Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 103
    • 104
    • 105
    • 106
    • 107
    • 241
    • 242
    • 105 / 242
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    4839
    298396
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @alexandros-k last edited by realzeus

      @alexandros-k said in Mazda CX-30:

      @ss_76 said in Mazda CX-30:

      Όσοι έχουν χρησιμοποιήσει 98ron ή 100ron αν θέλουν ας αναφέρουν εντυπώσεις. Επίσης αν κάποιος φίλος επισκεφτεί εξουσιοδοτημένο συνεργείο ή παραλάβει το νέο του CX-30 -αν θέλει- ας κάνει μια ερώτηση

      Φιλος μου που εχει τον Skyactiv G σε ΜΧ5 με τα 180 αλογα, βαζει συχνα 100αρα και λεει η αποδοση ανεβαινει ξεκαθαρα με την 100αρα. Κι οταν βαζει 95αρα η αποδοση πεφτει. Ολα αυτα στις υψηλες στροφες κυριως

      Πάντως και οι κατασκευαστές δυνατών αυτοκινήτων αναφέρουν ότι η απόδοση και οι επιδόσεις που αναφέρει το manual επιτυγχάνονται με βενζίνη 98 οκτανίων και άνω. Το έλεγε το manual της BMW μου, όσο και η Hirsch (επίσημος εργοστασιακός βελτιωτής), πρόγραμμα της οποία φορά το Saab μου. Βέβαια αυτό δεν ισχύει στα πιο καθημερινά μοντέλα.

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dublin @realzeus last edited by

        @realzeus said in Mazda CX-30:

        @alexandros-k said in Mazda CX-30:

        @ss_76 said in Mazda CX-30:

        Όσοι έχουν χρησιμοποιήσει 98ron ή 100ron αν θέλουν ας αναφέρουν εντυπώσεις. Επίσης αν κάποιος φίλος επισκεφτεί εξουσιοδοτημένο συνεργείο ή παραλάβει το νέο του CX-30 -αν θέλει- ας κάνει μια ερώτηση

        Φιλος μου που εχει τον Skyactiv G σε ΜΧ5 με τα 180 αλογα, βαζει συχνα 100αρα και λεει η αποδοση ανεβαινει ξεκαθαρα με την 100αρα. Κι οταν βαζει 95αρα η αποδοση πεφτει. Ολα αυτα στις υψηλες στροφες κυριως

        Πάντως και οι κατασκευαστές δυνατών αυτοκινήτων αναφέρουν ότι η απόδοση και οι επιδόσεις που αναφέρει το manual επιτυγχάνονται με βενζίνη 98 οκτανίων και άνω. το έλεγε το manual της BMW μου, όσο και η Hirsch (επίσημος εργοστασιακός βελτιωτής), πρόγραμμα της οποία φορά το Saab μου. Βέβαια αυτό δεν ισχύει στα πιο καθημερινά μοντέλα.

        Έτσι ξέρω και εγώ. Παίζει κάποιο ρόλο σίγουρα ζ και όπως λες σε υψηλότερων επιδόσεων..

        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • realzeus
          realzeus @dublin last edited by

          @dublin said in Mazda CX-30:

          @realzeus said in Mazda CX-30:

          @alexandros-k said in Mazda CX-30:

          @ss_76 said in Mazda CX-30:

          Όσοι έχουν χρησιμοποιήσει 98ron ή 100ron αν θέλουν ας αναφέρουν εντυπώσεις. Επίσης αν κάποιος φίλος επισκεφτεί εξουσιοδοτημένο συνεργείο ή παραλάβει το νέο του CX-30 -αν θέλει- ας κάνει μια ερώτηση

          Φιλος μου που εχει τον Skyactiv G σε ΜΧ5 με τα 180 αλογα, βαζει συχνα 100αρα και λεει η αποδοση ανεβαινει ξεκαθαρα με την 100αρα. Κι οταν βαζει 95αρα η αποδοση πεφτει. Ολα αυτα στις υψηλες στροφες κυριως

          Πάντως και οι κατασκευαστές δυνατών αυτοκινήτων αναφέρουν ότι η απόδοση και οι επιδόσεις που αναφέρει το manual επιτυγχάνονται με βενζίνη 98 οκτανίων και άνω. το έλεγε το manual της BMW μου, όσο και η Hirsch (επίσημος εργοστασιακός βελτιωτής), πρόγραμμα της οποία φορά το Saab μου. Βέβαια αυτό δεν ισχύει στα πιο καθημερινά μοντέλα.

          Έτσι ξέρω και εγώ. Παίζει κάποιο ρόλο σίγουρα ζ και όπως λες σε υψηλότερων επιδόσεων..

          Σίγουρα! Στα υπόλοιπα που έχω δεν αναφέρει κάτι τέτοιο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • alexandros-k
            alexandros-k last edited by

            Ολοι οι κινητηρες που εχουν αυξημενη συμπιεση αποδιδουν καλυτερα με υψηλοτερα οκτανια , ειναι γνωστο αυτο.
            Απλα εδω εχει βγει μια φημη οτι η 100αρα δεν ταιριαζει στον skyactiv ή κατι τετοιο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by realzeus

              Πριν χρόνια, στην F430 ενός φίλου, όταν έβαζε 100άρα άναβε λαμπάκι κινητήρα. Η Ferrari έλεγε ότι προβλέπεται η χρήση τέτοιας βενζίνης. Οπότε καταλήξαμε στο ότι ή ήταν περίεργη η συγκεκριμένη βενζίνη που έβαζε (νοθευμένη), ή κάποια πρόσθετα μπέρδευαν τους αισθητήρες του αυτοκινήτου.

              alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christostsp last edited by

                @alexandros-k
                Φυσιολογικο...

                @ super-t
                Γιατί πουθενάδες οι μηχανικοί της Mazda; (Τι να πούμε και για άλλους.... ονόματα δεν λέμε, υποληψεις δεν θίγουμε 😁)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • alexandros-k
                  alexandros-k @realzeus last edited by

                  @realzeus said in Mazda CX-30:

                  Πριν χρόνια, στην F430 ενός φίλου, όταν έβαζε 100άρα άναβε λαμπάκι κινητήρα. Η Ferrari έλεγε ότι προβλέπεται η χρήση τέτοιας βενζίνης. Οπότε καταλήξαμε στο ότι ή ήταν περίεργη η συγκεκριμένη βενζίνη που έβαζε (νοθευμένη), ή κάποια πρόσθετα μπέρδευαν τους αισθητήρες του αυτοκινήτου.

                  Δεν μπορω να ξερω γιατι αναβε λαμπακι , προφανως κατι αλλο επαιζε. Σιγουρα παντως με καλη 100αρα , ανεβαζε αποδοση αυτο το μοτερ σε σχεση με τα 95 oct

                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • realzeus
                    realzeus @alexandros-k last edited by

                    @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                    @realzeus said in Mazda CX-30:

                    Πριν χρόνια, στην F430 ενός φίλου, όταν έβαζε 100άρα άναβε λαμπάκι κινητήρα. Η Ferrari έλεγε ότι προβλέπεται η χρήση τέτοιας βενζίνης. Οπότε καταλήξαμε στο ότι ή ήταν περίεργη η συγκεκριμένη βενζίνη που έβαζε (νοθευμένη), ή κάποια πρόσθετα μπέρδευαν τους αισθητήρες του αυτοκινήτου.

                    Δεν μπορω να ξερω γιατι αναβε λαμπακι , προφανως κατι αλλο επαιζε. Σιγουρα παντως με καλη 100αρα , ανεβαζε αποδοση αυτο το μοτερ σε σχεση με τα 95 oct

                    Σίγουρα. Για αυτό είπα ότι κάτι έπαιζε με την συγκεκριμένη βενζίνη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      spiros75 @alexandros-k last edited by

                      @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                      Αυτο παντως που ο Skyactiv δεν παιρνει 100αρα ειναι μια βλακεια και μιση. Ποιος εξυπνος ειπε αυτη την μπουδρα και που το στηρίζει ?

                      Αλέξανδρε, σε μένα ο πωλητής ήταν κάθετος: ¨οχι 100αρα, είναι οδηγία της Μαζντα, οτι για τον -X δεν θέλει κατοστάρα.
                      Το ακολουθώ 18.000 χλμ με 95/98 και δεν έχω κανένα θέμα.

                      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros75 last edited by

                        Αυτό όμως που έχω παρατηρήσει, είναι οτι σε συγκεκριμένο βενζινάδικο (δυστυχώς κοντά μου, που με βολεύει), έχω μεγαλύτερη μέση κατανάλωση. Στα ίδια οκτάνια, σε σχέση με άλλα βενζινάδικα των ίδιων εταιρειών (ΕΚΟ ή ΒΡ)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • alexandros-k
                          alexandros-k @spiros75 last edited by

                          @spiros75 said in Mazda CX-30:

                          @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                          Αυτο παντως που ο Skyactiv δεν παιρνει 100αρα ειναι μια βλακεια και μιση. Ποιος εξυπνος ειπε αυτη την μπουδρα και που το στηρίζει ?

                          Αλέξανδρε, σε μένα ο πωλητής ήταν κάθετος: ¨οχι 100αρα, είναι οδηγία της Μαζντα, οτι για τον -X δεν θέλει κατοστάρα.
                          Το ακολουθώ 18.000 χλμ με 95/98 και δεν έχω κανένα θέμα.

                          Οκ , αλλά ποια οδηγια ειναι αυτη . Μυστική ειναι ?

                          Οτι δεν θα εχεις θεμα με 95 και 98 ειναι σιγουρο. Αφου δεχεται 95αρα. Για την 100αρα εχω μεγαλες αμφιβολιες

                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            spiros75 @alexandros-k last edited by

                            @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                            @spiros75 said in Mazda CX-30:

                            @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                            Αυτο παντως που ο Skyactiv δεν παιρνει 100αρα ειναι μια βλακεια και μιση. Ποιος εξυπνος ειπε αυτη την μπουδρα και που το στηρίζει ?

                            Αλέξανδρε, σε μένα ο πωλητής ήταν κάθετος: ¨οχι 100αρα, είναι οδηγία της Μαζντα, οτι για τον -X δεν θέλει κατοστάρα.
                            Το ακολουθώ 18.000 χλμ με 95/98 και δεν έχω κανένα θέμα.

                            Οκ , αλλά ποια οδηγια ειναι αυτη . Μυστική ειναι ?

                            Οτι δεν θα εχεις θεμα με 95 και 98 ειναι σιγουρο. Αφου δεχεται 95αρα. Για την 100αρα εχω μεγαλες αμφιβολιες

                            Δεν είναι παράλογη η απορία σου, αλλά προσωπικά δεν θέλω να ... μάθω (με άσχημο τρόπο). Αφού με βολεύει η 98αρα, μένω εκεί.

                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • alexandros-k
                              alexandros-k last edited by

                              Ε ναι ενταξει καλα κανεις, Δεν ειναι απαραιτητο να βαλεις 100αρα. Και με 95αρα και 98αρα μια χαρα παει . Αυτο που λες οτι σου ανεβαζει καταναλωση σε συγκεκριμενο πρατηριο, δεν εχει καλη βενζινη, μην ξαναβαλεις

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus @spiros75 last edited by realzeus

                                @spiros75 said in Mazda CX-30:

                                @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                                @spiros75 said in Mazda CX-30:

                                @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                                Αυτο παντως που ο Skyactiv δεν παιρνει 100αρα ειναι μια βλακεια και μιση. Ποιος εξυπνος ειπε αυτη την μπουδρα και που το στηρίζει ?

                                Αλέξανδρε, σε μένα ο πωλητής ήταν κάθετος: ¨οχι 100αρα, είναι οδηγία της Μαζντα, οτι για τον -X δεν θέλει κατοστάρα.
                                Το ακολουθώ 18.000 χλμ με 95/98 και δεν έχω κανένα θέμα.

                                Οκ , αλλά ποια οδηγια ειναι αυτη . Μυστική ειναι ?

                                Οτι δεν θα εχεις θεμα με 95 και 98 ειναι σιγουρο. Αφου δεχεται 95αρα. Για την 100αρα εχω μεγαλες αμφιβολιες

                                Δεν είναι παράλογη η απορία σου, αλλά προσωπικά δεν θέλω να ... μάθω (με άσχημο τρόπο). Αφού με βολεύει η 98αρα, μένω εκεί.

                                Οι περισσότεροι πωλητές δεν έχουν την παραμικρή ιδέα από αυτοκίνητα. Ο κουμπάρος του αδερφού μου (με μεταπτυχιακό στα οικονομικά) ήταν πωλητής στην μεγαλύτερη Toyota της Θεσσαλονίκης. Οικονομολόγοι ήταν όλοι οι πωλητές, ειδικοί στα χρηματοδοτικά. Άσχετοι περί αυτοκινήτων.

                                S 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • S
                                  spiros75 @realzeus last edited by

                                  @realzeus said in Mazda CX-30:

                                  @spiros75 said in Mazda CX-30:

                                  @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                                  @spiros75 said in Mazda CX-30:

                                  @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                                  Αυτο παντως που ο Skyactiv δεν παιρνει 100αρα ειναι μια βλακεια και μιση. Ποιος εξυπνος ειπε αυτη την μπουδρα και που το στηρίζει ?

                                  Αλέξανδρε, σε μένα ο πωλητής ήταν κάθετος: ¨οχι 100αρα, είναι οδηγία της Μαζντα, οτι για τον -X δεν θέλει κατοστάρα.
                                  Το ακολουθώ 18.000 χλμ με 95/98 και δεν έχω κανένα θέμα.

                                  Οκ , αλλά ποια οδηγια ειναι αυτη . Μυστική ειναι ?

                                  Οτι δεν θα εχεις θεμα με 95 και 98 ειναι σιγουρο. Αφου δεχεται 95αρα. Για την 100αρα εχω μεγαλες αμφιβολιες

                                  Δεν είναι παράλογη η απορία σου, αλλά προσωπικά δεν θέλω να ... μάθω (με άσχημο τρόπο). Αφού με βολεύει η 98αρα, μένω εκεί.

                                  Οι περισσότεροι πωλητές δεν έχουν την παραμικρή ιδέα από αυτοκίνητα. Ο κουμπάρος του αδερφού μου (με μεταπτυχιακό στα οικονομικά) ήταν πωλητής στην μεγαλύτερη Toyota της Θεσσαλονίκης. Οικονομολόγοι ήταν όλοι οι πωλητές, ειδικοί στα χρηματοδοτικά. Άσχετοι περί αυτοκινήτων.

                                  Έχεις απόλυτο δίκιο και με βρίσκεις 100% σύμφωνο. Απλά με κράτησε ο τρόπος που μου το πλάσαρε: Οδηγία της Μάζτα (όχι δική του άποψη), λόγω υψηλότερου σημείου συμπίεσης της 100αρας. Δεν νομίζω να είχε κάποιον λόγο να το αναφέρει (εκτός να μην έχει καταλάβει καλά). Καιρό πάντως ήθελα να βρω τρόπο επικοινωνίας με Μάζτα και να τους ρωτήσω μέσω email

                                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus @spiros75 last edited by

                                    @spiros75 said in Mazda CX-30:

                                    @realzeus said in Mazda CX-30:

                                    @spiros75 said in Mazda CX-30:

                                    @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                                    @spiros75 said in Mazda CX-30:

                                    @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                                    Αυτο παντως που ο Skyactiv δεν παιρνει 100αρα ειναι μια βλακεια και μιση. Ποιος εξυπνος ειπε αυτη την μπουδρα και που το στηρίζει ?

                                    Αλέξανδρε, σε μένα ο πωλητής ήταν κάθετος: ¨οχι 100αρα, είναι οδηγία της Μαζντα, οτι για τον -X δεν θέλει κατοστάρα.
                                    Το ακολουθώ 18.000 χλμ με 95/98 και δεν έχω κανένα θέμα.

                                    Οκ , αλλά ποια οδηγια ειναι αυτη . Μυστική ειναι ?

                                    Οτι δεν θα εχεις θεμα με 95 και 98 ειναι σιγουρο. Αφου δεχεται 95αρα. Για την 100αρα εχω μεγαλες αμφιβολιες

                                    Δεν είναι παράλογη η απορία σου, αλλά προσωπικά δεν θέλω να ... μάθω (με άσχημο τρόπο). Αφού με βολεύει η 98αρα, μένω εκεί.

                                    Οι περισσότεροι πωλητές δεν έχουν την παραμικρή ιδέα από αυτοκίνητα. Ο κουμπάρος του αδερφού μου (με μεταπτυχιακό στα οικονομικά) ήταν πωλητής στην μεγαλύτερη Toyota της Θεσσαλονίκης. Οικονομολόγοι ήταν όλοι οι πωλητές, ειδικοί στα χρηματοδοτικά. Άσχετοι περί αυτοκινήτων.

                                    Έχεις απόλυτο δίκιο και με βρίσκεις 100% σύμφωνο. Απλά με κράτησε ο τρόπος που μου το πλάσαρε: Οδηγία της Μάζτα (όχι δική του άποψη), λόγω υψηλότερου σημείου συμπίεσης της 100αρας. Δεν νομίζω να είχε κάποιον λόγο να το αναφέρει (εκτός να μην έχει καταλάβει καλά). Καιρό πάντως ήθελα να βρω τρόπο επικοινωνίας με Μάζτα και να τους ρωτήσω μέσω email

                                    Προσπάθησε ένα e-mail στην Mazda Αυστρίας, που είναι υπεύθυνη για την Ελλάδα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k last edited by

                                      Λογικα και στην Mazda Ελλαδος αν στειλετε email θα σας απαντησουν

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Chrisk6
                                        Chrisk6 last edited by

                                        Κανονικά αυτό θέλει απάντηση από κάνα τεχνικό διευθυντή του service παρά ένα πωλητή.
                                        Οι πωλητές δεν ξέρουν τεχνικά θέματα κ όχι σε μεγάλο βάθος.
                                        Τι βλέπω κ από την εταιρία που εργάζομαι. Είμαι στο τεχνικό τμήμα κ οι πωλητές δεν ξέρουν αρκετά πράγματα. Οι τεχνικές οδηγίες η κάποια bulletin που θα βγουν συνήθως είναι κομμάτι που ασχολούνται στο service.
                                        Τουλάχιστον κάποιος να μας πει τεχνικά αν δεν πρέπει να βάζεις 100αρα η όχι.

                                        Υπάρχουν διάφορα φόρουμ κ στο εξωτερικό που δημοσιεύουν κάποια γραφήματα με διαφορετικές βενζίνες (οκτάνια) κ πως συμπεριφέρεται ο κινητήρας από μεριάς απόδοσης σε φάσμα στροφών.

                                        Μπορεί να δοκιμάσω να στείλω ένα email στην Ιαπωνία αλλά πολύ πιθανό να με παραπέμψουν στον τοπικό αντιπρόσωπο.
                                        Τουλάχιστον κ η δική μας η μαμά εταιρία (ιαπωνική) το ίδιο κάνει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          super-t last edited by

                                          Τι τεχνική απάντηση περιμένεις να πάρεις;

                                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Chrisk6
                                            Chrisk6 last edited by

                                            Για ποιο λόγο να μην χρησιμοποιείτε η 100αρα?
                                            Τι άλλο?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 105 / 242
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr