασχολείστε εσεις ως μη ειδικοί για θέματα που άπτονται την ζωή άλλων ανθρώπων και παιδιών.
Το προβλημα ειναι οι ειδικοι .
Τωρα που το μπαγιοκο θα ρεει απο ανθρωπους αλλου τροπου σκεψης , θα αρχισουν σιγα σιγα να εμφανιζονται και οι σουπερ ντουπερ μελετες που θα υποστηριζουν τα αντιθετα .
Πριν ηταν γραφικοι , τωρα θα γινουν επιστημονικες αυθεντιες .
Χωροστατουντων και των πρωην επιστημονικων αυθεντιων φυσικα .
Ειπαμε το χρημα .
Εξ αλλου η επιστημη αυτων των ειδικων δεν ειναι μαθηματικα .
Μοιαζει με των οικονομολογων . -
Οτσο, έχεις κάνει ποτε κάποια πρωτογενή έρευνα και μελέτη; Γνωρίζεις τι σημαίνει επιστημονική μελέτη ή απλά έγραφες εργασίες πάνω σε μελέτες άλλων ;
-
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Φαντάζεσαι Φανη εσυ με τις απόψεις που έχεις δηλώσει κατά καιρους να χαρακτηριστείς από μια ειδική επιτροπή βιολογικά ως διπολικος και ασταθής (υποθετικά πάντα μην παρεξηγηθείς)και να σου απαγορευτεί το Θείο δώρο της τεκνοποίησης;
Θα το δεχθώ φυσικά.
Από την άλλη τι φταίνε όλα τα παιδιά που γεννιούνται από ψυχικά ασταθής γονείς οι οποίοι μετά τα κακοποιούν ή τα σκοτώνουν? Για αυτό σου λέω ειναι μεγάλη κουβέντα χωρίς να βγει άκρη.
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Οι παραβάσεις του κοκ είναι ένα πρακτικό θέμα όπου εάν δεν τους ακολουθούμε έχουμε σοβαρό πρακτικό θέμα λειτουργίας της κίνησης των οχημάτων. Δεν έχουμε ως εννοιολογικό πλαίσιο τις αρχές των οδηγών αλλά την πρακτικότητα στην μετακίνηση.
Και το μεγάλωμα παιδιών πρακτικό θέμα ειναι, γιατί εαν εγώ μεγαλώσω ένα παιδί εγκληματία το οποίο μετά σκοτώσει το δικό σου παιδί, πάλι έχουμε σοβαρό θέμα λειτουργίας της κοινωνίας. Η πρόληψη ειναι καλύτερη από την τιμωρία.
-
Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες.
Δεν φταίνε σε κάτι αλλά για αυτό υπάρχουν υποτίθεται οι αρμόδιες υπηρεσίες που πρέπει να λειτουργούν σωστά , όπου εάν συμβεί κάτι την εποχή που συμβαίνει να επέμβουν.
Από την αλλη πως μπορείς να προϋποθέσεις ότι κάποιος θα είναι εγκληματίας και να τον τιμωρήσεις καταπατώντας το δικαίωμα της αθωότητας. Ποσο μάλλον πριν καν συμβεί κάποιο έγκλημα!
Αυτό αντιβαίνει σε κάθε μα σε κάθε δυτικό πολιτισμό και κεκτημένα αυτού.
Οποιος ασπάζεται τέτοιες απόψεις είναι ενάντια στον δυτικό πολιτισμό. Τι θα έπρεπε να κάνει ο δυτικός πολιτισμός για να προστατευτεί από τις απόψεις αυτές εάν ακολουθήσει την νοοτροπία σου;
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Από την αλλη πως μπορείς να προϋποθέσεις ότι κάποιος θα είναι εγκληματίας και να τον τιμωρήσεις καταπατώντας το δικαίωμα της αθωότητας. Ποσο μάλλον πριν καν συμβεί κάποιο έγκλημα!
Με μέσω τις επιστήμης φυσικά! Εκτός εαν τώρα δεν σου αρέσει η επιστήμη.
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Αυτό αντιβαίνει σε κάθε μα σε κάθε δυτικό πολιτισμό και κεκτημένα αυτού.
Και είδαμε πόσο καλά έχει πάει ο δυτικός πολιτισμός με κακοποιήσεις παιδιών, τράφικινγκ παιδιων, δολοφονίες παιδιών από τους γονείς τους, έκδοση ανήλικων απο την μάνα, κλπ.
-
@fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Οι παραβάσεις του κοκ είναι ένα πρακτικό θέμα όπου εάν δεν τους ακολουθούμε έχουμε σοβαρό πρακτικό θέμα λειτουργίας της κίνησης των οχημάτων. Δεν έχουμε ως εννοιολογικό πλαίσιο τις αρχές των οδηγών αλλά την πρακτικότητα στην μετακίνηση.
Και το μεγάλωμα παιδιών πρακτικό θέμα ειναι, γιατί εαν εγώ μεγαλώσω ένα παιδί εγκληματία το οποίο μετά σκοτώσει το δικό σου παιδί, πάλι έχουμε σοβαρό θέμα λειτουργίας της κοινωνίας. Η πρόληψη ειναι καλύτερη από την τιμωρία.
Αυτό που λες και πάλι είναι εκτός θέματος. Το θέμα μας είναι εάν μπορώ εγώ να σου απαγορεύσω να τεκνοποιήσεις επειδή έχω άλλες ιδεολογικές απόψεις και επειδή πιστευω πως εσυ θα γαλουχήσεις με τις αντίθετες απόψεις την οικογένεια σου. Δηλαδή, να σου απαγορεύω την οικογένεια επειδή αυτή δεν θα μοιάζει με την δίκη μου.
Αυτό που περιγράφεις είναι θέμα ΑΦΟΥ δημιουργήσεις οικογένεια και διδάσκεις στα παιδια σου το μίσος για τις άλλες και διαφορετικές από εσάς οικογένειες . Τότε σε αυτήν την περίπτωση εφόσον πλέον αλλάξαμε θεματολογία και πλέον μπορείς να έχεις οικογένεια, πάμε στο πρακτικό του θέματος όπου μπορεί να παρέμβει η πολιτεία μέσω κοινωνικών λειτουργών όταν διαπιστώσει πως το παιδι γαλουχείται με μίσος κάτι που θα αποτελέσει και πρόβλημα για την κοινωνία όταν μεγαλώσει.
Άρα, δεν εξετάζουμε το εννοιολογικό πλαίσιο της συζήτησης του αν θα σου επιτραπεί να κανεις οικογένεια ή όχι. Εξετάζουμε την πρακτική συμπερίληψη όλων των μελων σε μια κοινωνία. Άλλο ζήτημα αυτό.
-
@fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Από την αλλη πως μπορείς να προϋποθέσεις ότι κάποιος θα είναι εγκληματίας και να τον τιμωρήσεις καταπατώντας το δικαίωμα της αθωότητας. Ποσο μάλλον πριν καν συμβεί κάποιο έγκλημα!
Με μέσω τις επιστήμης φυσικά! Εκτός εαν τώρα δεν σου αρέσει η επιστήμη.
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Αυτό αντιβαίνει σε κάθε μα σε κάθε δυτικό πολιτισμό και κεκτημένα αυτού.
Και είδαμε πόσο καλά έχει πάει ο δυτικός πολιτισμός με κακοποιήσεις παιδιών, τράφικινγκ παιδιων, δολοφονίες παιδιών από τους γονείς τους, έκδοση ανήλικων απο την μάνα, κλπ.
Εχθρός του καλού το καλύτερο. Θες να δεις σε άλλες κοινωνίες τι γίνεται;
Το να επιζητούμε το τέλειο είναι μια διπολική τάση. Τίποτα τέλειο δεν υπάρχει. Μονίμως όλοι προσπαθούμε για το καλύτερο
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Εγώ ας πουμε έχω κάποιες απόψεις, μπορώ να επιβάλλω τις απόψεις μου στην οικογένεια σου; Όχι , και ευτυχως.
Εσύ μπορείς να επιβάλεις τις απόψεις σου στην δίκη μου; Όχι.
Άρα το εννοιολογικό πλαίσιο είναι το αν μπορεί κάποιος να ορίσει το μεγάλωμα των παιδιών του άλλου και τις οικογενειακές αρχές που θα λάβουν.
Οι παραβάσεις του κοκ είναι ένα πρακτικό θέμα όπου εάν δεν τους ακολουθούμε έχουμε σοβαρό πρακτικό θέμα λειτουργίας της κίνησης των οχημάτων. Δεν έχουμε ως εννοιολογικό πλαίσιο τις αρχές των οδηγών αλλά την πρακτικότητα στην μετακίνηση.
Πολύ σωστά το απάντησες μόνος σου.
Σε μια οικογένεια με μαμά, μπαμπά, παππού, γιαγιά, θεία, θείο, το παιδί αποκτά τους κανόνες της οικογένειας, της φυσιολογικής οικογένειας για τους περισσότερους.
Όταν στο σχολείο συναντήσει ένα παιδί με δύο μπαμπάδες, θα με ρωτήσει: γιατί μπαμπά εμείς σταματάμε στο κόκκινο και εκείνη η οικογένεια το περνάει;
Θα του απαντήσω:
Ο lap λέει: Δεν έχουμε ως εννοιολογικό πλαίσιο τις αρχές των οδηγών (γονιών) αλλά την πρακτικότητα (σεξουαλικά πάθη) στην μετακίνηση.
-
@fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Από την αλλη πως μπορείς να προϋποθέσεις ότι κάποιος θα είναι εγκληματίας και να τον τιμωρήσεις καταπατώντας το δικαίωμα της αθωότητας. Ποσο μάλλον πριν καν συμβεί κάποιο έγκλημα!
Με μέσω τις επιστήμης φυσικά! Εκτός εαν τώρα δεν σου αρέσει η επιστήμη.
Σωστά, η επιστήμη όμως μας λέει πως δεν μπορούν να προβλέψουν το μέλλον των ανθρώπων. Μπορούν να δουν μια τάση. Αυτή η τάση εκπληρώνεται μέσω των κοινωνικών λειτουργών και του κράτους πρόνοιας. Όταν βλέπουν ότι μια οικογένεια έχει θέματα το κράτος διακριτικά την συνδράμει ή την επιβλέπει. Αυτο συμβαίνει. Δεν μπορεί όμως να προβλέψει το μέλλον.
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Αυτό αντιβαίνει σε κάθε μα σε κάθε δυτικό πολιτισμό και κεκτημένα αυτού.
Και είδαμε πόσο καλά έχει πάει ο δυτικός πολιτισμός με κακοποιήσεις παιδιών, τράφικινγκ παιδιων, δολοφονίες παιδιών από τους γονείς τους, έκδοση ανήλικων απο την μάνα, κλπ.
-
@ektoras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Εγώ ας πουμε έχω κάποιες απόψεις, μπορώ να επιβάλλω τις απόψεις μου στην οικογένεια σου; Όχι , και ευτυχως.
Εσύ μπορείς να επιβάλεις τις απόψεις σου στην δίκη μου; Όχι.
Άρα το εννοιολογικό πλαίσιο είναι το αν μπορεί κάποιος να ορίσει το μεγάλωμα των παιδιών του άλλου και τις οικογενειακές αρχές που θα λάβουν.
Οι παραβάσεις του κοκ είναι ένα πρακτικό θέμα όπου εάν δεν τους ακολουθούμε έχουμε σοβαρό πρακτικό θέμα λειτουργίας της κίνησης των οχημάτων. Δεν έχουμε ως εννοιολογικό πλαίσιο τις αρχές των οδηγών αλλά την πρακτικότητα στην μετακίνηση.
Πολύ σωστά το απάντησες μόνος σου.
Σε μια οικογένεια με μαμά, μπαμπά, παππού, γιαγιά, θεία, θείο, το παιδί αποκτά τους κανόνες της οικογένειας, της φυσιολογικής οικογένειας για τους περισσότερους.
Όταν στο σχολείο συναντήσει ένα παιδί με δύο μπαμπάδες, θα με ρωτήσει: γιατί μπαμπά εμείς σταματάμε στο κόκκινο και εκείνη η οικογένεια το περνάει;
Θα του απαντήσω:
Ο lap λέει: Δεν έχουμε ως εννοιολογικό πλαίσιο τις αρχές των οδηγών (γονιών) αλλά την πρακτικότητα (σεξουαλικά πάθη) στην μετακίνηση.
Στη τάξη μας είχαμε μια κοπέλα που ο θείος της ήταν ένας διάσημος ποινικός δολοφόνος. Δεν μπορείς να φανταστείς το βλέμμα της όταν το έμαθε η τάξη.
Επιτρεπόταν στους συγγενείς αυτού να την γεννήσουν για να μην ρωτά η τάξη πως είναι να έχει τέτοιο συγγενή και να την χλευάζουν κάθε φορά που θύμωνε εάν το έχει στο αίμα της; Η κοπέλα δεν μπορούσε ούτε το θυμό της να εκφράσει. Έπνιγε τα συναισθήματα της και καθόταν ακίνητη και ανέκφραστη στα σχόλια γύρω της. Την θυμάμαι να μη βγαινει στο διάλειμμα και να κάθετε στο θρανίο.
Φυσικά εγώ δεν είπα ΠΟΤΕ ούτε μια λέξη. Η κοπέλα αρίστευσε κιολας (γενικα τι σκατα όλοι αρίστευσαν στη φουρνιά μου εκτός από εμένα, τεσπα) και άντεξε δυνατή στα καθημερινά σχόλια διότι είχε σηκώσει ένα τοίχος γύρω της. Την θαυμάζω ακόμα και σήμερα για την αξιοπρέπεια της και το οργανωμένο μυαλό της.
Συνεπως στο ερώτημα σου, το πρόβλημα ηταν στο σχολείο (αν και σε γενικές γραμμες ήταν απίστευτα αυστηρά σε οποιοδήποτε έκανε μπουλινκγ. Κάποια όμως ξέφευγαν) και στα παιδιά που έμαθαν και γαλουχήθηκαν από την δίκη τους οικογένεια πως οτιδήποτε είναι διαφορετικο από το περιβάλλον τους είναι κατακριτέο.
Προσοχή δεν λέω πως θα πρέπει να το υιοθετήσουν αυτό είναι η αντίθετη πλευρά του ίδιου νομίσματος. Λέω πως πρέπει να μάθουν πως δεν έχουν δικαιοδοσία να ορίζουν τις ζωες των άλλων.
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@ektoras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Εγώ ας πουμε έχω κάποιες απόψεις, μπορώ να επιβάλλω τις απόψεις μου στην οικογένεια σου; Όχι , και ευτυχως.
Εσύ μπορείς να επιβάλεις τις απόψεις σου στην δίκη μου; Όχι.
Άρα το εννοιολογικό πλαίσιο είναι το αν μπορεί κάποιος να ορίσει το μεγάλωμα των παιδιών του άλλου και τις οικογενειακές αρχές που θα λάβουν.
Οι παραβάσεις του κοκ είναι ένα πρακτικό θέμα όπου εάν δεν τους ακολουθούμε έχουμε σοβαρό πρακτικό θέμα λειτουργίας της κίνησης των οχημάτων. Δεν έχουμε ως εννοιολογικό πλαίσιο τις αρχές των οδηγών αλλά την πρακτικότητα στην μετακίνηση.
Πολύ σωστά το απάντησες μόνος σου.
Σε μια οικογένεια με μαμά, μπαμπά, παππού, γιαγιά, θεία, θείο, το παιδί αποκτά τους κανόνες της οικογένειας, της φυσιολογικής οικογένειας για τους περισσότερους.
Όταν στο σχολείο συναντήσει ένα παιδί με δύο μπαμπάδες, θα με ρωτήσει: γιατί μπαμπά εμείς σταματάμε στο κόκκινο και εκείνη η οικογένεια το περνάει;
Θα του απαντήσω:
Ο lap λέει: Δεν έχουμε ως εννοιολογικό πλαίσιο τις αρχές των οδηγών (γονιών) αλλά την πρακτικότητα (σεξουαλικά πάθη) στην μετακίνηση.
Στη τάξη μας είχαμε μια κοπέλα που ο θείος της ήταν ένας διάσημος ποινικός δολοφόνος. Δεν μπορείς να φανταστείς το βλέμμα της όταν το έμαθε η τάξη.
Επιτρεπόταν στους συγγενείς αυτού να την γεννήσουν για να μην ρωτά η τάξη πως είναι να έχει τέτοιο συγγενή και να την χλευάζουν κάθε φορά που θύμωνε εάν το έχει στο αίμα της; Η κοπέλα δεν μπορούσε ούτε το θυμό της να εκφράσει. Έπνιγε τα συναισθήματα της και καθόταν ακίνητη στα σχόλια γύρω της.
Φυσικά εγώ δεν είπα ΠΟΤΕ ούτε μια λέξη. Η κοπέλα αρίστευσε κιολας (γενικα τι σκατα όλοι αρίστευσαν στη φουρνιά μου εκτός από εμένα, τεσπα) και άντεξε δυνατή στα καθημερινά σχόλια διότι είχε σηκώσει ένα τοίχος γύρω της. Την θαυμάζω ακόμα και σήμερα για την αξιοπρέπεια της και το οργανωμένο μυαλό της.
Συνεπως στο ερώτημα σου, το πρόβλημα ηταν στο σχολείο και στα παιδιά που έμαθαν από την δίκη τους οικογένεια πως οτιδήποτε είναι διαφορετικο από το περιβάλλον τους είναι κατακριτέο.
Προσοχή δεν λέω πως θα πρέπει να το υιοθετήσουν αυτό είναι η αντίθετη πλευρά του ίδιου νομίσματος. Λέω πως πρέπει να μάθουν πως δεν έχουν δικαιοδοσία να ορίζουν τις ζωες των άλλων.
Πολύ σωστή τοποθέτηση, μόνο που έρχεται σε αντιδιαστολή, με την άλλη τοποθέτηση σου, ότι ''φταίνε'' οι κληρονόμοι που είναι κληρονόμοι, είτε πλούσιων συγγενών, είτε δοσίλογων της κατοχής.
Τι να κάνουν αυτοί φταίνε ;
-
Όχι φυσικά. Είπα ότι δεν υπάρχει οικογενειακή ευθυνη. Αλλά το ότι σχηματίστηκε μια πραγματικα μεσαια τάξη το 60-70 είναι λόγω των μαυραγοριτών. Δεν μπορούσε η ελληνική οικονομία να παράξει μεσαία τάξη.
Εμείς με δάνεια για ένα σπίτι και ένα αυτοκινητο ΔΕΝ είμαστε μεσαίοι. Μικρομεσαίοι.
Δες τα σχόλια μου πιο πίσω.
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Όχι φυσικά. Είπα ότι δεν υπάρχει οικογενειακή ευθυνη. Αλλά το ότι σχηματίστηκε μια πραγματική μεσαια τάξη το 60-70 είναι λόγω των μαυραγοριτών. Δεν μπορούσε η ελληνική οικονομία να παράξει μεσαία τάξη.
Δες τα σχόλια μου πιο πίσω.
Τώρα κατάλαβα από που βγαίνει το lap, με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω.
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Το θέμα μας είναι εάν μπορώ εγώ να σου απαγορεύσω να τεκνοποιήσεις επειδή έχω άλλες ιδεολογικές απόψεις και επειδή πιστευω πως εσυ θα γαλουχήσεις με τις αντίθετες απόψεις την οικογένεια σου. Δηλαδή, να σου απαγορεύω την οικογένεια επειδή αυτή δεν θα μοιάζει με την δίκη μου.
Μα ΔΕΝ λέω αυτό. Δεν λέω η απαγόρευση να είναι στην βάση που λές ότι δηλαδή δεν μποιάζει με την δικιά μου, αλλά στην βάση του εαν τα παιδιά που θα βγουν από αυτή την οικογένεια θα είναι ψυχικά και κοινωνικά εντάξει ή όχι. Πότε λοιπόν έγινε έρευνα για το μεγάλωμα παιδιών σε ομοφυλόφιλες οικογένειες και αποδείχθηκε ότι ειναι εντάξει?
Μετά μπορούμε να γενικεύσουμε, π.χ. με το πρόσφατο παράδειγμα με την 24χρονη που σκότωσε 5 παιδιά και είχε άπειρα ψυχικά θέματα. Μέχρι και η μάνα της είπε ότι μάλλον σκότωσε την αδερφή της όταν ήταν παιδιά, γιατι της άρεσε να βάζει μαξιλάρια στα πρόσωπα των άλλων για να τους κόβει τον αέρα (κλασσική ψυχοπαθολογία). Αυτή η γυναίκα, για εμένα, δεν θα έπρεπε να της επιτρέπεται να τεκνοποιήσει, με τόσα αποδεδειγμένα θέματα.
Απο εκεί και πέρα υπάρχει και η άποψη που λέει "χέστηκα για το παιδί του άλλου, εαν θέλει να το σκοτώσει, πρόβλημα του". Δεν την συμμερίζομαι.
-
@ektoras said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Όχι φυσικά. Είπα ότι δεν υπάρχει οικογενειακή ευθυνη. Αλλά το ότι σχηματίστηκε μια πραγματική μεσαια τάξη το 60-70 είναι λόγω των μαυραγοριτών. Δεν μπορούσε η ελληνική οικονομία να παράξει μεσαία τάξη.
Δες τα σχόλια μου πιο πίσω.
Τώρα κατάλαβα από που βγαίνει το lap, με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω.
Προφανώς δεν έχεις διαβάσει το τι έγραφα. Διάβασε και δες.
Αυτό που είπα είναι πως οι απογονοι δεν έχουν ευθυνη για την περιουσία τους. Πολλοί όμως εξ αυτών γαλουχήθηκαν με τις ιδιες αξίες. Αλλο πράγμα λοιπόν η ευθυνη των κληρονόμων επι του τρόπου που αποκτήθηκαν οι περιουσίες αυτές και δη μετά τόσα έτη και αποφάσεις δικαστηρίων (έστω της πλάκας) και άλλο η νοοτροπία που συνεχίζεται λόγω οικογενειακών αξιών των συγκεκριμένων οικογενειών και αυτό όχι σε όλους διότι πολλοί απογονοι έχουν ανεξάρτητες προσωπικοτητες και διαφορετική άποψη.
Σύμφωνα με τις απόψεις σας δεν θα έπρεπε να τεκνοποιήσουν οι μαυραγορίτες και οι δοσίλογοι. Το φαντάζεστε;;;
Έχετε καταλάβει ότι ανοίγετε την πόρτα του τρελοκομείου διότι δεν θα σταματά πουθενά αυτό.
Παραθέτω το τι έγραψα
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Ξανα λέω, για κάποιον παράξενο λόγο προσπαθείς να παραχαράξεις την ιστορία! Γιατί όμως;
Δεν είχαν ένα και δυο χωραφάκια! Είχαν δεκάδες κσι αυτο οι φτωχό μαυραγορίτες! Δεν μιλαμε για τους δυνατούς!
Σου λέω πως οι μεταβιβάσεις ακινήτων σε διαφορες περιοχές της Αθήνας, και όχι μόνο ήταν πολλαπλάσιες πριν και μετά τον πόλεμο, σε επίπεδο ρεκόρ!
Προσωπικά ξέρω απογόνους μαυραγοριτών! Οι προπαππούδες τους είχαν μια γνωστή σε όλους συμπεριφορά επι κατοχης, που την ομολογούσαν όσοι τους ήξεραν κσι γνώρισαν ως οικογένεια! Αυτοί βρέθηκαν ιδιαιτερα την δεκαετία του 60-70 με μεγάλη περιουσία λόγω ανοικοδόμησης! Παρίσταναν πως είναι και κάτι ανωτερο με γνωσεις δημοτικού, ιδιαιτερα ο προπάππους τους τον οποίο και πρόλαβα σε μεγάλη ηλικία! Σήμερα τα δισέγγονα και τρισέγγονα τους δεν έχουν πια καμία ευθύνη οι άνθρωποι για την κληρονομιά τους, οι οποίοι μαλιστα είναι και πολύ μορφωμένοι και πολύ καλοί χαρακτηρες ! Είπαμε δεν υπάρχει οικογενειακή ευθυνη!
Εφόσον το κράτος το επέτρεψε μετά την κατοχή, τελείωσε η ιστορία!
Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται!
-
@fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Το θέμα μας είναι εάν μπορώ εγώ να σου απαγορεύσω να τεκνοποιήσεις επειδή έχω άλλες ιδεολογικές απόψεις και επειδή πιστευω πως εσυ θα γαλουχήσεις με τις αντίθετες απόψεις την οικογένεια σου. Δηλαδή, να σου απαγορεύω την οικογένεια επειδή αυτή δεν θα μοιάζει με την δίκη μου.
Μα ΔΕΝ λέω αυτό. Δεν λέω η απαγόρευση να είναι στην βάση που λές ότι δηλαδή δεν μποιάζει με την δικιά μου, αλλά στην βάση του εαν τα παιδιά που θα βγουν από αυτή την οικογένεια θα είναι ψυχικά και κοινωνικά εντάξει ή όχι. Πότε λοιπόν έγινε έρευνα για το μεγάλωμα παιδιών σε ομοφυλόφιλες οικογένειες και αποδείχθηκε ότι ειναι εντάξει?
Από όσο θυμάμαι που το συζητούσαμε και παλιότερα έγιναν έρευνες άνω της 30ετιας σε εκατοντάδες παιδιά. Πέρα από αυτό άνοιξαν στόματα πως ένα τεράστιο ποσοστό μονογονεϊκών οικογενειών ακόμα και στην ελληνική κοινωνία , ιδιαίτερα γυναικών, ήταν τέτοιες περιπτώσεις αλλά καλύπτονταν από το γεγονός πως εμφανιζόταν απλά ως μονογονεϊκές. Δηλαδή χώριζαν οι γυναίκες και προτιμούσαν να ζουν μόνες τους ενώ είχαν και μια ''κοντινή φίλη'' ή ''νονά'' όπως την έλεγαν τα παιδιά όπου στην πραγματικότητα ήταν ζευγάρι με τη μητέρα. Αυτά συνέβαιναν εδώ και πολλές δεκαετίες και στην Ελλάδα όπου μεγάλωσαν χιλιάδες παιδιά αλλά βγήκαν στην φορα με την ψήφιση του νομοσχεδίου.
Ούτε εγώ είχα ιδέα, αλλά οντως υπήρχε στις διπλανές πορτες μας και πλέον μπορούν να το μαρτυρήσουν ελεύθερα χωρίς φόβο και σήμερα τα ίδια τα παιδιά που είναι ενήλικες.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3