Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    92
    2887
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Σε αυτοκίνητα που δεν έχουν θερμοκρασία λαδιού (μέγιστη βλακεία αλλά τέσπα) πότε ένα λάδι φτάνει σε θερμοκρασία λειτουργίας? Ξέρω ότι παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία αλλά κάπου είχα διαβάσει ότι αφού το νερό φτάσει τους κλασσικούς 90°C μετά από κανα 5λεπτό ακολουθεί και το λάδι στους 70-80 δεν θυμάμαι οπότε μπορείς να ανοίγεις άφοβα.

      υγ. Το 0W20 φαντάζομαι φτάνει πιο γρήγορα.

      elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        accentwizard last edited by

        Αργει πολυ περισσοτερο απ'οσο φανταζεσαι.Μπορει σε δεκα λεπτα να εχεις νερα σε θερμοκρασια λειτουργιας,και το λαδι να φτασει τους 90 μετα απο μιση ωρα,με νορμαλ οδηγηση.
        Με πλακωμα στην εθνικη π.χ,μπορει να φτασει τους 120 για πλάκα,και για να πεσει στους 100,να πρεπει να το πηγαινεις κυρια,για κανα 20λεπτο....
        Αυτα τα υδροψυκτα ψυγεια λαδιου που αναφερθηκαν στο αλλο νημα(εχει και το δικο μου),ειναι της πλακας,μονο με αεροψυκτο με θερμοστατη κανεις δουλεια.

        alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • elteo
          elteo last edited by

          Το μιση ώρα το θεωρώ εκτός πραγματικότητας.

          https://traction.gr/chrisima-se-posa-lepta-to-lipantiko-pianei-thermokrasia-leitourgias/

          στο τεστ επάνω:

          εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος 8,5° άρα κρύο
          στα 10' λειτουργίας το νερό έφτασε τους 90° και το λάδι αντίστοιχα τους 65°.
          στα 12' το λάδι πήγε στους 70°
          στα 15' ήταν σε θερμοκρασία λειτουργίας δηλ 80-90°.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • alexandros-k
            alexandros-k last edited by

            Καθε αυτοκινητο ειναι διαφορετικο, Αλλο κανει 10-15 λεπτα και αλλο 25.
            Αυτο με το υγραεριο πρεπει να φτανει νωριτερα, γιατι εχει μεγαλυτερη θερμοκρασια καυσης απο την βενζινη
            Τα ντιζελ ακομα μικροτερη
            Το καλυτερο ειναι να το παρακολουθησεις μεσω obd και να ξερεις περιπου ποσο χρονο χρειαζεται το δικο σου

            W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              μέσω obd αν δεν έχεις σένσορα στο λάδι δεν δείχνει τίποτα.

              alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • alexandros-k
                alexandros-k @elteo last edited by alexandros-k

                @elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                μέσω obd αν δεν έχεις σένσορα στο λάδι δεν δείχνει τίποτα.

                Σωστο , δεν εχουν ολα

                Στο περιπου οταν φτασει το ψυκτικο στην θερμοκρασια λειτουργιας , μετα απο κανα 10 λεπτο φτανει και το λιπαντικο.
                Μιλαμε για τα συνηθισμενα αυτοκινητα. Οχι υβριδικα , plug in κτλ

                Υποψιν και καποια σασμαν πρεπει να φτασουν σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν τα ξεζουμίσεις . Καποια 2πλοσυμπλεκτα με λιπαντικο πχ, αργουν πιο πολυ να ζεσταθουν σε σχεση με το μοτερ

                elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • alexandros-k
                  alexandros-k @accentwizard last edited by

                  @accentwizard said in

                  Αυτα τα υδροψυκτα ψυγεια λαδιου που αναφερθηκαν στο αλλο νημα(εχει και το δικο μου),ειναι της πλακας,μονο με αεροψυκτο με θερμοστατη κανεις δουλεια.

                  Σε ποιο? Δεν ετυχε να το δω

                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    accentwizard @alexandros-k last edited by

                    @alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                    @accentwizard said in

                    Αυτα τα υδροψυκτα ψυγεια λαδιου που αναφερθηκαν στο αλλο νημα(εχει και το δικο μου),ειναι της πλακας,μονο με αεροψυκτο με θερμοστατη κανεις δουλεια.

                    Σε ποιο? Δεν ετυχε να το δω

                    Στο νημα του Tucson.

                    alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • alexandros-k
                      alexandros-k @accentwizard last edited by

                      @accentwizard said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                      @alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                      @accentwizard said in

                      Αυτα τα υδροψυκτα ψυγεια λαδιου που αναφερθηκαν στο αλλο νημα(εχει και το δικο μου),ειναι της πλακας,μονο με αεροψυκτο με θερμοστατη κανεις δουλεια.

                      Σε ποιο? Δεν ετυχε να το δω

                      Στο νημα του Tucson.

                      Θενεκιου 😊

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo @alexandros-k last edited by

                        @alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                        @elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                        μέσω obd αν δεν έχεις σένσορα στο λάδι δεν δείχνει τίποτα.

                        Σωστο , δεν εχουν ολα

                        Στο περιπου οταν φτασει το ψυκτικο στην θερμοκρασια λειτουργιας , μετα απο κανα 10 λεπτο φτανει και το λιπαντικο.
                        Μιλαμε για τα συνηθισμενα αυτοκινητα. Οχι υβριδικα , plug in κτλ

                        Υποψιν και καποια σασμαν πρεπει να φτασουν σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν τα ξεζουμίσεις . Καποια 2πλοσυμπλεκτα με λιπαντικο πχ, αργουν πιο πολυ να ζεσταθουν σε σχεση με το μοτερ

                        Δεν αναφέρομαι σε ξεζούμισμα αλλά για μέχρι πότε μπορώ να περιμένω ώστε να μπορώ να το δουλεύω πιο άνετα γιατί όπως και να το κάνουμε οι αλλαγές έως ~3Κ είναι πολύ περιοριστικές ειδικά στην πόλη.

                        alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • alexandros-k
                          alexandros-k @elteo last edited by alexandros-k

                          @elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                          @alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                          @elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                          μέσω obd αν δεν έχεις σένσορα στο λάδι δεν δείχνει τίποτα.

                          Σωστο , δεν εχουν ολα

                          Στο περιπου οταν φτασει το ψυκτικο στην θερμοκρασια λειτουργιας , μετα απο κανα 10 λεπτο φτανει και το λιπαντικο.
                          Μιλαμε για τα συνηθισμενα αυτοκινητα. Οχι υβριδικα , plug in κτλ

                          Υποψιν και καποια σασμαν πρεπει να φτασουν σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν τα ξεζουμίσεις . Καποια 2πλοσυμπλεκτα με λιπαντικο πχ, αργουν πιο πολυ να ζεσταθουν σε σχεση με το μοτερ

                          Δεν αναφέρομαι σε ξεζούμισμα αλλά για μέχρι πότε μπορώ να περιμένω ώστε να μπορώ να το δουλεύω πιο άνετα γιατί όπως και να το κάνουμε οι αλλαγές έως ~3Κ είναι πολύ περιοριστικές ειδικά στην πόλη.

                          Μεχρι να πιασει το παραφλου θερμοκρασια λειτουργιας , θα πηγαινεις σαν κοτα . Οταν πιασει , εισαι λιιιιγο πιο ανετος με το γκαζι. Αλλα για να πας οπως γουσταρεις , περιμενε ενα 10λεπτο ακομα .
                          Καταλαβες ή μονο εγω καταλαβαινω τι γραφω? (γιατι βαριεμαι να τα γραφω λεπτομερως 😊 )

                          Τι πηρες ? Χιουνται νομιζω ?

                          Αααα . Και 3,000στρ ειναι πολλες οταν ειναι εντελως κρυο. Εγω πριν τις 2,5 αλλαζω (αν δεν εχει ανηφορα και παω σε ευθεια)

                          elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • elteo
                            elteo @alexandros-k last edited by

                            @alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                            @elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                            @alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                            @elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                            μέσω obd αν δεν έχεις σένσορα στο λάδι δεν δείχνει τίποτα.

                            Σωστο , δεν εχουν ολα

                            Στο περιπου οταν φτασει το ψυκτικο στην θερμοκρασια λειτουργιας , μετα απο κανα 10 λεπτο φτανει και το λιπαντικο.
                            Μιλαμε για τα συνηθισμενα αυτοκινητα. Οχι υβριδικα , plug in κτλ

                            Υποψιν και καποια σασμαν πρεπει να φτασουν σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν τα ξεζουμίσεις . Καποια 2πλοσυμπλεκτα με λιπαντικο πχ, αργουν πιο πολυ να ζεσταθουν σε σχεση με το μοτερ

                            Δεν αναφέρομαι σε ξεζούμισμα αλλά για μέχρι πότε μπορώ να περιμένω ώστε να μπορώ να το δουλεύω πιο άνετα γιατί όπως και να το κάνουμε οι αλλαγές έως ~3Κ είναι πολύ περιοριστικές ειδικά στην πόλη.

                            Μεχρι να πιασει το παραφλου θερμοκρασια λειτουργιας , θα πηγαινεις σαν κοτα . Οταν πιασει , εισαι λιιιιγο πιο ανετος με το γκαζι. Αλλα για να πας οπως γουσταρεις , περιμενε ενα 10λεπτο ακομα .
                            Καταλαβες ή μονο εγω καταλαβαινω τι γραφω? (γιατι βαριεμαι να τα γραφω λεπτομερως 😊 )

                            Τι πηρες ? Χιουνται νομιζω ?

                            Αααα . Και 3,000στρ ειναι πολλες οταν ειναι εντελως κρυο. Εγω πριν τις 2,5 αλλαζω (αν δεν εχει ανηφορα και παω σε ευθεια)

                            i30 ναι. 2,5Κ είναι πολύ ζόρι ειδικά από 1η σε 2α το κιβώτιο δεν την παλεύει. Τεσπα, δεν είναι το 1ο μου αμάξι τα άλλα άντεξαν όπως τα οδηγούσα οπότε πολύ το ψειρίζομεν. 😀

                            alexandros-k realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • storm
                              storm last edited by

                              Το δικό μου μέχρι να φθάσει τους 80 (αν τους φθάσει) θέλει κουράγιο και υπομονή. Το καλοκαίρι ανεβάζει ποιο γρήγορα, το χειμώνα δεν...
                              Για παράδειγμα σήμερα το πρωί, που είχε μία δροσούλα, για να φθάσει τους 50 βαθμούς έκανα περίπου 5 χιλιόμετρα (10 λεπτά). Σπάνια στις διαδρομές που κάνω μέσα στην Αθήνα ξεπερνά τους 80 βαθμούς. Και αυτό μόνο το καλοκαίρι.

                              Μεγάλες θερμοκρασίες (άνω των 80 βαθμών) μόνο σε ανοιχτό δρόμο (εθνική οδό, αττική οδό) και οδήγηση για πολύ ώρα.

                              Η ψηφιακή ένδειξη είναι άκρως απαραίτητη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                βέβαια σίγουρα θα παίζει ρόλο και το λάδι, εγώ φοράω ψιλό 0w20 το οποίο σίγουρα θα ζεσταίνεται πιο γρήγορα από ένα χοντρότερο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  w202-amg last edited by

                                  Στο w202 με θερμοκρασίες νερού Μαξ 90 στο τέρμα πάτημα Γιάννενα -ανηφορα πριν το Μέτσοβο το λάδι με το ζόρι φτάνει 90. Έχει υδραργυρικό βεντιλατερ. Σε ανάβαση Μπαρού αυτό που άνετα περνάει τους 100 είναι το ATF.
                                  Σε ίδιες συνθήκες με βεβιασμένη εκκίνηση των βεντιλατερ στους 95 σε golf 4 1,4 το λάδι άνετα φτάνει 115-120.....
                                  Είναι πολλοί παράγοντες,μπλοκ χυτοσίδηρος ή αλουμίνιο, κανάλια ψύξης νερού που και πόσα και αντίστοιχα που βρίσκονται του λαδιού αλλά και τρόπος ψύξης-αντλια κτλ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k @elteo last edited by

                                    @elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                    @alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                    @elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                    @alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                    @elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                    μέσω obd αν δεν έχεις σένσορα στο λάδι δεν δείχνει τίποτα.

                                    Σωστο , δεν εχουν ολα

                                    Στο περιπου οταν φτασει το ψυκτικο στην θερμοκρασια λειτουργιας , μετα απο κανα 10 λεπτο φτανει και το λιπαντικο.
                                    Μιλαμε για τα συνηθισμενα αυτοκινητα. Οχι υβριδικα , plug in κτλ

                                    Υποψιν και καποια σασμαν πρεπει να φτασουν σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν τα ξεζουμίσεις . Καποια 2πλοσυμπλεκτα με λιπαντικο πχ, αργουν πιο πολυ να ζεσταθουν σε σχεση με το μοτερ

                                    Δεν αναφέρομαι σε ξεζούμισμα αλλά για μέχρι πότε μπορώ να περιμένω ώστε να μπορώ να το δουλεύω πιο άνετα γιατί όπως και να το κάνουμε οι αλλαγές έως ~3Κ είναι πολύ περιοριστικές ειδικά στην πόλη.

                                    Μεχρι να πιασει το παραφλου θερμοκρασια λειτουργιας , θα πηγαινεις σαν κοτα . Οταν πιασει , εισαι λιιιιγο πιο ανετος με το γκαζι. Αλλα για να πας οπως γουσταρεις , περιμενε ενα 10λεπτο ακομα .
                                    Καταλαβες ή μονο εγω καταλαβαινω τι γραφω? (γιατι βαριεμαι να τα γραφω λεπτομερως 😊 )

                                    Τι πηρες ? Χιουνται νομιζω ?

                                    Αααα . Και 3,000στρ ειναι πολλες οταν ειναι εντελως κρυο. Εγω πριν τις 2,5 αλλαζω (αν δεν εχει ανηφορα και παω σε ευθεια)

                                    i30 ναι. 2,5Κ είναι πολύ ζόρι ειδικά από 1η σε 2α το κιβώτιο δεν την παλεύει. Τεσπα, δεν είναι το 1ο μου αμάξι τα άλλα άντεξαν όπως τα οδηγούσα οπότε πολύ το ψειρίζομεν. 😀

                                    Τι σου κανει αν αλλαζεις στις 2,5 ? 🤔

                                    Καλοταξιδο να ειναι και ναι το ψειριζουμε ολιγον τι 😏

                                    elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo @alexandros-k last edited by

                                      @alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                      @elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                      @alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                      @elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                      @alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                      @elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                      μέσω obd αν δεν έχεις σένσορα στο λάδι δεν δείχνει τίποτα.

                                      Σωστο , δεν εχουν ολα

                                      Στο περιπου οταν φτασει το ψυκτικο στην θερμοκρασια λειτουργιας , μετα απο κανα 10 λεπτο φτανει και το λιπαντικο.
                                      Μιλαμε για τα συνηθισμενα αυτοκινητα. Οχι υβριδικα , plug in κτλ

                                      Υποψιν και καποια σασμαν πρεπει να φτασουν σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν τα ξεζουμίσεις . Καποια 2πλοσυμπλεκτα με λιπαντικο πχ, αργουν πιο πολυ να ζεσταθουν σε σχεση με το μοτερ

                                      Δεν αναφέρομαι σε ξεζούμισμα αλλά για μέχρι πότε μπορώ να περιμένω ώστε να μπορώ να το δουλεύω πιο άνετα γιατί όπως και να το κάνουμε οι αλλαγές έως ~3Κ είναι πολύ περιοριστικές ειδικά στην πόλη.

                                      Μεχρι να πιασει το παραφλου θερμοκρασια λειτουργιας , θα πηγαινεις σαν κοτα . Οταν πιασει , εισαι λιιιιγο πιο ανετος με το γκαζι. Αλλα για να πας οπως γουσταρεις , περιμενε ενα 10λεπτο ακομα .
                                      Καταλαβες ή μονο εγω καταλαβαινω τι γραφω? (γιατι βαριεμαι να τα γραφω λεπτομερως 😊 )

                                      Τι πηρες ? Χιουνται νομιζω ?

                                      Αααα . Και 3,000στρ ειναι πολλες οταν ειναι εντελως κρυο. Εγω πριν τις 2,5 αλλαζω (αν δεν εχει ανηφορα και παω σε ευθεια)

                                      i30 ναι. 2,5Κ είναι πολύ ζόρι ειδικά από 1η σε 2α το κιβώτιο δεν την παλεύει. Τεσπα, δεν είναι το 1ο μου αμάξι τα άλλα άντεξαν όπως τα οδηγούσα οπότε πολύ το ψειρίζομεν. 😀

                                      Τι σου κανει αν αλλαζεις στις 2,5 ? 🤔

                                      Καλοταξιδο να ειναι και ναι το ψειριζουμε ολιγον τι 😏

                                      η 1η σε 2α όπως και να το κάνεις θέλει στροφές για να τσουλήσει ομαλά.

                                      μετά αν αλλάξεις στις 2,5Κ πέφτεις κάτω από τις 1,5Κ όταν βάλεις 2α πράγμα που δεν συνίσταται στο στρώσιμο.

                                      τέλος πάντων είπαμε πολύ το ψειρίζομεν και δεν είμαστε νέοι να πορωνόμαστε με αυτά ήδη βαρέθηκα και που το έγραψα. 😂

                                      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • alexandros-k
                                        alexandros-k @elteo last edited by

                                        @elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                        @alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                        @elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                        @alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                        @elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                        @alexandros-k said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                        @elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                        μέσω obd αν δεν έχεις σένσορα στο λάδι δεν δείχνει τίποτα.

                                        Σωστο , δεν εχουν ολα

                                        Στο περιπου οταν φτασει το ψυκτικο στην θερμοκρασια λειτουργιας , μετα απο κανα 10 λεπτο φτανει και το λιπαντικο.
                                        Μιλαμε για τα συνηθισμενα αυτοκινητα. Οχι υβριδικα , plug in κτλ

                                        Υποψιν και καποια σασμαν πρεπει να φτασουν σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν τα ξεζουμίσεις . Καποια 2πλοσυμπλεκτα με λιπαντικο πχ, αργουν πιο πολυ να ζεσταθουν σε σχεση με το μοτερ

                                        Δεν αναφέρομαι σε ξεζούμισμα αλλά για μέχρι πότε μπορώ να περιμένω ώστε να μπορώ να το δουλεύω πιο άνετα γιατί όπως και να το κάνουμε οι αλλαγές έως ~3Κ είναι πολύ περιοριστικές ειδικά στην πόλη.

                                        Μεχρι να πιασει το παραφλου θερμοκρασια λειτουργιας , θα πηγαινεις σαν κοτα . Οταν πιασει , εισαι λιιιιγο πιο ανετος με το γκαζι. Αλλα για να πας οπως γουσταρεις , περιμενε ενα 10λεπτο ακομα .
                                        Καταλαβες ή μονο εγω καταλαβαινω τι γραφω? (γιατι βαριεμαι να τα γραφω λεπτομερως 😊 )

                                        Τι πηρες ? Χιουνται νομιζω ?

                                        Αααα . Και 3,000στρ ειναι πολλες οταν ειναι εντελως κρυο. Εγω πριν τις 2,5 αλλαζω (αν δεν εχει ανηφορα και παω σε ευθεια)

                                        i30 ναι. 2,5Κ είναι πολύ ζόρι ειδικά από 1η σε 2α το κιβώτιο δεν την παλεύει. Τεσπα, δεν είναι το 1ο μου αμάξι τα άλλα άντεξαν όπως τα οδηγούσα οπότε πολύ το ψειρίζομεν. 😀

                                        Τι σου κανει αν αλλαζεις στις 2,5 ? 🤔

                                        Καλοταξιδο να ειναι και ναι το ψειριζουμε ολιγον τι 😏

                                        η 1η σε 2α όπως και να το κάνεις θέλει στροφές για να τσουλήσει ομαλά.

                                        μετά αν αλλάξεις στις 2,5Κ πέφτεις κάτω από τις 1,5Κ όταν βάλεις 2α πράγμα που δεν συνίσταται στο στρώσιμο.

                                        τέλος πάντων είπαμε πολύ το ψειρίζομεν και δεν είμαστε νέοι να πορωνόμαστε με αυτά ήδη βαρέθηκα και που το έγραψα. 😂

                                        Ενταξει, θα πεσει στις 1,5 αλλά θα ανεβει παλι σιγα σιγα
                                        Δεν συνισταται να το κανεις για ωρα , για λιγο , χωρις φορτιο (δλδ αδειος και σε ευθεια) δεν πειραζει
                                        Οκ τερμα το ψειρισμα 😎

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • panos2171
                                          panos2171 last edited by

                                          Τίποτα δε θα πάθει ρε σεις αν κρύο φτάσει 3-3500 σαλ. Δε μιλάμε να το πηγαίνεις στα κόκκινα στους -20. Οι θερμοκρασίες στην Ελλάδα είναι αρκετά βατές για τέτοια θέματα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus @elteo last edited by realzeus

                                            @elteo said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:

                                            οπότε πολύ το ψειρίζομεν

                                            Αυτό ακριβώς. Πολύ φασαρία για το τίποτα...

                                            Καλοτάξιδο το Hyundai! Το Seat το έδωσες;

                                            Αφού το ανέφερες όμως, ιδού τι θερμοκρασία είχαν τα λάδια στην 330 σε πλάκωμα στην Εθνική:

                                            WP_20161016_15_04_54_Pro.jpg
                                            (Autobahn φυσικά 😏 )

                                            Γενικά η θερμοκρασία λαδιών ποτέ δεν με απασχόλησε και δεν μου δημιούργησε πρόβλημα. Ένα τυπικό 5λεπτο ζέσταμα και τέλος.

                                            elteo Chrisk6 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr