-
Το περιμένουμε πώς και πώς! Παρακολουθήστε ζωντανά την παρουσίαση του νέου Volvo EX30, του μικρού SUV που θα κάνει πιο προσιτή την premium ηλεκτροκίνηση.
https://cartalk.gr/parakolouthiste-zontana-tin-parousiasi-tou-neou-volvo-ex30/
-
Απίστευτο: GR Yaris έβγαλε 741 ίππους με τα μαμά σωθικά!
https://cartalk.gr/741-ippous-apo-ton-trikylindro-1-6-tou-yaris-mama-sothika/
-
Τι κι αν ξεκίνησε την κόντρα με την όπισθεν; Αν έχεις Tesla, πάλι θα κερδίσεις!
https://cartalk.gr/model-kerdizei-kontra-archika-ksekina-tin-opisthen-vid/
-
Όλη η Dacia γίνεται Extreme, καταφθάνει στην πατρίδα μας το ηλεκτρικό Spring.
https://cartalk.gr/dacia-nees-ekdoseis-extreme-sti-chora-mas-ilektriko-spring/
-
BMW E30 με 3.900 χιλιόμετρα! Κατά μέσο όρο 120 χιλιόμετρα τον χρόνο! Τι στο καλό, στο σαλόνι την είχε βάλει;
https://cartalk.gr/bmw-e30-316i-3-900-chiliometra-mas-taksidevei-piso-ston-chrono/
-
Εσύ; Πώς πήγαινες στο Λύκειο; Με παπί, με ποδήλατο ή με τα πόδια;
https://cartalk.gr/afstralaki-fevgei-apto-scholeio-odigontas-lambo-aventador/
-
Αυτό είναι το ιδανικό roadster: από πάνω Porsche 356 Speedster αλλά σε μηχανικά μέρη από Boxster!
https://cartalk.gr/apo-pano-san-porsche-356-speedster-apo-kato-boxster-986-vid/
-
Φουλ της πρίζας για την Kia, καταιγισμός νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων στην επόμενη τετραετία.
https://cartalk.gr/kia-skopevei-parousiasei-15-ilektrika-montela-2027/
-
Αυτή τη χρονική περίοδο, ο Δήμος Κύθνου ψηφίζει και με τα δύο χέρια... Θεοχαράκη!
https://cartalk.gr/dimos-kythnou-protoporei-2-leaf-ilektriko-fortigo-addax/
-
Επιτέλους, το C5 εξηλεκτρίζεται: ταχύτερο, με μικρότερη κατανάλωση κι έως το 50% της κίνησης στην πόλη ηλεκτρικά. Κι όλα αυτά χωρίς πρίζα!
https://cartalk.gr/c5-aircross-hybrid-perissoteri-ischys-kai-mikroteri-katanalosi/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Το C3 Aircross απευθύνεται σε όσους θέλουν απλώς να κάνουν τη δουλειά τους με ένα ιδιαίτερο σχεδιαστικά αυτοκίνητο που να είναι ευκολοδήγητο στην καθημερινότητα. Η τιμή αγοράς αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα.Διευκρινίζω ότι δεν έχω οδηγήσει το C3 Aircross, αλλά έχω μπει ως συνεπιβάτης.
Χαίρομαι όμως που κάποιος επισήμανε τη μέτρια λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου (που πολλοί έχουν θεοποιήσει εδώ μέσα), όπως το είχε επισημάνει και στα τεστ του το γαλλικό L' Automobile. -
@harisma23 said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Το C3 Aircross απευθύνεται σε όσους θέλουν απλώς να κάνουν τη δουλειά τους με ένα ιδιαίτερο σχεδιαστικά αυτοκίνητο που να είναι ευκολοδήγητο στην καθημερινότητα. Η τιμή αγοράς αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα.Διευκρινίζω ότι δεν έχω οδηγήσει το C3 Aircross, αλλά έχω μπει ως συνεπιβάτης.
Χαίρομαι όμως που κάποιος επισήμανε τη μέτρια λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου (που πολλοί έχουν θεοποιήσει εδώ μέσα), όπως το είχε επισημάνει και στα τεστ του το γαλλικό L' Automobile.εχεις μπει στο λαθος σε τριο
αν κατι αξιζει απο το μπαμπλ καρ ειναι το σασμαν
ακομη και με τη μετρια λογισμικη υλοποιηση των γαλλων
και ναι, τα αισιν ειναι και γαμω -
Στα πράσα και πάλι: ο Θωμάς Ουόκαπ (τα μάθατε βέβαια ότι ελληνοποιήθηκε) απολαμβάνει το μπανάκι του στην παραλία της Βούλας. Λογικά διαβάζει CarTalk.gr στο κινητό του.
Όποτε βλέπετε Kia Niro με αυτοκόλλητα FMS στην πόρτα, να ξέρετε ότι πρόκειται για μέλος του μπασκετικού Ολυμπιακού.
-
@gatoz said in CarTalk.gr:
@harisma23 said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Το C3 Aircross απευθύνεται σε όσους θέλουν απλώς να κάνουν τη δουλειά τους με ένα ιδιαίτερο σχεδιαστικά αυτοκίνητο που να είναι ευκολοδήγητο στην καθημερινότητα. Η τιμή αγοράς αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα.Διευκρινίζω ότι δεν έχω οδηγήσει το C3 Aircross, αλλά έχω μπει ως συνεπιβάτης.
Χαίρομαι όμως που κάποιος επισήμανε τη μέτρια λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου (που πολλοί έχουν θεοποιήσει εδώ μέσα), όπως το είχε επισημάνει και στα τεστ του το γαλλικό L' Automobile.εχεις μπει στο λαθος σε τριο
αν κατι αξιζει απο το μπαμπλ καρ ειναι το σασμαν
ακομη και με τη μετρια λογισμικη υλοποιηση των γαλλων
και ναι, τα αισιν ειναι και γαμωΟι γάλλοι το θάβουν πάντως, καταχωρίζοντας το στα αρνητικά σημεία του αυτοκινήτου.
Εσύ βέβαια που είσαι ιαπωνολάτρης, το προσκυνάς. Κατανοητό! Ψυχαναγκασμός λέγεται... -
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Εσύ; Πώς πήγαινες στο Λύκειο; Με παπί, με ποδήλατο ή με τα πόδια;
https://cartalk.gr/afstralaki-fevgei-apto-scholeio-odigontas-lambo-aventador/
Με το ζόρι !
-
Βαριέμαι να ψάξω που το θάβουν....
-
Ρε πλουσιόπαιδα, μιας κι έχουμε καπαρώσει μια καλούτσικη ευθεία, δεν έρχεστε να χτυπήσετε μια 400άρα;
https://cartalk.gr/bugatti-proskalei-18-idioktites-kseperasoun-400-chlm-o/
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Βαριέμαι να ψάξω που το θάβουν....
Ορίστε στα γρήγορα το μεγαλύτερο γαλλικό περιοδικό αυτοκινήτου:
https://www.automobile-magazine.fr/tous-les-essais/article/26951-notre-essai-du-citroen-c3-aircross-puretech-130-eat6
Φαντάσου μάλιστα ότι φτάνουν μέχρι να προτιμούν την έκδοση με τα 110 άλογα και το 6άρι manual ! -
To Miata ανανεώνεται και δοκιμάζεται πού αλλού, στο Nurburgring!
https://cartalk.gr/facelift-mazda-mx-5-dokimazetai-sto-nurburgring/
-
@harisma23 said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Βαριέμαι να ψάξω που το θάβουν....
Ορίστε στα γρήγορα το μεγαλύτερο γαλλικό περιοδικό αυτοκινήτου:
https://www.automobile-magazine.fr/tous-les-essais/article/26951-notre-essai-du-citroen-c3-aircross-puretech-130-eat6
Φαντάσου μάλιστα ότι φτάνουν μέχρι να προτιμούν την έκδοση με τα 110 άλογα και το 6άρι manual !Ευτυχώς που δεν έψαξα.
Νομίζω ότι υπάρχουν και πολλά άλλα τέστ στα διάφορα περιοδικά, αλλά ο τυπάκος γράφει ότι τα 130 άλογα πάνε με το αυτόματο και στην ακριβότερη έκδοση μόνο, οπότε προτιμάει το χειροκίνητο...
Από την άλλη με 70000+ χιλιόμετρα στο πόδι μου στα 2 αιρκρος, αυτό που αναφέρει δεν μου έχει τύχει.
Μάλλον θα είναι θέμα ποδιού.
Αν το οδηγείς γραμμικά όπως είναι και το λογικό δεν έχει κάποιο θέμα.
Τώρα αν αυτός έπαιζε με το γκάζι περίεργα δεν ξέρω.Η άποψη όσων το έχουν οδηγήσει, ή έχουν ταξιδέψει μαζί του για πολλά χλμ, είναι ότι τις αλλαγές δεν τις καταλαβαίνεις.
CarTalk.gr