-
Νόμιζα οτι τα εργοστάσια της toyota στην Γαλλία και η απορρόφηση της Mitsubishi Nissan θα τους μάθαιναν λίγα πράγματα για σωστή βιομηχανική παραγωγή και η κακή προϊστορία θα έμενε πίσω αλλα μάλλον ο ιός citroen με τις συγχωνεύσεις βρήκε την ευκαιρία και τους μόλυνε όλους
-
@monman2 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Νόμιζα οτι τα εργοστάσια της toyota στην Γαλλία και η απορρόφηση της Mitsubishi Nissan θα τους μάθαιναν λίγα πράγματα για σωστή βιομηχανική παραγωγή και η κακή προϊστορία θα έμενε πίσω αλλα μάλλον ο ιός citroen με τις συγχωνεύσεις βρήκε την ευκαιρία και τους μόλυνε όλους
Μπα μην νομίζεις και τα γιαπωνέζικα μέσα στην απάτη είναι, απλώς τα κρύβουν μέχρι να πιαστούν βέβαια. Όλες οι βιομηχανίες έχουν μαύρες σελίδες
-
@monman2 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Νόμιζα οτι τα εργοστάσια της toyota στην Γαλλία και η απορρόφηση της Mitsubishi Nissan θα τους μάθαιναν λίγα πράγματα για σωστή βιομηχανική παραγωγή και η κακή προϊστορία θα έμενε πίσω αλλα μάλλον ο ιός citroen με τις συγχωνεύσεις βρήκε την ευκαιρία και τους μόλυνε όλους
Μιλάς για την σωστή βιομηχανική παραγωγή η οποία παραποιούσε τα crash tests για 30 ολόκληρα χρόνια;
-
-
@gialamidisi said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@monman2 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Νόμιζα οτι τα εργοστάσια της toyota στην Γαλλία και η απορρόφηση της Mitsubishi Nissan θα τους μάθαιναν λίγα πράγματα για σωστή βιομηχανική παραγωγή και η κακή προϊστορία θα έμενε πίσω αλλα μάλλον ο ιός citroen με τις συγχωνεύσεις βρήκε την ευκαιρία και τους μόλυνε όλους
Μπα μην νομίζεις και τα γιαπωνέζικα μέσα στην απάτη είναι, απλώς τα κρύβουν μέχρι να πιαστούν βέβαια. Όλες οι βιομηχανίες έχουν μαύρες σελίδες
Τα έχουμε ξαναπεί αυτά
Οταν οι Ιάπωνες κάνουν "απάτη" το αντιλαμβάνεται ο 2-3ος ιδιοκτήτης μερικά χρόνια μετα την λήξη της εγγύησης
ή με την επιστολή για ανάκληση στον αερόσακο σε αυτοκίνητο 15 χρονών (takata)Όταν βλέπεις όμως το 2023 το κορυφαίο 3008 phev να περνάει την μισή περίοδο της εγγύησης στο συνεργείο ξέρεις πως ήρθε πάλι η εποχή DiSaster
Γενικά όμως συμφωνώ
τα ιαπωνικά τα παίρνεις για να τα γράψεις κληρονομιά στα παιδιά σου και να μάθουν οδήγηση τα εγγόνια σου οχι να αρχίσουν να καίνε λάδια στα 120.000 χλμ , 3 χρόνια μετα την λήξη της εγγύησης -
@monman2 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@gialamidisi said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@monman2 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Νόμιζα οτι τα εργοστάσια της toyota στην Γαλλία και η απορρόφηση της Mitsubishi Nissan θα τους μάθαιναν λίγα πράγματα για σωστή βιομηχανική παραγωγή και η κακή προϊστορία θα έμενε πίσω αλλα μάλλον ο ιός citroen με τις συγχωνεύσεις βρήκε την ευκαιρία και τους μόλυνε όλους
Μπα μην νομίζεις και τα γιαπωνέζικα μέσα στην απάτη είναι, απλώς τα κρύβουν μέχρι να πιαστούν βέβαια. Όλες οι βιομηχανίες έχουν μαύρες σελίδες
Τα έχουμε ξαναπεί αυτά
Οταν οι Ιάπωνες κάνουν "απάτη" το αντιλαμβάνεται ο 2-3ος ιδιοκτήτης μερικά χρόνια μετα την λήξη της εγγύησης
ή με την επιστολή για ανάκληση στον αερόσακο σε αυτοκίνητο 15 χρονών (takata)Όταν βλέπεις όμως το 2023 το κορυφαίο 3008 phev να περνάει την μισή περίοδο της εγγύησης στο συνεργείο ξέρεις πως ήρθε πάλι η εποχή DiSaster
Γενικά όμως συμφωνώ
τα ιαπωνικά τα παίρνεις για να τα γράψεις κληρονομιά στα παιδιά σου και να μάθουν οδήγηση τα εγγόνια σου οχι να αρχίσουν να καίνε λάδια στα 120.000 χλμ , 3 χρόνια μετα την λήξη της εγγύησηςΝαι, σίγουρα ειδικά τα τογιοτα 1000cc και 1300 αφήνεις κληρονομιά και τα ελατήρια πιστονιων
-
@spi_duster said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Γυρίζουμε τον διακόπτη ώστε να ανάψουν τα διαγνωστικά του αυτοκινήτου. Μόλις σβήσουν τα φωτεινά εικονίδια θέτουμε σε λειτουργία την μηχανή. Ποτέ νωρίτερα. Οι Γαλλικές κατασκευες το ζητούν αυτό σε μεγαλύτερο βαθμό. Ο γάτος αμφιβάλω αν το σεβάστηκε έστω μια φορά. Σορρυ γατε μα αν έκαναν όλες οι μέλισσες μέλι θα έκανε και ο ντάβανος.
μυθος..... δεν υπαρχει τετοια οδηγια σε κανενα μανιουαλ που να ξερω.... παλιοτερα λεγανε για το killswitch στις μηχανες για να δικαιολογησουν τις αβλεψιες και τις τσαπατσουλιες τα μαστορια
-
Το αυτοκίνητο πλέον βασίζεται κατά κύριο λόγο σε αρχές λειτουργίας ηλεκτρονικού υπολογιστή. Εκκινώντας το αφήνουμε να κάνει τους διαγνωστικούς ελέγχους, συνήθως 3-4". Στην περίπτωση ντίζελ επιπλέον επιτρέπουμε να λειτουργήσουν οι προθεμαντηρες. Στο ίδιο χρονικό διάστημα των τεσσάρων δευτερόλεπτων έχουμε τη δυνατότητα να κλείσουμε το air condition ή το κλίμα ώστε να αποφύγουμε την καταπόνηση της μίζας αν το έχουμε αφήσει ανοικτό στην προηγούμενη χρήση. Εκκινουμε και για περίπου 1 λεπτό οδηγούμε με χαμηλές στροφές έως 2500 το πολύ ώστε να προλάβει να λιπανθει ο κινητήρας. Μύθος είναι πως μπορούμε να τα παρακάμπτουμε όλα αυτά και κάποια άλλα γιατί δε μιλάμε για ανοιγμα λάμπας στο δωμάτιο. Υπάρχει στάνταρ τσεκ Λιστ ενεργειών που κατά καιρούς υποδύονται από ειδικούς στο χώρο της αυτοκίνησης. Μειώνουμε έτσι τις φθορές και τους λοιπούς κινδύνους να πάθουμε ζημιά.
Ακόμη και στην f1 οι επαγγελματίες πιλότοι έχουν παρόμοιες συμπεριφορές ή οι πιλότοι αεροσκαφών ή οι χειριστές σκαφών.
Αυτά είναι ψιλά γράμματα μα όσοι γνωρίζουν τα ακόλουθουν κατά γράμμα.
Παλιότερα υπήρχε και διαδικασία απενεργοποίησης του κινητήρα που επίσης πολλοί κατασκευαστές ειδικά σε επαγγελματικα οχήματα την εφαρμόζουν ανεξάρτητα αν ο χειριστής έσβησε τον κινητήρα και βγήκε εκτός οχήματος. Στην μερκ πχ όταν βγω και κλειδώσω το αυτοκίνητο, εκείνο συνεχίζει και πραγματοποιεί θορύβους βάσει διαφόρων διαγνωστικών ελέγχων τουλάχιστον για τρία λεπτά μετά.
Στο ντουστ η διαδικασία είναι κάπου δέκα Δευτερόλεπτα. -
Με ηλεκτροκινητήρα, πατάς το κουμπάκι και φεύγεις αμέσως.
Ούτε να ζεσταθεί ο κινητήρας, ούτε να ανέβουν τα λάδια, ούτε να πιάσει θερμοκρασία το τούρμπο, ούτε τίποτα.
Κι επειδή πλέον σε πάρα πολλά αυτοκίνητα υπάρχει κουμπάκι και όχι μίζα με κλειδί, δεν μπορείς να γυρίσεις κάτι και να περιμένεις. Οι έλεγχοι γίνονται ταυτόχρονα με το που πατάς το κουμπάκι.
Στην περιπτώση του Γάτου λοιπόν απλά πατάει το κουμπάκι μιας και δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνει.
Επίσης, επειδή το PHEV 3008 ξεκινάει προκαθορισμένα σε Electric mode δεν έχει να ζεστανει και κάτι.
Αν θυμάμαι όμως καλά, έχει αναφέρει ότι ακόμη και όταν αλλάζει mode χειροκίνητα με του που ξεκινάει και πάει σε Sport όπου εκεί θα πάρει μπροστα και ο ηλεκτοκινητήρας, τον ζεσταίνει πρώτα.
Αυτά για το ξεκίνημα. Μετά δεν ξέρω τι του κάνει. -
Στο γάτο ούτε ποδήλατο δεν εμπιστεύομαι. Ο καλύτερος σαν φίλος, ο χειρότερος σαν χειριστής. 29 κατασκευαστές αυτοκινήτων έχει βγάλει οφ. Αυτός ξέρει.
-
Πάντα αφήνω να γίνει τσεκ και να σβήσουν τα λαμπάκια πριν εκκινήσω οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Ούτως ή άλλως τόσο παίρνει μέχρι να βάλω τη ζώνη.
Κάνει καλό ή όχι δε το γνωρίζω, πιο πολύ από συνήθειο λόγω ντίζελ για τους προθερμαντήρες. Βέβαια από την άλλη έχω δει από άλλους να μη το κάνουν ποτέ χωρίς να έχει συμβεί κάτι κακό στο αυτοκίνητό τους. -
Εγώ δεν το έχω κάνει ποτέ σε κανένα αυτοκίνητο.
Ο Σπύρος όμως μπορεί να έχει δίκιο με τη λογική του ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Μπορεί μακροπρόθεσμα να αποφύγεις ηλεκτρονικές ζημιές....
Σχετικά με το κουμπί για την εκκίνηση, αν δεν πατήσεις συμπλέκτη, ανοίγουν τα όργανα για τον έλεγχο.
Και στο Μάζντα ακούγονται διάφοροι ήχοι αρκετά λεπτά με το σβήσιμο. -
Σιγά ρε παιδιά μη θέλει πολύ ώρα για τα τσεκ, γίνονται σε κλάσματα του δευτερολέπτου.
Οι ήχοι που ακούμε στο σβήσιμο είναι απλά πράγματα, όπως πχ τα κλαπετα του αέρα κλιματισμού αλλά και τα πιο "σύνθετα" όπως αντλίες καυσίμου υψηλής πίεσης και βαλβίδες που πρεσάρονται για να είναι έτοιμα για την επόμενη στιγμιαία εκκίνηση, για να μη χρειάζεται να περιμένουμε.
Ακόμη και οι προθερμαντηρες ντιζελ στις τυπικές ελληνικές θερμοκρασίες χρειάζονται κλάσματα δευτερολεπτων επίσης.
Όχι ότι είναι κακό το ένα δευτερόλεπτο πριν το "γύρισμα κλειδιού στη μίζα" για όσους ακόμη έχουν... -
Σόρρυ που πιστεύω σε μύθους ή που δεν το βρήκατε πουθενά να το γράφει.
Ελπίζω να βοηθά το παρακάτω...
https://www.google.com/amp/s/www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/kainoyrgio-aytokinito-ola-osa-tha-prepei-na-gnorizete/amp/Για να βοηθήσω δείτε παράγραφο καθημερινό στρώσιμο.
Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα