-
Ριξτου μια παραγγελία και βλέπεις
-
-
Να πως και εγώ πως βρέθηκα στην παρέα σας. Μέχρι τώρα ήμουν golf-άκιας λόγω άνεσης και πρακτικότητας που προσφέρει στο φουλ. Έτυχε να νοικιάσω κατά λάθος το τρέχον μοντέλο (C-LUB, 1.8), ενώ είχα ζητήσει κορόλα για να δω πως συγκρίνεται με το γκολφ. Έμεινα αφωνος απο το comfort που προσφέρει το CHR και σε συνθήκες πόλης και σε ταξίδι. Ειδικά στην πόλη μου φάνηκε πολύ εύκολο, ασφαλές και άνετο αυτοκίνητο. Μέχρι τώρα το έβλεπα στο δρόμο και έλεγα 'πως ειναι έτσι, γιατί το παίρνουν κλπ', και το απέκλεια μόνο και μόνο για τα μικρά παράθυρα πίσω . Μόνο όταν το οδήγησα κατάλαβα οτι είναι ένα πολύ καλό πακέτο που συνδυάζει ανάγκες μικρού και ανάγκες ενός μεσαίου μεγέθους. Αν το καινούργιο βελτιώνει το υπάρχον θεωρώ οτι μιλάμε για αυτοκίνητο που θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμί. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν το παραγγείλω, περιμένω πρώτα κάποια πραγματικά (οχι διαφημιστικά) test drive.
-
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
Σημερα πηγα και το ειδα εκδοση club bitone κοκκινο.
Θα κανω συγκριση με οσα θυμαμαι απο το 1ης γενιας και με το δικο μου xceed.
Εξωτερικα ειναι πανεμορφο δεν ειναι αυτο το ουαου που καναμε οταν ειδαμε το 1ο αλλα ειναι πανεμορφο και ιδιατερο ισως γιατι πλεον συνηθισε το ματι μας σε ιδιαιτερα σχεδια.
Χειρολαβες στις πορτες θα ελεγα πως ειναι αβολες.
Εσωτερικα ωραιος σχεδιασμος ολα εκει που πρεπει .
Πισω χωροι (οσοι θελετε το πιστευετε) ενοιωσα πιο ανετα απο το x στα ποδια ,οχι ομως στο κεφαλι,λιγοτερο κλειστοφοβικο
απο το προηγουμενο.Κατι που δεν εχουμε αναφερει μεχρι στιγμης (νομιζω)κανενας μας ειναι πως εχει θυρα usb πισω.
Παμε τωρα τι δεν μου αρεσε .
Ποιοτητα μεσα ,καποιοι λεγατε παλιοτερα πως η kia ειναι μουντη στο εσωτερικο της ,απλα γελαω .
Πολυ πλαστικο και ψευτικο μεσα .Το προηγουμενο κλασης ανωτερο .
Συγκριση με το xceed ?Απλα θα πω πως αν το τωρινο chr ειχε την ποιοτητα που εχει το xceed θα επρεπε να στοιχιζει 40χιλιαρικα +.
Και πριν ξεκινησετε ναι αλλα πουλαει τεχνολογια κτλ κτλ θα πω συμφωνω ,αλλα δεν ειχε test drive .
Καθισματα οκ εδω υπερισχυει το chr.
Αν θα το επαιρνα?
Αν ημουν πιο ανετος ή κρατουσαν σε ΠΟΛΥ καλη τιμη το xceed , αν δεν ειχε 9.5 επιτοκιο και ηταν 2χιλ ακριβοτερο απο το προηγουμενο και οχι 5.
Ναι θα το επαιρνα με κλειστα τα ματια.Σωστή και ψύχραιμη η κριτική σου, πατριώτη.
Έπρεπε να είχες πάρει το 1ης γενιάς C-HR σε πλούσια έκδοση, τότε που είχε εξαιρετικό value for money, αλλά δεν σε έπεισα...
Και το δικό σου εργαλείο πάντως είναι ωραιότατο, δεν αξίζει η αλλαγή. -
@scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:
Μόνο όταν το οδήγησα κατάλαβα οτι είναι ένα πολύ καλό πακέτο που συνδυάζει ανάγκες μικρού και ανάγκες ενός μεσαίου μεγέθους.
Έτσι ακριβώς. Χαίρομαι που τα γράφετε κι άλλοι, γιατί εγώ δεν είμαι "αντικειμενικός"...
-
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
Σημερα πηγα και το ειδα εκδοση club bitone κοκκινο.
Θα κανω συγκριση με οσα θυμαμαι απο το 1ης γενιας και με το δικο μου xceed.
Εξωτερικα ειναι πανεμορφο δεν ειναι αυτο το ουαου που καναμε οταν ειδαμε το 1ο αλλα ειναι πανεμορφο και ιδιατερο ισως γιατι πλεον συνηθισε το ματι μας σε ιδιαιτερα σχεδια.
Χειρολαβες στις πορτες θα ελεγα πως ειναι αβολες.
Εσωτερικα ωραιος σχεδιασμος ολα εκει που πρεπει .
Πισω χωροι (οσοι θελετε το πιστευετε) ενοιωσα πιο ανετα απο το x στα ποδια ,οχι ομως στο κεφαλι,λιγοτερο κλειστοφοβικο
απο το προηγουμενο.Κατι που δεν εχουμε αναφερει μεχρι στιγμης (νομιζω)κανενας μας ειναι πως εχει θυρα usb πισω.
Παμε τωρα τι δεν μου αρεσε .
Ποιοτητα μεσα ,καποιοι λεγατε παλιοτερα πως η kia ειναι μουντη στο εσωτερικο της ,απλα γελαω .
Πολυ πλαστικο και ψευτικο μεσα .Το προηγουμενο κλασης ανωτερο .
Συγκριση με το xceed ?Απλα θα πω πως αν το τωρινο chr ειχε την ποιοτητα που εχει το xceed θα επρεπε να στοιχιζει 40χιλιαρικα +.
Και πριν ξεκινησετε ναι αλλα πουλαει τεχνολογια κτλ κτλ θα πω συμφωνω ,αλλα δεν ειχε test drive .
Καθισματα οκ εδω υπερισχυει το chr.
Αν θα το επαιρνα?
Αν ημουν πιο ανετος ή κρατουσαν σε ΠΟΛΥ καλη τιμη το xceed , αν δεν ειχε 9.5 επιτοκιο και ηταν 2χιλ ακριβοτερο απο το προηγουμενο και οχι 5.
Ναι θα το επαιρνα με κλειστα τα ματια.Ριξτου μια παραγγελία και βλέπεις
Περιέργως (για καινούριο Toyota) υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα νέα C-HR.
-
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
Σημερα πηγα και το ειδα εκδοση club bitone κοκκινο.
Θα κανω συγκριση με οσα θυμαμαι απο το 1ης γενιας και με το δικο μου xceed.
Εξωτερικα ειναι πανεμορφο δεν ειναι αυτο το ουαου που καναμε οταν ειδαμε το 1ο αλλα ειναι πανεμορφο και ιδιατερο ισως γιατι πλεον συνηθισε το ματι μας σε ιδιαιτερα σχεδια.
Χειρολαβες στις πορτες θα ελεγα πως ειναι αβολες.
Εσωτερικα ωραιος σχεδιασμος ολα εκει που πρεπει .
Πισω χωροι (οσοι θελετε το πιστευετε) ενοιωσα πιο ανετα απο το x στα ποδια ,οχι ομως στο κεφαλι,λιγοτερο κλειστοφοβικο
απο το προηγουμενο.Κατι που δεν εχουμε αναφερει μεχρι στιγμης (νομιζω)κανενας μας ειναι πως εχει θυρα usb πισω.
Παμε τωρα τι δεν μου αρεσε .
Ποιοτητα μεσα ,καποιοι λεγατε παλιοτερα πως η kia ειναι μουντη στο εσωτερικο της ,απλα γελαω .
Πολυ πλαστικο και ψευτικο μεσα .Το προηγουμενο κλασης ανωτερο .
Συγκριση με το xceed ?Απλα θα πω πως αν το τωρινο chr ειχε την ποιοτητα που εχει το xceed θα επρεπε να στοιχιζει 40χιλιαρικα +.
Και πριν ξεκινησετε ναι αλλα πουλαει τεχνολογια κτλ κτλ θα πω συμφωνω ,αλλα δεν ειχε test drive .
Καθισματα οκ εδω υπερισχυει το chr.
Αν θα το επαιρνα?
Αν ημουν πιο ανετος ή κρατουσαν σε ΠΟΛΥ καλη τιμη το xceed , αν δεν ειχε 9.5 επιτοκιο και ηταν 2χιλ ακριβοτερο απο το προηγουμενο και οχι 5.
Ναι θα το επαιρνα με κλειστα τα ματια.Ριξτου μια παραγγελία και βλέπεις
Περιέργως (για καινούριο Toyota) υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα νέα C-HR.
υπάρχουν και C-HIC?
-
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
Σημερα πηγα και το ειδα εκδοση club bitone κοκκινο.
Θα κανω συγκριση με οσα θυμαμαι απο το 1ης γενιας και με το δικο μου xceed.
Εξωτερικα ειναι πανεμορφο δεν ειναι αυτο το ουαου που καναμε οταν ειδαμε το 1ο αλλα ειναι πανεμορφο και ιδιατερο ισως γιατι πλεον συνηθισε το ματι μας σε ιδιαιτερα σχεδια.
Χειρολαβες στις πορτες θα ελεγα πως ειναι αβολες.
Εσωτερικα ωραιος σχεδιασμος ολα εκει που πρεπει .
Πισω χωροι (οσοι θελετε το πιστευετε) ενοιωσα πιο ανετα απο το x στα ποδια ,οχι ομως στο κεφαλι,λιγοτερο κλειστοφοβικο
απο το προηγουμενο.Κατι που δεν εχουμε αναφερει μεχρι στιγμης (νομιζω)κανενας μας ειναι πως εχει θυρα usb πισω.
Παμε τωρα τι δεν μου αρεσε .
Ποιοτητα μεσα ,καποιοι λεγατε παλιοτερα πως η kia ειναι μουντη στο εσωτερικο της ,απλα γελαω .
Πολυ πλαστικο και ψευτικο μεσα .Το προηγουμενο κλασης ανωτερο .
Συγκριση με το xceed ?Απλα θα πω πως αν το τωρινο chr ειχε την ποιοτητα που εχει το xceed θα επρεπε να στοιχιζει 40χιλιαρικα +.
Και πριν ξεκινησετε ναι αλλα πουλαει τεχνολογια κτλ κτλ θα πω συμφωνω ,αλλα δεν ειχε test drive .
Καθισματα οκ εδω υπερισχυει το chr.
Αν θα το επαιρνα?
Αν ημουν πιο ανετος ή κρατουσαν σε ΠΟΛΥ καλη τιμη το xceed , αν δεν ειχε 9.5 επιτοκιο και ηταν 2χιλ ακριβοτερο απο το προηγουμενο και οχι 5.
Ναι θα το επαιρνα με κλειστα τα ματια.Ριξτου μια παραγγελία και βλέπεις
Περιέργως (για καινούριο Toyota) υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα νέα C-HR.
ε τοτε δεν μας κάνει
Ο Αλεξ ενδιαφέρεται για παραγγελίες μόνο σε όσα είναι 6μήνες και πάνω
-
@scorpio571 said in Toyota C-HR 2023:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
Σημερα πηγα και το ειδα εκδοση club bitone κοκκινο.
Θα κανω συγκριση με οσα θυμαμαι απο το 1ης γενιας και με το δικο μου xceed.
Εξωτερικα ειναι πανεμορφο δεν ειναι αυτο το ουαου που καναμε οταν ειδαμε το 1ο αλλα ειναι πανεμορφο και ιδιατερο ισως γιατι πλεον συνηθισε το ματι μας σε ιδιαιτερα σχεδια.
Χειρολαβες στις πορτες θα ελεγα πως ειναι αβολες.
Εσωτερικα ωραιος σχεδιασμος ολα εκει που πρεπει .
Πισω χωροι (οσοι θελετε το πιστευετε) ενοιωσα πιο ανετα απο το x στα ποδια ,οχι ομως στο κεφαλι,λιγοτερο κλειστοφοβικο
απο το προηγουμενο.Κατι που δεν εχουμε αναφερει μεχρι στιγμης (νομιζω)κανενας μας ειναι πως εχει θυρα usb πισω.
Παμε τωρα τι δεν μου αρεσε .
Ποιοτητα μεσα ,καποιοι λεγατε παλιοτερα πως η kia ειναι μουντη στο εσωτερικο της ,απλα γελαω .
Πολυ πλαστικο και ψευτικο μεσα .Το προηγουμενο κλασης ανωτερο .
Συγκριση με το xceed ?Απλα θα πω πως αν το τωρινο chr ειχε την ποιοτητα που εχει το xceed θα επρεπε να στοιχιζει 40χιλιαρικα +.
Και πριν ξεκινησετε ναι αλλα πουλαει τεχνολογια κτλ κτλ θα πω συμφωνω ,αλλα δεν ειχε test drive .
Καθισματα οκ εδω υπερισχυει το chr.
Αν θα το επαιρνα?
Αν ημουν πιο ανετος ή κρατουσαν σε ΠΟΛΥ καλη τιμη το xceed , αν δεν ειχε 9.5 επιτοκιο και ηταν 2χιλ ακριβοτερο απο το προηγουμενο και οχι 5.
Ναι θα το επαιρνα με κλειστα τα ματια.Ριξτου μια παραγγελία και βλέπεις
Περιέργως (για καινούριο Toyota) υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα νέα C-HR.
υπάρχουν και C-HIC?
Νομίζω ναι. Ρώτα τηλεφωνικά σε κάποια αντιπροσωπεία.
Από ό,τι ξερω, οι βασικές εκδόσεις C-ULT δεν είναι ακόμη διαθέσιμες. -
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
Σημερα πηγα και το ειδα εκδοση club bitone κοκκινο.
Θα κανω συγκριση με οσα θυμαμαι απο το 1ης γενιας και με το δικο μου xceed.
Εξωτερικα ειναι πανεμορφο δεν ειναι αυτο το ουαου που καναμε οταν ειδαμε το 1ο αλλα ειναι πανεμορφο και ιδιατερο ισως γιατι πλεον συνηθισε το ματι μας σε ιδιαιτερα σχεδια.
Χειρολαβες στις πορτες θα ελεγα πως ειναι αβολες.
Εσωτερικα ωραιος σχεδιασμος ολα εκει που πρεπει .
Πισω χωροι (οσοι θελετε το πιστευετε) ενοιωσα πιο ανετα απο το x στα ποδια ,οχι ομως στο κεφαλι,λιγοτερο κλειστοφοβικο
απο το προηγουμενο.Κατι που δεν εχουμε αναφερει μεχρι στιγμης (νομιζω)κανενας μας ειναι πως εχει θυρα usb πισω.
Παμε τωρα τι δεν μου αρεσε .
Ποιοτητα μεσα ,καποιοι λεγατε παλιοτερα πως η kia ειναι μουντη στο εσωτερικο της ,απλα γελαω .
Πολυ πλαστικο και ψευτικο μεσα .Το προηγουμενο κλασης ανωτερο .
Συγκριση με το xceed ?Απλα θα πω πως αν το τωρινο chr ειχε την ποιοτητα που εχει το xceed θα επρεπε να στοιχιζει 40χιλιαρικα +.
Και πριν ξεκινησετε ναι αλλα πουλαει τεχνολογια κτλ κτλ θα πω συμφωνω ,αλλα δεν ειχε test drive .
Καθισματα οκ εδω υπερισχυει το chr.
Αν θα το επαιρνα?
Αν ημουν πιο ανετος ή κρατουσαν σε ΠΟΛΥ καλη τιμη το xceed , αν δεν ειχε 9.5 επιτοκιο και ηταν 2χιλ ακριβοτερο απο το προηγουμενο και οχι 5.
Ναι θα το επαιρνα με κλειστα τα ματια.Ριξτου μια παραγγελία και βλέπεις
Περιέργως (για καινούριο Toyota) υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα νέα C-HR.
ε τοτε δεν μας κάνει
Ο Αλεξ ενδιαφέρεται για παραγγελίες μόνο σε όσα είναι 6μήνες και πάνω
Τότε θα έχει ξεφύγει κι άλλο η τιμή...
-
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
Σημερα πηγα και το ειδα εκδοση club bitone κοκκινο.
Θα κανω συγκριση με οσα θυμαμαι απο το 1ης γενιας και με το δικο μου xceed.
Εξωτερικα ειναι πανεμορφο δεν ειναι αυτο το ουαου που καναμε οταν ειδαμε το 1ο αλλα ειναι πανεμορφο και ιδιατερο ισως γιατι πλεον συνηθισε το ματι μας σε ιδιαιτερα σχεδια.
Χειρολαβες στις πορτες θα ελεγα πως ειναι αβολες.
Εσωτερικα ωραιος σχεδιασμος ολα εκει που πρεπει .
Πισω χωροι (οσοι θελετε το πιστευετε) ενοιωσα πιο ανετα απο το x στα ποδια ,οχι ομως στο κεφαλι,λιγοτερο κλειστοφοβικο
απο το προηγουμενο.Κατι που δεν εχουμε αναφερει μεχρι στιγμης (νομιζω)κανενας μας ειναι πως εχει θυρα usb πισω.
Παμε τωρα τι δεν μου αρεσε .
Ποιοτητα μεσα ,καποιοι λεγατε παλιοτερα πως η kia ειναι μουντη στο εσωτερικο της ,απλα γελαω .
Πολυ πλαστικο και ψευτικο μεσα .Το προηγουμενο κλασης ανωτερο .
Συγκριση με το xceed ?Απλα θα πω πως αν το τωρινο chr ειχε την ποιοτητα που εχει το xceed θα επρεπε να στοιχιζει 40χιλιαρικα +.
Και πριν ξεκινησετε ναι αλλα πουλαει τεχνολογια κτλ κτλ θα πω συμφωνω ,αλλα δεν ειχε test drive .
Καθισματα οκ εδω υπερισχυει το chr.
Αν θα το επαιρνα?
Αν ημουν πιο ανετος ή κρατουσαν σε ΠΟΛΥ καλη τιμη το xceed , αν δεν ειχε 9.5 επιτοκιο και ηταν 2χιλ ακριβοτερο απο το προηγουμενο και οχι 5.
Ναι θα το επαιρνα με κλειστα τα ματια.Ριξτου μια παραγγελία και βλέπεις
Περιέργως (για καινούριο Toyota) υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα νέα C-HR.
ε τοτε δεν μας κάνει
Ο Αλεξ ενδιαφέρεται για παραγγελίες μόνο σε όσα είναι 6μήνες και πάνω
Τότε θα έχει ξεφύγει κι άλλο η τιμή...
Η τιμή είναι αδιάφορη τελείως
Ο τύπος @alex-mix είχε παραγγείλει από ami μέχρι Lambo την τελευταία φορά πριν καταλήξει τελικά σε kia xceed από λάθος του συστήματος (δεν πρόλαβε να ακυρώσει παραγγελία και του έμεινε)
Οι υπάλληλοι στις αντιπροσωπίες είτε κρύβονται είτε κάτι εντελως ξαφνικο τους τυχαίνει και φεύγουν (όχι πάλι αυτός μονολογούν.......)
Νομίζω κάποιος δήλωσε παραίτηση (πήγε σε αλλη μάρκα αλλα τον βρήκε και εκεί οπότε μπάρκαρε σε πλοίο)
-
Όπως τα λέει ο cirus.
Όταν μπαίνει σε αντιπροσωπεία κάνουν πως έχουν δουλειά και αν δεν υπάρχει άλλος πελάτης παριστάνει κάποιος υπάλληλος πως είναι πελάτης και ότι και καλά δεν έχουν χρόνο να ασχοληθούν με αυτόν μέχρι να βαρεθεί και φύγει.
-
Σα δε ντρεπεστε .Λασπολογοι
-
Ε όχι και Λα(σ)πολογοι
-
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
Σημερα πηγα και το ειδα εκδοση club bitone κοκκινο.
Θα κανω συγκριση με οσα θυμαμαι απο το 1ης γενιας και με το δικο μου xceed.
Εξωτερικα ειναι πανεμορφο δεν ειναι αυτο το ουαου που καναμε οταν ειδαμε το 1ο αλλα ειναι πανεμορφο και ιδιατερο ισως γιατι πλεον συνηθισε το ματι μας σε ιδιαιτερα σχεδια.
Χειρολαβες στις πορτες θα ελεγα πως ειναι αβολες.
Εσωτερικα ωραιος σχεδιασμος ολα εκει που πρεπει .
Πισω χωροι (οσοι θελετε το πιστευετε) ενοιωσα πιο ανετα απο το x στα ποδια ,οχι ομως στο κεφαλι,λιγοτερο κλειστοφοβικο
απο το προηγουμενο.Κατι που δεν εχουμε αναφερει μεχρι στιγμης (νομιζω)κανενας μας ειναι πως εχει θυρα usb πισω.
Παμε τωρα τι δεν μου αρεσε .
Ποιοτητα μεσα ,καποιοι λεγατε παλιοτερα πως η kia ειναι μουντη στο εσωτερικο της ,απλα γελαω .
Πολυ πλαστικο και ψευτικο μεσα .Το προηγουμενο κλασης ανωτερο .
Συγκριση με το xceed ?Απλα θα πω πως αν το τωρινο chr ειχε την ποιοτητα που εχει το xceed θα επρεπε να στοιχιζει 40χιλιαρικα +.
Και πριν ξεκινησετε ναι αλλα πουλαει τεχνολογια κτλ κτλ θα πω συμφωνω ,αλλα δεν ειχε test drive .
Καθισματα οκ εδω υπερισχυει το chr.
Αν θα το επαιρνα?
Αν ημουν πιο ανετος ή κρατουσαν σε ΠΟΛΥ καλη τιμη το xceed , αν δεν ειχε 9.5 επιτοκιο και ηταν 2χιλ ακριβοτερο απο το προηγουμενο και οχι 5.
Ναι θα το επαιρνα με κλειστα τα ματια.Πρακτικά δεν έγραψες και κατι το πολύ θετικό σε σχεση με το xceed...
Κατασκευαστικα πάσχει σε σχεση με το δικό σου και εχει σημεια που υστερει όπως φαινεται...
Αρα η όλη συζήτηση έχει να κάνει μόνο με το υβριδικο σύστημα....
Αν υπήρχε έκδοση αντίστοιχη υβριδική στο xceed προφανως δεν θα υπήρχε σύγκριση επί του συνόλου...
-
@anergos13 said in Toyota C-HR 2023:
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
Σημερα πηγα και το ειδα εκδοση club bitone κοκκινο.
Θα κανω συγκριση με οσα θυμαμαι απο το 1ης γενιας και με το δικο μου xceed.
Εξωτερικα ειναι πανεμορφο δεν ειναι αυτο το ουαου που καναμε οταν ειδαμε το 1ο αλλα ειναι πανεμορφο και ιδιατερο ισως γιατι πλεον συνηθισε το ματι μας σε ιδιαιτερα σχεδια.
Χειρολαβες στις πορτες θα ελεγα πως ειναι αβολες.
Εσωτερικα ωραιος σχεδιασμος ολα εκει που πρεπει .
Πισω χωροι (οσοι θελετε το πιστευετε) ενοιωσα πιο ανετα απο το x στα ποδια ,οχι ομως στο κεφαλι,λιγοτερο κλειστοφοβικο
απο το προηγουμενο.Κατι που δεν εχουμε αναφερει μεχρι στιγμης (νομιζω)κανενας μας ειναι πως εχει θυρα usb πισω.
Παμε τωρα τι δεν μου αρεσε .
Ποιοτητα μεσα ,καποιοι λεγατε παλιοτερα πως η kia ειναι μουντη στο εσωτερικο της ,απλα γελαω .
Πολυ πλαστικο και ψευτικο μεσα .Το προηγουμενο κλασης ανωτερο .
Συγκριση με το xceed ?Απλα θα πω πως αν το τωρινο chr ειχε την ποιοτητα που εχει το xceed θα επρεπε να στοιχιζει 40χιλιαρικα +.
Και πριν ξεκινησετε ναι αλλα πουλαει τεχνολογια κτλ κτλ θα πω συμφωνω ,αλλα δεν ειχε test drive .
Καθισματα οκ εδω υπερισχυει το chr.
Αν θα το επαιρνα?
Αν ημουν πιο ανετος ή κρατουσαν σε ΠΟΛΥ καλη τιμη το xceed , αν δεν ειχε 9.5 επιτοκιο και ηταν 2χιλ ακριβοτερο απο το προηγουμενο και οχι 5.
Ναι θα το επαιρνα με κλειστα τα ματια.Πρακτικά δεν έγραψες και κατι το πολύ θετικό σε σχεση με το xceed...
Κατασκευαστικα πάσχει σε σχεση με το δικό σου και εχει σημεια που υστερει όπως φαινεται...
Αρα η όλη συζήτηση έχει να κάνει μόνο με το υβριδικο σύστημα....
Αν υπήρχε έκδοση αντίστοιχη υβριδική στο xceed προφανως δεν θα υπήρχε σύγκριση επί του συνόλου...
xceed με αντίστοιχο υβριδικό πόσο θα κόστιζε άραγε;
-
xceed με αντίστοιχο υβριδικό πόσο θα κόστιζε άραγε;
Δεν θυμαμαι ποσο εχει το niro.
Αλλα θεωρω πως η Kia θελει δρομο ακομα για να φτασει την toyota στα υβριδικα. -
@anergos13 said in Toyota C-HR 2023:
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
Σημερα πηγα και το ειδα εκδοση club bitone κοκκινο.
Θα κανω συγκριση με οσα θυμαμαι απο το 1ης γενιας και με το δικο μου xceed.
Εξωτερικα ειναι πανεμορφο δεν ειναι αυτο το ουαου που καναμε οταν ειδαμε το 1ο αλλα ειναι πανεμορφο και ιδιατερο ισως γιατι πλεον συνηθισε το ματι μας σε ιδιαιτερα σχεδια.
Χειρολαβες στις πορτες θα ελεγα πως ειναι αβολες.
Εσωτερικα ωραιος σχεδιασμος ολα εκει που πρεπει .
Πισω χωροι (οσοι θελετε το πιστευετε) ενοιωσα πιο ανετα απο το x στα ποδια ,οχι ομως στο κεφαλι,λιγοτερο κλειστοφοβικο
απο το προηγουμενο.Κατι που δεν εχουμε αναφερει μεχρι στιγμης (νομιζω)κανενας μας ειναι πως εχει θυρα usb πισω.
Παμε τωρα τι δεν μου αρεσε .
Ποιοτητα μεσα ,καποιοι λεγατε παλιοτερα πως η kia ειναι μουντη στο εσωτερικο της ,απλα γελαω .
Πολυ πλαστικο και ψευτικο μεσα .Το προηγουμενο κλασης ανωτερο .
Συγκριση με το xceed ?Απλα θα πω πως αν το τωρινο chr ειχε την ποιοτητα που εχει το xceed θα επρεπε να στοιχιζει 40χιλιαρικα +.
Και πριν ξεκινησετε ναι αλλα πουλαει τεχνολογια κτλ κτλ θα πω συμφωνω ,αλλα δεν ειχε test drive .
Καθισματα οκ εδω υπερισχυει το chr.
Αν θα το επαιρνα?
Αν ημουν πιο ανετος ή κρατουσαν σε ΠΟΛΥ καλη τιμη το xceed , αν δεν ειχε 9.5 επιτοκιο και ηταν 2χιλ ακριβοτερο απο το προηγουμενο και οχι 5.
Ναι θα το επαιρνα με κλειστα τα ματια.Πρακτικά δεν έγραψες και κατι το πολύ θετικό σε σχεση με το xceed...
Κατασκευαστικα πάσχει σε σχεση με το δικό σου και εχει σημεια που υστερει όπως φαινεται...
Αρα η όλη συζήτηση έχει να κάνει μόνο με το υβριδικο σύστημα....
Αν υπήρχε έκδοση αντίστοιχη υβριδική στο xceed προφανως δεν θα υπήρχε σύγκριση επί του συνόλου...
Ένα Toyota είναι Toyota, με ό,τι καλό ή κακό (για κάποιους) αυτό συνεπάγεται. Δεν ξεχασε ξαφνικά η Toyota να φτιάχνει αυτοκίνητα.
Απλώς, η εξαιρετική 1η γενιά του C-HR δημιούργησε προσδοκίες ότι η 2η γενιά θα είναι πολύ καλύτερη της 1ης, κάτι που δεν συμβαίνει και είναι απολύτως λογικό, αφού δεν είναι δυνατό ένα μοντέλο σε καθε γενιά του να καινοτομεί.
Το παραπάνω, σε συνδυασμό με το αισθητά μικρότερο value for money της νέας γενιάς, δημιουργεί μουρμούρα, ιδίως στους ευχαριστημένους ιδιοκτήτες της 1ης γενιάς, που λόγω brand loyalty, ίσως άλλαζαν το αυτοκίνητο τους με το νέο, αλλά δεν βρίσκουν πλέον τον λόγο.
Όποιος ανατρέξει σε σχετικά C-HR fora (ελληνικά και διεθνή), θα το διαπιστώσει εύκολα.
Από εκεί και πέρα, ασφαλώς και το νέο C-HR παραμένει μια αξιόλογη επιλογή στη C-SUV κατηγορία.
Εξάλλου, ας μην ξεχνάμε το γεγονός οτι η συνεχώς εξελισσόμενη και πάντα αξιοπιστη υβριδική τεχνολογία της Toyota, που αν ήταν απλή θα γνώριζε ευρεία εφαρμογή και απο τους άλλους κατασκευαστές, αρκεί απο μόνη της να αποτελέσει σημαντικό κριτήριο αγοράς, για πολλούς και διάφορους λόγους, που ασφαλώς δεν αφορούν μόνο την κατανάλωση. -
Να πω και κατι αλλο (μην με κραξετε οι μη τογιοταιοι)
Οπως ξερετε καλως ή κακως εχω περασει απο αρκετες αντιπροσωπειες ,τον επαγγελματισμο στην toyota δεν τον ειδα πουθενα.Σημερα που μιλουσα με τον πωλητη και καθομουν στο γραφειο διπλα μου υπηρχε μια μεγαλη οθονη,ρωταω τι ειναι και ηταν οτι εβλεπε αυτος στον υπολογιστη του εβλεπα και γω.Για να βλεπει ο πελατης και να μην νομιζει οτι εγω του λεω αλλα. -
This post is deleted!
Toyota C-HR 2023