-
This post is deleted! -
Φαντάζομαι και το OPC του μέλλοντος ηλεκτρικό σκουπάκι με τελική 180 για να μας γλυκάνουν λολ. How the mighty have fallen...
-
Για να αποδεχτούμε όλες τις παθογένειες των ηλεκτρικών πλέον:
1)γίναμε ηθικολόγοι, οι ταχύτητες πάνω από το όριο εγκληματικές και αχρείαστες (δεν διαφωνώ αλλά πριν τα ηλεκτρικά αν τα λέγαμε θα γελούσαν και τα τσιμέντα).
2)ο ήχος των μοτέρ είναι κακός και ενοχλητικός και αχρείαστος.
3) οι ζάντες (τόσα χρόνια μας άρεσαν) είναι αχρείαστες και τα τάσια είναι καλύτερα.
4) η αυτονομία δεν παίζει ρόλο και το να καταστρώνεις ολόκληρο σχέδιο για να πας να ξεσκάσεις σε μια βόλτα είναι προχώ και μοντέρνο.
5) το να ακούς θερμικό μοτέρ είναι αναχρονιστικό και ντεμοντέ ενώ ένα ev είναι τεχνολογία από εξωγήινους που όλοι μας θαυμάζουν και ζηλεύουν.
6) οι τελικές στην εθνική οδό είναι επικίνδυνες και αχρείαστες αλλά κοκορευόμαστε που πιάνουμε την τελική των 150 εντός ιστού σε 3 δευτερόλεπτα. Εκεί δεν υπάρχει κίνδυνος.
7) το βάρος τανκς είναι καλό γιατί κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους.
Η υποκρισία περισσεύει..... -
Ναι αλλά πρίν κατεστρεφες, έστω και άθελά σου, τον πλανήτη.
Ενώ τώρα;
Δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει την Ασκητική, αλλά ο Καζαντζάκης έγραφε:
Να αγαπάς την ευθύνη!
Να λες, εγώ, μόνος μου, θα σώσω τον κόσμο!
Θα αγοράσω ηλεκτρικό! -
@xristoskor said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για να αποδεχτούμε όλες τις παθογένειες των ηλεκτρικών πλέον:
1)γίναμε ηθικολόγοι, οι ταχύτητες πάνω από το όριο εγκληματικές και αχρείαστες (δεν διαφωνώ αλλά πριν τα ηλεκτρικά αν τα λέγαμε θα γελούσαν και τα τσιμέντα).Και πριν η κοινωνία μας ειχε διάφορες άτυπες παραδόσεις βγαλμένες από κωμωδία. Αλλά όσο ζούμε εξελισσομαστε
2)ο ήχος των μοτέρ είναι κακός και ενοχλητικός και αχρείαστος.
Ναι μας αρέσει ο ήχος των μοτέρ. Κακα τα ψέματα, αλλά των καλών μοτέρ, όχι των ντιζςλοτρατων. Τι να κάνουμε είναι κάτι που θα μας λείψει όταν περάσουμε στην επόμενη εποχή της αυτοκίνησης. Έβλεπα ένα βίντεο με το καινούργιο ev της Hyundai. Η ησυχία που επικρατεί στην καμπίνα είναι της τάξης μιας φετινής Rolls Royce. Απόλυτη ηρεμία και ποιότητα μετακίνησης. Ψυθιριζεις.
- οι ζάντες (τόσα χρόνια μας άρεσαν) είναι αχρείαστες και τα τάσια είναι καλύτερα.
Καγκουροχωριατες. Αρσενικά σε απεγνωσμένη αναζήτηση θηλυκών. Κάποιες όντως είναι ωραίες αλλά συνήθως είναι εργοστασιακές. Μια χαρά υπάρχουν εκδόσεις με ωραίες ζάντες και στα ev
- η αυτονομία δεν παίζει ρόλο και το να καταστρώνεις ολόκληρο σχέδιο για να πας να ξεσκάσεις σε μια βόλτα είναι προχώ και μοντέρνο.
Εδώ είναι όλη η ουσία. Εδώ έχεις δίκιο.
- το να ακούς θερμικό μοτέρ είναι αναχρονιστικό και ντεμοντέ ενώ ένα ev είναι τεχνολογία από εξωγήινους που όλοι μας θαυμάζουν και ζηλεύουν.
Rolls Royce των φτωχών. Άλλο επίπεδο ζωής.
- οι τελικές στην εθνική οδό είναι επικίνδυνες και αχρείαστες αλλά κοκορευόμαστε που πιάνουμε την τελική των 150 εντός ιστού σε 3 δευτερόλεπτα. Εκεί δεν υπάρχει κίνδυνος.
Γιατί τώρα πόση ώρα ταξιδεύεις με 150 χλμ... Δεν σκέφτεσαι την κατανάλωση και πόσα θα πληρώσεις;
Η υποκρισία περισσεύει.....
Όχι, απλά αλλάζουμε εποχή και εμείς είμαστε στο ενδιάμεσο. Στο μέλλον αυτά που λέμε θα μοιάζουν γραφικά όπως τις εποχές των καταλυτικών ή μη οχημάτων.
-
Αυτό, που θα σκοτωσω το ντίζελ για ένα κομμάτι ψωμί, θα πουλήσω (για ένα καρβέλι) το διαμέρισμα χωρις piloti για να αγοράσω μεζονέτα, θα παρακαλάω τον ΔΕΔΔΗΕ να μ' αφήσει να βάλω φωτοβολταϊκά, θα πάρω όχημα 400 ίππους που δεν θα κάνει κιχ, αλλά κάθε μεσημέρι του Ιούλη θα συνεχίσουν να περνάνε απ έξω τα μαλακισμενα πιτσιρίκια με τις ζέπρινγκ και οι 45άρηδες κάγκουρες με τις ακράποβιτς, με τρελαίνει ρε σεις, με κάνει Τούρκο!...
αλλά σκέφτομαι μετά τα Ραφαλ, και συνέρχομαι. -
Νομίζω πως κάποιοι βλέπαμε τα αυτοκίνητα σαν μέσο μετακίνησης, κάποιοι σαν κάτι πολύ παραπάνω και κάποιοι σαν άλλο ένα γκάτζετ. Οι πρώτοι δεν έχουν θέμα για την μετάβαση πέρα από το οικονομικό πιθανόν, οι τρίτοι απλά το βλέπουν σαν άλλο ένα γκάτζετ/ τρεντ της εποχής με ενθουσιασμό κλπ και οι δεύτεροι απλά βλέπουν με απόλυτο ξενέρωμα την 'νέα εποχή'.
-
Παρόλα αυτά όπως ξανά λέω όλοι οι δημοσιογράφοι μεταξύ των διαφόρων εκδοσεων ενος μοντέλου βγάζουν ως κορυφαίο το ηλεκτρικό. Με καλύτερη απόκριση, καλύτερη οδική συμπεριφορά και δεκάδες φορές ποιοτικότερη λειτουργία. Μιλάμε για το ίδιο μοντέλο, όχι διαφορετικής εταιρίας. Ιδιαίτερα στην νέα bmw 4 είχαν πάθει πλάκα οι πάντες με την ηλεκτρική της έκδοση. Η εμπειρία όπως γράφουν είναι σαν κάποιες γενιές καλύτερο αυτοκίνητο από το αντίστοιχο θερμικό!!!!
Όλοι οι συμφορουμιτες που έχουν εμπειρία από καλά οχήματα αναφέρουν ότι τα ηλεκτρικά είναι σαφέστατα ανωτερα στην οδήγηση και στο πάτημα τους απο ένα ας πούμε ντίζελ.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παρόλα αυτά όπως ξανά λέω όλοι οι δημοσιογράφοι μεταξύ των διαφόρων εκδοσεων ενος μοντέλου βγάζουν ως κορυφαίο το ηλεκτρικό. Με καλύτερη απόκριση, καλύτερη συμεπριφορα και δεκάδες φορές ποιοτικότερη λειτουργία. Μιλάμε για το ίδιο μοντέλο, όχι διαφορετικής εταιρίας.
Όλοι οι συμφορουμιτες που έχουν εμπειρία από καλά οχήματα αναφέρουν ότι τα ηλεκτρικά είναι σαφέστατα ανωτερα στην οδήγηση και στο πάτημα τους απο ένα ας πούμε ντίζελ.
Δε θυμάμαι κάτι παρόμοιο. Εχω κι εγώ εμπειρείες
Γιατί τα ντίζελ έχουν κακό πάτημα;
Δεκάδες ανακρίβειες.
Μην αρχίσουν όλα από την αρχή.
Τα μπαταριοκίνητα στον κύκλο μου τουλάχιστον , τα παίρνουν ή ως μη απαραίτητα, γιατί μπορούν, ή ως τρίτο-τέταρτο και πάνω.
Ξέρω πολλούς με ένα ντίζελ. Κανένα με ένα μπαταριοκίνητο. -
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παρόλα αυτά όπως ξανά λέω όλοι οι δημοσιογράφοι μεταξύ των διαφόρων εκδοσεων ενος μοντέλου βγάζουν ως κορυφαίο το ηλεκτρικό. Με καλύτερη απόκριση, καλύτερη συμεπριφορα και δεκάδες φορές ποιοτικότερη λειτουργία. Μιλάμε για το ίδιο μοντέλο, όχι διαφορετικής εταιρίας.
Όλοι οι συμφορουμιτες που έχουν εμπειρία από καλά οχήματα αναφέρουν ότι τα ηλεκτρικά είναι σαφέστατα ανωτερα στην οδήγηση και στο πάτημα τους απο ένα ας πούμε ντίζελ.
Δε θυμάμαι κάτι παρόμοιο. Εχω κι εγώ εμπειρείες
Γιατί τα ντίζελ έχουν κακό πάτημα;
Δεκάδες ανακρίβειες.
Μην αρχίσουν όλα από την αρχή.
Τα μπαταριοκίνητα στον κύκλο μου τουλάχιστον , τα παίρνουν ή ως μη απαραίτητα, γιατί μπορούν, ή ως τρίτο-τέταρτο και πάνω.
Ξέρω πολλούς με ένα ντίζελ. Κανένα με ένα μπαταριοκίνητο.Γιατί πολύ απλά το κέντρο βάρος τους είναι χάλια συγκριτικα με το ηλεκτρικό. Βασικές αρχές φυσικής. Παρόλη την κάποια αύξηση της μάζας αυτή συντελείται πολλά εκατοστά σε χαμηλότερο ύψος.
Όλοι οι κατασκευαστές σπορτίφ αυτοκινήτων αφιερώνουν χιλιάδες ώρες εξέλιξης μιας ανάρτησης για να μειώσουν κατά 1 εκ το ύψους του κέντρου βάρους του οχήματος. Τόσο σημαντικό είναι για μια καλή συμεπριφορα. Ιδιαιτέρως η πίσω ανάρτηση επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό το ύψος του κέντρου βάρους.
-
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αστον βρε χαλαρά
αν τον πας λάου λάου με τα νερά του σου λεει οτι εδωσε 350 € για να σενιάρει το όχημα για το ΚΤΕΟ
Σωστός δεν λέω
Τουλάχιστον δεν θα φοβάμαι να ανεβάσω τιμή για την πρώτη αλλαγή λαδιών στο YC με τα 0W-8Βρε' συ, το όχημα αυτό είναι από το 1995! Μου έχει πρόσφερει μέγιστες υπηρεσίες άπειρες φορές. Όπως είπα πήρα μεγάλο καινούργιο, αλλά το συγκεκριμένο ήταν σε φάση το έφτιαχνα σενιο, ή scrap.. προτίμησα να τα χώσω, γιατί κατεβαίνω κέντρο σε 10 λεπτά και παρκάρω οπουδήποτε σε 2 δευτερόλεπτα (όσο χρειάζεται να βγάλω το stand).
Το μεγάλο θα θέλει 1 λεπτά πάρκινγκ και 4 λεπτά κλειδώματα κέντρο.. πάντα μέγιστη απόδοση, γι' αυτό γουστάρω να έχω πολλά οχήματα. Και γι'αυτό αν είμαστε καλά θα πάρω και enduro στο κοντινό μέλλον!
350€ μπροστά στις υπηρεσίες, οικονομία, εξυπηρέτηση είναι πραγματικά ψίχουλα..θα μπορούσα να μην αλλάξω σχεδόν τίποτα και να δώσω το δεκαρικακι για το ΚΤΕΟ, αλλά για εμένα κυρίως, το έκανα όσο καλύτερο μπορούσα.
Αλλαγή λαδιών είναι μόνο το κόστος ενός μπουκαλιού! Μόνος μου αλλάζω! Τι λες τώρα;!
-
Εχει χαθεί τελείως η μπάλα νομίζω.
Το ίδιο βράδυ, μετά την δοκιμή του ID3, γύρισα πίσω με το swift. Nομίζω τότε πριν 1,5 χρόνο ΄που έγραψα για την πρώτη μου δοκιμή μπαταριάτου, έγραψα ότι προτιμούσα το swift.
To ότι αρέσουν σε κάποιους δεν τα κάνει ποιοτικότερα. -
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εχει χαθεί τελείως η μπάλα νομίζω.
Το ίδιο βράδυ, μετά την δοκιμή του ID3, γύρισα πίσω με το swift. Nομίζω τότε πριν 1,5 χρόνο ΄που έγραψα για την πρώτη μου δοκιμή μπαταριάτου, έγραψα ότι προτιμούσα το swift.
To ότι αρέσουν σε κάποιους δεν τα κάνει ποιοτικότερα.Δεν συγκρίνεις όμοια αυτοκίνητα. Κανείς λάθος σύγκριση. Έπρεπε να οδηγήσεις ένα diesel golf για να εξάγεις ένα πιο ρεαλιστικό συμεπρασμα, αν και παλι μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παρόλα αυτά όπως ξανά λέω όλοι οι δημοσιογράφοι μεταξύ των διαφόρων εκδοσεων ενος μοντέλου βγάζουν ως κορυφαίο το ηλεκτρικό. Με καλύτερη απόκριση, καλύτερη οδική συμπεριφορά και δεκάδες φορές ποιοτικότερη λειτουργία. Μιλάμε για το ίδιο μοντέλο, όχι διαφορετικής εταιρίας. Ιδιαίτερα στην νέα bmw 4 είχαν πάθει πλάκα οι πάντες με την ηλεκτρική της έκδοση. Η εμπειρία όπως γράφουν είναι σαν κάποιες γενιές καλύτερο αυτοκίνητο από το αντίστοιχο θερμικό!!!!
Όλοι οι συμφορουμιτες που έχουν εμπειρία από καλά οχήματα αναφέρουν ότι τα ηλεκτρικά είναι σαφέστατα ανωτερα στην οδήγηση και στο πάτημα τους απο ένα ας πούμε ντίζελ.
Καταρχήν παράδειγμα συγκεκριμένο προσωπικό... έχω εγώ ένα supermini diesel. Στην εθνική καίω τώρα γύρω στα 3,8 με 4 λιτρα τα 100 με σταθερή ταχύτητα 120 χιλιόμετρα, έχω τελική ΑΝ τη χρειαστώ 190 σχεδόν, αυτονομία 1000χλμ+. Ο αντικαταστάτης του διαβάζω θα βγει μόνο ηλεκτρικός με τελική 100 και αυτονομία 300 που σημαίνει σε εθνική ακόμα λιγότερα. Αυτό είναι πρόοδος?? Εγώ θα πω δηλαδή ωραία θα πάω στο επόμενο? Προφανώς δεν αναφέρομαι σε αμάξια στυλ i7 vs 740d, ούτε taycan vs 911. Μιλάω για γήινα αμάξια για τους περισσότερους.
-
Είπαμε σε αυτό το κομμάτι έχεις δίκιο. Είναι ο λόγος που με απασχολούν οι μπαταρίες.
Ποιο ηλεκτρικο θα έχει τελική 100 χλμ;;;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εχει χαθεί τελείως η μπάλα νομίζω.
Το ίδιο βράδυ, μετά την δοκιμή του ID3, γύρισα πίσω με το swift. Nομίζω τότε πριν 1,5 χρόνο ΄που έγραψα για την πρώτη μου δοκιμή μπαταριάτου, έγραψα ότι προτιμούσα το swift.
To ότι αρέσουν σε κάποιους δεν τα κάνει ποιοτικότερα.Δεν συγκρίνεις όμοια αυτοκίνητα. Κανείς λάθος σύγκριση. Έπρεπε να οδηγήσεις ένα diesel golf για να εξάγεις ένα πιο ρεαλιστικό συμεπρασμα, αν και παλι μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο
Μπορείς να επιμένεις όσο νομίζεις ότι σου αρέσει εσένα.
Τα εγγενή χαρακτηριστικά τους, εξαιρώντας την για πολλούς δυσκολοδιαχείριστη επιταχυνσή τους, είναι ένα μάτσο αντενδείξεις.
Ξαναλέω, μπορεί να αρέσουν σε πολλούς. Και τα volvo αρέσουν. -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είπαμε σε αυτό το κομμάτι έχεις δίκιο. Είναι ο λόγος που με απασχολούν οι μπαταρίες.
Ποιο ηλεκτρικο θα έχει τελική 100 χλμ;;;
Έχω c3 diesel και αναφέρομαι στον φημολογούμενο αντικαταστάτη του.
-
@xristoskor said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είπαμε σε αυτό το κομμάτι έχεις δίκιο. Είναι ο λόγος που με απασχολούν οι μπαταρίες.
Ποιο ηλεκτρικο θα έχει τελική 100 χλμ;;;
Έχω c3 diesel και αναφέρομαι στον φημολογούμενο αντικαταστάτη του.
Όταν θα γίνουν υποχρεωτικά τα ηλεκτρικά θα έχουν αλλάξει πολλά στην τεχνολογία τους.
-
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εχει χαθεί τελείως η μπάλα νομίζω.
Το ίδιο βράδυ, μετά την δοκιμή του ID3, γύρισα πίσω με το swift. Nομίζω τότε πριν 1,5 χρόνο ΄που έγραψα για την πρώτη μου δοκιμή μπαταριάτου, έγραψα ότι προτιμούσα το swift.
To ότι αρέσουν σε κάποιους δεν τα κάνει ποιοτικότερα.Δεν συγκρίνεις όμοια αυτοκίνητα. Κανείς λάθος σύγκριση. Έπρεπε να οδηγήσεις ένα diesel golf για να εξάγεις ένα πιο ρεαλιστικό συμεπρασμα, αν και παλι μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο
Μπορείς να επιμένεις όσο νομίζεις ότι σου αρέσει εσένα.
Τα εγγενή χαρακτηριστικά τους, εξαιρώντας την για πολλούς δυσκολοδιαχείριστη επιταχυνσή τους, είναι ένα μάτσο αντενδείξεις.
Ξαναλέω, μπορεί να αρέσουν σε πολλούς. Και τα volvo αρέσουν.Δυσκοδιαχειιστη επιτάχυνσης.....
Έχω εμπειρία από το id3. Πιο ομαλή επιταγχυνση δεν έχω ξαναδεί.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@xristoskor said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είπαμε σε αυτό το κομμάτι έχεις δίκιο. Είναι ο λόγος που με απασχολούν οι μπαταρίες.
Ποιο ηλεκτρικο θα έχει τελική 100 χλμ;;;
Έχω c3 diesel και αναφέρομαι στον φημολογούμενο αντικαταστάτη του.
Όταν θα γίνουν υποχρεωτικά τα ηλεκτρικά θα έχουν αλλάξει πολλά στην τεχνολογία τους.
τότε δεν θα έχω κανένα θέμα να πάρω! Εφόσον όμως γίνει στην πράξη.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης