-
@anapofasistos said in Peugeot 3008 (2024):
Τελικά έχει κάποιος άποψη για τον κινητήρα με τα 136 άλογα; Για 5μελή οικογένεια με αποσκευές θα αγκομαχάει στις ανηφοριές;
Αυτό είναι θέμα ροπής.
Από την άλλη αφού σκέφτεσαι για ταξίδια, τα υβριδικά της τογιότα είναι καλά στο μποτιλιάρισμα, στα ταξίδια δεν έχουν κάτι ιδιαίτερο, ούτε οικονομία.
Μήπως να κοίταγες και για κανένα από τα υπάρχοντα ντίζελ, σε C5 aircross, που έχει κάποια έκπτωση ή τα παλαιά όπελ Γκράντλαντ και 3008 αν έχει μείνει κανένα που έχουν ροπάρες ?
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Από την άλλη αφού σκέφτεσαι για ταξίδια, τα υβριδικά της τογιότα είναι καλά στο μποτιλιάρισμα, στα ταξίδια δεν έχουν κάτι ιδιαίτερο, ούτε οικονομία.
Φυσικά και έχουν οικονομία και στο ταξίδι, απλά είναι μικρότερη. Εκτός εαν ξέρεις πολλά SUV με 200 άλογα να ταξιδεύουν με 140-150χαω και 5-6 λτ/100χλμ κατανάλωση. Η οικονομία με το υβρίδιο ειναι συνολική, παντού και πάντα. απλά στο ταξίδι ειναι της τάξης του 10-20% ενώ στην πόλη ειναι 50-70%.
-
@fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Από την άλλη αφού σκέφτεσαι για ταξίδια, τα υβριδικά της τογιότα είναι καλά στο μποτιλιάρισμα, στα ταξίδια δεν έχουν κάτι ιδιαίτερο, ούτε οικονομία.
Φυσικά και έχουν οικονομία και στο ταξίδι, απλά είναι μικρότερη. Εκτός εαν ξέρεις πολλά SUV με 200 άλογα να ταξιδεύουν με 140-150χαω και 5-6 λτ/100χλμ κατανάλωση. Η οικονομία με το υβρίδιο ειναι συνολική, παντού και πάντα. απλά στο ταξίδι ειναι της τάξης του 10-20% ενώ στην πόλη ειναι 50-70%.
Το 1800 παίρνει που δεν έχει 200.
Επίσης όταν με περάσει στο δρόμο στην εθνική κανένα τογιότα, που όπως είπαμε πάω με όρια + 20 θα ξαναμιλήσουμε για τέτοιες ταχύτητες.
Μέχρι τώρα κανένα, εκτός από ένα σιεητς αρ προηγούμενης γενιάς που προσπάθησε, τον άφησα και το μετάνιωσε πικρά, αλλά τον γλύκανε το τσαγάκι στο ΣΕΑ...
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Μέχρι τώρα κανένα, εκτός από ένα σιεητς αρ προηγούμενης γενιάς που προσπάθησε, τον άφησα και το μετάνιωσε πικρά, αλλά τον γλύκανε το τσαγάκι στο ΣΕΑ...
Αυτά τα λέγαμε όταν ήμασταν 20 χρονών...
Κρίση ηλικίας ή αιώνιος έφηβος?
-
@antoniokon said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Μέχρι τώρα κανένα, εκτός από ένα σιεητς αρ προηγούμενης γενιάς που προσπάθησε, τον άφησα και το μετάνιωσε πικρά, αλλά τον γλύκανε το τσαγάκι στο ΣΕΑ...
Αυτά τα λέγαμε όταν ήμασταν 20 χρονών...
Κρίση ηλικίας ή αιώνιος έφηβος?
Μάλλον το δεύτερο, γιατί η κρίση ηλικίας είναι στα 40 - 50 και την έχω περάσει...
Από την άλλη όταν μας τσιγκλάνε οι φίλοι, πρέπει να είμαστε ευγενικοί και να τους απαντάμε...
Και τέλος, είπαμε στα θέματα των αυτοκινήτων αυτών θα υπάρχουν απαντήσεις...
Στα άλλα θέματα, θα υπάρχουν κυρίως ερωτήσεις... -
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Επίσης όταν με περάσει στο δρόμο στην εθνική κανένα τογιότα, που όπως είπαμε πάω με όρια + 20 θα ξαναμιλήσουμε για τέτοιες ταχύτητες.
Εμένα από την άλλη με όρια +10χαω, δεν με έχιε περάσει ποτέ κανείς, εκτός από κάτι πορσικά, μπεμβε και μερκ. όλοι πάνε με 90-100χαω για να κάνουν οικονομία. Εγώ κάνω την ίδια οικονομία με 130χαω.
-
@fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Επίσης όταν με περάσει στο δρόμο στην εθνική κανένα τογιότα, που όπως είπαμε πάω με όρια + 20 θα ξαναμιλήσουμε για τέτοιες ταχύτητες.
Εμένα από την άλλη με όρια +10χαω, δεν με έχιε περάσει ποτέ κανείς, εκτός από κάτι πορσικά, μπεμβε και μερκ. όλοι πάνε με 90-100χαω για να κάνουν οικονομία. Εγώ κάνω την ίδια οικονομία με 130χαω.
Εχει χαλάσει το ταχύμετρο σου...
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Εχει χαλάσει το ταχύμετρο σου...
Μια χαρά ειναι, απλά χαλάει το αφήγημα σου!!
-
@fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Εχει χαλάσει το ταχύμετρο σου...
Μια χαρά ειναι, απλά χαλάει το αφήγημα σου!!
Θα είναι στα γιαπωνέζικα οι αριθμοί και δεν τους διαβάζεις καλά...
Peugeot 3008 (2024)