-
Κάπου το έχω ξαναδεί.
Από Audi Α4
-
παντως το τοποθετουν στην c suv κατηγορια οχι στα b. Προσωπικα για εμενα εχει ιδανικες διαστασεις και οτι μπορεί να εχει ~450λτ χωρο αποσκευων με την μεγαλυτερη μπαταρια σε αυτες τις διαστάσεις ~4.30m δειχνει ότι εχει γίνει πολυ καλη μελέτη χωρων
-
Δεν νομίζω. Το HS είναι c suv.
Απλώς πιάνουν τα ανώτατα όρια ως προς το μήκος σε κάθε κατηγορία.
-
-
-
4.43m μηκος λεει εδω 11εκ μακρυτερο απο το παλιο...αρα γι αυτο το βαζουν στην επομενη κατηγορια. Μεταξόνιο ποσο εχει? το παλιο 2.585μ λογικα θα πρέπει να μεγαλωσε και αυτο...
Οι 4Τ γραφυουν: Σχεδιαστικά το νέο C-SUV (μήκος: 4,43 μ., πλάτος 1,82 μ., μεταξόνιο: 2,61 μ.) ... θα μπορούσε να ειχε 2-3 ποντους μεγαλυτερο μεταξονιο....
-
Νταξ 2600 είναι όσο όλα τα bsuv, το βάφτισαν c για λόγους marketing
-
Και το hs ;;;; D seg;;;;
-
Και το hs ;;;; D seg;;;;
ενταξει τα ξερεις πως ειναι ολα αυτα...εγω θα το προτιμουσα να ηταν κατω απο 4.40μ παντως.
Δίνουν και ολη την MG Pilot υποβοηθηση στανταρ βγαζοντας τα συστηματα ασφαλειας απο το παιχνιδι των εκδόσεων...
Οικογενειακο κατω από 30Κ , με χωρους χωρις σπαταλο μηκος, με φουλ εξοπλισμό, υβριδικό, μοντερνο μεσα εξω , γρηγορο οικονομικο με μεγαλη εγγυηση χωρις φορους κυβισμου τι αλλο να ζητησει κάποιος? -
Προβατίνα στα κάρβουνα με παγωμένη μπυρα και το τζόκερ
-
-
εδώ μια πιο φωτισμένη φωτογραφία του εσωτερικού από μουλαρι
Μπα για να είμαστε μέσα το βλέπω +3000 ευρώ πάνω από το MG3. Όποτε στα 26Κ η έκδοση trophy (πλούσια)
-
Θέλει λίγο μεγαλύτερο λεβιέ ταχυτητων
-
Λες;
Το ταμπλό μοιάζει στο πάνω μέρος του μαλακό
Και στο μέσο γύρω από την οθονη. -
Δεν μου λέτε, ο Συγγελίδης που τα δειγματιζει τα mg? Στην Βουλιαγμένης δίπλα στα Μάζντα; Έχω πάει μια δύο φορές για να δω το nd παλιότερα.
-
Καλησπέρα. Σε όλα τα ελληνικά άρθρα αναφέρεται ως MG ZS Max HYBRID+, προφανώς για να διαφοροποιείται από το προηγούμενο ZS που θα συνερίσει να πωλείται.
-
εδώ μια πιο φωτισμένη φωτογραφία του εσωτερικού από μουλαρι
Μπα για να είμαστε μέσα το βλέπω +3000 ευρώ πάνω από το MG3. Όποτε στα 26Κ η έκδοση trophy (πλούσια)
αν παει 26Κ η πλουσια εκδοση να δω ποιος θα παει στην τογιοτα που με αυτα τα λεφτα παιρνεις 116 αλογα στην βασικη εκδοση το μικροτερο παντου yc...
-
Πρόβλεψη τιμών: από €24.000 έως 29.500.
Θέλω να το οδηγήσω, εαν δω τα άλογα θα το σκεφτώ σοβαρά. Αλλά εαν είναι μόνο ονομαστικά.....
-
αν παει 26Κ η πλουσια εκδοση να δω ποιος θα παει στην τογιοτα που με αυτα τα λεφτα παιρνεις 116 αλογα στην βασικη εκδοση το μικροτερο παντου yc...
Αν δίναν και μερικά στοιχεία οι Κινέζοι, για το πως δουλεύει το υβριδικό τους σύστημα και γιατί παρουσιάζει κάποια κωλύματα , θα ήταν καλά.
-
Πρόβλεψη τιμών: από €24.000 έως 29.500.
Θέλω να το οδηγήσω, εαν δω τα άλογα θα το σκεφτώ σοβαρά. Αλλά εαν είναι μόνο ονομαστικά.....
ενταξει τα εχουμε πει αυτα οταν αδειαζει η μπαταριουλα ψοφανε μερικα αλογα αλλα ειναι μικρη και γεμιζει γρήγορα , ολα το ιδιο παθαίνουν αμα τα κυνηγας ( και τα τογιοτα! απλα δεν το λετε οι κατοχοι για να εχετε ταχα υπεροχη οτι εχετε το καλυτερο υβριδικο !), ολοι οικ κατασκευαστες συνδυασμενη ιπποδυναμη γνωστοποιουν.
Ας τα παει κάποιος για δυναμομέτρηση τα υβριδικα να δουμε καμπύλες....μονο τα απολυτως θερμικά κρατανε...
MG ZS