-
Από τον Ιούλιο μπαίνει η δεύτερη δόση των ευρωπαικων κανονισμών ασφαλειας GSR2 που θα υποχρεώνει κάθε νέο μοντέλο να ενσωματώνει καμία 20ρια, οι περισσότερες άχρηστες, τεχνολογίες ασφαλείας στον βασικό του εξοπλισμό.
Αναμενόμενη επιβάρυνση 1500 - 2500 ευρώ. Για το πιο μικρό κουβαδακι πόλης στην βασική έκδοση δηλαδή θα χρειάζονται 20 - 22 χιλιάρικα..
https://autogreeknews.gr/nea/reportaz-autokinitou/akrivainoyn-ta-aytokinita-apo-ton-ioylio
-
Αγοραστε Τέσλα να τελειώνετε.
-
@antonakis said in Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα:
Αγοραστε Τέσλα να τελειώνετε.
Αυτός είναι ο σκοπός τους. Όταν για μίνι κουβαδακι 68 ίππων θα χρειάζεσαι 25 χιλιάρικα, θα βαζεις αλλα 5 και θα παίρνεις ηλεκτρικό με 400ps
-
Περίμενε έρχεται MG3 με θερμικο κινητήρα και 100 αλογα στα 16500 με όλα αυτά μέσα!
Μπούρδες λενε όλα αυτά μαζί σε μαζική παραγωγή δεν αυξάνουν το κόστος ούτε 500-700 ευρώ!
Τα κέρδη και τα bonus τους πληρώνουμε! Η εφοδιαστική αλυσίδα έχει πέσει κατά πολύ από το κόστος της πανδημίας. Οι παραγωγές ημιαγωγών έχουν φτάσει το επίπεδο μέσου κόστους κατά 90% προ πανδημίας !
-
Πάντως η δυνατότητα σύνδεσης αλκοολομετρου και του μαύρου κουτιού είναι καλοδεχούμενες.
-
Ω ναι!!!!! Συμφωνώ 1000%
Επιτέλους να μπει μια τάξη σε αυτό το θέμα!
Αν και θα βρεθούν οι μαστρητσοι που θα τα απενεργοποιούν καπως!
-
@lap said in Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα:
Ω ναι!!!!! Συμφωνώ 1000%
Επιτέλους να μπει μια τάξη σε αυτό το θέμα!
Αν και θα βρεθούν οι μαστρητσοι που θα τα απενεργοποιούν καπως!
Εννοειται. Απλά θα αλλάξει λίγο το προφίλ του μάστορα. Δεν θα είναι πια ο μαστρο-Γιωργης με το γρασαρισμενο αμάνικο φανελάκι, αλλά κάποιος πιο νεαρός και τρέντυ hacker.
-
@lap said in Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα:
Περίμενε έρχεται MG3 με θερμικο κινητήρα και 100 αλογα στα 16500 με όλα αυτά μέσα!
Μπούρδες λενε όλα αυτά μαζί σε μαζική παραγωγή δεν αυξάνουν το κόστος ούτε 500-700 ευρώ!
Τα κέρδη και τα bonus τους πληρώνουμε! Η εφοδιαστική αλυσίδα έχει πέσει κατά πολύ από το κόστος της πανδημίας. Οι παραγωγές ημιαγωγών έχουν φτάσει το επίπεδο μέσου κόστους κατά 90% προ πανδημίας !
Το πρόβλημα ομως είναι οτι ακομα κι αν πέσουν τα κόστη διεθνως, στην Ελλάδα τίποτα δεν γίνεται φτηνότερο γιατί δεν το επιτρέπουν τα καρτέλ της κερδοσκοπίας και το φορομπηχτικό κράτος. Και εγω έχω ακούσει την συζήτηση για το MG αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι στα 20 χιλιάρικα τελική θα πάει και αυτό.
-
@antonakis said in Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα:
Αγοραστε Τέσλα να τελειώνετε.
Από σημερινή ανάρτηση του Ελον
-
After estimated gas savings, έχουμε χάσει και την έννοια του τιμήματος για να αποκτήσεις κάτι...τι σχέση έχει το gas savings δλδ αν αντί για Tesla χρησιμοποιούσα ποδήλατο, θα έπρεπε να μου προσθέσει και το κόστος ρεύματος στην τιμή;
-
Χιλιάδες αυτοκίνητα είναι σήμερα σταθμευμένα σε πολλά ευρωπαϊκά λιμάνια, πολλά από τα οποία προέρχονται από την Κίνα. Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μισθώσει μεγάλες εκτάσεις σε όλους τους ναυτιλιακούς κόμβους στην Ευρώπη επειδή τα αυτοκίνητά τους παραμένουν απούλητα.
Eγώ πιστεύω ότι οι τιμές θα μειωθούν. Ποιός θα αγοράζει στο τέλος? Τι θα τα κάνουν τα στοκαριζμένα?
https://www.autoblog.gr/2024/04/19/ta-evropaika-limania-gemizoun-me-apoulita-aftokinita/
-
Αυτό στην Πολωνία 30.000 ευρώ με full extra τα πάντα όλα μέσα, και 180 αλογα αυτοματο dual clutch
D SUV!
Δηλαδή αντί να δώσεις 50.000 για το αντίστοιχο audi
Παιρνεις το MG3 Full hybrid με 20 Κ με 200 αλογα για την πολη και αυτό για ταξίδια κάποιες φορές το ετος!
-
@lap said in Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα:
Περίμενε έρχεται MG3 με θερμικο κινητήρα και 100 αλογα στα 16500 με όλα αυτά μέσα!
Έχεις κάνα λινκ γι'αυτό;
-
Το ειδα κάπου σε μια σελίδα ιταλική! Ανέφεραν πως σπο φθινόπωρο θα έρθει και η θερμική του έκδοση με 16500 ευρώ!
-
@lap said in Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα:
Το ειδα κάπου σε μια σελίδα ιταλική! Ανέφεραν πως σπο φθινόπωρο θα έρθει και η θερμική του έκδοση με 16500 ευρώ!
Πιστέυω η καλή μας η ΕΕ θα χώσει επιπλέον φόρους στους κινέζους μέχρι να ρθουν οι τιμές στα υψηλά αποδεκτά επίπεδα για τους πελούσιους Ευρωπαίους.
Δεν είμεθα δε και τίποτε μπατήριδες.
-
Εγώ ευρωπαϊκό αυτοκινητο θέλω να αγοράσω αλλά το μόνο που πλέον μπορώ είναι τα Dacia. Τίποτα άλλο. Δεν σκέφτονται καθόλου κάτι εκατομμύρια ευρωπαίους και δη εμάς στην Ελλάδα.
Ενω η Ευρώπη έχει μηχανισμούς αξιολόγησης του κόστους παραγωγής αφήνει τους κατασκευαστές να ζητούν 30.000 ευρώ για ένα βασικό 1.0 vw golf. Ένα απλό οικογενειακό δηλαδή. Φτάσαμε Dacia sandero με όλα τα συστήματος ασφαλείας και υποβραχιόνιο να ζητά ότι vw golf/ seat Leon 1,5 tsi πριν την πανδημία.
Εάν όμως πάνε να καταρρεύσουν τρέχουν και ζητούν οικονομική στήριξη από τους ευρωπαίους φορολογούμενους. Θα ελεγα τι έπρεπε να τους δώσουμε. Αλλά ας όψεται οι θέσεις εργασίας του προσωπικού τους.
Έχει χαθεί ο κοινωνικός ρόλος των επιχειρήσεων. Η συμφωνία μεταξύ πολιτείας και ιδιωτικής οικονομίας.
Είναι θέμα πολιτικής.
-
@lap said in Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα:
Έχει χαθεί ο κοινωνικός ρόλος των επιχειρήσεων.
O ποιός;
Edit: Τώρα θυμήθηκα μια επιστολή στο περιοδικό, όπου αγοραστής corolla (νομίζω γυναίκα) έκανε παράπονα στην έκθεση, πως το αυτοκίνητο δεν είχε τη δύναμη που υποσχόταν, και η απάντηση ήταν πως ο λόγος ήταν το... οικολογικό πρόσωπο της Toyota! (μιλάμε για '90's)
Γαμάτο;
Έρχεται και άλλη αύξηση τιμών στα νέα μοντέλα