-
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αν με παρακολουθείτε και δεν τα γράφω στο βρόντο, 16 έτη έδινε ο ειδικός ως το μέσο διάστημα απ την έναρξη εκμετάλλευσης ενός κοιτάσματος μέχρι το τελικό προϊόν...
Αν κανουν και καινούριες εγκαταστάσεις για refining του λιθίου (ή όπως ονομάζεται η διαδικασία για μεταλλεύματα) βάλε κι άλλο...Κατι τέτοια ελεγαν Ιάπωνες και Γερμανοί στον Β΄ΠΠ και μετά έτριβαν τα μάτια τους
η κατάσταση είναι πια Κ.Ο.
ήδη μαθαίνω απο Γερμανία οτι όλοι οι σοβαροί τεχνικοί λογισμικού /ΑΙ ξεσκονίζουν τα αμερικάνικα τους (και κάποιοι τα κινέζικά) ετοιμάζουν βιογραφικά και ανανεώνουν τα προφίλ τους στο LinkedInστην Ευρώπη μόνη τους προοπτική να γράφουν κώδικα για να κάνει σκασίματα η εξάτμιση στα αφήματα...
-
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ενώ και οι ελπίδες για τμήμα του κόστους μετακίνησης ανά χιλιόμετρο διαψεύδονται όσο περνάει ο καιρός και ισχύουν μόνο ύστερα από πολλές προϋποθέσεις, δηλαδή όχι για τους πολλούς.
Βρε λαϊκιστή, τι διαψεύδονται.
Έχεις πάρει δεδομένο μια περίοδο ενεργειακού πληθωρισμου λόγω πολέμου στην Ευρώπη και η διάψευση ποια είναι; 50 λεπτά του ευρώ ανά 100 χλμ!!!!! Χωρίς να εξετάσεις την ανάλογη αύξηση του κόστους στα ορυκτά καύσιμα.Είναι εξαιρετικα ενδιαφέρον πως τα άκρα συναντιούνται και συμφωνούν κιόλας.
-
Ρε φίλε Λαπ, αν γράφεις αντί για επιχειρήματα κι από μια παραληρηματική ασυναρτησία σε κάθε ποστ στον κάθε έναν με τον οποίο επιλέγεις να διαφωνείς, πόσο μάλλον οι συγκαλυμένες παιδαριώδεις προσβολές, πιστεύεις ότι ισχυροποιείς τη θέση σου στο διάλογο και αυτό που εύχεσαι οτι ΘΑ γινει στο κοντινό ή μακρινότερο μέλλον, περνάει ως γεγονός;
Καταβαίνεις πως αυτή τη στιγμή, το κόστος φόρτισης στο σπίτι για τα 300χλμ μέγιστης αυτονομίας είναι στα 2/3 από το κόστος ντίζελ, το οποίο έχει άπειρη αυτονομία;
Το ίδιο και για τα αέρια καύσιμα.
πως το κόστος σε ταχυφορτιστές μπορεί και να ξεπερνά ή να είναι στα ίδια με υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ ή ντίζελ;Κάποια μέρα αυτά θα αλλάξουν, αλλά ισχύει το «ΘΑ».
-
10 ευρώ έχει το ντίζελ σου ως κόστος σε ανοιχτό δρόμο και 12-13 μέσα στην πόλη.
Ένα ηλεκτρικό θέλει στην πόλη 14kwh εάν το υπολογίζεις επί 0,22 είναι 3 ευρώ. Άρα είσαι 4 φορές πάνω με το ντίζελ ιδιαίτερα στην πόλη. Στον ανοιχτό δρόμο είσαι 3 φορές πάνω.
Αυτόν τον μήνα οι χρεώσεις είναι 0,15 πες 0,22 με όλα μέσα.
Θες να το βάλουμε στα 0,50 την kwh είσαι σχεδόν στο 50%μεσα στην πόλη.
Χωρίς να υπολογίζω νυχτερινό ρεύμα.
-
Λαπ επιμένεις να θεωρείς το αμάξι του γνωστού σου, ότι είναι ίδιο με των άλλων.
Εγώ τώρα τον χειμώνα έχω 6,3 ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ, με 24 χλμ μωτ και μικρές διαδρομές που δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.
Το καλοκαίρι έχω 5,7 για τις ίδιες διαδρομές.
Σε ανοικτό δρόμο με ταχύτητες ντίζελ έχω 5,8-6,0.
Με ταχύτητες τογιότα και λοιπών υβριδικών έχω 4,5-5 και με ταχύτητες ηλεκτρικών έχω κάτω από 4 και σπασμένα αυγά στο πατάκι κάτω από το γκάζι.
Για το Αιρκρος μιλάω. Για το 3008, προφανώς θα είναι λίγο πάνω, αλλά δεν έχω ακόμα άποψη.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
10 ευρώ έχει το ντίζελ σου ως κόστος σε ανοιχτό δρόμο και 12-13 μέσα στην πόλη.
Ένα ηλεκτρικό θέλει στην πόλη 14kwh εάν το υπολογίζεις επί 0,22 είναι 3 ευρώ. Άρα είσαι 4 φορές πάνω με το ντίζελ ιδιαίτερα στην πόλη. Στον ανοιχτό δρόμο είσαι 3 φορές πάνω.
Αυτόν τον μήνα οι χρεώσεις είναι 0,15 πες 0,22 με όλα μέσα.
Θες να το βάλουμε στα 0,50 την kwh είσαι σχεδόν στο 50%μεσα στην πόλη.
Χωρίς να υπολογίζω νυχτερινό ρεύμα.
Λαϊκισμός είναι να υποστηρίζεις κάτι διαφορετικό απ την πραγματικότητα και να τάζεις λαγούς με πετραχήλια σε κάποιους που αυτό «θέλουν να ακούσουν».
Π.χ. με 110 που ταξιδεύουν τα ηλεκτρικά για να φτάσουν κάποτε, τα ντίζελ καίνε 4-5λτ/100χλμ με 1.70€ που είναι η σημερινή μέση τιμή (έχει και φθηνότερα, αλλά καίμε και 10λτ αντμπλου στα 10.000χλμ) ίσον περίπου 8,5€ ντίζελ με πραγματικές τρέχουσες τιμές.
Αντίστοιχα πάει και στα 6-7λτ που είναι η πραγματική μέση κατανάλωση εντός πόλης.
-
Λαϊκιστής. Μέσα στην πόλη το ντίζελ σου γράφει πάνω από 6,5-7 λιτρα. Ότι και να λες. Την psa την γεννησαμε, άστο σου λέω.
Απλά εσύ θεωρείς πόλη το ένα χιλιόμετρο μήκος και μετά επαρχιακό δρομάκο.
-
Καλά εγώ σου γράφω για διαδρομές μέσα στην Αθήνα όμως.
Αμα εσείς γεννήσατε την πιεσει, εμείς είμαστε πρόγονοι του Αντρέ Σιτροέν....
-
Μου έχετε σπάσει τα νεύρα
-
Πάρε ηλεκτρικό να χαλαρώσεις.
-
Κάτι τέτοιοι υπολογισμοί με οδήγησαν το 2018 να αγοράσω για την σύζυγο VW Polo tgi 1.0. Εγώ εργάζομαι στον Πειραιά, το έπαιρνα να το γεμίσω στον Ρέντη. Καυγάδες με ταξιτζήδες, φασαρία. Κάποια στιγμή το πήρα να το δοκιμάσω σε ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονίκη. Έξοδο στην Λαμία, έξοδο στον Βόλο (BP). Άλλο να το λες άλλο να το ζεις. Το polo δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα και ήθελε 3,5 ευρώ / 100 χλμ. Πήρε πόδι το αυτοκίνητο. Η σύζυγος είναι 51 χρόνων εργάζεται 1,5 χλμ από το σπίτι και μετακινείται με ποδήλατο ( της το έκλεψαν δύο φορές) όταν βρέχει με ένα smart 700cc.
Πειράματα τέλος. Να δώσω 36.000 για avenger να πάρω πίσω μετά από ένα χρόνο 8.000 για να πηγαίνει στο κομμωτήριο για μαλλί και νύχι. Δεν είμαστε καλά. -
Και συνεχίζω: στον ανοιχτό δρόμο που το ντίζελ με άπειρη αυτονομία ή τα αέρια καύσιμα παραπλησιου κόστους ή ένα γιάρις υβριδικο ή ακόμη κι ένα Σουίφτ ή ακόμη κι ένα αμάξι 10ετιας μετατροπή σε πετρογκάζ, καίει 8μισι ευρώ στα 100χλμ, ας το στρογγυλέψουμε στα 10€ γιατί δεν πηγαίνουμε σαν κότες με 100χαω και σβηστό καλοριφέρ, οι ταχυφορτιστες χρεώνουν 0,55€ για να χάσεις μόνο 1-2 ώρες ταξιδιού, δηλαδή για τα 20KW των 100χλμ θέλει όσο ένα θερμικό, ΑΝ φτάσει...
-
To Avenger επειδή αναφέρθηκε (και το βρίσκω πολύ όμορφο) στην αρχική έκδοση κράχτη έρχεται με...ατσάλινες 16ρες ζάντες. Γελάνε και τα πολύπριζα.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
To Avenger επειδή αναφέρθηκε (και το βρίσκω πολύ όμορφο) στην αρχική έκδοση κράχτη έρχεται με...ατσάλινες 16ρες ζάντες. Γελάνε και τα πολύπριζα.
Tι εχουν οι 16άρες ατσάλινες δηλ; πλεονέκτημα είναι μπράβο στην Jeep!
-
Εμ τι θα κοίταζες εσύ; Φυσικά τη ζάντα
-
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Και συνεχίζω: στον ανοιχτό δρόμο που το ντίζελ με άπειρη αυτονομία ή τα αέρια καύσιμα παραπλησιου κόστους ή ένα γιάρις υβριδικο ή ακόμη κι ένα Σουίφτ ή ακόμη κι ένα αμάξι 10ετιας μετατροπή σε πετρογκάζ, καίει 8μισι ευρώ στα 100χλμ, ας το στρογγυλέψουμε στα 10€ γιατί δεν πηγαίνουμε σαν κότες με 100χαω και σβηστό καλοριφέρ, οι ταχυφορτιστες χρεώνουν 0,55€ για να χάσεις μόνο 1-2 ώρες ταξιδιού, δηλαδή για τα 20KW των 100χλμ θέλει όσο ένα θερμικό, ΑΝ φτάσει...
Έχουμε πει εκατό φορές πως η σημερινή μορφή των ηλεκτρικών είναι κυρίως για περιαστική χρήση. Αν κάνεις μια φορά στο τόσο ένα ταξίδι το κόστος φόρτισης δεν είναι μεγάλο.
-
Συγγνώμη αλλά έχει προχωρήσει η φάση στις ζάντες, έχουμε πάει σε αλουμινίου και για το μέγεθός του και τη δύναμή του, οι 17ρες είναι πιο λογικές. Στο τρίτο επίπεδο εξοπλισμού προσφέρουν ακριβώς αυτό, στο δεύτερο αλουμινίου πάλι αλλά 16ρες.
Όλα αυτά δείχνουν οτι οι ζάντες της πλάκας που δίνουν στο εισαγωγικό είναι ένα cost-cutting μέτρο για να ρίξουν την τιμή οσο περισσότερο μπορούν για να είναι κράχτης για υποψήφιους πελάτες. Επίσης δε δίνουν το ωραίο κίτρινο χρώμα σύμφωνα με το configurator στην αρχική έκδοση. Όσο πάει και πιο αστείο γίνεται.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
To Avenger επειδή αναφέρθηκε (και το βρίσκω πολύ όμορφο) στην αρχική έκδοση κράχτη έρχεται με...ατσάλινες 16ρες ζάντες. Γελάνε και τα πολύπριζα.
Το αστείο βέβαια είναι ότι θα έχει μικρότερη κατανάλωση με αυτή τη ζάντα...
-
Με 16ρα αλουμινίου δλδ θα είχε παραπάνω από 16ρα ατσάλινη;
Δέχομαι οτι όντως μεγαλύτερη ζάντα=μεγαλύτερη κατανάλωση, το οτι ασχολούμαστε με κατανάλωση σε ηλεκτρικό συμβαίνει μόνο επειδή είναι τόσο μεγάλη ταλαιπωρία η φόρτιση και τόσο χρονοβόρα. Εγώ θα προτιμούσα 17ρες πάντως.
Θα έδινε κανένας από εσάς 28 χιλιάρικα ΜΕΤΑ την επιδότηση για να πάρει....ατσάλινη ζάντα; Δλδ ούτε σε φτηνά supermini της προηγούμενης δεκαετίας. Προσωπικά θα έβαζα τα γέλια αν κάποιος ζητούσε κάτι τέτοιο από μένα.
-
Ποιος την χέζει την ζάντα;;; Ρε πρόβληματα που έχει ο κόσμος
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση