-
Το καλυψατε πληρως το θεμα και με το παραπανω σε σημειο που προσθεσα και εγω κατι ακομα στις πληροφοριες μου για αυτο το θεμα.+++ οσο πιο μακρια απο την (κινιτικη)εστια ενεργειας προσπαθησουμε να φρεναρουμε εναν αξονα τοσο καλυτερα αποτελεσματα θα εχουμε ως προς τον χρονο ακινητοποιησης του αλλα θα χασουμε σε ποιοτητα και ευσταθεια του αμαξωματος φυσικα αυτο εξαρταται απο πολλους παραγοντες οπως μηκος αξονα ηλεκτρονικα συστημστα πεδησης διαμετρος δισκων κ.α (προσπαθηστε να σταματησετε την σουβλα που ψηνετε το αρνακι το πασχα την πρωτη φορα ασκωντας δυναμη αμεσως μετα την ενωση της με το ηλεκρικο μοτερ (αν εχετε ) και την δευτερη φορα στο τελος της. Τι βλεπετε?αυτο που θα δειτε και θα καταλαβετε προσπαθησε να κανει η 75 τα χρονια που αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες λεγαν γιατι η κινηση πισω και γιατι αυτο το αμαξι εχει βοηθητικους τροχους πισω (εννοοντας τα δισκοφρενα)οσο για τη φωτο θα προσπαθησω με καποιο τροπο να σας την στειλω. εφυυυγα.
-
Το κυριότερο πλεονέκτημα των εσωτερικά τοποθετημένων δισκόφρενων (στην Σουντ είναι εσωτερικά τα εμπρός δισκόφρενα) είναι η κατά πολύ μειωμένη ανατρώμενη μάζα, η οποία διευκολύνει τη λειτουργία της ανάρτησης με προφανή οφέλη στην αποτελεσματικότητά της. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι αλλάζεις πολύ εύκολα τακάκια χωρίς να χρειαστεί να αφαιρέσεις τους τροχούς, ίσως ούτε καν να σηκώσεις το αυτοκίνητο σε ράμπα (αλλά αν χρειαστεί να αλλάξεις δίσκους κλάφτα ).
Τα κυριότερα μειονεκτήματα αυτής της διάταξης είναι:
- Συστροφή ('κούρδισμα') των ημιαξονίων κατά το φρενάρισμα και αυξημένη καταπόνησή τους.
- Ταλάντωση του αυτοκινήτου κατά το διαμήκη άξονα κατά το φρενάρισμα λόγω της ελαστικής στρεπτικής παραμόρφωσης των ημιαξονίων.
- Κακός εξαερισμός και ανεπαρκής ψύξη των δίσκων. Επίσης σε βρεγμένο δρόμο οι δίσκοι αργούν πολύ να στεγνώσουν αν βραχούν.
-
υπηρχαν και κατι δραματα, με τα υγρα του κιβωτιου ταχυτητων να χυνονται επανω στους δισκους και κατι τετοια προβληματακια...
-
σας ακουσα και ακουστε ακομα δεν εχετε μπει στο πραγματικο νοημα του θεματος καλες και οι επιστημονικες εξηγησεις καλα και τα πλεον. καλα και τα μειον. αλλα τα πισω δισκοφρενα στην 75 σε συνδυασμο με τον κατανεμητη και τις σωστες εργ. ρυθμισεις αυτου μονο για να σταματανε το αμαξι δεν ειναι αφου εχουν εντολη αναλογα με το βαρος του αυτοκ.και τις εκαστ.συνθηκες να διατηρησουν την σωστη πλευση του επανω στο δρομο ακομα και φρεναροντας μεσα στη στροφη με πολλα οσο για την ψυξη καθε αλλο, φανταστειτε οτι εχουν βγαλει ζαντες που πιο πολυ μοιαζουν με ανεμιστ.ακομα και εργ.ζαντες π.χ clio williams προσφατως αν και αχρειαστες και το seat altea με τις το πιο εργοδυναμικο σχεδιο και ολα αυτα μπας και καταφερουν να κανουν κατι παραπανω στα αεριζομενα δισκ/να τα οποια ειναι καλα κρυμμενα ακριβως εκει που επρεπε πισω απο το πελμα της ζαντας που αν ειναι και τερατοιτζες φωτιιιαααα...οσο για το νερο και λαδια ναι προσοχη στα πρωτα παγωμενα φρεναρισματα μετα λογο φαινομ. συστ. διαστ δεν περναει τιποτα το επικινδυνο
-
paidia se auto to amaxi ematha odhghsh sta 14-15 me auto ekana ta prwta patilikia kai phra ta xwrafia ktl ktl ktl... pws meta na mhn ginw italos! twra odhgw gtv2.0(tou papa). h teleutaia omws pragmatikh alfa einai h 75! hte einai 1.6 hte toakoma kai shmera apoluto car 3.0! h dikia mas 75 bautike prin ligo kairo foraei nea mhxanh kai ta recaro ths 2.0. tha to krathso gia kotetsi akoma kai otn agorasw thn ferrari
mono italika! forza italia kai as lene oti theloun! an den odhgeis alfa den xereis.- -
Ισως από άλλα topic να έχετε δει ότι πρόσφατα πήρα μια 75 1.8 ie, trofeo, 92.
Το αμάξι όντως σε άριστη κατάσταση.
Τα οδηγικά τα έχουν καλύψει οι υπόλοιποι.
Απλά θέλω να πω δυό πραγματάκια, σχετικά με τα λαμπάκια στον πίνακα ελέγχου (ARC).
Θεωρώ κατ'αρχήν ότι το σύστημα ως εξοπλισμό για τη εποχή του πρέπει να ήταν κορυφαίο. Επιτηρεί όλο το ηλεκτρικό σύστημα και σε ειδοποιεί για το παραμικρό από καμμένο λαμπάκι μέχρι λάδια, μπαταρία, ακόμη και το ίδιο αν κάτι δεν του πήγε καλά. Στις ακριβές εκδόσεις π.χ. 3.0, που πήγε κυρίως Αμερική (εκεί πλεόν είναι συλλεκτικές), υπήρχε και trip computer για καταναλώσεις, χλμ και τέτοια, και έχω δει και crusie control!!!! Υπόψη ότι οι τελευταίες 75 στην Αμερική πήγαν το '89 (εκεί το μοντέλο λέγεται milano).Εχω ψαχτεί πολύ σε όλα τα forum, και φυσικά διαβάσει όλα τα σχετικά manual σχετικά με τη λειτουργία του ARC.
Παντού είδα από χρήστες παράπονα ή συνήθως ως αποδεκτό σφάλμα την αναιτιολόγητη ενργοποίηση σε κάποιο από τα λαμπάκια, και αρχίζουν τα ωραία του τύπου είναι cool, και θα το συνδέσω και με το RCD να είναι φωτορυθμικό.
Εμένα στις αρχές μου άναβε μια φόρα τουλάχιστον την ημέρα το λαμπάκι μπαταρίας, χωρίς να υπάρχει πρόβλημα. Τουλάχιστον έτσι νομίζαμε.
Οπως σας είπα θεωρώ ότι το σύστημα είναι πολύ καλό, και δικαιολογίες τύπου ότι έχει ψυχολογικά δυστυχώς δεν με καλύπτουν. Μετά από ψάξιμο κατέληξα ότι το πρόβλημα είναι, ότι είναι πολύ καλό και ευαισθητό, δηλαδή και η παραμικρή αλλαγή στις προδιαγραφές του ηλεκτρικού κυκλώματος (μια μικρή πτώση τάσης από αλλαγή της αντίστασης σε ένα καλώδιο λόγω 'πολυκαιρίασης'), προκαλεί ενεργοποιήση του συστήματος.
Δεν είναι κάτι καινούργιο για όσους ξέρουν ότι οι γειώσεις ειδικά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, παίζουν μεγάλο ρόλο.
Ε, λοιπόν, αφού αλλάχτηκε ένας λ που τα είχε ψίλοπαίξει (όχι τελείως) και ο αισθητήρας της πίεσης λάδιού (μπούλμπο το λένε οι μηχανικοί, bulb φαντάζομαι, δεν έδειχνε στο ρελαντί! μόνο) και ψεκάστηκαν με σπρέυ τα σημεία γείωσης, ωλαλλα, όλα παίζουν Ο.Κ. δεν έχει μέχρι τώρα ξανανάψει λαμπάκι μπαταρίας.Το συμπέρασμα, τουλάχιστον το δικό μου, είναι ότι πρέπει να συντηρείς πολύ καλά τα ηλεκτρικά του (αλλαγές εξαρτημάτων που δεν λειτουργούν, φθαρμένα καλώδια συνδέσεις) και όλα είναι εντάξει.
Βέβαια εδώ κάπου αρχίζω να καταλαβαίνω που την έχει πατήσει η AlfaRomeo. Προφανώς φτιάχνει αυτοκίνητα που καθορίζονται περισσότερο από την τεχνολογία, την έμπευση και ικανότητα των μηχανικών σχεδιαστών παρά από τις επιθυμίες του μάρκετινγκ και των περισσοτέρων καταναλωτών, που ζητάνε ευκολόχρηστα και απροβλημάτιστα αυτοκίνητα.
Σίγουρα για ένα μέσο χρήστη όταν θα βλέπει αυτά τα λαμπάκια, είτε θα τρέχει στον ηλεκτρολόγο, και θα πληρώνει και δεν θα γίνεται τίποτα γιατί και πολλά μαστόρια ίσως δεν έχουν εντρυφήσει στο θέμα ειδικά τα ηλεκτρονικά (δεκαετία 80-90) και κατόπιν θα τρελλαίνονται, είτε στο τέλος θα το παρατούσαν στην τύχη του, και θα αρχίζαν τα γνωστά περί αξιοπιστίας alfa romeo.
Ενω το μόνο που χρειάζεται είναι βέβαια γνώση και μεράκι, και κατά τα φαινόμενα από το αμάξι μου, ακόμη και μετά από δεκαρία χρόνια, δεν παρουσιάζει κανένα απολύτως σοβαρό πρόβλημα, όχι γιατί μάλλον δεν έβγαλε αλλά γιατί απλά λύθηκε σωστά (που σημαίνει και το χέρι στο τσέπη).
Τέλος πάντων μένουν να αποδείχτουν ακόμη σε βάθος χρόνου όλα τα παραπάνω, σκοπεύω να το κρατήσω το αμαξάκι γιά πολλά χρόνια ακόμα, έστω και για να δω την συμπεριφορά του, κατά τα άλλα, είναι μια πραγματικά απόλαυση, που με κάνει καθημερινά να πηγαίνω και να έρχομαι από τη δουλειά μου με ένα χαμόγελο στο πρόσωπο μου.
Α, και κάτι άλλο, σε CD, που έπεσε στα χέρια μου με ανταλλακτικά και τέτοια, στο αρχικό registration του αυτοκινήτου όπου σου ζητάει διάφορα πράγματα, όταν έβαλα μόνο τον αριθμό πλαισίου, και μου δώσε σωστά όλα τα άλλα (κυβισμό, αριθμό μηχανής κλπ) σε κάποιο πεδίο που είχε ως ορισμό 'τύπος' μου έβγαλε USA 83. Να υποθέω ότι οι trofeo έχουν κάποια σχέση σε κάποια πράγματα με εκδόσεις αμερικής ή είναι κάτι άλλο? Ξέρει κανείς τίποτα.
-
Για το 'USA 83' πιθανον να ειναι για το ποιες νορμες καυσαεριων καλυπτει η εκδοση που εχεις.
Για το ARC μια συμβουλη : οταν σου βγαλει σφαλμα οτι εχει καει ενα λαμπακι π.χ. των στοπ θα αλλαζεις και το αντιστοιχο στο αλλο φαναρι.Αν υπαρχει εστω και η παραμικρη διαφορα στα Watt θα σου αναφερει προβλημα.Ειναι συχνο φιανομενο στις 33 που ειχαν αυτο το συστημα. -
Ο χρήστης vmantas έγραψε:
Ε, λοιπόν, αφού αλλάχτηκε ένας λ που τα είχε ψίλοπαίξει (όχι τελείως)Ήταν αργός, τεμπέλιαζε; πως καταλάβατε ότι ήταν μισοχαλασμένος, το αυτοκίνητο έδειξε βλαβη;
-
Υπάρχει διαγνωστικό κιτ για το injection που ανάλογα τον κωδικό σφάλματος προκύπτει και το ελαττωματικό εξάρτημα.
Λόγω κάποιων περίεργων διακοπών και αστάθειας στο ρελαντί, μερικές φορές όχι πάντα, κάποια στιγμή μας έδωσε σφάλμα λ αλλά μετά από λίγο πάλι όχι, έδειξε ότι όταν όλα Ο.Κ. Το αφήσαμε μερικές μέρες σε παρακολούθηση και κάποια μέρα που ήθελε να μας το δείξει για καλά το έδειξε το διαγνωστικό πάλι, το αλλάξαμε και όλα 'μέλι-γαλά'. -
Το άλφα Ρομέο 75 είναι στοιβαρό. Εμπειρία για όποιον το οδηγήσει.
Οπισθιοκίνητο.
Πολύ δυνατός ήχος μηχανής και δυνατή απόδοση για εκείνο τον καιρό που ήτανε καινούργιο. -
Ναι αρκεί να μήν είχες αγοράσει το Alfa75 1.6 (trofeo) ψοφέο...
-
@georgekn said in Alfa Romeo 75:
Ναι αρκεί να μήν είχες αγοράσει το Alfa75 1.6 (trofeo) ψοφέο...
Το 1.6 i.emiko.
Δεν ειναι δυνατο εν συγκρισει με επομενα μοντελα. Ωστοσο με δευτερα και τριτη ταχυτητα ειχε δυναμη. -
@gol said in Alfa Romeo 75:
@georgekn said in Alfa Romeo 75:
Ναι αρκεί να μήν είχες αγοράσει το Alfa75 1.6 (trofeo) ψοφέο...
Το 1.6 i.emiko.
Δεν ειναι δυνατο εν συγκρισει με επομενα μοντελα. Ωστοσο με δευτερα και τριτη ταχυτητα ειχε δυναμη.Emiko Α.Ε ήταν η αντιπροσωπεία τής Alfa Romeo...του Κοντέλλη...
-
Δεν ξερω αν κυκλοφορησε στην Ελλάδα η εκδοση με τρεις χιλιαδες κυβικα.
Τα περισσοτερα ειτε 1.6 ειτε 1.8 ητανε/ειναι.
-
Ξέθαμα θέματος μετά από 18 χρόνια. Εντυπωσιακό.
-
Το κακό είναι πως διαβάζουμε και ποστς από μέλη που μας άφησαν...
-
@georgekn said in Alfa Romeo 75:
@gol said in Alfa Romeo 75:
@georgekn said in Alfa Romeo 75:
Ναι αρκεί να μήν είχες αγοράσει το Alfa75 1.6 (trofeo) ψοφέο...
Το 1.6 i.emiko.
Δεν ειναι δυνατο εν συγκρισει με επομενα μοντελα. Ωστοσο με δευτερα και τριτη ταχυτητα ειχε δυναμη.Emiko Α.Ε ήταν η αντιπροσωπεία τής Alfa Romeo...του Κοντέλλη...
Εγραφε 1.6 Ι.Ε.
Συν Emiko.
Alfa Romeo 75