-
@ig said in Alfa Romeo Tonale:
Η tonale leasing συμφέρει γιατί βγαίνει με σχετικά χαμηλό αντίτιμο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δεν ξέρω πως τα καταφέρνουν αλλά είναι μια πολύ δελεαστική πρόταση για κάποιον που ενδιαφέρεται για leading.
Μα νομίζω ότι μόνο στη leasing αγορά απευθύνεται η Tonale.
Ποιος ιδιώτης (όσο φανατικός alfista κι αν είναι) θα δώσει τέτοιες εποχές 42+ χιλιάδες για Tonale; -
Εδώ σώσαμε 39 για ΨΨ. Για όλα υπάρχουν αγοραστές. Είτε στη λιανική είτε στις μισθώσεις.
-
@stefan147 said in Alfa Romeo Tonale:
Εδώ σώσαμε 39 για ΨΨ. Για όλα υπάρχουν αγοραστές. Είτε στη λιανική είτε στις μισθώσεις.
Δώσε και σώσε...
-
Γλώττα λανθάνουσα...τα Σώσαμε τα 39 γιατί έχουν μεταπωλητική τουότα.
-
@stefan147 said in Alfa Romeo Tonale:
Για όλα υπάρχουν αγοραστές. Είτε στη λιανική είτε στις μισθώσεις.
Δεν διαφωνώ, αλλά αν συγκρίνεις τον αγοραστικό ντόρο που προκαλεσε η (δίλιτρη,ετσι;) Corolla Cross, σε σχέση με την Tonale (ακόμα και μέσα στο forum), κατανοείς τη δυναμική πωλήσεων του κάθε μοντέλου.
-
@stefan147 said in Alfa Romeo Tonale:
Γλώττα λανθάνουσα...τα Σώσαμε τα 39 γιατί έχουν μεταπωλητική τουότα.
Welcome to the Toyota club! Έχω πουλήσει 3 υβριδικά Toyota την τελευταία 3ετία και χαμένος δεν βγήκα.
-
Ε τωρα τα αυτονόητα θα λέμε? Η Αλφα πουλάει το χρόνο όσα πουλάει η Τουότα στην Κρήτη ξέρω γω. Αυτό δεν αντικατοπτρίζει βέβαια το χάος που χωρίζει τα δύο μοντέλα.
-
@bill_hsd said in Alfa Romeo Tonale:
Μα νομίζω ότι μόνο στη leasing αγορά απευθύνεται η Tonale.
Ποιος ιδιώτης (όσο φανατικός alfista κι αν είναι) θα δώσει τέτοιες εποχές 42+ χιλιάδες για Tonale;Εξαρτάται από το αν δίνεις γενικά 40000 για αυτοκίνητο.
Αν αποφασίσεις να δώσεις. μάλλον η tonale είναι η καλύτερη τοποθέτηση.
Την οδήγησα σήμερα. -
@stefan147 said in Alfa Romeo Tonale:
Αυτό δεν αντικατοπτρίζει βέβαια το χάος που χωρίζει τα δύο μοντέλα.
Μη με προκαλείς να απαντήσω, γιατί θα γίνω γραφικός με τα Toyota.
Όπως τη βρίσκει ο καθένας... -
Η Τονάλε που παίρνεις με 40Κ είναι μία κακή επιλογή. Αργή κι φτωχή. Είναι σπατάλη χρημάτων και δεν προσφέρει καμία premium (σαν την τιμή της) εμπειρία. Στα 50Κ κάτι γίνεται, αν και πάλι θα ζοριζόμουν πολύ να δώσω 50Κ για 160 άλογα.
Ξαναλέω φυσικά ότι εύκολα θα είναι στην κορυφή όσον αφορά τα οδηγικά της χαρακτηριστικά αλλά με 130 και 160 ψωράλογα το ταβάνι μπαίνει πολύ χαμήλα. Και το πολύ καλό εσωτερικό χαντακώνεται από τον ελλειπή εξοπλισμό στις φτωχές εκδόσεις.
-
@manast said in Alfa Romeo Tonale:
@bill_hsd said in Alfa Romeo Tonale:
Μα νομίζω ότι μόνο στη leasing αγορά απευθύνεται η Tonale.
Ποιος ιδιώτης (όσο φανατικός alfista κι αν είναι) θα δώσει τέτοιες εποχές 42+ χιλιάδες για Tonale;Εξαρτάται από το αν δίνεις γενικά 40000 για αυτοκίνητο.
Αν αποφασίσεις να δώσεις. μάλλον η tonale είναι η καλύτερη τοποθέτηση.
Την οδήγησα σήμερα.Προσωπικά μιλώντας, αν αξίζει και κρατάει και αξία, τα εχω δώσει και τα 40 και παραπάνω (ιδιωτικά έτσι, όχι leasing).
Πές μας αν θες εντυπώσεις,ποια έκδοση οδήγησες και πόσο κοστίζει η συγκεκριμένη έκδοση σε τιμή λιανικής. -
Θα γράψω μόλις αδειάσω χρονικά.
Μέχρι τότε:Η αρχή:
και το τέλος:
μιας όμορφης βόλτας όπου ο πωλητής με πίεζε για όλο και πιο γρήγορα!
Μόνος μου πιο αργά θα το πήγαινα... -
@manast said in Alfa Romeo Tonale:
Θα γράψω μόλις αδειάσω χρονικά.
αστα αυτα
λεγε.....
τωρααααααααααα -
Έκανα μία διαμόρφωση της Tonale όπως θα την έπαιρνα, εάν την έπαιρνα, τώρα. Δηλαδή 160αρα μπλε μεταλλικό Ti με Premium pack, ημιαυτόνομη pack, performance pack και ηλιοροφή. Τουτέστιν 56.000€.
Παίρνω ως δεδομένο ότι κάποιος που θα κάνει αυτή την επιλογή δεν έχει ιδιαίτερα ψηλά στα κριτήριά του τόσο την κατανάλωση όσο και κάποιον πιθανό φόρο πολυτελείας.
Με αυτά τα δεδομένα, λοιπόν, πρέπει να είναι κάποιος ασταθής για να μην πάει να πάρει με κλειστά μάτια Formentor VZ310 με 4κίνηση, ηλιοροφή, καθισματάρες, φρενάρες, τρελό tuning potential (ο ΕΑ888 gen4 ανεβάζει 400+ μονο με πρόγραμμα) κτλ κτλ.
(το link ειναι ενδεικτικό μιας και δεν απέχει η τιμή σε σχέση με το να κάνεις τώρα παραγγελία το ιδιο αμάξι)
-
@manast said in Alfa Romeo Tonale:
Θα γράψω μόλις αδειάσω χρονικά.
Μέχρι τότε:μιας όμορφης βόλτας όπου ο πωλητής με πίεζε για όλο και πιο γρήγορα!
Μόνος μου πιο αργά θα το πήγαινα...130 ή 160;
-
@stefan147 said in Alfa Romeo Tonale:
Έκανα μία διαμόρφωση της Tonale όπως θα την έπαιρνα, εάν την έπαιρνα, τώρα. Δηλαδή 160αρα μπλε μεταλλικό Ti με Premium pack, ημιαυτόνομη pack, performance pack και ηλιοροφή. Τουτέστιν 56.000€.
Για κάποιον που μπορεί να φτάσει σ'αυτά τα ύψη,αρκεί και μια 160αρα κόκκινη speciale με 47.500 (κλειδί) ή μπλε με 49.000 ή Veloce με ηλεκτρ.αναρτήσεις στα 50 και κάτι.
Τα υπόλοιπα 6-8 χιλιάρικα βενζίνες.. -
Γιατι να συμβαίνει αυτό? Εγώ ξέρω ότι όσο πιο πολλά δίνεις, τόσο πιο πολλά ζητάς. Εαν ήταν να φτάσω στα πάνω κάτω 50Κ για C-Suv των 160 ίππων, θα θεωρούσα δεδομένο ότι θα έχει ΟΛΟ τον κατάλογο των έξτρας ώστε τουλάχιστον να υπερκαλύπτει έτσι το έλλειμα δύναμης και κάπως να δικαιολογεί τα χρήματα.
-
Μα στα 47.500 τα'χει σχεδόν όλα (paddles στο τιμόνι,κάμερες,αισθητήρες,πίσω αεραγωγούς-usb,ηλ. αναδιπλ.καθρ.,start button,αλκαντάρα καθίσματα,blind spot,full led,ψηφιακό καντράν και info 10" με navi κ.τ.λ.)
Σίγουρα,ποτέ δεν τελειώνεις με extra, π.χ. ηλιοροφές, αυτομ.παρκάρισμα,θερμ.τιμόνι κ.λ.π.,αλλά έχει εξοπλισμό.
Κατά τη γνώμη μου,το θέμα δεν είναι γιατί κοντά στα 50 δεν έχει κι άλλο εξοπλισμό,αλλά γιατί με αυτά -για την 160άρα μιλώντας- δεν έχει τιμή π.χ. 40-42 (όπως έξω σε άλλες χώρες). -
Σωστά.47500 είναι τρελό ποσό για δικίνητο SUV αυτής της κατηγορίας με 160ps.Βασικά μεχρι 40 επρεπε να κανει.
-
@stefan147 said in Alfa Romeo Tonale:
Η Τονάλε που παίρνεις με 40Κ είναι μία κακή επιλογή. Αργή κι φτωχή. Είναι σπατάλη χρημάτων και δεν προσφέρει καμία premium (σαν την τιμή της) εμπειρία. Στα 50Κ κάτι γίνεται, αν και πάλι θα ζοριζόμουν πολύ να δώσω 50Κ για 160 άλογα.
Ξαναλέω φυσικά ότι εύκολα θα είναι στην κορυφή όσον αφορά τα οδηγικά της χαρακτηριστικά αλλά με 130 και 160 ψωράλογα το ταβάνι μπαίνει πολύ χαμήλα. Και το πολύ καλό εσωτερικό χαντακώνεται από τον ελλειπή εξοπλισμό στις φτωχές εκδόσεις.
Ετσι οπως τα λες.
Να δεχτω τα 50Κ, αλλά διαολε αν θες να λες ότι έχεις σπορ 2κινητο suv με αυτό το βάρος (C-SUV) δεν γίνεται με 160 άλογα τα 200 είναι το λιγότερο που θα έπρεπε να έχει.
Οκ θα στριβει και θα συμπεριφέρεται κορυφαία αλλά να έχεις δώσει τόσα και να μην εχει αρκετή δύναμη να υποστηρίξει την συμπεριφορά του.
τα 160 θα έπρεπε να είναι η μικρότερη , φτωχότερη έκδοση και από εκεί και πέρα να έχει και αλλες δυνατοτερες εκδόσεις.
τα 130 ειναι απλά κακό ανέκδοτο.
Αυτο νομίζω.
ομορφη, κορυφαια συμπεριφορά, premium και καλά αλλά αυτογκόλ στα κινητηρια σύνολα
Alfa Romeo Tonale