-
Αν οργανωθούν οι ταξιτζήδες ως κλάδος μπορούν να έχουν και ταχυφορτιστες μονάχα για αυτούς, με κόστος/φόρτιση παρόμοιο με αυτό ενος οικιακού φόρτιση όπου με μια κάρτα ο καθένας θα χρεώνεται τη φόρτιση του ψηφιακά.
Οπότε όντως περισσότεροι θα μπορούν να κινούνται με κόστος τα €4-5/100 χλμ από τα €20/100 χλμ που έχουν σήμερα.
-
Ολυμπιακάρα!
22.500€ είναι η επιδότηση για ταξί αυτή τη στιγμή, +1.000 για ΑΜΕΑ, ή/συν 1.000 για 3τεκνους και πάνω, ή/συν 1.000 για κάτω τον 29..
Συγνώμη, αν δεν γεμίσουμε ηλεκτρικά ταξί τώρα, πότε θα γίνει;!!
-
Θα γίνει μετά από 10-15 χρόνια. Όταν τα προβλήματα φόρτισης έχουν εξομαλυνθεί, αι μπαταρίαι έχουν βελτιωθεί, θα υπάρχει απαγόρευσις των κεκ, θα έχουν πέσει αι τιμαί, θα έχουν οργανωθεί τα συνεργεία εις άπασαν την επικράτειαν, θα έχουν καταργηθεί τα cng, θα έχει πάει 2,5 ευρώ το λίτρο το πετρέλαιο, θα θέλει κάθε 3.000 χλμ. Αντμπλού, και οι ταρίφαι θα έχουν μετεξελιχθεί και αυτοί με την σειρά τους. Τώρα ταρίφας και ηλεκτρικό μόνο σε εξαίρεση.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
θα έχει πάει 2,5 ευρώ το λίτρο το πετρέλαιο,
Αποκλείεται.....αφού έτσι λένε τα παιδιά εδώ μέσα.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα γίνει μετά από 10-15 χρόνια. Όταν τα προβλήματα φόρτισης έχουν εξομαλυνθεί, αι μπαταρίαι έχουν βελτιωθεί, θα υπάρχει απαγόρευσις των κεκ, θα έχουν πέσει αι τιμαί, θα έχουν οργανωθεί τα συνεργεία εις άπασαν την επικράτειαν, θα έχουν καταργηθεί τα cng, θα έχει πάει 2,5 ευρώ το λίτρο το πετρέλαιο, θα θέλει κάθε 3.000 χλμ. Αντμπλού, και οι ταρίφαι θα έχουν μετεξελιχθεί και αυτοί με την σειρά τους. Τώρα ταρίφας και ηλεκτρικό μόνο σε εξαίρεση.
Η μοναδική εξέλιξη τα τελευταία 30 χρόνια στα ταξί είναι ότι πλέον μπαίνεις μέσα και δεν ακούς Τράγκα. Εκτός και αποκτήσουμε σύνδεση με το υπερπέραν. Ιποσιμπολ ιμισιο.
-
Κάτι άλλο. Νομίζω υποτιμάτε τον σκόπελο που λέγεται cng. Ο ταρίφας που έχει τέτοιο έχει φύγει από τα πχ 10 ευρώ ανά 100χλμ.του πετρελαίου, και έχει ήδη πάει στα πχ 5. Δεν έχει κανένα όφελος λοιπόν να πάρει ηλεκτρικό. Και αυτοί που έχουν καταφύγει στο cng είναι αρκετοί πλέον σε Αθήνα και θεσνίκη, και θα τα κρατήσουν 15 χρόνια.όσο παίζουν αυτές οι τιμές, θα είναι οι τελευταίοι που θα ενδώσουν.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κάτι άλλο. Νομίζω υποτιμάτε τον σκόπελο που λέγεται cng. Ο ταρίφας που έχει τέτοιο έχει φύγει από τα πχ 10 ευρώ ανά 100χλμ.του πετρελαίου, και έχει ήδη πάει στα πχ 5. Δεν έχει κανένα όφελος λοιπόν να πάρει ηλεκτρικό. Και αυτοί που έχουν καταφύγει στο cng είναι αρκετοί πλέον σε Αθήνα και θεσνίκη, και θα τα κρατήσουν 15 χρόνια.όσο παίζουν αυτές οι τιμές, θα είναι οι τελευταίοι που θα ενδώσουν.
Προσπαθείς συνεχώς να προσθέσεις αντεπιχειρήματα για το ηλεκτρικό ταξί, αλλά δε νομίζω ότι βγαίνει. Κοιτώντας τις πιάτσες, έχω την αίσθηση ότι το CNG είναι κάπου κοντά στο 5% (άντε 10% max, αν και νομίζω ότι είναι υπερβολικό) του συνόλου των ταξί.
Επίσης ακόμη και μια μονή βάρδια ταξί σημαίνει τουλάχιστον 50.000 Km το χρόνο. Το να πάει κάποιος από τα 5 Ευρώ/100 km του CNG στα 2 Ευρώ του ηλεκτρικού, σημαίνει οικονομία 1.500 Ευρώ το χρόνο. Αν προσθέσουμε και σέρβις, ακόμη παραπάνω. Δεν είναι αμελητέα ποσά... -
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κάτι άλλο. Νομίζω υποτιμάτε τον σκόπελο που λέγεται cng. Ο ταρίφας που έχει τέτοιο έχει φύγει από τα πχ 10 ευρώ ανά 100χλμ.του πετρελαίου, και έχει ήδη πάει στα πχ 5. Δεν έχει κανένα όφελος λοιπόν να πάρει ηλεκτρικό. Και αυτοί που έχουν καταφύγει στο cng είναι αρκετοί πλέον σε Αθήνα και θεσνίκη, και θα τα κρατήσουν 15 χρόνια.όσο παίζουν αυτές οι τιμές, θα είναι οι τελευταίοι που θα ενδώσουν.
Προσπαθείς συνεχώς να προσθέσεις αντεπιχειρήματα για το ηλεκτρικό ταξί, αλλά δε νομίζω ότι βγαίνει. Κοιτώντας τις πιάτσες, έχω την αίσθηση ότι το CNG είναι κάπου κοντά στο 5% (άντε 10% max, αν και νομίζω ότι είναι υπερβολικό) του συνόλου των ταξί.
Επίσης ακόμη και μια μονή βάρδια ταξί σημαίνει τουλάχιστον 50.000 Km το χρόνο. Το να πάει κάποιος από τα 5 Ευρώ/100 km του CNG στα 2 Ευρώ του ηλεκτρικού, σημαίνει οικονομία 1.500 Ευρώ το χρόνο. Αν προσθέσουμε και σέρβις, ακόμη παραπάνω. Δεν είναι αμελητέα ποσά...Ποιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχεις και πληρώνεις 2,00 ευρώ τα 100 χλμ.
-
Δεν προσθέτω αντεπιχειρήματα στο ηλεκτρικό ταξί. Προσπαθώ να ερμηνεύσω την τωρινή ανυπαρξία του, και πειδή έχω κάνει αυτή τη συζήτηση μερικές εκατοντάδες φορές με τον επαγγελματία οδηγό-γαμπρό μου, νομίζω τα καταφέρνω καλά.
Σαφώς και τα ποσοστά του θα πάρουν σάρκα και οστά τα επόμενα χρόνια, και εννοείται θα πάρει κεφάλι σε 10-15, μπορεί και νωρίτερα, είναι θέμα πολιτικής. Πχ σου βάζω αύριο το πετρέλαιο στα 3 ευρώ, και κάνω 30 χήνες την επιδότηση στα ηλεκτρικά , φυτεύω και 1.000 ταχυφορτιστές 300kw αποκλειστικά για δαύτους, και το 2025 όλοι τρέχουν να πάρουν ηλεκτρικό ταξί.
Σήμερα όμως είναι στο μηδέν, και όσο συνεχίζουμε έτσι, πέριξ του μηδενός θα κλώθουν. Κι αν έχουν κάνει παρουσιάσεις ηλεκτρικών ταξί οι εταιρείες στα σωματεία τους, τζίφος μέχρι τώρα...Υγ. Ένα ταξί διπλοβάρδια γράφει και 170-180.000 χλμ. ετησίως . Μονή βάρδια Αθήνα 70-80.000 χλμ. Επαρχία υπάρχουν ταξιά που δουλεύουν ακόμη και στα 120.000 χλμ. Ή και παραπάνω το χρόνο, μονή βάρδια. Πχ Καλαμάτα Αθήνα αλέ είναι 500χλμ. Και υπάρχουν άνθρωποι που το κάνουν σχεδόν κάθε μέρα.
-
Οι Ιάπωνες μηχανικοί της Toyota ανέλυσαν μέχρι και την τελευταία βίδα από ένα Tesla Model Y και έμειναν έκθαμβοι από τη λιτή αλλά αποτελεσματική δομή του, και τον επαναστατικό τρόπο κατασκευής του.
-
@racefun1971 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κάτι άλλο. Νομίζω υποτιμάτε τον σκόπελο που λέγεται cng. Ο ταρίφας που έχει τέτοιο έχει φύγει από τα πχ 10 ευρώ ανά 100χλμ.του πετρελαίου, και έχει ήδη πάει στα πχ 5. Δεν έχει κανένα όφελος λοιπόν να πάρει ηλεκτρικό. Και αυτοί που έχουν καταφύγει στο cng είναι αρκετοί πλέον σε Αθήνα και θεσνίκη, και θα τα κρατήσουν 15 χρόνια.όσο παίζουν αυτές οι τιμές, θα είναι οι τελευταίοι που θα ενδώσουν.
Προσπαθείς συνεχώς να προσθέσεις αντεπιχειρήματα για το ηλεκτρικό ταξί, αλλά δε νομίζω ότι βγαίνει. Κοιτώντας τις πιάτσες, έχω την αίσθηση ότι το CNG είναι κάπου κοντά στο 5% (άντε 10% max, αν και νομίζω ότι είναι υπερβολικό) του συνόλου των ταξί.
Επίσης ακόμη και μια μονή βάρδια ταξί σημαίνει τουλάχιστον 50.000 Km το χρόνο. Το να πάει κάποιος από τα 5 Ευρώ/100 km του CNG στα 2 Ευρώ του ηλεκτρικού, σημαίνει οικονομία 1.500 Ευρώ το χρόνο. Αν προσθέσουμε και σέρβις, ακόμη παραπάνω. Δεν είναι αμελητέα ποσά...Ποιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχεις και πληρώνεις 2,00 ευρώ τα 100 χλμ.
Εγώ δεν έχω ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Φίλος μου που έχει Model 3 LR φορτίζει το βράδυ σπίτι του με 2 ευρώ τα 100 Km.
Ενδεικτικά: https://www.asfaleies24.gr/kostos-fortisis-ilektrikou-autokinitou/ -
Στα ταξί για επαρχία που λέτε, υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες.
Σκεφτείτε τα διαφυγόντα κέρδη αν γίνει ένα τρακάρισμα και ψάχνουν να βρουν απο ποια χώρα της Ευρώπης θα τους εξυπηρετεί η Τέσλα ή πως θα κάνει την αναβάθμιση η τάδε εταιρία, που στην επαρχία έχει αντιπροσωπείες κάθε δεύτερη πόλη.
Δεν είναι τυχαίο που το 90% των ταξί είναι 2-3 μάρκες. Πέρα απ την καταλληλοτητα των μοντέλων, αυτές οι 2-3 μάρκες είναι σε θέση για άμεση υποστήριξη πελάτη κι όχι φεξε μου και γλίστρισα...
Συζητούσαμε τις προάλλες και για το πόσοι Έλληνες στις επαρχιακές πόλεις έχουν ιδιωτικό χώρο στάθμευσης. Αν δούμε από αυτούς που έχουν τέτοιο χώρο (5-10-30%) πόσοι είναι μισθωτες οδηγοί ταξί (όχι ιδιοκτήτες) καταλαβαίνουμε πόση τύχη θα χει η ιδιωτική φόρτιση...
Το σημαντικότερο όμως, αν βάλουν καμιά 100αρια φορτιστές στις πιάτσες κάθε πόλης, αποκλειστικά για ταξί (που σημαίνει ανασχεδιασμος κάθε πιάτσας, γιατί δε γίνεται να "σπρώχνουν" με καλούμπα κουμπωμενη) τότε και μόνο είναι ρεαλιστικό να συζητήσουμε για ηλεκτρικά ταξί. Δε νομίζω οι Ευρωπαίοι ταξιτζήδες να φορτιζουν σπίτι τους... -
Καταρχήν βραδεία νυκτερινή φόρτιση σημαίνει ακινητοποίηση του οχήματος για πολλές ώρες. Πόσες; εξαρτάται πόσο άδεια είναι η μπαταρία του και τι παροχή έχεις. Άρα σημαίνει διπλοβάρδια γιοκ, διπλή μεταμεσονύκτια ταρίφα γιοκ (η πλέον προσοδοφόρα χρήση μετά τους ξένοι από το αεροδρόμιο), και πιθανόν ακινητοποίηση και τις πρώτες πρωινές ώρες άμα η μπαταρία έχει τερματίσει και έχεις ταξίδι μπροστά σου να κάνεις. Όλα αυτά είναι κόστος.
Θα φορτίσω το ταξί σε φορτιστή δημοσίας χρήσης θα μου πείτε. Τον ποιό; ρωτάω.
Θα πάω σε ταχυφορτιστή τότε. Ναι; που θα τον βρεις, πόσοι θα είναι μπροστά σου στην ουρά, και πόσο θα πληρώσεις την κιλοβατώρα;
Σε μια άλλη Ελλάδα, κάπου στο μέλλον, και με πολύ υπομονή και 'καντήλια', ναι σε όλα τα ανωτέρω.
Όχι τώρα. -
Ενα diesel αυτόματο γράφει 10-11λ/100χλμ σε μετακίνηση στο κέντρο της Αθήνας. Δηλαδή €18 -20/100χλμ
Ένα ηλεκτρικό €4-5/100 χλμ με φόρτιση σε οικιακό φορτιστή.
4 φορές κάτω σε κόστος μετακίνησης
Εάν δηλαδη κάνεις σε μια βάρδια 220 χλμ/ ημέρα τότε κερδίζεις στην τσέπη σου €800/μήνα. Που για να τα πιάσεις με το diesel θα έπρεπε να δουλέψεις πολλαπλάσιες ώρες.
-
Βάλε ρε 12-15λτ κατανάλωση ντίζελ, μην είσαι τσιφούτης...
-
Τόσο έχουν βρε άσχετε
-
Άστο λαπ. Ντίζελ αυτόματο με 7 λίτρα και πιο κάτω σου κάνει; cng με 5 κιλά = 5 ευρώ; οκτάβια λέγεται και στις δύο περιπτώσεις. Πρίους βενζίνη με 6 λίτρα είναι καλά; με μετατροπή υγραέριο;
-
@ Πιλιου Σταματα επιτέλους να κρίνεις με βάση το χωριό σου. Ένα diesel suv αυτόματο (όπως πλέον είναι η μόδα των νέων ταξί) καταναλώνουν 10 λίτρα μέσα στην κίνηση της πόλης και στα στενά.
Εάν πεις να εξαντλήσεις την αυτονομία του ηλεκτρικού κάνοντας και ένα διάλειμμα 1,5 ώρα να φας κάτι και να πας καμία τουαλέτα τότε κερδίζεις με το ηλεκτρικό +€1420/μήνα παραπάνω από ότι αν οδηγούσες το diesel ταξί, δουλεύοντας 22 ημέρες το μήνα.
Υ.γ Μη με τρελαίνεται. 10 λίτρα καταναλώνουν
Cng δεν ξέρω. Δεν έχω μπει ποτέ σε κανένα από αυτά.
-
Παιδιά μην τσακώνεστε! Να οργανωθούμε.
Τι κάνουν στη Νορβηγία με τα ταξί άραγε? -
Δεν κάνει διάλλειμα ο ταρίφας, παρά μόνο για κατούρημα. Άμα το ταξί δουλεύει διπλοβάρδια δεν σταματάει ποτέΣ. Το ξέρετε ότι έχουν αρχίσει και τα αγοράζουν μετανάστες τα τελευταία χρόνια; τριπλοβάρδια αυτοί τα δουλεύουν. Και ο άντρας του σπιτιού, και ο γιός του, και κάνας ξάδερφος από το χωριό που δεν έχει μεροκάματα στην οικοδομή τώρα το χειμώνα. Και καλά κάνουν. Πέσ' τώρα σ αυτόν να πάρει ηλεκτρικό.
Κάντε τον κόπο να διαβάσετε πόσο κοστίζει η φόρτιση του Τέσλα 3 που έβαλε ο χάρισμα. 2,5 ευρώ το βράδυ στο πάρκιν του σπιτιού σου με νυκτερινό, 10 στον ταχυφορτιστή! Τα 100 χλμ. πάντα.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης