-
Καλησπέρα σας,
Εγγράφτηκα στο forum καθώς παρατηρώ πως η αγορά αυτοκινήτου και δη μεταχειρισμένου πλέον είναι πολύ δύσκολη και επίπεδη, λόγω υπερ ακρίβειας προσφοράς και ζήτησης.
Συγγνώμη προκαταβολικά, αν υπάρχει αλλού παρόμοιο νήμα-thread.Αναζητώ να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο χρονολογίας 2012 και έπειτα , ιδανικά 2014, είτε παλιό εκθεσιακό και έχω κάποιες ερωτήσεις.
- Τι πρέπει να προσέξω από εναν ιδιώτη και τι από εναν έμπορο ;
- Τι έγγραφα πρέπει να έχουν σίγουρα και οι δύο για να διαπιστώσω την εγκυρότητα του αυτοκινήτου; ( βιβλίο service, ΚΤΕΟ, άδεια κυκλοφορίας ; )
- Μπορώ να αγοράσω με γραμμάτια από ιδιώτη και τι έγγραφα τραπέζης και άλλα είναι απαραίτητα για πλήρη κάλυψη ;
- Έλεγχος σε φανοποιείο ή σε αντιπροσωπεία ;
4α. Θα φανεί στον έλεγχο πχ αν θέλει αλλαγή το δισκόφρενο ή το σασμαν ή απλά είναι οτι βγάλει το αυτοκίνητο ανάλογα την κατάσταση του ; - Επί της ουσίας θέλω ένα αυτοκίνητο ασφαλές και πλήρως αξιόπιστο , καθώς το χρειάζομαι για μετακινήσεις στην δουλειά μου και κατόπιν εφημερίων, για 5 έτη και ύστερα να προβώ στην αγορά καινούριου. Κατα επέκταση όχι να αναγκαστώ με τις πρώτες μισθοδοσίες να καλύπτω τα σπασμένα.
- Υπάρχουν κάποιες μάρκες που να κινηθώ πχ citroen C3, pegueot 208, renault clio, ford fiesta, chevrolet aveo etc ;
Ευχαριστώ και συγγνώμη για την μακροσκελή ανάρτηση.
-
@doccar said in Αγορά μεταχειρισμένου-έλεγχος-tips-έμπορος-ιδιώτης:
Αναζητώ να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο χρονολογίας 2012 και έπειτα , ιδανικά 2014, είτε παλιό εκθεσιακό και έχω κάποιες ερωτήσεις.
- Τι πρέπει να προσέξω από εναν ιδιώτη και τι από εναν έμπορο ;
- Τι έγγραφα πρέπει να έχουν σίγουρα και οι δύο για να διαπιστώσω την εγκυρότητα του αυτοκινήτου; ( βιβλίο service, ΚΤΕΟ, άδεια κυκλοφορίας ; )
- Μπορώ να αγοράσω με γραμμάτια από ιδιώτη και τι έγγραφα τραπέζης και άλλα είναι απαραίτητα για πλήρη κάλυψη ;
- Έλεγχος σε φανοποιείο ή σε αντιπροσωπεία ;
4α. Θα φανεί στον έλεγχο πχ αν θέλει αλλαγή το δισκόφρενο ή το σασμαν ή απλά είναι οτι βγάλει το αυτοκίνητο ανάλογα την κατάσταση του ; - Επί της ουσίας θέλω ένα αυτοκίνητο ασφαλές και πλήρως αξιόπιστο , καθώς το χρειάζομαι για μετακινήσεις στην δουλειά μου και κατόπιν εφημερίων, για 5 έτη και ύστερα να προβώ στην αγορά καινούριου. Κατα επέκταση όχι να αναγκαστώ με τις πρώτες μισθοδοσίες να καλύπτω τα σπασμένα.
- Υπάρχουν κάποιες μάρκες που να κινηθώ πχ citroen C3, pegueot 208, renault clio, ford fiesta, chevrolet aveo etc ;
Καλώς ήρθες καταρχάς. Μερικές απαντήσεις τώρα, από προσωπική εμπειρία....σίγουρα θα σου απαντήσουν και άλλοι συμφορουμίτες:
-
Τα ίδια πρέπει να προσέξεις. Να είναι σωστά τα χαρτιά (η άδεια δηλαδή), να είναι αληθινά τα χιλιόμετρα, να μην είναι κλεμμένο, χτυπημένο κλπ.
-
Την άδεια, ΚΤΕΟ και το βιβλίο σέρβις. Αυτά δεν σου εγγυόνται ότι ειναι όλα ΟΚ, αλλά σίγουρα η έλελιψή τους δεν είναι θετικό σημάδι.
-
Απο ιδιώτη όχι δεν μπορείς με γραμμάτια. Θα πρέπει να πάρεις δάνειο από την τράπεζα.
-
Σε συνεργείο που εμπιστεύεσαι και εαν γίνεται που να γνωρίζει και την συγκεκριμένη μάρκα. Αλλιώς σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας που κοιτάς.
4α. Εαν ο μάστορας είναι καλός, κάποια πράγματα φαίνονται, εαν είναι στο τέλος της ζωής τους (π.χ. συμπλέκτης, φρένα, κλπ.). Αλλά δυσκολά να σου πει κάτι για την μηχανή εκτός εαν έχει σοβαρό πρόβλημα.
-
Ζητάς κάτι δύσκολο, εφόσον κοιτάς αυτοκίνητα 9 έως 11 ετών. Πολλή προσοχή, ειδικά στις μάντρες, αφού η αγορά έχει γεμίσει με μεταχειρισμένα εισαγωγής με πάρα πολλά χιλιότμερα τα οποία φυσικά και είναι γυρισμένα. Η καλύτερη λύση είναι να πάρει ελληνικό αμάξι από ιδιώτη ή αξιόπιστο έμπορο και φυσικά πολύ καλός έλεγχος. Τίποτα δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι το αυτοκίνητο δεν θα βγάλει ζημιές, αλλά εδώ πας με πιθανότητες - να μειώσεις τις πιθανότητες σοβαρής βλάβης όσο μπορείς.
-
Το βασικό είναι να είναι σε καλή κατάσταση, σωστό αμάξι και ελεγμένο. Τώρα τι αμάξι θα πάρεις έχει σχέση με τις ανάγκες σου και κυρίως με το πόσα χρήματα θες να διαθέσεις.
-
@fanis75 said in Αγορά μεταχειρισμένου-έλεγχος-tips-έμπορος-ιδιώτης:
@doccar said in Αγορά μεταχειρισμένου-έλεγχος-tips-έμπορος-ιδιώτης:
Αναζητώ να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο χρονολογίας 2012 και έπειτα , ιδανικά 2014, είτε παλιό εκθεσιακό και έχω κάποιες ερωτήσεις.
- Τι πρέπει να προσέξω από εναν ιδιώτη και τι από εναν έμπορο ;
- Τι έγγραφα πρέπει να έχουν σίγουρα και οι δύο για να διαπιστώσω την εγκυρότητα του αυτοκινήτου; ( βιβλίο service, ΚΤΕΟ, άδεια κυκλοφορίας ; )
- Μπορώ να αγοράσω με γραμμάτια από ιδιώτη και τι έγγραφα τραπέζης και άλλα είναι απαραίτητα για πλήρη κάλυψη ;
- Έλεγχος σε φανοποιείο ή σε αντιπροσωπεία ;
4α. Θα φανεί στον έλεγχο πχ αν θέλει αλλαγή το δισκόφρενο ή το σασμαν ή απλά είναι οτι βγάλει το αυτοκίνητο ανάλογα την κατάσταση του ; - Επί της ουσίας θέλω ένα αυτοκίνητο ασφαλές και πλήρως αξιόπιστο , καθώς το χρειάζομαι για μετακινήσεις στην δουλειά μου και κατόπιν εφημερίων, για 5 έτη και ύστερα να προβώ στην αγορά καινούριου. Κατα επέκταση όχι να αναγκαστώ με τις πρώτες μισθοδοσίες να καλύπτω τα σπασμένα.
- Υπάρχουν κάποιες μάρκες που να κινηθώ πχ citroen C3, pegueot 208, renault clio, ford fiesta, chevrolet aveo etc ;
Καλώς ήρθες καταρχάς. Μερικές απαντήσεις τώρα, από προσωπική εμπειρία....σίγουρα θα σου απαντήσουν και άλλοι συμφορουμίτες:
-
Τα ίδια πρέπει να προσέξεις. Να είναι σωστά τα χαρτιά (η άδεια δηλαδή), να είναι αληθινά τα χιλιόμετρα, να μην είναι κλεμμένο, χτυπημένο κλπ.
-
Την άδεια, ΚΤΕΟ και το βιβλίο σέρβις. Αυτά δεν σου εγγυόνται ότι ειναι όλα ΟΚ, αλλά σίγουρα η έλελιψή τους δεν είναι θετικό σημάδι.
-
Απο ιδιώτη όχι δεν μπορείς με γραμμάτια. Θα πρέπει να πάρεις δάνειο από την τράπεζα.
-
Σε συνεργείο που εμπιστεύεσαι και εαν γίνεται που να γνωρίζει και την συγκεκριμένη μάρκα. Αλλιώς σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας που κοιτάς.
4α. Εαν ο μάστορας είναι καλός, κάποια πράγματα φαίνονται, εαν είναι στο τέλος της ζωής τους (π.χ. συμπλέκτης, φρένα, κλπ.). Αλλά δυσκολά να σου πει κάτι για την μηχανή εκτός εαν έχει σοβαρό πρόβλημα.
-
Ζητάς κάτι δύσκολο, εφόσον κοιτάς αυτοκίνητα 9 έως 11 ετών. Πολλή προσοχή, ειδικά στις μάντρες, αφού η αγορά έχει γεμίσει με μεταχειρισμένα εισαγωγής με πάρα πολλά χιλιότμερα τα οποία φυσικά και είναι γυρισμένα. Η καλύτερη λύση είναι να πάρει ελληνικό αμάξι από ιδιώτη ή αξιόπιστο έμπορο και φυσικά πολύ καλός έλεγχος. Τίποτα δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι το αυτοκίνητο δεν θα βγάλει ζημιές, αλλά εδώ πας με πιθανότητες - να μειώσεις τις πιθανότητες σοβαρής βλάβης όσο μπορείς.
-
Το βασικό είναι να είναι σε καλή κατάσταση, σωστό αμάξι και ελεγμένο. Τώρα τι αμάξι θα πάρεις έχει σχέση με τις ανάγκες σου και κυρίως με το πόσα χρήματα θες να διαθέσεις.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που μπήκες στο κόπο να απαντήσεις, ασχοληθείς και κατατοπίσεις. Το εκτιμώ πολύ αλήθεια, και για τις τόσο αναλυτικές πληροφορίες. Να είσαι καλά. σ.σ. αυτό με τις μάντρες και τα γυρισμένα χιλιόμετρα το έχω ήδη αντιληφθεί με μια μικρή έστω διαδυκτιακή αναζήτηση και λοιπή αναζήτηση, με μεγάλη μου λύπη.
Ακριβώς επειδή παρατηρώ πανάκριβες τιμές στα αυτοκίνητα 8 ετίας, λέω μήπως πάω σε 9-11 ετών.
Πιο παλιά, θεωρώ αρχικά ότι είναι υποδεέστερα σε ασφάλεια και μακροπρόθεσμα δεν αξίζουν κόστος συντήρησης τους και αργότερα το ενδεχόμενο μεταπώλησής τους. -
Τώρα θέλει περισσότερους ελέγχους:
Στα 6.000 υπολογίζονται τα αυτοκίνητα στον Βόλο και τις γύρω περιοχές τα οποία υπέστησαν ζημιές από την κακοκαιρία Daniel και είναι αμφίβολο, αν μπορούν να επισκευαστούν λόγω και του υψηλού κόστους που θα απαιτηθεί.
https://e-thessalia.gr/6-000-aytokinita-me-zimies-logo-plimmyron/ -
Καλημέρα, δεν ανοιγω νέο topic, μιας και αυτό με καλύπτει απόλυτα. Μετά από 13 χρόνια οδήγησης του πρώτου μου αυτοκινήτου, ενός τίμιου C3, καινούριου τότε, αποφάσισα να αλλάξω αμάξι και να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο, αφού το μπάτζετ μου είναι περιορισμένο. Μπορώ να διαθέσω μέχρι 9000, εκτός κάποιας εξαιρετικής περίπτωσης που θα πήγαινα λίγο παραπάνω (δηλαδή αν βρώ κάτι πολύ αξιόλογο γύρω στα 10, δεν θα πω όχι - αμάξι παίρνω όχι κινητό). Οπότε εδώ θα ήθελα τα φώτα σας μιας και πρακτικά είμαι άσχετος με το θέμα αμάξι, και απλά ξεκίνησα τώρα μια έρευνα αγοράς. Πρώτον, όσων αφορά το από πού θα αγοράσω, με όσα έχω διαβάσει, συμπέρασμα είναι ότι μένω μακριά από μάντρες, μιας και 99% κάνουν μπινιές. Ειδικά τώρα με το θέμα στην Θεσσαλία, παίζει να γεμίσουν με πολλά "ατρακάριστα", πρώην βυθισμένα. Οπότε μένουν ιδιώτες, εταιρείες leasing και αντιπροσωπίες αυτοκινήτων (από Test drive κλπ). Από αυτά υπάρχει κάτι πιο ασφαλές; Κάποια εταιρεία να προτείνετε; Φυσικά θα γίνει αυστηρός έλεγχος. Δεύτερον, είμαι 33 χρονών και θα ήθελα ένα αμάξι ίσως μετά του 2018, οπότε να μου κρατήσει κάποια χρόνια. Θα ήθελα λοιπόν κάποιο νεανικό αλλα όχι πολύ μικρό, δλδ μην είμαι 40 με οικογένεια σε ένα μικρό αμαξάκι νενανικό. Από αυτά που έψαξα, κατέληξα σε Fiesta και Clio (εκδόσεις 2017+), μου άρεσε και το Mito (αλλά άκουσα πολλά ασχημα). Έχετε κάτι άλλο να προτείνετε; Επιπλέον, όσων αφορά την χρήση πηγαινοέρχομαι κάθε μέρα στην δουλειά (περιπου 30 χλμ) και κανα ταξίδι ΣΚ ή καλοκαίρι. Μαξ 15.000 χλμ/έτος. Οπότε πάω σε βενζίνη και όχι σε πετρέλαιο( αυτό που οδηγώ τώρα είναι βενζίνη). Τέλος κοιτούσα χειροκίνητο σε ταχύτητες. Τα αυτόματα είναι καλύτερα, γιατί πολλοί που κοιτούσα πρότειναν αυτόματα, ή είναι θέμα καθαρά προτίμησης; Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
-
@edrahill said in Αγορά μεταχειρισμένου-έλεγχος-tips-έμπορος-ιδιώτης:
Καλημέρα, δεν ανοιγω νέο topic, μιας και αυτό με καλύπτει απόλυτα. Μετά από 13 χρόνια οδήγησης του πρώτου μου αυτοκινήτου, ενός τίμιου C3, καινούριου τότε, αποφάσισα να αλλάξω αμάξι και να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο, αφού το μπάτζετ μου είναι περιορισμένο. Μπορώ να διαθέσω μέχρι 9000, εκτός κάποιας εξαιρετικής περίπτωσης που θα πήγαινα λίγο παραπάνω (δηλαδή αν βρώ κάτι πολύ αξιόλογο γύρω στα 10, δεν θα πω όχι - αμάξι παίρνω όχι κινητό). Οπότε εδώ θα ήθελα τα φώτα σας μιας και πρακτικά είμαι άσχετος με το θέμα αμάξι, και απλά ξεκίνησα τώρα μια έρευνα αγοράς. Πρώτον, όσων αφορά το από πού θα αγοράσω, με όσα έχω διαβάσει, συμπέρασμα είναι ότι μένω μακριά από μάντρες, μιας και 99% κάνουν μπινιές. Ειδικά τώρα με το θέμα στην Θεσσαλία, παίζει να γεμίσουν με πολλά "ατρακάριστα", πρώην βυθισμένα. Οπότε μένουν ιδιώτες, εταιρείες leasing και αντιπροσωπίες αυτοκινήτων (από Test drive κλπ). Από αυτά υπάρχει κάτι πιο ασφαλές; Κάποια εταιρεία να προτείνετε; Φυσικά θα γίνει αυστηρός έλεγχος. Δεύτερον, είμαι 33 χρονών και θα ήθελα ένα αμάξι ίσως μετά του 2018, οπότε να μου κρατήσει κάποια χρόνια. Θα ήθελα λοιπόν κάποιο νεανικό αλλα όχι πολύ μικρό, δλδ μην είμαι 40 με οικογένεια σε ένα μικρό αμαξάκι νενανικό. Από αυτά που έψαξα, κατέληξα σε Fiesta και Clio (εκδόσεις 2017+), μου άρεσε και το Mito (αλλά άκουσα πολλά ασχημα). Έχετε κάτι άλλο να προτείνετε; Επιπλέον, όσων αφορά την χρήση πηγαινοέρχομαι κάθε μέρα στην δουλειά (περιπου 30 χλμ) και κανα ταξίδι ΣΚ ή καλοκαίρι. Μαξ 15.000 χλμ/έτος. Οπότε πάω σε βενζίνη και όχι σε πετρέλαιο( αυτό που οδηγώ τώρα είναι βενζίνη). Τέλος κοιτούσα χειροκίνητο σε ταχύτητες. Τα αυτόματα είναι καλύτερα, γιατί πολλοί που κοιτούσα πρότειναν αυτόματα, ή είναι θέμα καθαρά προτίμησης; Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Νουμερο 1 και ποιο σημαντικό από ΟΛΑ είναι μάθε τι αντιπροσωπεία ή καλό μαστορα έχει κοντα σου σε επαρχια. Στην επαρχία θα ψώνιζα μαρκα με βάση αυτό, γιατι αν δεν έχει καλούς μαστόρους θα υποφέρεις σε ενδεχόμενες ζημιές. Αν καταλαβα καλά είσαι επαρχία
Ν2 αν μπορεις απέφυγε έμπορο
Ν3 μιας και είσαι νεος και θες ενα δυναμικό αμαξάκι που να τα κάνει όλα σε βενζινη εγώ θα σου πρότεινα ξεκάθαρα το Fiesta 1000ρι ecoboost με τους 125 ίπους 5πορτο (για το μέλλον). Ειναι σχετικά οικονομικό (οχι και yaris αλλά οικονομικο). Ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΑ μακράν το καλύτερο σε οδήγηση από τα μικρά. Χάνει μόνο λίγο σε χώρους που δεν έχει τους μεγαλύτερους και σε ποιοτητα κατασκευής συναρμογής που είναι μετριο. Σε τιμονι, κινητήρα, αναρτησεις είναι το καλύτερο. Αν πας σε Fiesta προτίμησε manual. Η Ford δεν βγάζει καλά κιβώτια αυτόματα. Το αυτόματο είναι πολύ καλύτερο αν μένεις σε πόλη. Αν δεν αντιμετωπίζεις βαριά κίνηση μην πάρεις γιατι είναι ακριβότερα. Καλυτερα να γλιτώσεις τιμή και να πάρεις ενα καλύτερο manual. Και στο μέλλον αν έχεις 1 παιδι μια χαρά θα τα καταφέρνεις με fiesta. Από 2 και πάνω θες μεγαλύτερο.
-
Πριν βρεις αυτοκίνητο βρες σοβαρό συνεργείο που του εχεις εμπιστοσύνη για να κάνει τον έλεγχο .
Μην τα θεωρείς όλα ισάξια στις γνώσεις και οργανωμένα.
Ο πιο φιλότιμος μαντράς θα χαλαστεί αν τον πας κάπου με ραντεβού και περιμένει μια ώρα να αδειάσει το αναβατόριο ή ο μαστροτάδε δείχνει οπαδικό φανατισμό με τις μάρκες και βγάζει άχρηστα αυτά που δεν γουστάρει. -
@cirus said in Αγορά μεταχειρισμένου-έλεγχος-tips-έμπορος-ιδιώτης:
@edrahill said in Αγορά μεταχειρισμένου-έλεγχος-tips-έμπορος-ιδιώτης:
Καλημέρα, δεν ανοιγω νέο topic, μιας και αυτό με καλύπτει απόλυτα. Μετά από 13 χρόνια οδήγησης του πρώτου μου αυτοκινήτου, ενός τίμιου C3, καινούριου τότε, αποφάσισα να αλλάξω αμάξι και να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο, αφού το μπάτζετ μου είναι περιορισμένο. Μπορώ να διαθέσω μέχρι 9000, εκτός κάποιας εξαιρετικής περίπτωσης που θα πήγαινα λίγο παραπάνω (δηλαδή αν βρώ κάτι πολύ αξιόλογο γύρω στα 10, δεν θα πω όχι - αμάξι παίρνω όχι κινητό). Οπότε εδώ θα ήθελα τα φώτα σας μιας και πρακτικά είμαι άσχετος με το θέμα αμάξι, και απλά ξεκίνησα τώρα μια έρευνα αγοράς. Πρώτον, όσων αφορά το από πού θα αγοράσω, με όσα έχω διαβάσει, συμπέρασμα είναι ότι μένω μακριά από μάντρες, μιας και 99% κάνουν μπινιές. Ειδικά τώρα με το θέμα στην Θεσσαλία, παίζει να γεμίσουν με πολλά "ατρακάριστα", πρώην βυθισμένα. Οπότε μένουν ιδιώτες, εταιρείες leasing και αντιπροσωπίες αυτοκινήτων (από Test drive κλπ). Από αυτά υπάρχει κάτι πιο ασφαλές; Κάποια εταιρεία να προτείνετε; Φυσικά θα γίνει αυστηρός έλεγχος. Δεύτερον, είμαι 33 χρονών και θα ήθελα ένα αμάξι ίσως μετά του 2018, οπότε να μου κρατήσει κάποια χρόνια. Θα ήθελα λοιπόν κάποιο νεανικό αλλα όχι πολύ μικρό, δλδ μην είμαι 40 με οικογένεια σε ένα μικρό αμαξάκι νενανικό. Από αυτά που έψαξα, κατέληξα σε Fiesta και Clio (εκδόσεις 2017+), μου άρεσε και το Mito (αλλά άκουσα πολλά ασχημα). Έχετε κάτι άλλο να προτείνετε; Επιπλέον, όσων αφορά την χρήση πηγαινοέρχομαι κάθε μέρα στην δουλειά (περιπου 30 χλμ) και κανα ταξίδι ΣΚ ή καλοκαίρι. Μαξ 15.000 χλμ/έτος. Οπότε πάω σε βενζίνη και όχι σε πετρέλαιο( αυτό που οδηγώ τώρα είναι βενζίνη). Τέλος κοιτούσα χειροκίνητο σε ταχύτητες. Τα αυτόματα είναι καλύτερα, γιατί πολλοί που κοιτούσα πρότειναν αυτόματα, ή είναι θέμα καθαρά προτίμησης; Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Νουμερο 1 και ποιο σημαντικό από ΟΛΑ είναι μάθε τι αντιπροσωπεία ή καλό μαστορα έχει κοντα σου σε επαρχια. Στην επαρχία θα ψώνιζα μαρκα με βάση αυτό, γιατι αν δεν έχει καλούς μαστόρους θα υποφέρεις σε ενδεχόμενες ζημιές. Αν καταλαβα καλά είσαι επαρχία
Ν2 αν μπορεις απέφυγε έμπορο
Ν3 μιας και είσαι νεος και θες ενα δυναμικό αμαξάκι που να τα κάνει όλα σε βενζινη εγώ θα σου πρότεινα ξεκάθαρα το Fiesta 1000ρι ecoboost με τους 125 ίπους 5πορτο (για το μέλλον). Ειναι σχετικά οικονομικό (οχι και yaris αλλά οικονομικο). Ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΑ μακράν το καλύτερο σε οδήγηση από τα μικρά. Χάνει μόνο λίγο σε χώρους που δεν έχει τους μεγαλύτερους και σε ποιοτητα κατασκευής συναρμογής που είναι μετριο. Σε τιμονι, κινητήρα, αναρτησεις είναι το καλύτερο. Αν πας σε Fiesta προτίμησε manual. Η Ford δεν βγάζει καλά κιβώτια αυτόματα. Το αυτόματο είναι πολύ καλύτερο αν μένεις σε πόλη. Αν δεν αντιμετωπίζεις βαριά κίνηση μην πάρεις γιατι είναι ακριβότερα. Καλυτερα να γλιτώσεις τιμή και να πάρεις ενα καλύτερο manual. Και στο μέλλον αν έχεις 1 παιδι μια χαρά θα τα καταφέρνεις με fiesta. Από 2 και πάνω θες μεγαλύτερο.
Κατ'αρχάς σε ευχαριστώ για την άμεση και κατατοπιστικότατη απάντηση. Δεν το ανέφερα η αλήθεια είναι, αλλά Αθήνα μένω. Και έχω μηχανικό έμπιστο δίπλα στο σπίτι μου σχεδόν.
-
@edrahill said in Αγορά μεταχειρισμένου-έλεγχος-tips-έμπορος-ιδιώτης:
@cirus said in Αγορά μεταχειρισμένου-έλεγχος-tips-έμπορος-ιδιώτης:
@edrahill said in Αγορά μεταχειρισμένου-έλεγχος-tips-έμπορος-ιδιώτης:
Καλημέρα, δεν ανοιγω νέο topic, μιας και αυτό με καλύπτει απόλυτα. Μετά από 13 χρόνια οδήγησης του πρώτου μου αυτοκινήτου, ενός τίμιου C3, καινούριου τότε, αποφάσισα να αλλάξω αμάξι και να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο, αφού το μπάτζετ μου είναι περιορισμένο. Μπορώ να διαθέσω μέχρι 9000, εκτός κάποιας εξαιρετικής περίπτωσης που θα πήγαινα λίγο παραπάνω (δηλαδή αν βρώ κάτι πολύ αξιόλογο γύρω στα 10, δεν θα πω όχι - αμάξι παίρνω όχι κινητό). Οπότε εδώ θα ήθελα τα φώτα σας μιας και πρακτικά είμαι άσχετος με το θέμα αμάξι, και απλά ξεκίνησα τώρα μια έρευνα αγοράς. Πρώτον, όσων αφορά το από πού θα αγοράσω, με όσα έχω διαβάσει, συμπέρασμα είναι ότι μένω μακριά από μάντρες, μιας και 99% κάνουν μπινιές. Ειδικά τώρα με το θέμα στην Θεσσαλία, παίζει να γεμίσουν με πολλά "ατρακάριστα", πρώην βυθισμένα. Οπότε μένουν ιδιώτες, εταιρείες leasing και αντιπροσωπίες αυτοκινήτων (από Test drive κλπ). Από αυτά υπάρχει κάτι πιο ασφαλές; Κάποια εταιρεία να προτείνετε; Φυσικά θα γίνει αυστηρός έλεγχος. Δεύτερον, είμαι 33 χρονών και θα ήθελα ένα αμάξι ίσως μετά του 2018, οπότε να μου κρατήσει κάποια χρόνια. Θα ήθελα λοιπόν κάποιο νεανικό αλλα όχι πολύ μικρό, δλδ μην είμαι 40 με οικογένεια σε ένα μικρό αμαξάκι νενανικό. Από αυτά που έψαξα, κατέληξα σε Fiesta και Clio (εκδόσεις 2017+), μου άρεσε και το Mito (αλλά άκουσα πολλά ασχημα). Έχετε κάτι άλλο να προτείνετε; Επιπλέον, όσων αφορά την χρήση πηγαινοέρχομαι κάθε μέρα στην δουλειά (περιπου 30 χλμ) και κανα ταξίδι ΣΚ ή καλοκαίρι. Μαξ 15.000 χλμ/έτος. Οπότε πάω σε βενζίνη και όχι σε πετρέλαιο( αυτό που οδηγώ τώρα είναι βενζίνη). Τέλος κοιτούσα χειροκίνητο σε ταχύτητες. Τα αυτόματα είναι καλύτερα, γιατί πολλοί που κοιτούσα πρότειναν αυτόματα, ή είναι θέμα καθαρά προτίμησης; Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Νουμερο 1 και ποιο σημαντικό από ΟΛΑ είναι μάθε τι αντιπροσωπεία ή καλό μαστορα έχει κοντα σου σε επαρχια. Στην επαρχία θα ψώνιζα μαρκα με βάση αυτό, γιατι αν δεν έχει καλούς μαστόρους θα υποφέρεις σε ενδεχόμενες ζημιές. Αν καταλαβα καλά είσαι επαρχία
Ν2 αν μπορεις απέφυγε έμπορο
Ν3 μιας και είσαι νεος και θες ενα δυναμικό αμαξάκι που να τα κάνει όλα σε βενζινη εγώ θα σου πρότεινα ξεκάθαρα το Fiesta 1000ρι ecoboost με τους 125 ίπους 5πορτο (για το μέλλον). Ειναι σχετικά οικονομικό (οχι και yaris αλλά οικονομικο). Ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΑ μακράν το καλύτερο σε οδήγηση από τα μικρά. Χάνει μόνο λίγο σε χώρους που δεν έχει τους μεγαλύτερους και σε ποιοτητα κατασκευής συναρμογής που είναι μετριο. Σε τιμονι, κινητήρα, αναρτησεις είναι το καλύτερο. Αν πας σε Fiesta προτίμησε manual. Η Ford δεν βγάζει καλά κιβώτια αυτόματα. Το αυτόματο είναι πολύ καλύτερο αν μένεις σε πόλη. Αν δεν αντιμετωπίζεις βαριά κίνηση μην πάρεις γιατι είναι ακριβότερα. Καλυτερα να γλιτώσεις τιμή και να πάρεις ενα καλύτερο manual. Και στο μέλλον αν έχεις 1 παιδι μια χαρά θα τα καταφέρνεις με fiesta. Από 2 και πάνω θες μεγαλύτερο.
Κατ'αρχάς σε ευχαριστώ για την άμεση και κατατοπιστικότατη απάντηση. Δεν το ανέφερα η αλήθεια είναι, αλλά Αθήνα μένω. Και έχω μηχανικό έμπιστο δίπλα στο σπίτι μου σχεδόν.
Αν είσαι αθηνα και έρχεσαι αντιμέτωπος με κινηση ενα αυτόματο λύνει τα χέρια η αλήθεια είναι και αν προτεραιότητα σου είναι η κατανάλωση ενα yaris hybrid αυτόματο δεν ξεπερνιεται αλλά πάει και παραπάνω από τα 10Κ όμως
Αγορά μεταχειρισμένου-έλεγχος-tips-έμπορος-ιδιώτης