-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα τρύπα στη φούσκα σε τετοιο αυτοκίνητο, δύο ετων με 20Κ χλμ και ιδίως στους δρόμους που έχει οδηγηθεί (σημ. έχει κινηθεί 100% σε καλούς δρόμους).
Υποτίθεται ότι και λόγω του τετρακίνητου χαρακτήρα του αυτοκινήτου θα έπρεπε να ειναι καλής ποιότητας και αντοχής το συγκεκριμένο εξάρτημα και όχι τόσο ευαίσθητο που να κινδυνεύει από τρύπημα από ένα...ξυλάκι ή ακόμα να είναι θύμα αστοχίας υλικού... Θα μου πείτε ότι θα μπορούσε το συνεργείο να αποκρύψει την εντός εγγύησης βλάβη και ξαναλέω ότι μπράβο τους που την ανέδειξαν και προχώρησαν στην παραγγελία για αντικατάσταση.Αν διαβάσεις στα αλλά threads θα δεις πολύ πολύ χειρότερα: κιβώτια, κινητήρες κλπ κλπ. Μακάρι να είναι μόνο αυτά.
Βλέπω, βλέπω π.χ. τα μαντάτα του 3008, αν και πάντα τρωγομουν ότι το συγκεκριμένο δεν έχει πείσει για την ποιότητά του... Αλλά νομίζω ότι είναι λογικό να απογοητεύεσαι λίγο όταν συμβαίνουν βλακειουλες στον... πολύφημο και καλοφημο κορεάτη...
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα τρύπα στη φούσκα σε τετοιο αυτοκίνητο, δύο ετων με 20Κ χλμ και ιδίως στους δρόμους που έχει οδηγηθεί (σημ. έχει κινηθεί 100% σε καλούς δρόμους).
Υποτίθεται ότι και λόγω του τετρακίνητου χαρακτήρα του αυτοκινήτου θα έπρεπε να ειναι καλής ποιότητας και αντοχής το συγκεκριμένο εξάρτημα και όχι τόσο ευαίσθητο που να κινδυνεύει από τρύπημα από ένα...ξυλάκι ή ακόμα να είναι θύμα αστοχίας υλικού... Θα μου πείτε ότι θα μπορούσε το συνεργείο να αποκρύψει την εντός εγγύησης βλάβη και ξαναλέω ότι μπράβο τους που την ανέδειξαν και προχώρησαν στην παραγγελία για αντικατάσταση.Αν διαβάσεις στα αλλά threads θα δεις πολύ πολύ χειρότερα: κιβώτια, κινητήρες κλπ κλπ. Μακάρι να είναι μόνο αυτά.
Βλέπω, βλέπω π.χ. τα μαντάτα του 3008, αν και πάντα τρωγομουν ότι το συγκεκριμένο δεν έχει πείσει για την ποιότητά του... Αλλά νομίζω ότι είναι λογικό να απογοητεύεσαι λίγο όταν συμβαίνουν βλακειουλες στον... πολύφημο και καλοφημο κορεάτη...
Νομίζω ότι λόγω τις γενικότερης κατάστασης κανένας πια δεν μπορεί να έχει απόλυτο έλεγχο στους προμηθευτές του. Είχα ακούσει ότι κάποιοι διακόπτες ξεθώριαζαν και έστελναν στους πελάτες (χωρίς αυτοί να έχουν πάει συνεργείο) επιστολή ανάκλησης. Μιλάμε για ξεθωριασμένους διακόπτες!
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα τρύπα στη φούσκα σε τετοιο αυτοκίνητο, δύο ετων με 20Κ χλμ και ιδίως στους δρόμους που έχει οδηγηθεί (σημ. έχει κινηθεί 100% σε καλούς δρόμους).
Υποτίθεται ότι και λόγω του τετρακίνητου χαρακτήρα του αυτοκινήτου θα έπρεπε να ειναι καλής ποιότητας και αντοχής το συγκεκριμένο εξάρτημα και όχι τόσο ευαίσθητο που να κινδυνεύει από τρύπημα από ένα...ξυλάκι ή ακόμα να είναι θύμα αστοχίας υλικού... Θα μου πείτε ότι θα μπορούσε το συνεργείο να αποκρύψει την εντός εγγύησης βλάβη και ξαναλέω ότι μπράβο τους που την ανέδειξαν και προχώρησαν στην παραγγελία για αντικατάσταση.Αν διαβάσεις στα αλλά threads θα δεις πολύ πολύ χειρότερα: κιβώτια, κινητήρες κλπ κλπ. Μακάρι να είναι μόνο αυτά.
Βλέπω, βλέπω π.χ. τα μαντάτα του 3008, αν και πάντα τρωγομουν ότι το συγκεκριμένο δεν έχει πείσει για την ποιότητά του... Αλλά νομίζω ότι είναι λογικό να απογοητεύεσαι λίγο όταν συμβαίνουν βλακειουλες στον... πολύφημο και καλοφημο κορεάτη...
Νομίζω ότι λόγω τις γενικότερης κατάστασης κανένας πια δεν μπορεί να έχει απόλυτο έλεγχο στους προμηθευτές του. Είχα ακούσει ότι κάποιοι διακόπτες ξεθώριαζαν και έστελναν στους πελάτες (χωρίς αυτοί να έχουν πάει συνεργείο) επιστολή ανάκλησης. Μιλάμε για ξεθωριασμένους διακόπτες!
Πράγματι ο διακόπτης του αριστερού μέρους του τιμονιού με σύμβολο το αστεράκι ξεθώριασε στους δύο μήνες και αλλάχθηκε στη Βελμαρ πριν καν το πω, όταν είχα πάει για το γνωστό λόγο του θορύβου πίσω, το Δεκέμβριο του '21. Η ανάκληση εμφανίστηκε στο pc του τεχνικού μόλις έβαλε τον αριθμό πλαισίου... Βέβαια δεν είχα λάβει επιστολή...
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα τρύπα στη φούσκα σε τετοιο αυτοκίνητο, δύο ετων με 20Κ χλμ και ιδίως στους δρόμους που έχει οδηγηθεί (σημ. έχει κινηθεί 100% σε καλούς δρόμους).
Υποτίθεται ότι και λόγω του τετρακίνητου χαρακτήρα του αυτοκινήτου θα έπρεπε να ειναι καλής ποιότητας και αντοχής το συγκεκριμένο εξάρτημα και όχι τόσο ευαίσθητο που να κινδυνεύει από τρύπημα από ένα...ξυλάκι ή ακόμα να είναι θύμα αστοχίας υλικού... Θα μου πείτε ότι θα μπορούσε το συνεργείο να αποκρύψει την εντός εγγύησης βλάβη και ξαναλέω ότι μπράβο τους που την ανέδειξαν και προχώρησαν στην παραγγελία για αντικατάσταση.Αν διαβάσεις στα αλλά threads θα δεις πολύ πολύ χειρότερα: κιβώτια, κινητήρες κλπ κλπ. Μακάρι να είναι μόνο αυτά.
Βλέπω, βλέπω π.χ. τα μαντάτα του 3008, αν και πάντα τρωγομουν ότι το συγκεκριμένο δεν έχει πείσει για την ποιότητά του... Αλλά νομίζω ότι είναι λογικό να απογοητεύεσαι λίγο όταν συμβαίνουν βλακειουλες στον... πολύφημο και καλοφημο κορεάτη...
Νομίζω ότι λόγω τις γενικότερης κατάστασης κανένας πια δεν μπορεί να έχει απόλυτο έλεγχο στους προμηθευτές του. Είχα ακούσει ότι κάποιοι διακόπτες ξεθώριαζαν και έστελναν στους πελάτες (χωρίς αυτοί να έχουν πάει συνεργείο) επιστολή ανάκλησης. Μιλάμε για ξεθωριασμένους διακόπτες!
Πράγματι ο διακόπτης του αριστερού μέρους του τιμονιού με σύμβολο το αστεράκι ξεθώριασε στους δύο μήνες και αλλάχθηκε στη Βελμαρ πριν καν το πω, όταν είχα πάει για το γνωστό λόγο του θορύβου πίσω, το Δεκέμβριο του '21. Η ανάκληση εμφανίστηκε στο pc του τεχνικού μόλις έβαλε τον αριθμό πλαισίου... Βέβαια δεν είχα λάβει επιστολή...
Άλλοι το παίζουν κινέζοι με σασμάν και κινητήρες...
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα τρύπα στη φούσκα σε τετοιο αυτοκίνητο, δύο ετων με 20Κ χλμ και ιδίως στους δρόμους που έχει οδηγηθεί (σημ. έχει κινηθεί 100% σε καλούς δρόμους).
Υποτίθεται ότι και λόγω του τετρακίνητου χαρακτήρα του αυτοκινήτου θα έπρεπε να ειναι καλής ποιότητας και αντοχής το συγκεκριμένο εξάρτημα και όχι τόσο ευαίσθητο που να κινδυνεύει από τρύπημα από ένα...ξυλάκι ή ακόμα να είναι θύμα αστοχίας υλικού... Θα μου πείτε ότι θα μπορούσε το συνεργείο να αποκρύψει την εντός εγγύησης βλάβη και ξαναλέω ότι μπράβο τους που την ανέδειξαν και προχώρησαν στην παραγγελία για αντικατάσταση.Αν διαβάσεις στα αλλά threads θα δεις πολύ πολύ χειρότερα: κιβώτια, κινητήρες κλπ κλπ. Μακάρι να είναι μόνο αυτά.
Βλέπω, βλέπω π.χ. τα μαντάτα του 3008, αν και πάντα τρωγομουν ότι το συγκεκριμένο δεν έχει πείσει για την ποιότητά του... Αλλά νομίζω ότι είναι λογικό να απογοητεύεσαι λίγο όταν συμβαίνουν βλακειουλες στον... πολύφημο και καλοφημο κορεάτη...
Νομίζω ότι λόγω τις γενικότερης κατάστασης κανένας πια δεν μπορεί να έχει απόλυτο έλεγχο στους προμηθευτές του. Είχα ακούσει ότι κάποιοι διακόπτες ξεθώριαζαν και έστελναν στους πελάτες (χωρίς αυτοί να έχουν πάει συνεργείο) επιστολή ανάκλησης. Μιλάμε για ξεθωριασμένους διακόπτες!
Πράγματι ο διακόπτης του αριστερού μέρους του τιμονιού με σύμβολο το αστεράκι ξεθώριασε στους δύο μήνες και αλλάχθηκε στη Βελμαρ πριν καν το πω, όταν είχα πάει για το γνωστό λόγο του θορύβου πίσω, το Δεκέμβριο του '21. Η ανάκληση εμφανίστηκε στο pc του τεχνικού μόλις έβαλε τον αριθμό πλαισίου... Βέβαια δεν είχα λάβει επιστολή...
Άλλοι το παίζουν κινέζοι με σασμάν και κινητήρες...
Φυσικά, ονόματα δε λέμε, υποληψεις δε θίγουμε, αλλά έτσι είναι...
-
Καλησπέρα σε όλους.
Εχει ασχοληθεί κανένας με τον ήχο στο TUCSON μιλάω για το εργοστασιακό σύστημα (οχι την αναβάθμιση) είναι ικανοποιητικό? (παλι κατά γενική ομολογία) Με ενδιαφέρει εαν μπορεί να σταθεί αξιοπρεπώς ή θα χρειαστεί αναβάθμιση. Και εαν τυχόν χρειαστεί επεμβαση (αναβάθμιση) γνωρίζετε κάποιο κατάστημα/ειδικό που να μπορεί να την κάνει χωρίς να προκαλέσει ζημιά στο αμάξι;Ευχαριστώ.
-
@sdk said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Καλησπέρα σε όλους.
Εχει ασχοληθεί κανένας με τον ήχο στο TUCSON μιλάω για το εργοστασιακό σύστημα (οχι την αναβάθμιση) είναι ικανοποιητικό? (παλι κατά γενική ομολογία) Με ενδιαφέρει εαν μπορεί να σταθεί αξιοπρεπώς ή θα χρειαστεί αναβάθμιση. Και εαν τυχόν χρειαστεί επεμβαση (αναβάθμιση) γνωρίζετε κάποιο κατάστημα/ειδικό που να μπορεί να την κάνει χωρίς να προκαλέσει ζημιά στο αμάξι;Ευχαριστώ.
Καλημέρα, είναι πολύ υποκειμενικό αυτό που ζητάς. Εάν τυχόν χρειαστεί αναβάθμιση, αρχίζεις με τα ηχεία τα οποία είναι 16,5cm αλλά χρειάζονται βάση γιατί τα εργοστασιακά έχουν ενσωματωμένη την βάση. Αν αυτό δεν σε ικανοποιήσει μπορείς να προσθέσεις και ένα ενισχυτή.
Σε FB group, είδα εγκατάσταση ενός High End συστήματος στο Tucson με κόστος νομίζω περί των 6.000€ , στον dragiotis.gr. Πιστεύω ότι αυτός λόγω της εμπειρίας που απέκτησε θα ξέρει πως να λύσει-δέσει χωρίς θέματα.
-
Επί του πιεστηρίου...
Tελευταία ενημέρωση που είχα πριν λίγο από την αντιπροσωπεία (Θεσσαλονίκη)...Με ενημέρωσαν πως εντελώς ξαφνικά, ένας αριθμός αυτοκινήτων μαζικά, πήρε αρ.πλαισιου (10/05) και αναμένονται παραδόσεις. Μεταξύ αυτών και το δικό μου.
Παραγγελία 01/03/23. Tucson HEV Phantom Black (ήταν στις λίστες που βγάζει στις αντιπροσωπείες, στο pc τους).
Μου είχαν δώσει πιθανή παράδοση 31/08. Τώρα αναμένεται να το παραλάβω περί τέλη Μαϊου (με τα τελωνεία-λιμάνια κλπ).
Oπότε μιλάμε για αναμονή περίπου 3 μηνών. Στα παράδοξα της εποχής.Δε ξέρω αν η πιο σύντομη παράδοση, αφορά την "βιασύνη" της hyundai να τελειώσει με τις παραγγελίες των μοντέλων, προ-facelift ώστε να γίνει η μετάβαση. Μιλώντας με τη hyundai Hellas πριν καμία εβδομάδα, παρεμπιπτόντως, μου είπαν πως επρόκειτο να εξομαλυνθούν οι παραδόσεις, από το 2ο εξάμηνο του έτους.
Αυτά ....για οτιδήποτε άλλο θα επανέλθω.
-
Σήμερα το απόγευμα, είπα να πάρω τη μεγάλη απόφαση να σεταρω εκ νέου τους σταθμούς στο ραδιόφωνο, ΧΩΡΙΣ reset.
Σερτς από δω, σερτς απο κει, σταματάει στο σταθμό... Valira! ... Μιλάμε για σήμα καμπάνα, ήχος ΚΡΎΣΤΑΛΛΟ, ένας τύπος κάτι έλεγε αλλά... έπιανε μόνο Valira! Ξανά σερτσια μπρος πίσω, valira αμετι μωχαμετι!
Δε θέλω να μάθω τι εστι valira ρε tucson, τελικά δε θα το γλιτώσεις το ρισέτι -
Που τον έπιασες αυτό το σταθΙμό; Βαλύρα πάντως είναι ένα χωριό 700 κατοίκων στη Μεσηννία.
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Σήμερα το απόγευμα, είπα να πάρω τη μεγάλη απόφαση να σεταρω εκ νέου τους σταθμούς στο ραδιόφωνο, ΧΩΡΙΣ reset.
Σερτς από δω, σερτς απο κει, σταματάει στο σταθμό... Valira! ... Μιλάμε για σήμα καμπάνα, ήχος ΚΡΎΣΤΑΛΛΟ, ένας τύπος κάτι έλεγε αλλά... έπιανε μόνο Valira! Ξανά σερτσια μπρος πίσω, valira αμετι μωχαμετι!
Δε θέλω να μάθω τι εστι valira ρε tucson, τελικά δε θα το γλιτώσεις το ρισέτιΤράβα μια φωτό με τα favorites και βουρ για reset!
-
@dstou said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Που τον έπιασες αυτό το σταθΙμό; Βαλύρα πάντως είναι ένα χωριό 700 κατοίκων στη Μεσηννία.
Ωχ, μήπως ήταν velika??? Νομίζω velika, αλλά και πάλι, όπως έλεγε η καρακαλτακα
-
Και αυτό μεσηννιακό χωριό είναι.
-
@dstou said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και αυτό μεσηννιακό χωριό είναι.
Δεν ξέρω ποιο χωριό ήταν, τα μπέρδεψα, αλλά να πιάνω μέσα στην Αθήνα σταθμό απο... Ανδόρα και όχι πειραϊκή εκκλησία είναι κάπως
http://onradio.gr/player/?id=617021 -
Άλλο πάλι και τούτο...
-
@dstou said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Άλλο πάλι και τούτο...
Υπάρχει και velika :
http://live24.gr/radio/generic.jsp?sid=151
Tο ερώτημα είνσι τι στο δι@λο πιάνω -
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@sdk said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Καλησπέρα σε όλους.
Εχει ασχοληθεί κανένας με τον ήχο στο TUCSON μιλάω για το εργοστασιακό σύστημα (οχι την αναβάθμιση) είναι ικανοποιητικό? (παλι κατά γενική ομολογία) Με ενδιαφέρει εαν μπορεί να σταθεί αξιοπρεπώς ή θα χρειαστεί αναβάθμιση. Και εαν τυχόν χρειαστεί επεμβαση (αναβάθμιση) γνωρίζετε κάποιο κατάστημα/ειδικό που να μπορεί να την κάνει χωρίς να προκαλέσει ζημιά στο αμάξι;Ευχαριστώ.
Καλημέρα, είναι πολύ υποκειμενικό αυτό που ζητάς. Εάν τυχόν χρειαστεί αναβάθμιση, αρχίζεις με τα ηχεία τα οποία είναι 16,5cm αλλά χρειάζονται βάση γιατί τα εργοστασιακά έχουν ενσωματωμένη την βάση. Αν αυτό δεν σε ικανοποιήσει μπορείς να προσθέσεις και ένα ενισχυτή.
Σε FB group, είδα εγκατάσταση ενός High End συστήματος στο Tucson με κόστος νομίζω περί των 6.000€ , στον dragiotis.gr. Πιστεύω ότι αυτός λόγω της εμπειρίας που απέκτησε θα ξέρει πως να λύσει-δέσει χωρίς θέματα.
Πολύ σωστά μιλάς:
- Ρώτησα γενικά πως σας ακούγετε το Tuscon (εαν γενικά είναι ικανοποιημένοι οι κάτοχοι απο τα ηχεία του.
- Ο Δραγιώτης φαίνεται όντως πολύ μεγάλος παίχτης στις εγκαταστάσεις μήπως γνωρίζει κανείς και κανέναν άλλο;
-
Επειδη εχω ακουσει τον ηχο του, φωτεινος με μπασο, ισορροπημενα πριμα καλη ανάλυση, μα λιγο αχρωμες οι μεσαιες. Συνολικα εξαιρετικος. Οι περισσοτεροι δυσκολα θα βρουν λογους να προχωρησουν αμεσα σε αναβαθμιση. Ειδικα οσοι αρεσκονται σε κλασσικο ροκ, ελληνικα κλπ. Βοηθα και η καλη ηχομονωση του αυτοκινητου σε αυτο. Τωρα αν καποιοι ζητουν το κατι παραπανω, θα πρεπει να τα σκασουν οπως συμβαινει σε τετοιες περιπτωσεις. Ειναι λιγες οι περιπτωσεις που απο το εργοστασιο μπαινουν διαμαντια στον ηχο και αφορουν συνηθως ακριβοτερες προτασεις και πριμιουμ φιρμες. Ενα καλο συνολο ουσιαστικης αναβαθμισης εκκινει συνηθως απο τα 700 ευρω.
-
Εγώ δεν θα το πείραζα. Πλέον βάζουν αξιοπρεπέστατα ηχοσυστήματα. Δεν είμαστε στα 90s.
-
Εννοειται. Για αυτο το γραφω κι εγω. Οταν κατι ειναι καλο το αφηνεις as is.
Hyundai Tucson NX4 (2020)