-
To Greek Citroen Club κατέβασε ρολά?
-
Είναι ιδιωτική προσπάθεια και το παιδί που το έτρεχε έχει κουραστεί και υπάρχει και κόστος λειτουργίας ενώ και στην εποχή των μεγάλων ομίλων τα κλάμπ των εταιρειών λιγοστεύουν και από την άλλη υπάρχουν και τα δωρεάν κοινωνικά δίκτυα που έχουν και αμεσότητα στην επικοινωνία.
Όλα αυτά μαζί είναι πολλά για μια ιδιωτική προσπάθεια.
-
Κρίμα που πήγε χαμένη τόση πληροφορία αλλά κατανοήτο.
Στο εν τη μεταξύ εδώ και αρκετούς μήνες δεν μπορώ να συνδεθώ με τίποτα στο opel-club.Μου εμφανίσει το μήνυμα ότι έχω γίνει ban.
Γνωρίζει κανέις κάτι,σταμάτησε κι αυτό την λειτουργία του ή παίζει κάτι άλλο; -
@k-papakonstantinoy said in Τέλος εποχής για το κλαμπ φίλων της Citroen?:
To Greek Citroen Club κατέβασε ρολά?
Χρειάζεται χρημα για στορατζ και ντομαιν
Ειδικα οταν εχεις τοσο πολυ κοντεντ
με βλαβες
Αντε μηπως δουμε τον νονο εδω -
@gatoz said in Τέλος εποχής για το κλαμπ φίλων της Citroen?:
@k-papakonstantinoy said in Τέλος εποχής για το κλαμπ φίλων της Citroen?:
To Greek Citroen Club κατέβασε ρολά?
Χρειάζεται χρημα για στορατζ και ντομαιν
Ειδικα οταν εχεις τοσο πολυ κοντεντ
με βλαβες
Αντε μηπως δουμε τον νονο εδωΜάλλον το μπερδεύεις με το vag club.
-
Μα επειδή δεν είχαμε βλάβες έπεσε η κίνηση.
Επαψε και η νέα γενιά να ασχολείται με τα αμάξια όπως οι άνω των 40 και ήλθε και το ΦΒ που άλλαξε τα δεδομένα.
Γιατί και εδώ μέσα πόσοι έχουμε μείνει ?
Ευτυχώς ακόμα γεμίζουμε ταξί.
Λεωφορείο ?
Τέτοιο δεν το γεμίζουμε σίγουρα...
-
Με την ευκολία του fb τα παραδοσιακά club μάλλον θα φθινουν όλα.
-
Μα ήδη στο ΦΒ υπάρχουν πάνω από 10 σελίδες για την Σιτροέν και τα μοντέλα της, με αρκετή κίνηση, φωτογραφίες κλπ.
Τα φόρουμ παλιά προσέφεραν και μία ανωνυμία, που σήμερα με τα κοινωνικά δίκτυα, έχει πάψει να απασχολεί τον κόσμο, αφού μόνος του βγάζει την ζωή του σε όλους...
-
Εγώ θα πω ότι έχει πέσει και η ποιότητα των συμμετεχόντων στα club και ειδικά fb και πέστε να με φάτε... Γενικότερη κατεύθυνση της κοινωνίας βέβαια.
-
Δεν πέφτουμε. Αλήθεια είναι.
Από την στιγμή που η αγορά πάει σε ψυγεία και τρόλει και όλους μας νοιάζει η κατανάλωση και το μποτιλιάρισμα στην Αθήνα, αντί για τις εκδρομές και τους δρόμους, αναμενόμενο είναι να έχουμε αυτά τα πράγματα.
Μετά κοιτάμε οθόνες, λειτουργικά κλπ και όχι τα αυτοκίνητα.
Ασε που οι άλλοι αγοράζουν αμάξι και δεν διαβάζουν το μάνιουαλ και ρωτάνε κουφά.
-
@dragonslayer said in Τέλος εποχής για το κλαμπ φίλων της Citroen?:
Κρίμα που πήγε χαμένη τόση πληροφορία αλλά κατανοήτο.
Στο εν τη μεταξύ εδώ και αρκετούς μήνες δεν μπορώ να συνδεθώ με τίποτα στο opel-club.Μου εμφανίσει το μήνυμα ότι έχω γίνει ban.
Γνωρίζει κανέις κάτι,σταμάτησε κι αυτό την λειτουργία του ή παίζει κάτι άλλο;Προσπάθησα να γραφτώ λόγω αντικατάστασης του aircross με αυτόματο crossland και δεν άνοιγε.Υπάρχει άλλο στο facebook όπου και γράφτηκα.
-
Σε είδαμε
-
Οδηγώ Citroen και γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι είναι προβληματικό αυτοκίνητο, δεν γνώριζα την σελίδα τώρα δεν ανοίγει.
-
Εχει στο ΦΒ σελίδες και γενική και για πολλά μοντέλα.
Ποιο μοντέλο έχεις ? -
@criuser said in Τέλος εποχής για το κλαμπ φίλων της Citroen?:
Εχει στο ΦΒ σελίδες και γενική και για πολλά μοντέλα.
Ποιο μοντέλο έχεις ?C1
-
@zithos said in Τέλος εποχής για το κλαμπ φίλων της Citroen?:
@criuser said in Τέλος εποχής για το κλαμπ φίλων της Citroen?:
Εχει στο ΦΒ σελίδες και γενική και για πολλά μοντέλα.
Ποιο μοντέλο έχεις ?C1
Καλή τύχη
-
Αυτό δεν είναι ορίτζιναλ σιτροέν, και συνήθως το σνομπάρουν οι σιτροενάκηδες.
-
Ενώ τα υπόλοιπα τα έχει εγκρίνει ο Αντρε
-
@zithos said in Τέλος εποχής για το κλαμπ φίλων της Citroen?:
@criuser said in Τέλος εποχής για το κλαμπ φίλων της Citroen?:
Εχει στο ΦΒ σελίδες και γενική και για πολλά μοντέλα.
Ποιο μοντέλο έχεις ?C1
Αυτό έχει νταιχατσου μηχανή χιλιαρα νομίζω και είναι ίδιο με το αιγκο και το 108.
Δεν είναι Σιτροέν προφανώς με την έννοια των μεγαλύτερων μοντέλων.
-
Δεν έχει καμία σχέση με ΠΣΑ, πέραν του σήματος και μερικών στυλιστικών παρεμβάσεων που αποφάσισαν οι Γάλλοι για να διαφοροποιηθούν, όσο μπόρεσαν, από το αρχέτυπο Τουότα.
Τέλος εποχής για το κλαμπ φίλων της Citroen?