κατοχος fiat idea, 1.3 90 hp του 2006 αγορα μεταχ το 2013 με 140 χιλ , τωρα εχει 280 χιλ. μηδεν προβληματα , μεχρι τωρα που αργει λιγο να παρει μπρος οταν ειναι ζεστο , Αλλαξα egr με κινεζικη στα 45 ευρω απο aliexpress , to 2017 , (καθαριζοντας την πολλαπλη εβγαλε μισο κιλο μαυρη λασπη) , εκτοτε παει σφαιρα (αλλα βαζω καθαριστικο στο ρεζερβουαρ προληπτικα καθε 3 γεμισματα-v power μονο). Συντηρηση στην αντλια 200 ευρω γιατι εσταζε. Στην πολη καιει 7 λ (η συζυγος το παει 8 ανετα) , στην εθνικη καιει πολυ πανω απο τα 130 λογω 5ης , επαρχιακους καιει 5 λτ (αν εχεις υπομονη κανει και πιο κατω , εχω κανει και 4 σε πολυ χαλαρους ρυθμους) . Στο ρελαντι κανει σαν φορτηγο , εν κινησει ειναι πιο αθορυβο λογω χαμηλων στροφων. Ποτε δεν φθανει ενα βενζινοκινητο ομως σε ποιοτητα λειτουργιας
Εχει αποσβεστει σε σχεση με το βενζινης που ειχα πιο πριν-ουσιαστικα το πηρα δωρεαν αν υπολογισεις την χαμηλη καταναλωση και την μεχρι τωρα διαφορα σε καυσιμα.
Θα ξαναπαιρνα ?, μαλλον οχι πετρελαιο αλλα εργοστασιακο lpg λογω τιμων καυσιμων. Η ποιοτητα λειτουργιας πλεον ειναι παρομοια.
Best posts made by chris-k
-
RE: Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel
Latest posts made by chris-k
-
RE: Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel
τωρα εβγαλε το προβλημα , τοσα χρονια λειτουργουσε τελεια , αρα δεν ειναι η μιζα
-
RE: Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel
Kρυο με την πρωτη , οταν ζεσταινεται αργει πολυ (πολλες φορες θελει δευτερη αλλα και με αυτην αργει). Η μιζα ειναι απο σερβις και πηρα και νεο μπουτον εκκινησης αλλα τα ιδια
-
RE: Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel
κατοχος fiat idea, 1.3 90 hp του 2006 αγορα μεταχ το 2013 με 140 χιλ , τωρα εχει 280 χιλ. μηδεν προβληματα , μεχρι τωρα που αργει λιγο να παρει μπρος οταν ειναι ζεστο , Αλλαξα egr με κινεζικη στα 45 ευρω απο aliexpress , to 2017 , (καθαριζοντας την πολλαπλη εβγαλε μισο κιλο μαυρη λασπη) , εκτοτε παει σφαιρα (αλλα βαζω καθαριστικο στο ρεζερβουαρ προληπτικα καθε 3 γεμισματα-v power μονο). Συντηρηση στην αντλια 200 ευρω γιατι εσταζε. Στην πολη καιει 7 λ (η συζυγος το παει 8 ανετα) , στην εθνικη καιει πολυ πανω απο τα 130 λογω 5ης , επαρχιακους καιει 5 λτ (αν εχεις υπομονη κανει και πιο κατω , εχω κανει και 4 σε πολυ χαλαρους ρυθμους) . Στο ρελαντι κανει σαν φορτηγο , εν κινησει ειναι πιο αθορυβο λογω χαμηλων στροφων. Ποτε δεν φθανει ενα βενζινοκινητο ομως σε ποιοτητα λειτουργιας
Εχει αποσβεστει σε σχεση με το βενζινης που ειχα πιο πριν-ουσιαστικα το πηρα δωρεαν αν υπολογισεις την χαμηλη καταναλωση και την μεχρι τωρα διαφορα σε καυσιμα.
Θα ξαναπαιρνα ?, μαλλον οχι πετρελαιο αλλα εργοστασιακο lpg λογω τιμων καυσιμων. Η ποιοτητα λειτουργιας πλεον ειναι παρομοια. -
fiat multijet 1.3 //2006 90 hp diesel , πρόβλημα με εκκινηση οταν ειναι ζεστό
Εχω ενα προβλημα που προεκυψε προσφατα στο fiat idea μου με 280 χιλ χλμ , Ενω παιρνει μπρος αμεσα οταν ειναι κρυο , αν ζεσταθει θελει με την ,δευτερη (στις μισες φορες) και μετα απο αρκετες στροφες της μιζας. Η μιζα ειναι απο γενικη επισκευη , με νεο μπουτον. Μπαταρια καινουργια . Αλλα προβληματα δεν υπαρχουν , καταναλωση χαμηλη , τραβηγμα κανονικο.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
μια απλη ερωτηση σε εσας που ειστε γνωστης Τα τουρμπο μπορουν μετατραπουν σε υγραεριο? Το λεω γιατι εχω ενα φορντ κουγκα 2.5 τουρμπο και το σκεφτομαι με αυτα που εχω ακούσει για προβλήματα μετα απο 80-100.000 χιλ (μου το ειπε εγκαταστάτης αντιπροσωπος μεγαλης εταιρείας αλλα το εχει και στον πινακα της η prins με διαπιστωμενα προβληματα).
Η λαδιέρα δεν βοηθάει? -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Γεια σας, σαν κατοχος φορντ κουγκα απευθυνθηκα στον αντιπροσωπο της prins για μετατροπη και μου απαντησε τα εξης
ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΤΟ
VOLVO XC 90.ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ
ΚΑΝΕΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΜΕ PRINS
VSI SYSTEM ΜΕ ΑΡΙΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
5ης ΓΕΝΙΑΣ
Του απαντω :
Στον επισυναπτομενο πινακα της prins αναφερεται οτι το xc 90 της volvo με αντιστοιχο κινητηρα 2.5T αντιμετωπιζει προβληματα σε λιγοτερο απο 100.000 κμ
Εχουν λυθει τωρα?
Να και η απαντηση του
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 80.000χλμ ΜΕ Ο, ΤΙ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ
Ερωτω εγω τωρα , αυτο ειναι το αριστο αποτελεσμα που υποσχεται ? -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Επειδη εχει αναφερθεί οτι το με υγραεριο οι βαλβιδες επιβαρυνονται πολυ ,σαν κατοχος φορντ κουγκα 2.5T με τον γνωστο κινητηρα πασπαρτου της volvo (φοκους st , mondeo 2.5T , s-max 2.5 T) και ενδιαφερομενος για μετατροπη , κανω την εξης ερωτηση .Στο φορουμ ειδα την μετατροπη του dti στο s max 2.5 T με αντιστοιχο κινητηρα-αλλες ρυθμισεις και αναρωτιεμαι αν κανει το ιδιο κιτ (της vialle). Yπαρχει κανεις που εχει βαλει οποιοδηποτε κιτ σε κουγκα?
Αναμένω εναγωνίως -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Γεια χαρα σε όλους.
Εχω ενα φορντ κουγκα 2.5T και ενδιαφερομαι για lpg.Στο φορουμ ειδα την μετατροπη του dti στο s max 2.5 T με αντιστοιχο κινητηρα-αλλες ρυθμισεις και αναρωτιεμαι αν κανει το ιδιο κιτ (της vialle). Yπαρχει κανεις που εχει βαλει οποιοδηποτε κιτ σε κουγκα;
Σε γερμανικο site (motor talk.de) σε φορουμ για ο ιδιο θεμα αναφεονται τα εξης
τα οποια αν μπορουσε καποιος γνωστης να μεταγρασει θα ημουν ευγνωμων:
......Ich habe mal bei Vialle Deutschland nachgeforscht.
Die Vialle LPG-Anlage gibt es nur fόr den S-Max mit dem 2,5 L Motor. Dόrfte sich aber wohl um den gleichen Motor handeln wie beim Kuga.
Ein kleines rotes Sternchen weist jedoch bei diesem Motor auf folgende Fuίnote hin:
'άberarbeitung des Zylinderkopfs notwendig.'
Also wieder nix.......
και επισης
........also mann hat mir gesagt das es keine gute idee ist mit dem Motor und gas umbau da der motor na ca. 20000km ein schaden bekommt das hat mir jemand gesagt der bei Volvo arbeitet und meinte das die auch paar volvo΄s hatten die eingentlich die selbe maschiene haben und dann mit Motoschaden zu dennen kamen ...........
Σας ευχαριστω προκαταβολικα