-
Πριν λίγες εβδομάδες αγόρασα ένα μεταχειρισμένο Opel Astra CDTI (diesel) μοντέλο 2018. Με το που το πήρα έκανα και 1-2 ταξίδια και όλα καλά. Έβγαλα και κάρτα καυσαερίων.
Μετά όμως έτυχε να κυκλοφορήσω αρκετά εντός πόλης χωρίς ταξίδι. Περίπου 500-700 χιλιόμετρα μετά το τελευταίο ταξίδι. Μου έβγαλε μήνυμα "Γίνεται καθαρισμός φίλτρου, μην σταματάτε την οδήγηση". Μέχρι εδώ όλα καλά. Είναι η πρώτη φορά που έχω diesel ακολούθησα όμως τις οδηγίες που λέει το βιβλίο και έκανα αρκετά μεγάλες διαδρομές (3 φορές από 20-30 λεπτά κάθε φορά) με τις στροφές πάνω από τις 2000 σ.α.λ. χωρίς όμως το μήνυμα να σταματήσει να εμφανίζεται. Τι κάνω λάθος και το πρέπει να κάνω τώρα; Μήπως έχει σημασία να πιάνω μεγάλες ταχύτητες πχ 120 χ.α.ω. αντί να έχω τις στροφές ψηλά; Το πετρέλαιο είναι από 2-3 δοκιμασμένα βενζινάδικα (όσο μπορεί να το πει αυτό κανείς στην Ελλάδα)
-
Υπάρχει πάντα η πιθανότητα το φίλτρο να ήταν βουλωμένο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
-
Αν και ποτέ δεν είχα ντίζελ όλοι λένε ότι πρέπει να βγεις εθνική και να το τρέξεις λίγο. Προφανώς έχει να κάνει με το να ανεβάσει θερμοκρασία και να διώξει κάπως το βαρύ αυτό καύσιμο.
-
Έχω το ίδιο αυτοκίνητο. Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν βγαίνει ένδειξη όταν κάνει αναγέννηση, το καταλαβαίνεις από τη στιγμιαία κατανάλωση που ανεβαίνει και από τον ήχο του κινητήρα που γίνεται πιο μπάσος. Για να φτάσει στο σημείο να βγάλει αυτο το μήνυμα σημαίνει ότι έχουν κόψει πολλές αναγεννησεις κι ίσως χρειάζεται να συνδεθεί με διαγνωστικό για να γίνει από εκει η αναγέννηση
-
σίγουρα είχε προσπαθήσει νωρίτερα να κάνει regen αφού λες 500-700 χλμ...εμένα συνήθως κάθε 250 θελει...(αναφέρομαι σε άλλο αυτοκίνητο).
στην θέση σου θα έβαζα ένα πρόσθετο για dpf και θα έβγαινα σε αδεια εθνική με 3000rpm (αφού ζεσταθεί) για περίπου 30λεπτα...
-
@mikrotsiknias said in Opel Astra Diesel καθαρισμός φίλτρου:
Πριν λίγες εβδομάδες αγόρασα ένα μεταχειρισμένο Opel Astra CDTI (diesel) μοντέλο 2018. Με το που το πήρα έκανα και 1-2 ταξίδια και όλα καλά. Έβγαλα και κάρτα καυσαερίων.
Μετά όμως έτυχε να κυκλοφορήσω αρκετά εντός πόλης χωρίς ταξίδι. Περίπου 500-700 χιλιόμετρα μετά το τελευταίο ταξίδι. Μου έβγαλε μήνυμα "Γίνεται καθαρισμός φίλτρου, μην σταματάτε την οδήγηση". Μέχρι εδώ όλα καλά. Είναι η πρώτη φορά που έχω diesel ακολούθησα όμως τις οδηγίες που λέει το βιβλίο και έκανα αρκετά μεγάλες διαδρομές (3 φορές από 20-30 λεπτά κάθε φορά) με τις στροφές πάνω από τις 2000 σ.α.λ. χωρίς όμως το μήνυμα να σταματήσει να εμφανίζεται. Τι κάνω λάθος και το πρέπει να κάνω τώρα; Μήπως έχει σημασία να πιάνω μεγάλες ταχύτητες πχ 120 χ.α.ω. αντί να έχω τις στροφές ψηλά; Το πετρέλαιο είναι από 2-3 δοκιμασμένα βενζινάδικα (όσο μπορεί να το πει αυτό κανείς στην Ελλάδα)
Υπάρχει στο οικογενειακό κύκλο Volvo v40 D2 (Diesel).
Πρόσεχε όσο μπορείς το καύσιμο , και προσωπικά φίλτρο καυσιμου μη το αμελείς. Κάθε 15000 το αλλάζω .
Βγάλτο σε Εθνικη και κράτα σταθερες στροφές 2000-2300 για 20 λεπτά με 60-80 χιλιομετρα .
Επιπλέον στο Service καθάρισε και τη βαλβίδα EGR .
Ίσως να μήν είχε κάνει τη αναγέννηση ολοκληρωμένη .
Οταν το πάς συνεργείο δειτε και στο διαγνωστικο τη κατάσταση του dpf . -
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Καταρχήν όπως είπα το αυτοκίνητο το πήρα πρόσφατα μεταχειρισμένο (50.000 χλμ) και έχω κάνει περίπου 2.000χλμ σε περίπου 2 μήνες. Στην αρχή τα περισσότερα ήταν σε ταξίδια αλλά μετά έτυχε για αρκετές ημέρες να μείνω εντός πόλης. Ας πούμε ότι χοντρικά τα πρώτα χιλιόμετρα με μπόλικη εθνική ήταν περίπου 1000 χλμ. Μετά λοιπόν από περίπου ένα μήνα έβγαλε το μήνυμα στην οθόνη που έλεγε "γίνεται καθαρισμός φίλτρου, μη σταματάτε την οδήγηση". Μετά πέρα από 1-2 διαδρομές μικρές εντός πόλης έκανα 3 προσπάθειες για αναγέννηση οδηγώντας πολύ ώρα (πάνω από μισή ώρα κάθε φορά) σε πάνω από τις 2.000 στροφές αλλά με μικρή ταχύτητα (με 3η ή 4η σχέση στο κιβώτιο). Μετά το πρώτο μου μήνυμα παραπάνω δοκίμασα και μια αρκετά μεγάλη διαδρομή στην εθνική με 6 σχέση στο κιβώτιο και ταχύτητα σταθερά στα 130+ χλμ και τις στροφές του κινητήρα στεθερά στα 2.100-2.200 σ.α.λ. περίπου. Όλα αυτά δεν είχαν αποτέλεσμα και το μήνυμα "γίνεται καθαρισμός φίλτρου, μη σταματάτε την οδήγηση" παρέμενε στην οθόνη.
Τελικά και πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και το έβαλαν στο διαγνωστικό και μου είπαν ότο φίλτρο δείχνει γεμάτο στο 130%!!! Μου είπαν ότι το φίλτρο DPF πρέπει να αντικατασταθεί (κόστος περίπου 2700€) ή να δοκιμάσουμε να βγει και να το στείλουν για καθάρισμα με κόστος περίπου 400-500€ και αμφίβολα αποτελέσματα.
Μετά το πήγα σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και το έβαλαν στο διαγνωστικό και του έκαναν αναγέννηση μέσω του διαγωνστικού. Μου είπαν ότι το φίλτρο είναι μια χαρά. και ότι θα μπορούσα να το κάνω και μόνος μου με οδήγηση στις 3500σ.α.λ.! (ανεξαρτήτως ταχύτητας αυτοκινήτου απλά να είναι οι στροφές ψηλά). Κόστος που πλήρωσα: 60€.
Συμπέρασμα δεν έχω βγάλει ακόμη, ο χρόνος θα δείξει. Αν το πρόβλημα επανεμφανιστεί και δεν μπορώ να το κάνω με αναγέννηση οδηγώντας τότε θα αποδειχθεί ότι είχε δίκιο το πρώτο συνεργείο. Προς το παρόν τους έχω στην κατηγορία "απατεώνες". Πάντως μου κάνει εντύπωση η οδηγία για 3.500 σ.α.λ., κάτι που πάει κόντρα σε ότι έχω διαβάσει στο Internet καθώς και στο βιβλιαράκι του κατασκευαστή που αναφέρει ξεκάθαρα 2.000σ.α.λ..
-
Εγώ έμεινα στα 2700 ευρώ του καινούργιου φίλτρου. Κατ’αρχήν δεν δικαιολογείται τόσο μπούκωμα σε τόσο λίγα χλμ ακόμα και αμμοχάλικο να έκαιγε. Χωρίς να ξέρει κανείς την προηγούμενη χρήση βέβαια….
-
@mikrotsiknias said in Opel Astra Diesel καθαρισμός φίλτρου:
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Καταρχήν όπως είπα το αυτοκίνητο το πήρα πρόσφατα μεταχειρισμένο (50.000 χλμ) και έχω κάνει περίπου 2.000χλμ σε περίπου 2 μήνες. Στην αρχή τα περισσότερα ήταν σε ταξίδια αλλά μετά έτυχε για αρκετές ημέρες να μείνω εντός πόλης. Ας πούμε ότι χοντρικά τα πρώτα χιλιόμετρα με μπόλικη εθνική ήταν περίπου 1000 χλμ. Μετά λοιπόν από περίπου ένα μήνα έβγαλε το μήνυμα στην οθόνη που έλεγε "γίνεται καθαρισμός φίλτρου, μη σταματάτε την οδήγηση". Μετά πέρα από 1-2 διαδρομές μικρές εντός πόλης έκανα 3 προσπάθειες για αναγέννηση οδηγώντας πολύ ώρα (πάνω από μισή ώρα κάθε φορά) σε πάνω από τις 2.000 στροφές αλλά με μικρή ταχύτητα (με 3η ή 4η σχέση στο κιβώτιο). Μετά το πρώτο μου μήνυμα παραπάνω δοκίμασα και μια αρκετά μεγάλη διαδρομή στην εθνική με 6 σχέση στο κιβώτιο και ταχύτητα σταθερά στα 130+ χλμ και τις στροφές του κινητήρα στεθερά στα 2.100-2.200 σ.α.λ. περίπου. Όλα αυτά δεν είχαν αποτέλεσμα και το μήνυμα "γίνεται καθαρισμός φίλτρου, μη σταματάτε την οδήγηση" παρέμενε στην οθόνη.
Τελικά και πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και το έβαλαν στο διαγνωστικό και μου είπαν ότο φίλτρο δείχνει γεμάτο στο 130%!!! Μου είπαν ότι το φίλτρο DPF πρέπει να αντικατασταθεί (κόστος περίπου 2700€) ή να δοκιμάσουμε να βγει και να το στείλουν για καθάρισμα με κόστος περίπου 400-500€ και αμφίβολα αποτελέσματα.
Μετά το πήγα σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και το έβαλαν στο διαγνωστικό και του έκαναν αναγέννηση μέσω του διαγωνστικού. Μου είπαν ότι το φίλτρο είναι μια χαρά. και ότι θα μπορούσα να το κάνω και μόνος μου με οδήγηση στις 3500σ.α.λ.! (ανεξαρτήτως ταχύτητας αυτοκινήτου απλά να είναι οι στροφές ψηλά). Κόστος που πλήρωσα: 60€.
Συμπέρασμα δεν έχω βγάλει ακόμη, ο χρόνος θα δείξει. Αν το πρόβλημα επανεμφανιστεί και δεν μπορώ να το κάνω με αναγέννηση οδηγώντας τότε θα αποδειχθεί ότι είχε δίκιο το πρώτο συνεργείο. Προς το παρόν τους έχω στην κατηγορία "απατεώνες". Πάντως μου κάνει εντύπωση η οδηγία για 3.500 σ.α.λ., κάτι που πάει κόντρα σε ότι έχω διαβάσει στο Internet καθώς και στο βιβλιαράκι του κατασκευαστή που αναφέρει ξεκάθαρα 2.000σ.α.λ..
Αν δε σου αλλαξαν λαδια και φιλτρο λαδιου μετα την αναγεννηση να τα αλλαξεις αμεσα.
Τοσες θελει 3500χιλ/στροφες για 8-10 λεπτα σερι ανα 20ημερο, συνηθως με 3η ταχυτητα το εκανα. -
Ξέχασα να αναφέρω πως με το που μου έβγαλε το μήνυμα "γίνεται καθαρισμός φίλτρου κλπ" έβαλα ένα πρόσθετο Πετρελαίου Wynn's 28263 325ml. Ίσως να βοήθησε κι αυτό...
-
@ilias-a said in Opel Astra Diesel καθαρισμός φίλτρου:
Αν δε σου αλλαξαν λαδια και φιλτρο λαδιου μετα την αναγεννηση να τα αλλαξεις αμεσα.
Τοσες θελει 3500χιλ/στροφες για 8-10 λεπτα σερι ανα 20ημερο, συνηθως με 3η ταχυτητα το εκανα.Σε κάθε αναγέννηση θέλει αντικατάσταση λαδιών ή το λες ειδικά για τώρα επειδή δεν ξέρω τι έκανε ο προηγούμενος;
-
Πάντως αυτό με τα μηνύματα του στυλ μη σταματάτε την οδήγηση κλπ είναι λίγο αστεία αν σκεφτείς ότι εκείνη τη στιγμή φτάνεις σπίτι σου και αναγκάζεσαι να βγεις εθνική και να οδηγήσεις τάπα για κανα μισάωρο.
-
@mikrotsiknias said in Opel Astra Diesel καθαρισμός φίλτρου:
Σε κάθε αναγέννηση θέλει αντικατάσταση λαδιών ή το λες ειδικά για τώρα επειδή δεν ξέρω τι έκανε ο προηγούμενος;
Σε καθε αναγεννηση με το διαγνωστικο γιατι μεγαλη ποσοτητα πετρελαιου περναει μεσα στα λαδια.
-
@georgemit said in Opel Astra Diesel καθαρισμός φίλτρου:
Πάντως αυτό με τα μηνύματα του στυλ μη σταματάτε την οδήγηση κλπ είναι λίγο αστεία αν σκεφτείς ότι εκείνη τη στιγμή φτάνεις σπίτι σου και αναγκάζεσαι να βγεις εθνική και να οδηγήσεις τάπα για κανα μισάωρο.
Και στο ρελαντι να το αφησεις θα την κανει, απλα θα χρειαστει περισσοτερο χρονο.
-
@georgemit said in Opel Astra Diesel καθαρισμός φίλτρου:
Πάντως αυτό με τα μηνύματα του στυλ μη σταματάτε την οδήγηση κλπ είναι λίγο αστεία αν σκεφτείς ότι εκείνη τη στιγμή φτάνεις σπίτι σου και αναγκάζεσαι να βγεις εθνική και να οδηγήσεις τάπα για κανα μισάωρο.
προφανώς και δεν θέλει να πας ταπα...
προφανως και να μην ολοκληρώσεις το regen δεν θα χαλασει το αυτοκίνητο.
καλό όμως είναι να μην κόβεις τις αναγεννήσεις.
και όπως είπε και άλλο μέλος και στο ρελαντί ολοκληρώνεται η αναγέννηση (μου έχει συμβεί πολλές φορές)
Opel Astra Diesel καθαρισμός φίλτρου