Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    80
    3728
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      agnwstosx @monman2 last edited by

      W202 AMG wrote:

      Το aftermarket LPG είναι πιο συμφέρον και από τα δύο.

      Αν στους υπολογισμούς δεν μετρήσεις  το κόστος εγκατάστασης , την συντήρηση/βλάβες  του  συστήματος lpg , τα 40άρια -50άρια που ζητάνε για να πάρεις βεβαίωση κάθε φορά που περνάς ΚΤΕΟ , το 20% αύξηση στην κατανάλωση  και την βενζίνη που καις ιδίως τον χειμώνα , το ότι ακόμα και τώρα δεν υπάρχει σύστημα εισροών εκροών στο υγραέριο  και κυρίως την γλυτώσεις χωρίς επισκευή στο μοτέρ (βαλβίδες κεφαλή) για 370000 χλμ ...ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΣΥΜΦΩΝΩ!

      Άλλα επειδή είμαι παθών με το υγραέριο για μένα ακόμα και το απλό βενζινοκίνητο συμφέρει να το κρατήσεις όπως είναι παρά να μπλέξεις με την μετατροπή του σε υγραέριο.

      αναλογα με το πληθος των χιλιομετρων που κανει ετησιως το αμαξι. μην αρχισουμε τωρα να κουβαλαμε κουκουβαγιες στας Αθηνας...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • monman2
        monman2 last edited by monman2

        Επειδή το ζητήσατε σε άλλο τοπικό ...UP !
        και γράψτε εδώ οι ιδιοκτήτες ...

        Δεν θα γράψω ξανά για το Corsa , μόνο αν και όταν περάσει τα 400.000 χλμ διαβάστε πριν μερικά ποστ την αναφορά του 2020.

        Πάμε για το yaris D4D του 2014
        μεγεθος γιαρις.jpg
        Πέρασε τα 140000 χλμ στα χέρια του γιού και δεν υπάρχει κάτι άξιο αναφοράς , όλα δουλεύουν ρολόι κανένα λαμπάκι δεν έχει ανάψει ποτέ, έχει ιδιαίτερη σημασία αυτό γιατί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε πάει για επαναπρογραμματισμό το 2018 και έχει κάνει από τότε 60000 χλμ .

        Μου αρέσει πολύ αυτό το αυτοκίνητο ίσως γιατί είναι η έκδοση style plus που είχε εκ κατασκευής άλλη κρεμαγιέρα άλλα αμορτισέρ ελατήρια και παρόλο που δεν το έλεγαν άλλους κωδικούς σε τακάκια δίσκους .

        Το είχα γράψει και αλλού , ρώτησα γιατί των φρονίμων ... το dpf του που λογικά θα τα φτύσει νωρίτερα λόγο προγράμματος έχει 450€ με την προϋπόθεση να δώσεις στην Toyota το παλιό.

        Άλλαξε τακάκια εμπρός στα 80.000 χλμ και τακάκια δίσκους προληπτικά στα 140.000 , πίσω έχει αλλάξει μια φορά τακάκια στα 100.000 χλμ .

        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

        S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          lap last edited by lap

          Αυτό μάλιστα. Παντού διάβαζα πως είναι το καλύτερο μικρό ντίζελ.

          Σωστή τιμή ανταλλακτικού και πολύ καλή λεπτομέρεια αυτό με τις αναρτήσεις. Λες να έχουν διαφορές και τα σημερινά του στυλ στην έκδοση premier.

          Γυάλινη οροφή;

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • monman2
            monman2 @lap last edited by

            @lap said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

            Αυτό μάλιστα. Παντού διάβαζα πως είναι το καλύτερο μικρό ντίζελ.

            Σωστή τιμή ανταλλακτικού και πολύ καλή λεπτομέρεια αυτό με τις αναρτήσεις. Λες να έχουν διαφορές και τα σημερινά του στυλ στην έκδοση premier.

            Γυάλινη οροφή;

            ναι sky view την λεει toyota...

            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by

              Έλα ρε!! Εχεις τόσο καλη έκδοση;

              Κάνει διάφορα η οροφή;;;, θα την ξαναεπελεγες;

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • monman2
                monman2 @lap last edited by monman2

                @lap said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                Έλα ρε!! Εχεις τόσο καλη έκδοση;

                Κάνει διάφορα η οροφή;;;, θα την ξαναεπελεγες;

                Ναι αλλα στο yaris cross hybrid έπρεπε να πάω σε έκδοση τρία σκαλιά επάνω 25000 € έβγαινε με την γυάλινη οροφή . Συγκριτικά το δικό μου είχε το 2014 γύρω στα 18000 € και εγω το είχα πάρει μεταχειρισμένο ( 1 μηνός με 1100 χλμ) 15500. Χρηματικός ο λόγος που δεν την προτίμησα πάλι γιατί κατα τα αλλά είναι καταπληκτική η οροφή!

                Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  super-t @monman2 last edited by

                  @monman2 said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                  ... έχει ιδιαίτερη σημασία αυτό γιατί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε πάει για επαναπρογραμματισμό το 2018 και έχει κάνει από τότε 60000 χλμ .
                  ...

                  Να φανταστούμε no egr ;

                  monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • monman2
                    monman2 @super-t last edited by monman2

                    @super-t said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                    @monman2 said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                    ... έχει ιδιαίτερη σημασία αυτό γιατί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε πάει για επαναπρογραμματισμό το 2018 και έχει κάνει από τότε 60000 χλμ .
                    ...

                    Να φανταστούμε no egr ;

                    Η EGR καθαρίστηκε προληπτικά στα 120000 χλμ . Βρήκα συνεργείο εξειδικευμένο Toyota που αναλάμβανε , πήραν 50 € γαι την εργασία και 22 € τα ανταλακτικά (O rings , φλαντζες ) που χρειάστηκαν.

                    Εδώ να πω ότι υπήρχε το πάθημα από το corsa που το αφήσαμε να ανάψουν λαμπάκια και να μπει σε safe mode κάποτε πριν χρόνια στα 150.000 χλμ . Την είχαμε καθαρίσει τότε αλλά τελικά δεν έγινε δουλειά και αλλάχθηκε ,τα λεω στο ποστ για το corsa στην 3η σελίδα του τοπικού.

                    Το νόημα ήταν οτι αν χαλάσει δεν την σώζει ο καθαρισμός και το θυμόμουν και εγκαίρως καθάρισα του yaris η οποία ήταν σε καλή κατάσταση , πιστεύω οτι θα αντέξει ακόμη μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χλμ με προληπτικούς καθαρισμούς γιατί έχει και αυτή ακριβό κοστολόγιο ίσως ακριβότερα και απο το DPF.

                    Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                    Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                    S R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      super-t @monman2 last edited by

                      @monman2 said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                      @super-t said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                      @monman2 said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                      ... έχει ιδιαίτερη σημασία αυτό γιατί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε πάει για επαναπρογραμματισμό το 2018 και έχει κάνει από τότε 60000 χλμ .
                      ...

                      Να φανταστούμε no egr ;

                      Η EGR καθαρίστηκε προληπτικά στα 120000 χλμ . Βρήκα συνεργείο εξειδικευμένο Toyota που αναλάμβανε , πήραν 50 € γαι την εργασία και 22 € τα ανταλακτικά (O rings , φλαντζες ) που χρειάστηκαν.

                      Εδώ να πω ότι υπήρχε το πάθημα από το corsa που το αφήσαμε να ανάψουν λαμπάκια και να μπει σε safe mode κάποτε πριν χρόνια στα 150.000 χλμ . Την είχαμε καθαρίσει τότε αλλά τελικά δεν έγινε δουλειά και αλλάχθηκε ,τα λεω στο ποστ για το corsa στην 3η σελίδα του τοπικού.

                      Το νόημα ήταν οτι αν χαλάσει δεν την σώζει ο καθαρισμός και το θυμόμουν και εγκαίρως καθάρισα του yaris η οποία ήταν σε καλή κατάσταση , πιστεύω οτι θα αντέξει ακόμη μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χλμ με προληπτικούς καθαρισμούς γιατί έχει και αυτή ακριβό κοστολόγιο ίσως ακριβότερα και απο το DPF.

                      Η ερώτηση ήταν αν με το πρόγραμμα που περάστηκε απενεργοποιήθηκε η EGR, ή έστω μειώθηκε η λειτουργία της.

                      monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • monman2
                        monman2 @super-t last edited by

                        @super-t said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                        @monman2 said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                        @super-t said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                        @monman2 said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                        ... έχει ιδιαίτερη σημασία αυτό γιατί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε πάει για επαναπρογραμματισμό το 2018 και έχει κάνει από τότε 60000 χλμ .
                        ...

                        Να φανταστούμε no egr ;

                        Η ερώτηση ήταν αν με το πρόγραμμα που περάστηκε απενεργοποιήθηκε η EGR, ή έστω μειώθηκε η λειτουργία της.

                        ΟΧΙ δουλεύει κανονικά και αναφέρω τα παραπάνω γιατί μου θύμισες κάτι που ξέχασα ...

                        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          chris-k last edited by chris-k

                          κατοχος fiat idea, 1.3 90 hp του 2006 αγορα μεταχ το 2013 με 140 χιλ , τωρα εχει 280 χιλ. μηδεν προβληματα , μεχρι τωρα που αργει λιγο να παρει μπρος οταν ειναι ζεστο , Αλλαξα egr με κινεζικη στα 45 ευρω απο aliexpress , to 2017 , (καθαριζοντας την πολλαπλη εβγαλε μισο κιλο μαυρη λασπη) , εκτοτε παει σφαιρα (αλλα βαζω καθαριστικο στο ρεζερβουαρ προληπτικα καθε 3 γεμισματα-v power μονο). Συντηρηση στην αντλια 200 ευρω γιατι εσταζε. Στην πολη καιει 7 λ (η συζυγος το παει 8 ανετα) , στην εθνικη καιει πολυ πανω απο τα 130 λογω 5ης , επαρχιακους καιει 5 λτ (αν εχεις υπομονη κανει και πιο κατω , εχω κανει και 4 σε πολυ χαλαρους ρυθμους) . Στο ρελαντι κανει σαν φορτηγο , εν κινησει ειναι πιο αθορυβο λογω χαμηλων στροφων. Ποτε δεν φθανει ενα βενζινοκινητο ομως σε ποιοτητα λειτουργιας
                          Εχει αποσβεστει σε σχεση με το βενζινης που ειχα πιο πριν-ουσιαστικα το πηρα δωρεαν αν υπολογισεις την χαμηλη καταναλωση και την μεχρι τωρα διαφορα σε καυσιμα.
                          Θα ξαναπαιρνα ?, μαλλον οχι πετρελαιο αλλα εργοστασιακο lpg λογω τιμων καυσιμων. Η ποιοτητα λειτουργιας πλεον ειναι παρομοια.

                          monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • monman2
                            monman2 @chris-k last edited by monman2

                            @chris-k said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                            κατοχος fiat idea, 1.3 90 hp του 2006 αγορα μεταχ το 2013 με 140 χιλ , τωρα εχει 280 χιλ. μηδεν προβληματα , μεχρι τωρα που αργει λιγο να παρει μπρος οταν ειναι ζεστο , Αλλαξα egr με κινεζικη στα 45 ευρω απο aliexpress , to 2017 , (καθαριζοντας την πολλαπλη εβγαλε μισο κιλο μαυρη λασπη) , εκτοτε παει σφαιρα (αλλα βαζω καθαριστικο στο ρεζερβουαρ προληπτικα καθε 3 γεμισματα-v power μονο). Συντηρηση στην αντλια 200 ευρω γιατι εσταζε. Στην πολη καιει 7 λ (η συζυγος το παει 8 ανετα) , στην εθνικη καιει πολυ πανω απο τα 130 λογω 5ης , επαρχιακους καιει 5 λτ (αν εχεις υπομονη κανει και πιο κατω , εχω κανει και 4 σε πολυ χαλαρους ρυθμους) . Στο ρελαντι κανει σαν φορτηγο , εν κινησει ειναι πιο αθορυβο λογω χαμηλων στροφων. Ποτε δεν φθανει ενα βενζινοκινητο ομως σε ποιοτητα λειτουργιας
                            Εχει αποσβεστει σε σχεση με το βενζινης που ειχα πιο πριν-ουσιαστικα το πηρα δωρεαν αν υπολογισεις την χαμηλη καταναλωση και την μεχρι τωρα διαφορα σε καυσιμα.
                            Θα ξαναπαιρνα ?, μαλλον οχι πετρελαιο αλλα εργοστασιακο lpg λογω τιμων καυσιμων. Η ποιοτητα λειτουργιας πλεον ειναι παρομοια.

                            Μην κάνεις το λάθος και πας σε Lpg έχεις συνηθίσει στην ντιζελοροπή και θα συγχιστείς σίγουρα αν οδηγήσεις ένα.

                            Αν το αμάξι σου δεν παίρνει με την πρώτη μιζιά κρύο να ξέρεις ότι θέλεις γρήγορη μίζα , εμείς τουλάχιστον αυτό κάναμε στο δικό μας corsa ( ίδιο μοτέρ fiat) και τώρα που έχει 400.000 χιλ παίρνει μπροστά πιο καλά απ' όταν ήταν καινούργιο!

                            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              chris-k last edited by

                              Kρυο με την πρωτη , οταν ζεσταινεται αργει πολυ (πολλες φορες θελει δευτερη αλλα και με αυτην αργει). Η μιζα ειναι απο σερβις και πηρα και νεο μπουτον εκκινησης αλλα τα ιδια

                              monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • monman2
                                monman2 @chris-k last edited by

                                @chris-k said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                                Kρυο με την πρωτη , οταν ζεσταινεται αργει πολυ (πολλες φορες θελει δευτερη αλλα και με αυτην αργει). Η μιζα ειναι απο σερβις και πηρα και νεο μπουτον εκκινησης αλλα τα ιδια

                                Εμείς δεν την κάναμε επισκευή βάλαμε μια πιο γρήγορη καινούργια με 150 € σε έναν ηλεκτρολόγο στα Φάρσαλα ... Σωθήκαμε!

                                Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  chris-k last edited by

                                  τωρα εβγαλε το προβλημα , τοσα χρονια λειτουργουσε τελεια , αρα δεν ειναι η μιζα

                                  W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    w202-amg @chris-k last edited by

                                    @chris-k said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                                    τωρα εβγαλε το προβλημα , τοσα χρονια λειτουργουσε τελεια , αρα δεν ειναι η μιζα

                                    Η μίζα δεν είναι το πρόβλημα αλλά κουκουλωνει πρόβλημα σε κινητήρα ή άλλου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      r200 @monman2 last edited by

                                      @monman2 said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                                      @super-t said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                                      @monman2 said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                                      ... έχει ιδιαίτερη σημασία αυτό γιατί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε πάει για επαναπρογραμματισμό το 2018 και έχει κάνει από τότε 60000 χλμ .
                                      ...

                                      Να φανταστούμε no egr ;

                                      Η EGR καθαρίστηκε προληπτικά στα 120000 χλμ . Βρήκα συνεργείο εξειδικευμένο Toyota που αναλάμβανε , πήραν 50 € γαι την εργασία και 22 € τα ανταλακτικά (O rings , φλαντζες ) που χρειάστηκαν.

                                      Εδώ να πω ότι υπήρχε το πάθημα από το corsa που το αφήσαμε να ανάψουν λαμπάκια και να μπει σε safe mode κάποτε πριν χρόνια στα 150.000 χλμ . Την είχαμε καθαρίσει τότε αλλά τελικά δεν έγινε δουλειά και αλλάχθηκε ,τα λεω στο ποστ για το corsa στην 3η σελίδα του τοπικού.

                                      Το νόημα ήταν οτι αν χαλάσει δεν την σώζει ο καθαρισμός και το θυμόμουν και εγκαίρως καθάρισα του yaris η οποία ήταν σε καλή κατάσταση , πιστεύω οτι θα αντέξει ακόμη μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χλμ με προληπτικούς καθαρισμούς γιατί έχει και αυτή ακριβό κοστολόγιο ίσως ακριβότερα και απο το DPF.

                                      Οταν κανουν αναβαθμιση δεν σταματαει η λειτουργια εξαρτηματων οπως η egr αλλα εχει σκοπο τη βελτιωση στη λειτουργια του αυτοκινητου γενικα.
                                      Βεβαιως γινεται καταργηση λειτουργιας egr οριστικα και χωρις βλαβη μεσα στον εγκεφαλο σχεδον για ολες τις εταιρειες αλλα χρειαζεται απο κοντα στο αυτοκινητο ή να μου στειλεις τον εγκεφαλο να το κανω.

                                      monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Χαχαχα τι λέτε ρε;

                                        Μετά μου λέτε για diesel, ορίστε πως σκέφτονται

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • monman2
                                          monman2 @r200 last edited by monman2

                                          @r200 said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                                          @monman2 said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                                          @super-t said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                                          @monman2 said in Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel:

                                          ... έχει ιδιαίτερη σημασία αυτό γιατί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε πάει για επαναπρογραμματισμό το 2018 και έχει κάνει από τότε 60000 χλμ .
                                          ...

                                          Να φανταστούμε no egr ;

                                          Η EGR καθαρίστηκε προληπτικά στα 120000 χλμ . Βρήκα συνεργείο εξειδικευμένο Toyota που αναλάμβανε , πήραν 50 € γαι την εργασία και 22 € τα ανταλακτικά (O rings , φλαντζες ) που χρειάστηκαν.

                                          Εδώ να πω ότι υπήρχε το πάθημα από το corsa που το αφήσαμε να ανάψουν λαμπάκια και να μπει σε safe mode κάποτε πριν χρόνια στα 150.000 χλμ . Την είχαμε καθαρίσει τότε αλλά τελικά δεν έγινε δουλειά και αλλάχθηκε ,τα λεω στο ποστ για το corsa στην 3η σελίδα του τοπικού.

                                          Το νόημα ήταν οτι αν χαλάσει δεν την σώζει ο καθαρισμός και το θυμόμουν και εγκαίρως καθάρισα του yaris η οποία ήταν σε καλή κατάσταση , πιστεύω οτι θα αντέξει ακόμη μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χλμ με προληπτικούς καθαρισμούς γιατί έχει και αυτή ακριβό κοστολόγιο ίσως ακριβότερα και απο το DPF.

                                          Οταν κανουν αναβαθμιση δεν σταματαει η λειτουργια εξαρτηματων οπως η egr αλλα εχει σκοπο τη βελτιωση στη λειτουργια του αυτοκινητου γενικα.
                                          Βεβαιως γινεται καταργηση λειτουργιας egr οριστικα και χωρις βλαβη μεσα στον εγκεφαλο σχεδον για ολες τις εταιρειες αλλα χρειαζεται απο κοντα στο αυτοκινητο ή να μου στειλεις τον εγκεφαλο να το κανω.

                                          το 2040 που θα χαλάσει και δεν θα υπάρχουν ανταλλακτικά , ( θα τα λιώνουν σε χυτήρια για να μην καίμε πετρέλαιο , υπoυργός περιβάλλοντος ο lap), θα σου στείλω πμ😊

                                          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • R
                                            r200 last edited by

                                            Οταν θα παψει να ανατελει ο ηλιος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • G
                                              gialamidisi last edited by

                                              This post is deleted!
                                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 4 / 4
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr