-
Εδώ από τα πρώτα γαλλικά ηλεκτρικά μικροαυτοκίνητα με έξυπνη σχεδίαση πριν 11+ έτη. Το έλεγαν mia electric.
Τεράστιοι χώροι για 3 άτομα.
Η εταιρία δεν τα πήγε καλά και πτώχευσε. Ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του ως όχημα όταν ακόμα δεν υπήρχε η τρέλα της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη.
Πλέον θέλει να το ξαναβγαλει στην αγορά στο ίδιο σχέδιο ως mia 2.0 μια γερμανική εταιρία που ειδικεύεται στα ev οχήματα.
Η διαφορά θα είναι πως το νέο θα εχει 136 άλογα! Και 450 χλμ αυτονομίας στην πόλη. Αλλά και φυσικά προσοχή σε τομείς ασφάλειας κτλ
Θα βγαίνει και σε διάφορες εκδοχές ενώ θα υπάρχει και τετραθέσια έκδοση, όπως και επαγγελματική.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Το οτι θα συζητούσαμε σοβαρά για υπόθετα με ρόδες τύπου ΑΜΙ και αντί κιόλας να τα διαολοστέλναμε άσχετα από την τιμή τους γιατί μας γυρνούν 40 χρόνια πίσω, θα τα θεωρούσαμε λύσεις για την πόλη (!), δεν το περίμενα ποτέ σε φόρουμ αυτοκινήτου. Να μου πείς βέβαια έχουμε καταντήσει συνολικά να μιλάμε για καταναλώσεις, cruise control, ηλεκτροκίνηση, Yaris Cross και παιδικά καθισματάκια οπότε μάλλον σημεία των καιρών.
Το φόρουμ ακολουθεί την εξέλιξη της αυτοκίνησης και οι νεώτεροι οδηγοί και ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μαθαίνουν μία διαφορετική αυτοκίνηση σε σύγκριση με τους παλιότερους.
Αν σε αυτά προστεθούν και οι έννοιες "οικογένεια" , "παιδιά" , "μεταφορικές ανάγκες" που συχνά/πυκνά χρησιμοποιούνται από τις νεώτερες ηλικίες, τότε είναι λογικό και το φόρουμ να προσαρμόζεται σε αυτά.
Πάνε οι καιροί που στο φόρουμ γινόντουσαν ατελείωτες συζητήσεις για τα λιμανάκια, για τα στροφιλίκια και το tfrc.
Κάτι σαν τις βιντεοκασέτες με Ψάλτη, Γαρδέλη και Μιχαλόπουλο.
Τώρα Ami, Microlino, Tesla, οθόνες, χώροι, καταναλώσεις, συστήματα ασφαλείας, φώτα led, κάμερες κλπ...κλπ... Άλλη εποχή.
-
Ακριβώς.
Όπως και πριν από τα αυτοκίνητα συζητούσαν για κάρα και φυλές αλόγων.
Φαντάζεστε να αναφέρεται κάποιος για τις εποχές εκείνες;Παρόλα αυτά, και παλι υπάρχουν οδηγόκεντρικα οχήματα. Δεν σταμάτησαν να παράγονται.
-
Το ότι σε συνθήκες μάχης μπορεί να μιλάς μόνο για την επιβίωσή σου, το θεωρώ σωστό. Ομως δεν το χαρακτηρίζω θετική εξέλιξη και πρόοδο. Επίσης αν δεν έχεις να φας, δε σε απασχολεί, μα καθόλου, η ομορφιά της αυτοκίνησης. Ούτε σε αυτό βάζω θετικό πρόσημο εξέλιξης.
-
Η ομορφιά είναι υποκειμενικη. Έχεις δει το τι θεωρεί ως ωραίο ο καθε λαός;
Είναι μια συνισταμένη εμπειριών, κοινωνικών ορισμών αλλά και γεωμετρίας.
Ο άνθρωπος σύμφωνα με τους ειδικούς που γράφουν διάφορα άρθρα στον τύπο, μετά κάποια ηλικία κλειδώνει τον τρόπο ζωής και επιλογών του διότι αυτα του εξασφαλίζουν το αίσθημα ασφάλειας και γενικότερα μια ισορροπία στον ψυχισμό του. Με λίγα λόγια υποσυνείδητα φοβάται τις αλλαγές και έτσι αντιδρά σε ότι τον φοβίζει. Συντηρικοποιειται με λιγα λόγια.
Εκεί εδράζεται και το χάσμα μεταξύ γενεών σε κάθε θέμα της ζωής. Οι μεν φοβούνται και οι δε όχι.
Σε κάθε περίπτωση θεωρώ πως εφόσον υπάρχει ένα ποσοστό αγοραστών που αρέσκεται στην σπορτίφ οδήγηση θα υπάρξουν λύσεις και για αυτούς διότι θα υπάρχει κενό στην αγορά έφορο προς κάλυψη.
Αυτήν την στιγμή είμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο, σε ένα εφηβικό δηλαδη, και ψάχνουμε διάφορα μοτίβα μέχρι να κατασταλαξουμε σε αυτό που μας βολεύει περισσότερο
-
Η σπορτιφ όπως λες αυτοκίνηση, στην πραγματικότητα είναι ένα ελάχιστο κομμάτι της αυτοκίνησης νομίζω.
Ισως κάνω λάθος αλλά θεωρώ σπουδαιότερο (εγώ), αυτή την αίσθηση-ψευδαίσθηση ίσως- ελευθερίας και αυτονομίας που η πραγματική αυτοκίνηση προσφέρει. Αυτό εκτιμώ ότι είναι θέμα. Συζητήσεις πάνω στο θεωρεί ο καθένας αποδεκτό να παραχωρήσει, μάταιες. Το θέμα μου είναι ότι εκεί έχει πέσει έκπτωση με αρωγό την ηλεκτροκίνηση. -
Το θέμα της αυτονομίας είναι το σημαντικότερο όλων. Οι πάντες το αναφέρουν και για αυτό ξοδευονται τόσα δις στο r&d μπαταριών.
Γενικά όμως η ηλεκτροκίνηση σε επίπεδο ηλ μοτέρ θα κερδίσει τους θερμικούς κινητήρες. Θα υπάρχουν κάποια ωραία θερμικά μοτέρ σε κάτι σπάνια σουπερκαρς αλλά το μέλλον μάλλον πηγαίνει προς τα ηλεκτρικά μοτέρ διότι σε απόδοση είναι ανώτερα και κερδίζουν κατά κράτος.
Μη ξεχνάμε πως ένα ηλ μοτέρ έχει απόδοση άνω του 90-94%!!!! Και άμεση ροπή από 1 σ.α.λ. Ακόμα και αν τους προσθέσουν κιβώτια ταχυτήτων θα μπορούν να προσφέρουν αδιάκοπη σταθερή επιταγχυνση μέχρι τον κόφτη της τελικής ταχύτητας. Είναι διαστημόπλοια με λίγα λόγια.Όσον αφορά την αυτονομία, συμφωνώ στα περί ελευθερίας μετακίνησης. Άλλωστε για αυτό σας βάζω συνεχώς νέες ανακαλύψεις και έρευνες σε διάφορα στάδια που θα εξασφαλίζουν αυτό το αίσθημα-ψευδαισθηση των οδηγών.
Εγώ με την λογική μου βρίσκω άκρως ενδιαφέρουσα την προοπτική των υγρών ηλεκτρολυτών. Φτάνεις σε πρατήριο, αδειάζεις γρήγορα τους προηγούμενους σε ειδική αποχέτευση, γεμίζεις με αντλία τους νέους και έφυγες.
Με αυτήν την κλασική τεχνολογική λύση, δεν χρειάζεται να φτιάξεις από την αρχή όλο το ηλεκτρικό δίκτυο των χωρών, εγκλωβίζεις κατά μία έννοια την απαιτούμενη ενέργεια σε υγρή μορφή όπου μεταφέρεται και προσφέρεται ακριβώς όπως και σήμερα, εξακολουθούν να υπάρχουν διάφοροι κλάδοι φροντίδας και τροφοδότησης των αυτοκινήτων, και μπορούν όλοι να έχουν ηλεκτρικό όχημα χωρίς να χρειάζεται χώρος στάθμευσης με φορτιστές. Όσον αφορά τα ίδια τα οχήματα δεν χρειάζεται να έχεις μεγάλες μπαταρίες και γενικότερα μπορείς να γυρίσεις τον κόσμο ολόκληρο με ev αφού θα γεμίζεις εύκολα από πρατήρια.
Το ποιοι θα είναι οι καταλύτες σε μια τέτοια λύση, δεν το γνωρίζω. Πάντως απο αυτά που διαβάζω όντας άσχετος, μπορεί να είναι ακόμα και οργανικά φυτικά υλικά που είναι άφθονα στη φύση και αναπαράγονται συνεχώς.
-
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Παντα θα βρισκεται στο τραπεζι και η επιλογη που εχουμε σημερα. Μποτιλιαρισμα λεγεται και εξαιτιας του η μεση ταχυτητα μια συνηθησμενη μερα στην Αθηνα δεν ξεπερνα τα 35χλμ/ωρα. Συνοδευμενη βεβαια με απιστευτες ποσοτητες αεριων θερμοκηπιου και μικροσωματιδιων.
Τα 130 και 150 αλογα δε χρειαζονται μες την πολη. Μια ομαλη ροη της λειπει ομως και δυστυχως τετοια αυτοκινητα ειναι μαστ. Το smart για μεσα στην πολη ειναι οτι καλυτερο. Αν η τιμη του δεν ηταν στο θεο μια χαρα θα ελυνε επισης τα περισσοτερα προβληματα που ζουμε. Σε ηλεκτρικο επισης θα ηταν απλα αριστο ως λυση και για τη ρυπανση. Φυσικα και δεν θα εδινα ομως πανω απο 12- 13 χιλιαρικα για ενα τετοιο συμβιβασμο. Πιο κατω ναι και με την παραδοχη πως τετοιων μεγεθων οχηματα θα ηταν γυρω μου. Διαφορετικα απλα κινδυνευεις αναμεσα στα θηρια.Oταν κινεισαι με τελικη 40χλμ την ωρα αυτο απο μονο του δημιουργει μποτιλιαρισμα ακομα και σε δρομους που δεν εχουν κινηση. Για τους ρυπους τα εχουμε γραψει 1000 φορες, αν το προβλημα ειναι τα συγχρονα βενζινοκινητα τοτε ας λυθουν οι εκατονταπλασιοι ρυποι των εργοστασιων και της βιομηχανιας γενικοτερα, ας σταματησει και η υπερκαταναλωση που ειναι το πλεον βασικο στοιχειο του συστηματος που εχουμε κι οταν γινουν ολα αυτα, να συζητησουμε και την καταργηση των ΜΕΚ. Ειδαλλως απλα κοροιδευομαστε μεταξυ μας και παπαγαλιζουμε τις παπατζες των εγκαθετων του συστηματος που κανουν τη νυχτα μερα προπαγανδιζοντας την ατζεντα τους νομιζοντας οτι απευθυνονται σε ηλιθιους.
Αλλα σε μια κοινωνια που ο κοσμος δεν εχει να βαλει 10 ευρω βενζινη να παει στη δουλεια του και καποιους τους μαρανε οτι δεν εχουμε ολοι καμια 100οστη χιλιαδες ευρω να παρουμε απο κανα 2-3 ηλεκτροκινητα, ενα για εντος κεντρου, ενα για εκτος κεντρου κι ενα για ταξιδια μεχρι την Καλαματα το πολυ κι αν θες για παραπανω να παιρνεις αεροπλανο, για την προστασια δηθεν του περιβαλλοντος, ε θα πληρωνουμε κανα 20αρι χιλιαδες ευρω απ'τους.φορους μας κατι ανεκδοτα στυλ αμι που δεν θα'πρεπε να χουν καν αδεια κυκλοφοριας για το δρομο και θα λεμε κι ευχαριστω. -
Μεγάλο λάθος αν πιστεύει κάποιος ότι το να κινείται σχετικά αργά δημιουργεί μποτιλιαρίσματα στην πόλη.
Ο μεσαίος περιφερειακός του Μονάχου, μίτελερ ρίνγκ, για τους ντόπιους, είναι ένας αυτοκινητόδρομος με 3+3 λωρίδες, σε κάποια σημεία με 4+4 και ανισόπεδους κόμβους που έχει όριο 60 χαω, το οποίο τηρείται αυστηρά, έως πολύ αυστηρά.
Σε ερώτηση μου γιατί έχουν τόσο χαμηλό όριο, η απάντηση ήταν ότι με το χαμηλό όριο, υπάρχει σταθερή ροή, μικρότερες αποστάσεις μεταξύ των αυτοκινήτων με αποτέλεσμα να αυξάνεται η χωρητικότητα του δρόμου, ενώ έτσι δεν έχουν απότομα φρεναρίσματα και καραμπόλες, ούτε μποτιλιαρίσματα.
Αντίθετα εμείς οι γκαζόβιοι στον Κηφισό έχουμε 1-2-3 τρακαρίσματα την ημέρα που τραβάνε μποτιλιαρίσματα χλμ και αυξομειώσεις ταχύτητας που επίσης δημιουργεί μποτιλιάρισμα και όλα τα προβλήματα.
-
This post is deleted! -
Θα πηγαίνει με 45 που έχει κόφτη και θα πηγαίνει μια χαρά, όταν οι άλλοι πάνε 50-60.
Είναι μία περίεργη εμπειρία να έχεις 3+3 λωρίδες άδειες μπροστά σου και να πηγαίνεις 55-58 γιατί είναι τίγκα στις κάμερες...
-
This post is deleted! -
-
Δεν είναι εμπειρία ο άδειος δρόμος με τα 60 όριο, είναι επιλογή με συγκεκριμένο υπόβαθρο.
Και αν είναι τόσο γκαζίκοι, εύκολα περνάνε με τα 40 χλμ που πάει το ΑΜΙ, ακόμα και αν έχει 50-60 μ άνοιγμα..
-
Ναι αλλά σύμφωνα με εσάς μιας και έχουν εμπορική επιτυχία θα ξαναβρούν μπροστά τους, αμέσως μόλις προσπερασουν, κάποιο άλλο ami
-
Και μετά θα βρούν και άλλη μικρή ευθεία...
-
Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!
-
Ναι cruiser έχεις δίκιο, ξέχασα ότι μόνο οι δικές σου εμπειρίες μετράνε.
-
Δεν είναι προσωπικές εμπειρίες αυτά που αναφέρω, είναι αντικειμενική πραγματικότητα υπαρκτών δεδομένων.
-
Όσο και να σκουζετε η μικροκινητικοτητα ήρθε για να μείνει. Ήδη βλέπω επαρχία Ami, κάτι που σχεδόν δεν θα το πίστευα αν μου το έλεγε κάποιος πριν μερικούς μήνες..
Τώρα τα πώς και τα γιατί και τα ποσά, θα τα καθορίσει η αγορά.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση