-
@gchris7 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονιμικο ~10000€:
Ευχαριστω για τις προτασεις.
Για Toyota IQ ποια ειναι η αποψη σας? Οι χωροι δεν με απασχολουν. Πισω θα ειναι μονιμα 2 παιδικα καθισματακια.Εάν καταφέρεις να βάλεις δύο παιδικά καθίσματα στο πίσω κάθισμα του iq βλέπω να σε βραβεύει ως τον πελάτη της χρονιάς η toyota.
ΥΓ: Παιδικά καθίσματα και έλλειψη πίσω πορτών συνήθως είναι έννοιες μη συμβατές -
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονιμικο ~10000€:
Με αυτα τα νουμερα στα crash test στο Panda οχι τα παιδια μου δεν θα εβαζα αλλα ουτε σακι με πατατες.

.......σε ποιά νούμερα αναφέρεσαι?
-
@megane98hp said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονιμικο ~10000€:
Με αυτα τα νουμερα στα crash test στο Panda οχι τα παιδια μου δεν θα εβαζα αλλα ουτε σακι με πατατες.

.......σε ποιά νούμερα αναφέρεσαι?
Του ncap.
Εκεί δεν αναφέρονται όλες οι μετρήσεις? -
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@megane98hp said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονιμικο ~10000€:
Με αυτα τα νουμερα στα crash test στο Panda οχι τα παιδια μου δεν θα εβαζα αλλα ουτε σακι με πατατες.

.......σε ποιά νούμερα αναφέρεσαι?
Του ncap.
Εκεί δεν αναφέρονται όλες οι μετρήσεις?Εννοείς το ncap που είναι το ίδιο που είχε δώσει 5 αστέρια το 2011 και μετά από 13 χρόνια του έβαλε 0?
Αν έβαζε 3, έστω 2 μπορούσα να το πιστέψω. Το 0 είναι καθαρά για λόγους που επιβάλλει ο ανταγωνισμός σε ένα παραδοσιακό all time best seller.
Ενοχλεί πολλούς το Panda φίλε μου πίστεψέ με... -
@megane98hp said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@megane98hp said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονιμικο ~10000€:
Με αυτα τα νουμερα στα crash test στο Panda οχι τα παιδια μου δεν θα εβαζα αλλα ουτε σακι με πατατες.

.......σε ποιά νούμερα αναφέρεσαι?
Του ncap.
Εκεί δεν αναφέρονται όλες οι μετρήσεις?Εννοείς το ncap που είναι το ίδιο που είχε δώσει 5 αστέρια το 2011 και μετά από 13 χρόνια του έβαλε 0?
Αν έβαζε 3, έστω 2 μπορούσα να το πιστέψω. Το 0 είναι καθαρά για λόγους που επιβάλλει ο ανταγωνισμός σε ένα παραδοσιακό all time best seller.
Ενοχλεί πολλούς το Panda φίλε μου πίστεψέ με...Από την στιγμή που κρίνεται με τα τελευταία δεδομένα παίρνει απίστευτα χαμηλή βαθμολογία.
Το 2011 ήταν αλλά τα στάνταρ. Όπως κ το 2001-1991 κλπ κλπ.
Δεν νομίζω να κάνει πόλεμο το ncap στο Panda. -
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@megane98hp said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@megane98hp said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονιμικο ~10000€:
Με αυτα τα νουμερα στα crash test στο Panda οχι τα παιδια μου δεν θα εβαζα αλλα ουτε σακι με πατατες.

.......σε ποιά νούμερα αναφέρεσαι?
Του ncap.
Εκεί δεν αναφέρονται όλες οι μετρήσεις?Εννοείς το ncap που είναι το ίδιο που είχε δώσει 5 αστέρια το 2011 και μετά από 13 χρόνια του έβαλε 0?
Αν έβαζε 3, έστω 2 μπορούσα να το πιστέψω. Το 0 είναι καθαρά για λόγους που επιβάλλει ο ανταγωνισμός σε ένα παραδοσιακό all time best seller.
Ενοχλεί πολλούς το Panda φίλε μου πίστεψέ με...Από την στιγμή που κρίνεται με τα τελευταία δεδομένα παίρνει απίστευτα χαμηλή βαθμολογία.
Το 2011 ήταν αλλά τα στάνταρ. Όπως κ το 2001-1991 κλπ κλπ.
Δεν νομίζω να κάνει πόλεμο το ncap στο Panda.Πρέπει να το συγκρίνεις όμως με τα κριτήρια που κρίθηκαν και τα υπόλοιπα εκείνη την εποχή, Να συγκρίνεις το Panda με σημερινά κριτήρια και τα υπόλοιπα με εκείνης της εποχής είναι λάθος.
-
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@megane98hp said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@megane98hp said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονιμικο ~10000€:
Με αυτα τα νουμερα στα crash test στο Panda οχι τα παιδια μου δεν θα εβαζα αλλα ουτε σακι με πατατες.

.......σε ποιά νούμερα αναφέρεσαι?
Του ncap.
Εκεί δεν αναφέρονται όλες οι μετρήσεις?Εννοείς το ncap που είναι το ίδιο που είχε δώσει 5 αστέρια το 2011 και μετά από 13 χρόνια του έβαλε 0?
Αν έβαζε 3, έστω 2 μπορούσα να το πιστέψω. Το 0 είναι καθαρά για λόγους που επιβάλλει ο ανταγωνισμός σε ένα παραδοσιακό all time best seller.
Ενοχλεί πολλούς το Panda φίλε μου πίστεψέ με...Από την στιγμή που κρίνεται με τα τελευταία δεδομένα παίρνει απίστευτα χαμηλή βαθμολογία.
Το 2011 ήταν αλλά τα στάνταρ. Όπως κ το 2001-1991 κλπ κλπ.
Δεν νομίζω να κάνει πόλεμο το ncap στο Panda.Εγώ δεν νομίζω, είμαι βέβαιος ότι υπάρχει δάχτυλος. Ακόμα και το βίντεο να δεις δεν είναι για μηδέν.
-
Δάκτυλος δεν υπάρχει, απλά άλλαξαν τα κριτήρια. Και τα υπόλοιπα της λίστας να δοκιμάζονταν με αυτά τα κριτήρια, το ίδιο θα συνέβαινε. Το λάθος είναι να συγκρίνεις τις παλιές βαθμολογίες των υπολοίπων με τις καινούριες του Panda.
-
To IQ είναι τέλειο σαν ιδέα αυτοκινήτου πόλης, αλλά δεν έχει πίσω πόρτες, οπότε θα σου φύγει η μέση στο βάλε-βγάλε τα μικρά. Καλύτερα τετράθυρο.
-
@realzeus said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
Δάκτυλος δεν υπάρχει, απλά άλλαξαν τα κριτήρια. Και τα υπόλοιπα της λίστας να δοκιμάζονταν με αυτά τα κριτήρια, το ίδιο θα συνέβαινε. Το λάθος είναι να συγκρίνεις τις παλιές βαθμολογίες των υπολοίπων με τις καινούριες του Panda.
Εγώ το καταλαβαίνω αυτό, δεν είναι δυνατόν να είναι ίδια τα κριτήρια. Αλλά όμως, μηδέν? 0 ρε φίλε? Δηλαδή αθλιο, ακατάλληλο, σκοτώθηκαν οι επιβάτες?
-
Έχουν τόση συμμετοχή στα αστέρια πια μπλιμπλίκια όπως lane assist που η ουσία των τεστ έχει πάει περίπατο. Ή μήπως είναι όλα αρκετά καλά στα τεστ πρόσκρουσης και ψάχνουμε να βρούμε διαφορές, σαν τα Α+++ πλυντήρια;
-
@megane98hp said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@realzeus said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
Δάκτυλος δεν υπάρχει, απλά άλλαξαν τα κριτήρια. Και τα υπόλοιπα της λίστας να δοκιμάζονταν με αυτά τα κριτήρια, το ίδιο θα συνέβαινε. Το λάθος είναι να συγκρίνεις τις παλιές βαθμολογίες των υπολοίπων με τις καινούριες του Panda.
Εγώ το καταλαβαίνω αυτό, δεν είναι δυνατόν να είναι ίδια τα κριτήρια. Αλλά όμως, μηδέν? 0 ρε φίλε? Δηλαδή αθλιο, ακατάλληλο, σκοτώθηκαν οι επιβάτες?
Τα αστέρια από μόνα τους δεν δείχνουν κάτι. Πηγαίνουν συγκριτικά με τα άλλα οχήματα της εποχής και τα νέα κριτήρια. Το 0 δεν σημαίνει ότι σκοτώνεσαι. Απλά τα κριτήρια γίνονται αυστιρότερα συνεχώς.
-
@realzeus said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@megane98hp said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@realzeus said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
Δάκτυλος δεν υπάρχει, απλά άλλαξαν τα κριτήρια. Και τα υπόλοιπα της λίστας να δοκιμάζονταν με αυτά τα κριτήρια, το ίδιο θα συνέβαινε. Το λάθος είναι να συγκρίνεις τις παλιές βαθμολογίες των υπολοίπων με τις καινούριες του Panda.
Εγώ το καταλαβαίνω αυτό, δεν είναι δυνατόν να είναι ίδια τα κριτήρια. Αλλά όμως, μηδέν? 0 ρε φίλε? Δηλαδή αθλιο, ακατάλληλο, σκοτώθηκαν οι επιβάτες?
Τα αστέρια από μόνα τους δεν δείχνουν κάτι. Πηγαίνουν συγκριτικά με τα άλλα οχήματα της εποχής και τα νέα κριτήρια. Το 0 δεν σημαίνει ότι σκοτώνεσαι. Απλά τα κριτήρια γίνονται αυστιρότερα συνεχώς.
Δεν αντιλέγω. Όπως το λες είναι. Γι αυτό το μηδέν είναι ύπουλο. Τραβηγμένο. Υπερβολικό. Έχεις δει το βίντεο ? Το αμάξι, η καμπίνα επιβατών συμπεριφέρεται πολύ καλά. Αλλά έστω να το δεχτώ ότι τα δεδομένα έχουν αλλάξει. Βάλε έστω ένα ρε φίλε επειδή η καμπίνα προστάτεψε τους επιβατες.
Τεσπα, ο καθένας κρίνει και βγάζει τα συμπεράσματά του. Το Panda θα συνεχίσει να είναι κορυφαίο στην προτίμηση του κόσμου!!! -
@realzeus said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@megane98hp said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@megane98hp said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονιμικο ~10000€:
Με αυτα τα νουμερα στα crash test στο Panda οχι τα παιδια μου δεν θα εβαζα αλλα ουτε σακι με πατατες.

.......σε ποιά νούμερα αναφέρεσαι?
Του ncap.
Εκεί δεν αναφέρονται όλες οι μετρήσεις?Εννοείς το ncap που είναι το ίδιο που είχε δώσει 5 αστέρια το 2011 και μετά από 13 χρόνια του έβαλε 0?
Αν έβαζε 3, έστω 2 μπορούσα να το πιστέψω. Το 0 είναι καθαρά για λόγους που επιβάλλει ο ανταγωνισμός σε ένα παραδοσιακό all time best seller.
Ενοχλεί πολλούς το Panda φίλε μου πίστεψέ με...Από την στιγμή που κρίνεται με τα τελευταία δεδομένα παίρνει απίστευτα χαμηλή βαθμολογία.
Το 2011 ήταν αλλά τα στάνταρ. Όπως κ το 2001-1991 κλπ κλπ.
Δεν νομίζω να κάνει πόλεμο το ncap στο Panda.Πρέπει να το συγκρίνεις όμως με τα κριτήρια που κρίθηκαν και τα υπόλοιπα εκείνη την εποχή, Να συγκρίνεις το Panda με σημερινά κριτήρια και τα υπόλοιπα με εκείνης της εποχής είναι λάθος.
Τώρα θα πάει να αγοράσει ο άνθρωπος αυτοκίνητο.
Αν διαλέξει Panda θα δει το τελευταίο αναγκαστικά. Εγώ απλά λέω τι ισχύει τώρα.
Προφανώς ο καθένας κάνει τις επιλογές του όπως νομίζει. -
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@realzeus said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@megane98hp said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@megane98hp said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονιμικο ~10000€:
Με αυτα τα νουμερα στα crash test στο Panda οχι τα παιδια μου δεν θα εβαζα αλλα ουτε σακι με πατατες.

.......σε ποιά νούμερα αναφέρεσαι?
Του ncap.
Εκεί δεν αναφέρονται όλες οι μετρήσεις?Εννοείς το ncap που είναι το ίδιο που είχε δώσει 5 αστέρια το 2011 και μετά από 13 χρόνια του έβαλε 0?
Αν έβαζε 3, έστω 2 μπορούσα να το πιστέψω. Το 0 είναι καθαρά για λόγους που επιβάλλει ο ανταγωνισμός σε ένα παραδοσιακό all time best seller.
Ενοχλεί πολλούς το Panda φίλε μου πίστεψέ με...Από την στιγμή που κρίνεται με τα τελευταία δεδομένα παίρνει απίστευτα χαμηλή βαθμολογία.
Το 2011 ήταν αλλά τα στάνταρ. Όπως κ το 2001-1991 κλπ κλπ.
Δεν νομίζω να κάνει πόλεμο το ncap στο Panda.Πρέπει να το συγκρίνεις όμως με τα κριτήρια που κρίθηκαν και τα υπόλοιπα εκείνη την εποχή, Να συγκρίνεις το Panda με σημερινά κριτήρια και τα υπόλοιπα με εκείνης της εποχής είναι λάθος.
Τώρα θα πάει να αγοράσει ο άνθρωπος αυτοκίνητο.
Αν διαλέξει Panda θα δει το τελευταίο αναγκαστικά. Εγώ απλά λέω τι ισχύει τώρα.
Προφανώς ο καθένας κάνει τις επιλογές του όπως νομίζει.Αν δοκιμαστούν με τα νέα κριτήρια και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που κοιτάει, ανάλογα αποτελέσματα θα έχουν. Δεν έγινε ξαφνικά το Panda ανασφαλές κι εκείνα παραμένουν ασφαλή. Πρέπει να καταλαβαίνουμε τι διαβάζουμε...
-
@realzeus said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@realzeus said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@megane98hp said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@megane98hp said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€:
@chrisk6 said in ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονιμικο ~10000€:
Με αυτα τα νουμερα στα crash test στο Panda οχι τα παιδια μου δεν θα εβαζα αλλα ουτε σακι με πατατες.

.......σε ποιά νούμερα αναφέρεσαι?
Του ncap.
Εκεί δεν αναφέρονται όλες οι μετρήσεις?Εννοείς το ncap που είναι το ίδιο που είχε δώσει 5 αστέρια το 2011 και μετά από 13 χρόνια του έβαλε 0?
Αν έβαζε 3, έστω 2 μπορούσα να το πιστέψω. Το 0 είναι καθαρά για λόγους που επιβάλλει ο ανταγωνισμός σε ένα παραδοσιακό all time best seller.
Ενοχλεί πολλούς το Panda φίλε μου πίστεψέ με...Από την στιγμή που κρίνεται με τα τελευταία δεδομένα παίρνει απίστευτα χαμηλή βαθμολογία.
Το 2011 ήταν αλλά τα στάνταρ. Όπως κ το 2001-1991 κλπ κλπ.
Δεν νομίζω να κάνει πόλεμο το ncap στο Panda.Πρέπει να το συγκρίνεις όμως με τα κριτήρια που κρίθηκαν και τα υπόλοιπα εκείνη την εποχή, Να συγκρίνεις το Panda με σημερινά κριτήρια και τα υπόλοιπα με εκείνης της εποχής είναι λάθος.
Τώρα θα πάει να αγοράσει ο άνθρωπος αυτοκίνητο.
Αν διαλέξει Panda θα δει το τελευταίο αναγκαστικά. Εγώ απλά λέω τι ισχύει τώρα.
Προφανώς ο καθένας κάνει τις επιλογές του όπως νομίζει.Αν δοκιμαστούν με τα νέα κριτήρια και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που κοιτάει, ανάλογα αποτελέσματα θα έχουν. Δεν έγινε ξαφνικά το Panda ανασφαλές κι εκείνα παραμένουν ασφαλή. Πρέπει να καταλαβαίνουμε τι διαβάζουμε...
Προφανώς. Γι'αυτό λέω ο καθένας κάνει τις επιλογές του όπως κρίνει.
-
Hybrid πάντως στα 10κ δεν βλέπω να παίζει. Θα πρέπει να ανέβω στα 12-13 και θα έχουν και σχεδον όσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι που έχω τώρα.
-
-
Το θέμα με το είδος αυτοκινήτου πόλης που ζητάς είναι λυμένο στην Ελληνική αγορά.
Hyundai i10 / η τριάδα του vag, up, mii, citigo / η αντίστοιχη των Γάλλων / το μικρό Toyota.Θεωρώ το i10 και το up τις κορυφαίες επιλογές. Για 2 καρεκλάκια πίσω αν χωράνε δεν ξέρω, θα πρέπει να το ελέγξεις. Πάντως και χώρους άνετους έχουν, και μια χαρά πάνε στο δρόμο και αξιόπιστα είναι.
Θα έπαιρνα ανάμεσα σ' αυτά τα δύο όποιο έβρισκα πιο καινούργιο και σε καλύτερη κατάσταση, αφού μιλάμε για μεταχειρισμένο.
-
Λοιπον τελικα μετα απο σκεψη το αυτοματο το γυρίζω ως αναγκαστικο αντι προαιρετικο και εκεί καπως δυσκολεύουν τα πραγματα...
Με 10000 δεν υπαρχει τιποτα. Θα πρεπει να ανεβω τουλαχιστον στα 11 οπου εκει παιζουν 1-2 yaris με αρκετα χιλιομετρα. Honda, Suzuki τα ξεχαναμε. Δύσκολη εποχή...
ΜΤΧ για 2ο μικρο, οικονομικο ~10000€