-
Σε αυτοκίνητα που δεν έχουν θερμοκρασία λαδιού (μέγιστη βλακεία αλλά τέσπα) πότε ένα λάδι φτάνει σε θερμοκρασία λειτουργίας? Ξέρω ότι παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία αλλά κάπου είχα διαβάσει ότι αφού το νερό φτάσει τους κλασσικούς 90°C μετά από κανα 5λεπτό ακολουθεί και το λάδι στους 70-80 δεν θυμάμαι οπότε μπορείς να ανοίγεις άφοβα.
υγ. Το 0W20 φαντάζομαι φτάνει πιο γρήγορα.
-
Αργει πολυ περισσοτερο απ'οσο φανταζεσαι.Μπορει σε δεκα λεπτα να εχεις νερα σε θερμοκρασια λειτουργιας,και το λαδι να φτασει τους 90 μετα απο μιση ωρα,με νορμαλ οδηγηση.
Με πλακωμα στην εθνικη π.χ,μπορει να φτασει τους 120 για πλάκα,και για να πεσει στους 100,να πρεπει να το πηγαινεις κυρια,για κανα 20λεπτο....
Αυτα τα υδροψυκτα ψυγεια λαδιου που αναφερθηκαν στο αλλο νημα(εχει και το δικο μου),ειναι της πλακας,μονο με αεροψυκτο με θερμοστατη κανεις δουλεια. -
Το μιση ώρα το θεωρώ εκτός πραγματικότητας.
https://traction.gr/chrisima-se-posa-lepta-to-lipantiko-pianei-thermokrasia-leitourgias/
στο τεστ επάνω:
εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος 8,5° άρα κρύο
στα 10' λειτουργίας το νερό έφτασε τους 90° και το λάδι αντίστοιχα τους 65°.
στα 12' το λάδι πήγε στους 70°
στα 15' ήταν σε θερμοκρασία λειτουργίας δηλ 80-90°. -
Καθε αυτοκινητο ειναι διαφορετικο, Αλλο κανει 10-15 λεπτα και αλλο 25.
Αυτο με το υγραεριο πρεπει να φτανει νωριτερα, γιατι εχει μεγαλυτερη θερμοκρασια καυσης απο την βενζινη
Τα ντιζελ ακομα μικροτερη
Το καλυτερο ειναι να το παρακολουθησεις μεσω obd και να ξερεις περιπου ποσο χρονο χρειαζεται το δικο σου -
μέσω obd αν δεν έχεις σένσορα στο λάδι δεν δείχνει τίποτα.
-
@elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
μέσω obd αν δεν έχεις σένσορα στο λάδι δεν δείχνει τίποτα.
Σωστο , δεν εχουν ολα
Στο περιπου οταν φτασει το ψυκτικο στην θερμοκρασια λειτουργιας , μετα απο κανα 10 λεπτο φτανει και το λιπαντικο.
Μιλαμε για τα συνηθισμενα αυτοκινητα. Οχι υβριδικα , plug in κτλΥποψιν και καποια σασμαν πρεπει να φτασουν σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν τα ξεζουμίσεις . Καποια 2πλοσυμπλεκτα με λιπαντικο πχ, αργουν πιο πολυ να ζεσταθουν σε σχεση με το μοτερ
-
@accentwizard said in
Αυτα τα υδροψυκτα ψυγεια λαδιου που αναφερθηκαν στο αλλο νημα(εχει και το δικο μου),ειναι της πλακας,μονο με αεροψυκτο με θερμοστατη κανεις δουλεια.
Σε ποιο? Δεν ετυχε να το δω
-
@alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@accentwizard said in
Αυτα τα υδροψυκτα ψυγεια λαδιου που αναφερθηκαν στο αλλο νημα(εχει και το δικο μου),ειναι της πλακας,μονο με αεροψυκτο με θερμοστατη κανεις δουλεια.
Σε ποιο? Δεν ετυχε να το δω
Στο νημα του Tucson.
-
@accentwizard said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@accentwizard said in
Αυτα τα υδροψυκτα ψυγεια λαδιου που αναφερθηκαν στο αλλο νημα(εχει και το δικο μου),ειναι της πλακας,μονο με αεροψυκτο με θερμοστατη κανεις δουλεια.
Σε ποιο? Δεν ετυχε να το δω
Στο νημα του Tucson.
Θενεκιου
-
@alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
μέσω obd αν δεν έχεις σένσορα στο λάδι δεν δείχνει τίποτα.
Σωστο , δεν εχουν ολα
Στο περιπου οταν φτασει το ψυκτικο στην θερμοκρασια λειτουργιας , μετα απο κανα 10 λεπτο φτανει και το λιπαντικο.
Μιλαμε για τα συνηθισμενα αυτοκινητα. Οχι υβριδικα , plug in κτλΥποψιν και καποια σασμαν πρεπει να φτασουν σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν τα ξεζουμίσεις . Καποια 2πλοσυμπλεκτα με λιπαντικο πχ, αργουν πιο πολυ να ζεσταθουν σε σχεση με το μοτερ
Δεν αναφέρομαι σε ξεζούμισμα αλλά για μέχρι πότε μπορώ να περιμένω ώστε να μπορώ να το δουλεύω πιο άνετα γιατί όπως και να το κάνουμε οι αλλαγές έως ~3Κ είναι πολύ περιοριστικές ειδικά στην πόλη.
-
@elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
μέσω obd αν δεν έχεις σένσορα στο λάδι δεν δείχνει τίποτα.
Σωστο , δεν εχουν ολα
Στο περιπου οταν φτασει το ψυκτικο στην θερμοκρασια λειτουργιας , μετα απο κανα 10 λεπτο φτανει και το λιπαντικο.
Μιλαμε για τα συνηθισμενα αυτοκινητα. Οχι υβριδικα , plug in κτλΥποψιν και καποια σασμαν πρεπει να φτασουν σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν τα ξεζουμίσεις . Καποια 2πλοσυμπλεκτα με λιπαντικο πχ, αργουν πιο πολυ να ζεσταθουν σε σχεση με το μοτερ
Δεν αναφέρομαι σε ξεζούμισμα αλλά για μέχρι πότε μπορώ να περιμένω ώστε να μπορώ να το δουλεύω πιο άνετα γιατί όπως και να το κάνουμε οι αλλαγές έως ~3Κ είναι πολύ περιοριστικές ειδικά στην πόλη.
Μεχρι να πιασει το παραφλου θερμοκρασια λειτουργιας , θα πηγαινεις σαν κοτα . Οταν πιασει , εισαι λιιιιγο πιο ανετος με το γκαζι. Αλλα για να πας οπως γουσταρεις , περιμενε ενα 10λεπτο ακομα .
Καταλαβες ή μονο εγω καταλαβαινω τι γραφω? (γιατι βαριεμαι να τα γραφω λεπτομερως )Τι πηρες ? Χιουνται νομιζω ?
Αααα . Και 3,000στρ ειναι πολλες οταν ειναι εντελως κρυο. Εγω πριν τις 2,5 αλλαζω (αν δεν εχει ανηφορα και παω σε ευθεια)
-
@alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
μέσω obd αν δεν έχεις σένσορα στο λάδι δεν δείχνει τίποτα.
Σωστο , δεν εχουν ολα
Στο περιπου οταν φτασει το ψυκτικο στην θερμοκρασια λειτουργιας , μετα απο κανα 10 λεπτο φτανει και το λιπαντικο.
Μιλαμε για τα συνηθισμενα αυτοκινητα. Οχι υβριδικα , plug in κτλΥποψιν και καποια σασμαν πρεπει να φτασουν σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν τα ξεζουμίσεις . Καποια 2πλοσυμπλεκτα με λιπαντικο πχ, αργουν πιο πολυ να ζεσταθουν σε σχεση με το μοτερ
Δεν αναφέρομαι σε ξεζούμισμα αλλά για μέχρι πότε μπορώ να περιμένω ώστε να μπορώ να το δουλεύω πιο άνετα γιατί όπως και να το κάνουμε οι αλλαγές έως ~3Κ είναι πολύ περιοριστικές ειδικά στην πόλη.
Μεχρι να πιασει το παραφλου θερμοκρασια λειτουργιας , θα πηγαινεις σαν κοτα . Οταν πιασει , εισαι λιιιιγο πιο ανετος με το γκαζι. Αλλα για να πας οπως γουσταρεις , περιμενε ενα 10λεπτο ακομα .
Καταλαβες ή μονο εγω καταλαβαινω τι γραφω? (γιατι βαριεμαι να τα γραφω λεπτομερως )Τι πηρες ? Χιουνται νομιζω ?
Αααα . Και 3,000στρ ειναι πολλες οταν ειναι εντελως κρυο. Εγω πριν τις 2,5 αλλαζω (αν δεν εχει ανηφορα και παω σε ευθεια)
i30 ναι. 2,5Κ είναι πολύ ζόρι ειδικά από 1η σε 2α το κιβώτιο δεν την παλεύει. Τεσπα, δεν είναι το 1ο μου αμάξι τα άλλα άντεξαν όπως τα οδηγούσα οπότε πολύ το ψειρίζομεν.
-
Το δικό μου μέχρι να φθάσει τους 80 (αν τους φθάσει) θέλει κουράγιο και υπομονή. Το καλοκαίρι ανεβάζει ποιο γρήγορα, το χειμώνα δεν...
Για παράδειγμα σήμερα το πρωί, που είχε μία δροσούλα, για να φθάσει τους 50 βαθμούς έκανα περίπου 5 χιλιόμετρα (10 λεπτά). Σπάνια στις διαδρομές που κάνω μέσα στην Αθήνα ξεπερνά τους 80 βαθμούς. Και αυτό μόνο το καλοκαίρι.Μεγάλες θερμοκρασίες (άνω των 80 βαθμών) μόνο σε ανοιχτό δρόμο (εθνική οδό, αττική οδό) και οδήγηση για πολύ ώρα.
Η ψηφιακή ένδειξη είναι άκρως απαραίτητη.
-
βέβαια σίγουρα θα παίζει ρόλο και το λάδι, εγώ φοράω ψιλό 0w20 το οποίο σίγουρα θα ζεσταίνεται πιο γρήγορα από ένα χοντρότερο.
-
Στο w202 με θερμοκρασίες νερού Μαξ 90 στο τέρμα πάτημα Γιάννενα -ανηφορα πριν το Μέτσοβο το λάδι με το ζόρι φτάνει 90. Έχει υδραργυρικό βεντιλατερ. Σε ανάβαση Μπαρού αυτό που άνετα περνάει τους 100 είναι το ATF.
Σε ίδιες συνθήκες με βεβιασμένη εκκίνηση των βεντιλατερ στους 95 σε golf 4 1,4 το λάδι άνετα φτάνει 115-120.....
Είναι πολλοί παράγοντες,μπλοκ χυτοσίδηρος ή αλουμίνιο, κανάλια ψύξης νερού που και πόσα και αντίστοιχα που βρίσκονται του λαδιού αλλά και τρόπος ψύξης-αντλια κτλ. -
@elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
μέσω obd αν δεν έχεις σένσορα στο λάδι δεν δείχνει τίποτα.
Σωστο , δεν εχουν ολα
Στο περιπου οταν φτασει το ψυκτικο στην θερμοκρασια λειτουργιας , μετα απο κανα 10 λεπτο φτανει και το λιπαντικο.
Μιλαμε για τα συνηθισμενα αυτοκινητα. Οχι υβριδικα , plug in κτλΥποψιν και καποια σασμαν πρεπει να φτασουν σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν τα ξεζουμίσεις . Καποια 2πλοσυμπλεκτα με λιπαντικο πχ, αργουν πιο πολυ να ζεσταθουν σε σχεση με το μοτερ
Δεν αναφέρομαι σε ξεζούμισμα αλλά για μέχρι πότε μπορώ να περιμένω ώστε να μπορώ να το δουλεύω πιο άνετα γιατί όπως και να το κάνουμε οι αλλαγές έως ~3Κ είναι πολύ περιοριστικές ειδικά στην πόλη.
Μεχρι να πιασει το παραφλου θερμοκρασια λειτουργιας , θα πηγαινεις σαν κοτα . Οταν πιασει , εισαι λιιιιγο πιο ανετος με το γκαζι. Αλλα για να πας οπως γουσταρεις , περιμενε ενα 10λεπτο ακομα .
Καταλαβες ή μονο εγω καταλαβαινω τι γραφω? (γιατι βαριεμαι να τα γραφω λεπτομερως )Τι πηρες ? Χιουνται νομιζω ?
Αααα . Και 3,000στρ ειναι πολλες οταν ειναι εντελως κρυο. Εγω πριν τις 2,5 αλλαζω (αν δεν εχει ανηφορα και παω σε ευθεια)
i30 ναι. 2,5Κ είναι πολύ ζόρι ειδικά από 1η σε 2α το κιβώτιο δεν την παλεύει. Τεσπα, δεν είναι το 1ο μου αμάξι τα άλλα άντεξαν όπως τα οδηγούσα οπότε πολύ το ψειρίζομεν.
Τι σου κανει αν αλλαζεις στις 2,5 ?
Καλοταξιδο να ειναι και ναι το ψειριζουμε ολιγον τι
-
@alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
μέσω obd αν δεν έχεις σένσορα στο λάδι δεν δείχνει τίποτα.
Σωστο , δεν εχουν ολα
Στο περιπου οταν φτασει το ψυκτικο στην θερμοκρασια λειτουργιας , μετα απο κανα 10 λεπτο φτανει και το λιπαντικο.
Μιλαμε για τα συνηθισμενα αυτοκινητα. Οχι υβριδικα , plug in κτλΥποψιν και καποια σασμαν πρεπει να φτασουν σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν τα ξεζουμίσεις . Καποια 2πλοσυμπλεκτα με λιπαντικο πχ, αργουν πιο πολυ να ζεσταθουν σε σχεση με το μοτερ
Δεν αναφέρομαι σε ξεζούμισμα αλλά για μέχρι πότε μπορώ να περιμένω ώστε να μπορώ να το δουλεύω πιο άνετα γιατί όπως και να το κάνουμε οι αλλαγές έως ~3Κ είναι πολύ περιοριστικές ειδικά στην πόλη.
Μεχρι να πιασει το παραφλου θερμοκρασια λειτουργιας , θα πηγαινεις σαν κοτα . Οταν πιασει , εισαι λιιιιγο πιο ανετος με το γκαζι. Αλλα για να πας οπως γουσταρεις , περιμενε ενα 10λεπτο ακομα .
Καταλαβες ή μονο εγω καταλαβαινω τι γραφω? (γιατι βαριεμαι να τα γραφω λεπτομερως )Τι πηρες ? Χιουνται νομιζω ?
Αααα . Και 3,000στρ ειναι πολλες οταν ειναι εντελως κρυο. Εγω πριν τις 2,5 αλλαζω (αν δεν εχει ανηφορα και παω σε ευθεια)
i30 ναι. 2,5Κ είναι πολύ ζόρι ειδικά από 1η σε 2α το κιβώτιο δεν την παλεύει. Τεσπα, δεν είναι το 1ο μου αμάξι τα άλλα άντεξαν όπως τα οδηγούσα οπότε πολύ το ψειρίζομεν.
Τι σου κανει αν αλλαζεις στις 2,5 ?
Καλοταξιδο να ειναι και ναι το ψειριζουμε ολιγον τι
η 1η σε 2α όπως και να το κάνεις θέλει στροφές για να τσουλήσει ομαλά.
μετά αν αλλάξεις στις 2,5Κ πέφτεις κάτω από τις 1,5Κ όταν βάλεις 2α πράγμα που δεν συνίσταται στο στρώσιμο.
τέλος πάντων είπαμε πολύ το ψειρίζομεν και δεν είμαστε νέοι να πορωνόμαστε με αυτά ήδη βαρέθηκα και που το έγραψα.
-
@elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
μέσω obd αν δεν έχεις σένσορα στο λάδι δεν δείχνει τίποτα.
Σωστο , δεν εχουν ολα
Στο περιπου οταν φτασει το ψυκτικο στην θερμοκρασια λειτουργιας , μετα απο κανα 10 λεπτο φτανει και το λιπαντικο.
Μιλαμε για τα συνηθισμενα αυτοκινητα. Οχι υβριδικα , plug in κτλΥποψιν και καποια σασμαν πρεπει να φτασουν σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν τα ξεζουμίσεις . Καποια 2πλοσυμπλεκτα με λιπαντικο πχ, αργουν πιο πολυ να ζεσταθουν σε σχεση με το μοτερ
Δεν αναφέρομαι σε ξεζούμισμα αλλά για μέχρι πότε μπορώ να περιμένω ώστε να μπορώ να το δουλεύω πιο άνετα γιατί όπως και να το κάνουμε οι αλλαγές έως ~3Κ είναι πολύ περιοριστικές ειδικά στην πόλη.
Μεχρι να πιασει το παραφλου θερμοκρασια λειτουργιας , θα πηγαινεις σαν κοτα . Οταν πιασει , εισαι λιιιιγο πιο ανετος με το γκαζι. Αλλα για να πας οπως γουσταρεις , περιμενε ενα 10λεπτο ακομα .
Καταλαβες ή μονο εγω καταλαβαινω τι γραφω? (γιατι βαριεμαι να τα γραφω λεπτομερως )Τι πηρες ? Χιουνται νομιζω ?
Αααα . Και 3,000στρ ειναι πολλες οταν ειναι εντελως κρυο. Εγω πριν τις 2,5 αλλαζω (αν δεν εχει ανηφορα και παω σε ευθεια)
i30 ναι. 2,5Κ είναι πολύ ζόρι ειδικά από 1η σε 2α το κιβώτιο δεν την παλεύει. Τεσπα, δεν είναι το 1ο μου αμάξι τα άλλα άντεξαν όπως τα οδηγούσα οπότε πολύ το ψειρίζομεν.
Τι σου κανει αν αλλαζεις στις 2,5 ?
Καλοταξιδο να ειναι και ναι το ψειριζουμε ολιγον τι
η 1η σε 2α όπως και να το κάνεις θέλει στροφές για να τσουλήσει ομαλά.
μετά αν αλλάξεις στις 2,5Κ πέφτεις κάτω από τις 1,5Κ όταν βάλεις 2α πράγμα που δεν συνίσταται στο στρώσιμο.
τέλος πάντων είπαμε πολύ το ψειρίζομεν και δεν είμαστε νέοι να πορωνόμαστε με αυτά ήδη βαρέθηκα και που το έγραψα.
Ενταξει, θα πεσει στις 1,5 αλλά θα ανεβει παλι σιγα σιγα
Δεν συνισταται να το κανεις για ωρα , για λιγο , χωρις φορτιο (δλδ αδειος και σε ευθεια) δεν πειραζει
Οκ τερμα το ψειρισμα -
Τίποτα δε θα πάθει ρε σεις αν κρύο φτάσει 3-3500 σαλ. Δε μιλάμε να το πηγαίνεις στα κόκκινα στους -20. Οι θερμοκρασίες στην Ελλάδα είναι αρκετά βατές για τέτοια θέματα.
-
@elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
οπότε πολύ το ψειρίζομεν
Αυτό ακριβώς. Πολύ φασαρία για το τίποτα...
Καλοτάξιδο το Hyundai! Το Seat το έδωσες;
Αφού το ανέφερες όμως, ιδού τι θερμοκρασία είχαν τα λάδια στην 330 σε πλάκωμα στην Εθνική:
(Autobahn φυσικά )Γενικά η θερμοκρασία λαδιών ποτέ δεν με απασχόλησε και δεν μου δημιούργησε πρόβλημα. Ένα τυπικό 5λεπτο ζέσταμα και τέλος.
Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?