Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift (2024)
    • 1
    • 2
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 44
    • 45
    • 35 / 45
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    66
    883
    29868
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Άντε πάλι τα ίδια! Τι είναι αυτό;;; Θεωρείται αυτό αυτοκινητο;;;

      Έχω την αίσθηση πως τα supercars, λόγω συγκεκριμένης παραγωγής εξαιρούνται διαφόρων κανονισμών!

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Όχι, δεν ισχύει αυτό. Κανονικά ισχύουν οι κανονισμοί για τα μικροσωματίδια και για αυτά. Επειδή η Revuelto έχει έμμεσο ψεκασμό, δεν χρειάζεται PPF. Σε αντίθεση η 12 Cilindri έχει PPF γιατί έχει άμεσο ψεκασμό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by

          Είσαι σίγουρος πως δεν ισχύει;;; Για ψάξε λίγο

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ναι, είμαι σίγουρος. Σου έδωσα και πρόσφατα παραδείγματα. Revuelto vs 12 Cilidnri.

            L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • npapanik
              npapanik last edited by

              Το Tucson έχει: 0358ea35-1f00-48cb-8ae7-930dd754ae1b-image.jpeg

              Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
              Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                beat69 last edited by

                Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
                Το καλό είναι ότι δεν έχει την ευαισθησία του αντίστοιχου DPF των diesel.
                https://www.krosfou.co.uk/blog/72_all-you-need-to-know-about-the-gpf-the-particulate-filter-for-petrol-cars.html

                antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap @realzeus last edited by lap

                  @realzeus said in Suzuki Swift (2024):

                  Ναι, είμαι σίγουρος. Σου έδωσα και πρόσφατα παραδείγματα. Revuelto vs 12 Cilidnri.

                  Αυτό που με εκνευρίζει δεν είναι ότι έχετε την άποψη σας, αλλά το ότι δεν σας πιστευω.... και κουράζομαι να διαβάζω κανονισμούς και άρθρα για να το ελέγξω!

                  Κανονισμός (ΕΕ) 2019/631

                  Άρθρο 10
                  Αίτηση παρέκκλισης από τον στόχο ειδικών εκπομπών που υπολογίζεται σύμφωνα με το παράρτημα I δύναται να υποβάλει κατασκευαστής του οποίου τα καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομούνται στην Ένωση ανά ημερολογιακό έτος είναι λιγότερα από 10 000 ή τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα που ταξινομούνται στην Ένωση ανά ημερολογιακό έτος είναι λιγότερα από 22 000 ....

                  Ο κανονισμός αυτός μας ενημερώνει για ότι έχει να κάνει με το co2

                  Συνεπως εικάζω πως το πλαίσιο εξαίρεσης από αυτόν (υπό το πνεύμα του νομοθέτη) δύναται να ισχύει και στους κανονισμούς σχετικούς με το GPF!

                  Μη με κάνετε να διαβάζω τις αναγωγές άρθρων!

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • antonakis
                    antonakis @beat69 last edited by antonakis

                    @beat69 said in Suzuki Swift (2024):

                    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
                    Το καλό είναι ότι δεν έχει την ευαισθησία του αντίστοιχου DPF των diesel.
                    https://www.krosfou.co.uk/blog/72_all-you-need-to-know-about-the-gpf-the-particulate-filter-for-petrol-cars.html

                    Προς το παρόν τα μόνα gpf που έχω ακούσει να μπουκωνουν είναι σε υβριδικά τουοτα (όταν η χρήση είναι πολύ ήπια).
                    Και πάλι καθαρίζουν εύκολα.

                    Moments before detonation...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Γενικα είναι υπερβολικα καλο αυτοκινητο πολης! Δεν διαφημίζεται πολύ και νομίζεις είναι υποδεέστερο από πολλά, αλλά αυτό είναι μια ψευδαίσθηση του marketing

                      Πάνε οδήγησε το !

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        ??????

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A d P
                          A d P moderator @lap last edited by A d P

                          @lap said in Suzuki Swift (2024):

                          ??????

                          Πήρε πρωτοβουλία το @lapτοπ 😅😁

                          AI .....θα μας κυριεύσουν οι μηχανές 😁😁

                          R-LINE

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus @lap last edited by

                            @lap said in Suzuki Swift (2024):

                            @realzeus said in Suzuki Swift (2024):

                            Ναι, είμαι σίγουρος. Σου έδωσα και πρόσφατα παραδείγματα. Revuelto vs 12 Cilidnri.

                            Αυτό που με εκνευρίζει δεν είναι ότι έχετε την άποψη σας, αλλά το ότι δεν σας πιστευω.... και κουράζομαι να διαβάζω κανονισμούς και άρθρα για να το ελέγξω!

                            Κανονισμός (ΕΕ) 2019/631

                            Άρθρο 10
                            Αίτηση παρέκκλισης από τον στόχο ειδικών εκπομπών που υπολογίζεται σύμφωνα με το παράρτημα I δύναται να υποβάλει κατασκευαστής του οποίου τα καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομούνται στην Ένωση ανά ημερολογιακό έτος είναι λιγότερα από 10 000 ή τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα που ταξινομούνται στην Ένωση ανά ημερολογιακό έτος είναι λιγότερα από 22 000 ....

                            Ο κανονισμός αυτός μας ενημερώνει για ότι έχει να κάνει με το co2

                            Συνεπως εικάζω πως το πλαίσιο εξαίρεσης από αυτόν (υπό το πνεύμα του νομοθέτη) δύναται να ισχύει και στους κανονισμούς σχετικούς με το GPF!

                            Μη με κάνετε να διαβάζω τις αναγωγές άρθρων!

                            Δεν ισχύει για τα μικροσωματίδια, άλλος κανονισμός ισχύει εκεί (ίδιος με το NoX). Σε κάθε περίπτωση η Lamborghini είχε περισσότερες από 10,000 πωλήσεις το 2023. Οπότε μην εκνευρίζεσαι και απλά διάβαζε. 🙂

                            L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A d P
                              A d P moderator last edited by A d P

                              @realzeus said in Suzuki Swift (2024):

                              @lap said in Suzuki Swift (2024):

                              @realzeus said in Suzuki Swift (2024):

                              Ναι, είμαι σίγουρος. Σου έδωσα και πρόσφατα παραδείγματα. Revuelto vs 12 Cilidnri.

                              Αυτό που με εκνευρίζει δεν είναι ότι έχετε την άποψη σας, αλλά το ότι δεν σας πιστευω.... και κουράζομαι να διαβάζω κανονισμούς και άρθρα για να το ελέγξω!

                              Κανονισμός (ΕΕ) 2019/631

                              Άρθρο 10
                              Αίτηση παρέκκλισης από τον στόχο ειδικών εκπομπών που υπολογίζεται σύμφωνα με το παράρτημα I δύναται να υποβάλει κατασκευαστής του οποίου τα καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομούνται στην Ένωση ανά ημερολογιακό έτος είναι λιγότερα από 10 000 ή τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα που ταξινομούνται στην Ένωση ανά ημερολογιακό έτος είναι λιγότερα από 22 000 ....

                              Ο κανονισμός αυτός μας ενημερώνει για ότι έχει να κάνει με το co2

                              Συνεπως εικάζω πως το πλαίσιο εξαίρεσης από αυτόν (υπό το πνεύμα του νομοθέτη) δύναται να ισχύει και στους κανονισμούς σχετικούς με το GPF!

                              Μη με κάνετε να διαβάζω τις αναγωγές άρθρων!

                              Δεν ισχύει για τα μικροσωματίδια, άλλος κανονισμός ισχύει εκεί (ίδιος με το NoX). Σε κάθε περίπτωση η Lamborghini είχε περισσότερες από 10,000 πωλήσεις το 2023. Οπότε μην εκνευρίζεσαι και απλά διάβαζε. 🙂

                              Στην Ε.Ε. δεν είχε πάνω από 10.000.
                              Νομίζω για Ε.Ε. έγραψε ότι ισχύει το όριο.

                              Screenshot_2024-11-11-08-34-42-659_com.mi.globalbrowser.jpg

                              8772 ταξινομήσεις είχαν όλες μαζί οι Bentley, Bugatti, Lamborghini και ΜΑΝ(!)

                              R-LINE

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap @realzeus last edited by lap

                                @realzeus said in Suzuki Swift (2024):

                                @lap said in Suzuki Swift (2024):

                                @realzeus said in Suzuki Swift (2024):

                                Ναι, είμαι σίγουρος. Σου έδωσα και πρόσφατα παραδείγματα. Revuelto vs 12 Cilidnri.

                                Αυτό που με εκνευρίζει δεν είναι ότι έχετε την άποψη σας, αλλά το ότι δεν σας πιστευω.... και κουράζομαι να διαβάζω κανονισμούς και άρθρα για να το ελέγξω!

                                Κανονισμός (ΕΕ) 2019/631

                                Άρθρο 10
                                Αίτηση παρέκκλισης από τον στόχο ειδικών εκπομπών που υπολογίζεται σύμφωνα με το παράρτημα I δύναται να υποβάλει κατασκευαστής του οποίου τα καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομούνται στην Ένωση ανά ημερολογιακό έτος είναι λιγότερα από 10 000 ή τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα που ταξινομούνται στην Ένωση ανά ημερολογιακό έτος είναι λιγότερα από 22 000 ....

                                Ο κανονισμός αυτός μας ενημερώνει για ότι έχει να κάνει με το co2

                                Συνεπως εικάζω πως το πλαίσιο εξαίρεσης από αυτόν (υπό το πνεύμα του νομοθέτη) δύναται να ισχύει και στους κανονισμούς σχετικούς με το GPF!

                                Μη με κάνετε να διαβάζω τις αναγωγές άρθρων!

                                Δεν ισχύει για τα μικροσωματίδια, άλλος κανονισμός ισχύει εκεί (ίδιος με το NoX). Σε κάθε περίπτωση η Lamborghini είχε περισσότερες από 10,000 πωλήσεις το 2023. Οπότε μην εκνευρίζεσαι και απλά διάβαζε. 🙂

                                Μα το θέμα είναι πως ο κατασκευαστής κάνει αίτηση παρέκκλισης ειδικών εκπομπών. Δηλαδή όχι μονάχα παρέκκλισης από το co 2 όπου αναφέρεται το εδάφιο του νόμου που απασχολεί το συγκεκριμένο θέμα και εξυπηρετεί την πολιτική της ένωσης ως προς του μικρούς σε όγκο κατασκευαστές. Σε οποιονδήποτε κανονισμό μπορεί να κάνει νύξη αυτής της αίτησης παρέκκλισης σύμφωνα με τον συγκεκριμένο κανονισμό εφόσον δεν τον προσδιορίζει ξεκάθαρα. Θα κάνει αναγωγή των άρθρων, για αυτό αναφέρω να μην βάλετε να τα ψάχνω....ήδη κουραστικά για να βρω αυτό,

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Εντωμεταξύ η Suzuki είναι στις 15000. Εάν κάποιοι δεν αγοράσουν τότε θα μπορεί αν φέρει τον 1.0 booster jet και να αιτηθεί παρέκκλιση από τις εκπομπές του euro6e

                                  Χμμμμμμ🤔

                                  Μάπα τελικά τα suzuki

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A d P
                                    A d P moderator @lap last edited by A d P

                                    @lap said in Suzuki Swift (2024):

                                    Εντωμεταξύ η Suzuki είναι στις 15000. Εάν κάποιοι δεν αγοράσουν τότε θα μπορεί αν φέρει τον 1.0 booster jet και να αιτηθεί παρέκκλιση από τις εκπομπές του euro6e

                                    Χμμμμμμ🤔

                                    Μάπα τελικά τα suzuki

                                    Διάβασες λάθος στήλη.... μάλλον τον Δεκέμβριο του 2023😁😁
                                    182.000 είχε η Suzukara💪 όλο το 2023

                                    Αλλά Mitsubishi και Honda πλησιάζουν😁😁 στο στόχο των 10.000 (not)

                                    R-LINE

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Ωχ ναι, το διάβασα στα γρήγορα. Εντωμεταξύ πατάω alt tab και γράφω απαντήσεις σε e mail για τα Suzuki. Θα με βρίσουν.....😭

                                      Ώστε τόσα πολλά τα Suzuki...

                                      Suzukara, άντε να έρθει και το θερμικό vitara με 140 αλογάκια να σπάσει τα ρεκόρ.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Τύφλα να έχουν τα ηλεκτρικά.

                                        Λοιπόν τόσο καιρό κάνω αλλαγές σχέσεων ταχυτήτων σύμφωνα με το eco nanny. Σήμερα είπα να μην κάνω. Έμεινα για πάνω από χιλιόμετρο σε φουλ κίνηση με μονάχα Δευτέρα σχέση στο κιβώτιο και μεταξύ 1800-3000 Σαλ.

                                        Και φόρτιζε φουλ η μπαταρία, και είχε 5,5 κιλά ηλεκτρικής ροπής από τη 1 σαλ καθώς πατούσα και πήγαινα σαν σαλιγκάρι μεταξύ 25-50χλμ/ώρα και δεν πάτησα σχεδόν πουθενά το πεντάλ του φρένου διότι το αυτοκίνητο με το που σήκωνες το πόδι από το γκάζι έκοβε πολύ έντονα σαν one pedal λογω σχέσης διαφορικού.

                                        Σε μια διαδρομή που κάνω σε κωλοστενα και άλλαζα 15 φορές ταχύτητες άλλαξα μονάχα 3. Μια όταν ξεκίνησα, μια Δευτέρα σχέση και μια όταν σταμάτησα. Η ηλεκτρική ροπη από το ρελαντί είναι όλα τα λεφτά. Αν και δεν του φαίνεται.

                                        Εν τω μεταξύ λόγω βρεγμένου οδοστρώματος πατούσα να χωθώ μεταξύ 25-50 χλμ, έβαζε και η ηλεκτρική ροπη τα 5,5 κιλά και άναβε το λαμπάκι του αντισπιν. Δεν κρατιόταν το τέρας...💪

                                        Ποια toyota hybrid; Κλάιν.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • George 0
                                          George 0 @lap last edited by

                                          @lap said in Suzuki Swift (2024):

                                          Τύφλα να έχουν τα ηλεκτρικά.

                                          Λοιπόν τόσο καιρό κάνω αλλαγές σχέσεων ταχυτήτων σύμφωνα με το eco nanny. Σήμερα είπα να μην κάνω. Έμεινα για πάνω από χιλιόμετρο σε φουλ κίνηση με μονάχα Δευτέρα σχέση στο κιβώτιο και μεταξύ 1800-3000 Σαλ.

                                          Και φόρτιζε φουλ η μπαταρία, και είχε 5,5 κιλά ηλεκτρικής ροπής από τη 1 σαλ καθώς πατούσα και πήγαινα σαν σαλιγκάρι μεταξύ 25-50χλμ/ώρα και δεν πάτησα σχεδόν πουθενά το πεντάλ του φρένου διότι το αυτοκίνητο με το που σήκωνες το πόδι από το γκάζι έκοβε πολύ έντονα σαν one pedal λογω σχέσης διαφορικού.

                                          Σε μια διαδρομή που κάνω σε κωλοστενα και άλλαζα 15 φορές ταχύτητες άλλαξα μονάχα 3. Μια όταν ξεκίνησα, μια Δευτέρα σχέση και μια όταν σταμάτησα. Η ηλεκτρική ροπη από το ρελαντί είναι όλα τα λεφτά. Αν και δεν του φαίνεται.

                                          Εν τω μεταξύ λόγω βρεγμένου οδοστρώματος πατούσα να χωθώ μεταξύ 25-50 χλμ, έβαζε και η ηλεκτρική ροπη τα 5,5 κιλά και άναβε το λαμπάκι του αντισπιν. Δεν κρατιόταν το τέρας...💪

                                          Ποια toyota hybrid; Κλάιν.

                                          Κλάιν μαιν οι αλλαγές ταχυτήτων

                                          We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Εάν δεν ακολουθείς το eco nanny μειώνονται κατά 70-80% ιδιαίτερα για ταχύτητες μεχρι 50-55 χλμ/ώρα, δηλαδή ταχύτητες πόλης.

                                            Άσε που γεμίζει περισσότερο η μπαταρία. Ίσως αυξάνεται ελάχιστα η κατανάλωση αλλά η άμεση δύναμη με Δευτέρα σχέση και χαμηλές ταχύτητες μαζί και το ηλεκτρικό μοτεράκι κανει αρκετά έντονες έως και δυνατές τις επιταχύνσεις μέσα στα στενά πόλης με το πατήσεις ελάχιστα το πεντάλ του γκαζιού.

                                            Σκέψου ότι σύμφωνα με τον υπολογιστή στα 50ζλμ/ωρα πρέπει να έχω 4η σχέση όπου και εκεί πάει μια χαρά, χωρίς να ρεταρει αλλά οκ είναι πιο αδύναμο. Με 2α σχέση, κάντε στην άκρη να περάσω

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            G antonakis 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 35 / 45
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr