-
Σοβαρό μηχανικό προβλημα. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε δεύτερο χέρι πριν 5-6 χρόνια.
Από την αρχή έκαιγε λάδια, από την αρχή είχε θέματα. Τον τελευταίο καιρό ήταν σχεδόν καθημερινά σε mode ρεταρίσματος. Αλάχτηκαν μπουζί, μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστές, δούλευε 1-2 μέρες, να σου άναβε το check engine ξανά μανά να ρετάρει.
Αφού λοιπόν την τελευταία φορά ο ηλεκτρολόγος είπε ότι εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, το πήγα σε συνεργείο. Εκεί ανακαλύπτουμε ότι έχει κάψει φλάντζα η μηχανή και πετάει νερά μέσα στον κύλινδρο κάτι που εξηγεί το ρετάρισμα.
Προσπαθώντας να εξηγήσω τα προβλήματα με βαση αυτά που μου είπε από το συνεργείοτο κόστος λέει της επισκευής είναι κάπου στα 1300 ευρώ αλλά και πάλι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι μετά από 1-2, 3 μήνες δεν θα σου πετάξει πάλι πρόβλημα. Αναφέρθηκε η λέξη "πλανάρισμα", δεν κατάλαβα να πω την αλήθεια όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...
Το ρεζουμέ είναι ότι ή κάνεις αυτή την επισκευή των 1300 ευρώ, η οποία καλά καλά δεν είναι η αξία του αυτοκινήτου, ή βάζεις μέσα ια μεταχειρισμένη μηχανή ή αγοράζεις άλλο αυτοκίνητο και πουλάς το Punto όσο όσο για ανταλλακτικά.
Μηχανή βρέθηκε ίδια 8 βαλβίδες με τελικό κόστος τοποθέτησης στα 850 ευρώ αλλά δεν γνωρίζουμε αν καίει λάδια, αν η φλάντζα είναι καλή και γενικά έχει πολλά ερωτηματικά, εύλογα.Αγορά άλλου αυτοκινήτου είναι σχεδόν αδύνατη. Θα έλεγα ότι θέλουμε μια από τις 2 πρώτες λύσεις να μας βγάλει 2, 3 το πολύ χρόνια.
Για ρίξτε τα φώτα σας...
-
Πλαναρισμα, έχει στραβώσει η κεφαλή και την ισιωνουν αφαιρώντας υλικό ώστε να πατήσει σωστά στην φλάντζα.
-
Μόνο πλανάρισμα θα θέλει ή γενική επισκευή;
Το 1300άρι τι περιλαμβάνει;Τον ρώτησες; -
@megane98hp said in Πρόβλημα PUNTO 2004:
Σοβαρό μηχανικό προβλημα. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε δεύτερο χέρι πριν 5-6 χρόνια.
Από την αρχή έκαιγε λάδια, από την αρχή είχε θέματα. Τον τελευταίο καιρό ήταν σχεδόν καθημερινά σε mode ρεταρίσματος. Αλάχτηκαν μπουζί, μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστές, δούλευε 1-2 μέρες, να σου άναβε το check engine ξανά μανά να ρετάρει.
Αφού λοιπόν την τελευταία φορά ο ηλεκτρολόγος είπε ότι εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, το πήγα σε συνεργείο. Εκεί ανακαλύπτουμε ότι έχει κάψει φλάντζα η μηχανή και πετάει νερά μέσα στον κύλινδρο κάτι που εξηγεί το ρετάρισμα.
Προσπαθώντας να εξηγήσω τα προβλήματα με βαση αυτά που μου είπε από το συνεργείοτο κόστος λέει της επισκευής είναι κάπου στα 1300 ευρώ αλλά και πάλι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι μετά από 1-2, 3 μήνες δεν θα σου πετάξει πάλι πρόβλημα. Αναφέρθηκε η λέξη "πλανάρισμα", δεν κατάλαβα να πω την αλήθεια όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...
Το ρεζουμέ είναι ότι ή κάνεις αυτή την επισκευή των 1300 ευρώ, η οποία καλά καλά δεν είναι η αξία του αυτοκινήτου, ή βάζεις μέσα ια μεταχειρισμένη μηχανή ή αγοράζεις άλλο αυτοκίνητο και πουλάς το Punto όσο όσο για ανταλλακτικά.
Μηχανή βρέθηκε ίδια 8 βαλβίδες με τελικό κόστος τοποθέτησης στα 850 ευρώ αλλά δεν γνωρίζουμε αν καίει λάδια, αν η φλάντζα είναι καλή και γενικά έχει πολλά ερωτηματικά, εύλογα.Αγορά άλλου αυτοκινήτου είναι σχεδόν αδύνατη. Θα έλεγα ότι θέλουμε μια από τις 2 πρώτες λύσεις να μας βγάλει 2, 3 το πολύ χρόνια.
Για ρίξτε τα φώτα σας...
Πόσα χιλιόμετρα έχει το μοτέρ ;
Γενικά αυτά τα Punto έκαιγαν φλάντζα κεφαλής .
Το μεταχειρισμένο μοτέρ είναι λαχείο όντως .
Εάν έχεις σκοπό να το κρατήσεις και δε έχει αλλά θέματα το αμάξι προχώρησε σε επισκευή του μοτέρ του . Θα είναι καινούργιο μετά .
Απλώς ρώτησε τι περιλαμβάνει στα 1300€ .
Συνήθως αλλάζουν φλάντζες κεφαλής/καθρέφτη πλανισμα το καπάκι , αλλαγή αντλία νερού , ιμάντες να δείτε , και ρώτησε τον εάν θα αλλαχτούν και ελατήρια πιστονιων/τσιμουχακια βαλβίδων .
Εάν γίνει σωστή δουλειά και μετρήσεις θα είναι σαν καινούργιο μετά . Και έλεγχο εννοείται το κύκλωμα ψύξης λόγω και ηλικίας .Αλλιώς βάζεις ένα μεταχειρισμένο και ρισκάρεις
-
@bassstarlet said in Πρόβλημα PUNTO 2004:
Μόνο πλανάρισμα θα θέλει ή γενική επισκευή;
Το 1300άρι τι περιλαμβάνει;Τον ρώτησες;Αφού καίει και λάδια θα θέλει και ρεκτιφιέ, έτσι δεν είναι?
-
@margm said in Πρόβλημα PUNTO 2004:
@megane98hp said in Πρόβλημα PUNTO 2004:
Σοβαρό μηχανικό προβλημα. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε δεύτερο χέρι πριν 5-6 χρόνια.
Από την αρχή έκαιγε λάδια, από την αρχή είχε θέματα. Τον τελευταίο καιρό ήταν σχεδόν καθημερινά σε mode ρεταρίσματος. Αλάχτηκαν μπουζί, μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστές, δούλευε 1-2 μέρες, να σου άναβε το check engine ξανά μανά να ρετάρει.
Αφού λοιπόν την τελευταία φορά ο ηλεκτρολόγος είπε ότι εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, το πήγα σε συνεργείο. Εκεί ανακαλύπτουμε ότι έχει κάψει φλάντζα η μηχανή και πετάει νερά μέσα στον κύλινδρο κάτι που εξηγεί το ρετάρισμα.
Προσπαθώντας να εξηγήσω τα προβλήματα με βαση αυτά που μου είπε από το συνεργείοτο κόστος λέει της επισκευής είναι κάπου στα 1300 ευρώ αλλά και πάλι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι μετά από 1-2, 3 μήνες δεν θα σου πετάξει πάλι πρόβλημα. Αναφέρθηκε η λέξη "πλανάρισμα", δεν κατάλαβα να πω την αλήθεια όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...
Το ρεζουμέ είναι ότι ή κάνεις αυτή την επισκευή των 1300 ευρώ, η οποία καλά καλά δεν είναι η αξία του αυτοκινήτου, ή βάζεις μέσα ια μεταχειρισμένη μηχανή ή αγοράζεις άλλο αυτοκίνητο και πουλάς το Punto όσο όσο για ανταλλακτικά.
Μηχανή βρέθηκε ίδια 8 βαλβίδες με τελικό κόστος τοποθέτησης στα 850 ευρώ αλλά δεν γνωρίζουμε αν καίει λάδια, αν η φλάντζα είναι καλή και γενικά έχει πολλά ερωτηματικά, εύλογα.Αγορά άλλου αυτοκινήτου είναι σχεδόν αδύνατη. Θα έλεγα ότι θέλουμε μια από τις 2 πρώτες λύσεις να μας βγάλει 2, 3 το πολύ χρόνια.
Για ρίξτε τα φώτα σας...
Πόσα χιλιόμετρα έχει το μοτέρ ;
Γενικά αυτά τα Punto έκαιγαν φλάντζα κεφαλής .
Το μεταχειρισμένο μοτέρ είναι λαχείο όντως .
Εάν έχεις σκοπό να το κρατήσεις και δε έχει αλλά θέματα το αμάξι προχώρησε σε επισκευή του μοτέρ του . Θα είναι καινούργιο μετά .
Απλώς ρώτησε τι περιλαμβάνει στα 1300€ .
Συνήθως αλλάζουν φλάντζες κεφαλής/καθρέφτη πλανισμα το καπάκι , αλλαγή αντλία νερού , ιμάντες να δείτε , και ρώτησε τον εάν θα αλλαχτούν και ελατήρια πιστονιων/τσιμουχακια βαλβίδων .
Εάν γίνει σωστή δουλειά και μετρήσεις θα είναι σαν καινούργιο μετά . Και έλεγχο εννοείται το κύκλωμα ψύξης λόγω και ηλικίας .Αλλιώς βάζεις ένα μεταχειρισμένο και ρισκάρεις
200 χιλιάδες έχει το κοντέρ.
Ενδιαφέρον αυτά που αναφέρεις...
Ευχαριστώ!!! -
@megane98hp said in Πρόβλημα PUNTO 2004:
@bassstarlet said in Πρόβλημα PUNTO 2004:
Μόνο πλανάρισμα θα θέλει ή γενική επισκευή;
Το 1300άρι τι περιλαμβάνει;Τον ρώτησες;Αφού καίει και λάδια θα θέλει και ρεκτιφιέ, έτσι δεν είναι?
Kαλά, μπορεί να καίει, επειδή(ς) θέλει τσιμουχάκια βαλβίδων.
Αλλά δεν θα σου έλεγε 1300€ βέβαια, για κάτι τέτοιο.
Αν είσαι αποφασισμένος να δώσεις τόσα λεφτά, ψάξου για μεγαλύτερο μοτέρ, αν μπαίνει. -
Μίλησα με τον μάστορα με το μεταχειρισμένο μοτέρ...
Μου είπε καταρχήν ότι η μηχανή ειναι τσεκαρισμένη και ΔΕΝ καίει λάδια. Μου είπε επίσης ότι θα τοποθετήσει το μοτέρ και θα βάλει καινούργια τρόμπα νερού, ιμαντα χρονισμού, μπουζί, λάδι και φίλτρο λαδιού και τάπες κορμού 50άρες και όλα αυτά με 800ευρώ.
Πήγα μετά, αφού ήταν στο δρόμο μου και στο συνεργείο που μου είπε για επιδιόρθωση του υπάρχοντος μοτέρ για 1300 ευρώ. Μου είπε καταρχήν ότι δεν θέλει να το αναλάβει με τίποτα. Μου είπε ότι η τιμή αυτή ήταν πολύ σχετική, αν θέλω κάτι πιο συγκεκριμένο αυτό μπορεί να μου το πει μόνο αυτός που θα ανοίξει την μηχανή στο ρεκτιφιέ. Γενικά ήταν πολύ αρνητικός με την επιδιόρθωση, έχει μεγαλύτερα ρίσκα και μεγαλύτερο κόστος από το να βάλεις μεταχειρισμένο μοτέρ. -
@megane98hp said in Πρόβλημα PUNTO 2004:
Μίλησα με τον μάστορα με το μεταχειρισμένο μοτέρ...
Μου είπε καταρχήν ότι η μηχανή ειναι τσεκαρισμένη και ΔΕΝ καίει λάδια. Μου είπε επίσης ότι θα τοποθετήσει το μοτέρ και θα βάλει καινούργια τρόμπα νερού, ιμαντα χρονισμού, μπουζί, λάδι και φίλτρο λαδιού και τάπες κορμού 50άρες και όλα αυτά με 800ευρώ.
Πήγα μετά, αφού ήταν στο δρόμο μου και στο συνεργείο που μου είπε για επιδιόρθωση του υπάρχοντος μοτέρ για 1300 ευρώ. Μου είπε καταρχήν ότι δεν θέλει να το αναλάβει με τίποτα. Μου είπε ότι η τιμή αυτή ήταν πολύ σχετική, αν θέλω κάτι πιο συγκεκριμένο αυτό μπορεί να μου το πει μόνο αυτός που θα ανοίξει την μηχανή στο ρεκτιφιέ. Γενικά ήταν πολύ αρνητικός με την επιδιόρθωση, έχει μεγαλύτερα ρίσκα και μεγαλύτερο κόστος από το να βάλεις μεταχειρισμένο μοτέρ.Έστω οτι ειναι εντάξει η μετ/σμενη μηχανη , σου δίνει κάποια εγγυήση ή όριο χιλιομέτρων ;
Αφου ήταν αρνητικός ο 2ος για επισκευη ρώτησε και αλλού .
Το ρεκτιφιε θα δωσει απάντηση εάν παιρνει επισκευη , αλλα προσωπικά εγω θα πηγαινα στη επισκευη του , αμα παίρνει .
Χρόνισμο ιμαντες - τρομπα νερου και Service θα κανεις και στις 2 περιπτώσεις . -
@margm said in Πρόβλημα PUNTO 2004:
@megane98hp said in Πρόβλημα PUNTO 2004:
Μίλησα με τον μάστορα με το μεταχειρισμένο μοτέρ...
Μου είπε καταρχήν ότι η μηχανή ειναι τσεκαρισμένη και ΔΕΝ καίει λάδια. Μου είπε επίσης ότι θα τοποθετήσει το μοτέρ και θα βάλει καινούργια τρόμπα νερού, ιμαντα χρονισμού, μπουζί, λάδι και φίλτρο λαδιού και τάπες κορμού 50άρες και όλα αυτά με 800ευρώ.
Πήγα μετά, αφού ήταν στο δρόμο μου και στο συνεργείο που μου είπε για επιδιόρθωση του υπάρχοντος μοτέρ για 1300 ευρώ. Μου είπε καταρχήν ότι δεν θέλει να το αναλάβει με τίποτα. Μου είπε ότι η τιμή αυτή ήταν πολύ σχετική, αν θέλω κάτι πιο συγκεκριμένο αυτό μπορεί να μου το πει μόνο αυτός που θα ανοίξει την μηχανή στο ρεκτιφιέ. Γενικά ήταν πολύ αρνητικός με την επιδιόρθωση, έχει μεγαλύτερα ρίσκα και μεγαλύτερο κόστος από το να βάλεις μεταχειρισμένο μοτέρ.Έστω οτι ειναι εντάξει η μετ/σμενη μηχανη , σου δίνει κάποια εγγυήση ή όριο χιλιομέτρων ;
Αφου ήταν αρνητικός ο 2ος για επισκευη ρώτησε και αλλού .
Το ρεκτιφιε θα δωσει απάντηση εάν παιρνει επισκευη , αλλα προσωπικά εγω θα πηγαινα στη επισκευη του , αμα παίρνει .
Χρόνισμο ιμαντες - τρομπα νερου και Service θα κανεις και στις 2 περιπτώσεις .Να ρωτήσω και αλλού είναι βέβαια μια επιλογή. Μια λεπτομέρια που δεν έχω αναφέρει είναι ότι από τότε που αγοράστηκε το αυτοκίνητο όλα τα σέρβις και όλα τα μη ηλεκτρολογικά προβλήματα έγιναν στο συνεργείο που αναφέρω. Ο ιδιοκτήτης του συνεργείου το ξέρει απ έξω κι ανακατωτά οπότε μετράμε πολύ την άποψή του.
-
Ανοιξτε καπακι να το μετρησουν και υστερα αποφασιζεις.
-
@megane98hp said in Πρόβλημα PUNTO 2004:
Ο ιδιοκτήτης του συνεργείου το ξέρει απ έξω κι ανακατωτά οπότε μετράμε πολύ την άποψή του
Με αγχώνει ιδιοκτήτης συνεργείου που δεν αναλαμβάνει επισκευή μοτέρ. (Εννοώ λάδια φίλτρα αλλάζουν πολλοί, το να λυθεί/δεθεί μοτέρ δεν είναι εύκολο.)
-
Μονταδορους θα βρεις πολλους, μηχανικους οχι τοσους, η επιλογη για το που θα πας δικη σου.
-
Μπορεί η αγορά άλλου αυτοκινήτου, να είναι σχεδόν αδύνατη, αλλά σκέψου λίγο, μήπως αυτά τα 800-1300 ευρά, είναι καλύτερα να γίνουν προκαταβολή, για κάτι άλλο.
Συν, δίνεις αυτό όσο-όσο. -
@bassstarlet said in Πρόβλημα PUNTO 2004:
Μπορεί η αγορά άλλου αυτοκινήτου, να είναι σχεδόν αδύνατη, αλλά σκέψου λίγο, μήπως αυτά τα 800-1300 ευρά, είναι καλύτερα να γίνουν προκαταβολή, για κάτι άλλο.
Συν, δίνεις αυτό όσο-όσο.Υπάρχει αυτή η επιλογή απλά το φοβάμαι. Θέλει πολύ ψάξιμο πολύ τρέξιμο θέλει χρόνο που δεν υπάρχει. Κι αν πάμε εκεί θέλουμε πάλι αυτοκίνητο 20 ετιας? Δεν θα ήθελα να είναι αυτοκίνητο πάνω από 15 χρόνων. Είναι ένα ας το πούμε δικό μου βίτσιο. Αφού αφήνουμε το Punto ποιός ο λόγος να πάρουμε κατι εξίσου παλιό?
Βέβαια υπάρχει και άλλη σκέψη, δεν ξέρω αν αξίζει. Να μπει μεταχειρισμένο μοτέρ και να πουληθεί το αμάξι και να δωθεί προκαταβολή για άλλο αυτοκίνητο ότι πιάσει... -
Δώστο όσο όσο να ξεμπερδεύεις
-
Μανωλη απ την δουλεια δεν παιζει τιποτα; κανα σε καλη κατασταση που να τα αλλάζουν και να κανουν καμμια διευκολυνση;
-
Φλάτζες και να καίει λάδια είναι τόσο κλασσικό θέμα στα πούντο που δε θεωρούνται καν πρόβλημα. Το θέμα για μένα είναι ότι ναι μεν το κάνεις καινούριο αλλά λίγοι οι μηχανικοί που δεν κάνουν μλκίες. Καλύτερα μτχ μηχανή με εγγύηση. Οι μαντράδες δίνουν συνήθως 2-3 μήνες που αρκεί για να καταλάβεις τι πήρες, αν και ο μηχανικός παίζει μεγάλο ρόσο τι σχέση έχει μαζί του.
Έχει γνωστός μου πούντο που και φλάντζα έκαψε και λάδια καίει. Σημαντικό: δεν το τρέχει πολύ και συμπληρώνει πάντα λάδια/νερά (δε μένει) και είχε 280κ χλμ πριν κανα 3μηνο. Μου έχει κάνει εντύπωση που έζησε τόσο πολύ να πψ την αλήθεια. -
@otso said in Πρόβλημα PUNTO 2004:
Μανωλη απ την δουλεια δεν παιζει τιποτα; κανα σε καλη κατασταση που να τα αλλάζουν και να κανουν καμμια διευκολυνση;
Υπήρξε είναι η αλήθεια μια καλή περίπτωση με ένα Auris του 2010 το οποίο έπρεπε/ πρέπει να φύγει από το στόλο γιατί βάση ΕΟΤ έκλεισε τα 14 χρόνια, αλλά δεν ήθελαν να μου κάνουν καμία διευκόλυνση.
Πόνεσε πολύ αυτό...
Δε βαριέσαι, υγεία!!! -
Δεν πρόκειται να κερδίσεις τίποτις, με το να αλλάξεις μοτέρ και να το πουλήσεις.
Απλά θα πουληθεί πιο εύκολα.
Πούλα το σε γύφτο.Αγοράζουν τα πάντα...
Πρόβλημα PUNTO 2004