Εγώ πάντως το έκανα τεστ ντραιβ , ήταν αξιοπρεπέστατο , και το παραγγειλα. Η Κορέα είναι εγγύηση , οι άνθρωποι είναι αξιόπιστοι , και τα προιόντα τίμια. Είχα Χιουνται πριν 29 χρόνια και δεν με πρόδωσε ποτέ. Θα του βάλω και lpg,(είναι lpg friendly) .
Best posts made by chris-k
-
RE: KGM
-
RE: KGM
Δώσε λεπτομέρειες για το τεστ, αλλά και γενικώς. Από άνεση ανάρτησης, καθίζματα, λεβιέ, ορατότης, τι λέει?
Άνετο αλλά κρατάει , το αυτόματο οδήγησα ,είναι καλό αλλά με μειωμένη ροπή και μιας και έχει μακριές σχέσεις προτίμησα το manual που έχει πολύ τράβηγμα-πιο οικονομικο. Το τιμόνι δεν είναι τοπ αλλά ούτε και κακό, εγκρινεται.Καθίσματα άνετα με καλή πλευρική στήριξη.Καθεσαι ψηλα , καλή ορατότης , πίσω έχει κάμερα. Φρένα πολύ καλά , αθόρυβο ,(προέρχομαι από θορυβωδες πετρέλαιο). Γενικά πολύ αξιοπρεπές σε όλα του. Αν σκεφτείς την τιμή κελεπουρι. Σε κανένα πεθαμένο Stepway θα κατέληγα. Καλό αλλά λίγο για μένα.
- list item
-
RE: Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel
κατοχος fiat idea, 1.3 90 hp του 2006 αγορα μεταχ το 2013 με 140 χιλ , τωρα εχει 280 χιλ. μηδεν προβληματα , μεχρι τωρα που αργει λιγο να παρει μπρος οταν ειναι ζεστο , Αλλαξα egr με κινεζικη στα 45 ευρω απο aliexpress , to 2017 , (καθαριζοντας την πολλαπλη εβγαλε μισο κιλο μαυρη λασπη) , εκτοτε παει σφαιρα (αλλα βαζω καθαριστικο στο ρεζερβουαρ προληπτικα καθε 3 γεμισματα-v power μονο). Συντηρηση στην αντλια 200 ευρω γιατι εσταζε. Στην πολη καιει 7 λ (η συζυγος το παει 8 ανετα) , στην εθνικη καιει πολυ πανω απο τα 130 λογω 5ης , επαρχιακους καιει 5 λτ (αν εχεις υπομονη κανει και πιο κατω , εχω κανει και 4 σε πολυ χαλαρους ρυθμους) . Στο ρελαντι κανει σαν φορτηγο , εν κινησει ειναι πιο αθορυβο λογω χαμηλων στροφων. Ποτε δεν φθανει ενα βενζινοκινητο ομως σε ποιοτητα λειτουργιας
Εχει αποσβεστει σε σχεση με το βενζινης που ειχα πιο πριν-ουσιαστικα το πηρα δωρεαν αν υπολογισεις την χαμηλη καταναλωση και την μεχρι τωρα διαφορα σε καυσιμα.
Θα ξαναπαιρνα ?, μαλλον οχι πετρελαιο αλλα εργοστασιακο lpg λογω τιμων καυσιμων. Η ποιοτητα λειτουργιας πλεον ειναι παρομοια.
Latest posts made by chris-k
-
RE: KGM
Δώσε λεπτομέρειες για το τεστ, αλλά και γενικώς. Από άνεση ανάρτησης, καθίζματα, λεβιέ, ορατότης, τι λέει?
Άνετο αλλά κρατάει , το αυτόματο οδήγησα ,είναι καλό αλλά με μειωμένη ροπή και μιας και έχει μακριές σχέσεις προτίμησα το manual που έχει πολύ τράβηγμα-πιο οικονομικο. Το τιμόνι δεν είναι τοπ αλλά ούτε και κακό, εγκρινεται.Καθίσματα άνετα με καλή πλευρική στήριξη.Καθεσαι ψηλα , καλή ορατότης , πίσω έχει κάμερα. Φρένα πολύ καλά , αθόρυβο ,(προέρχομαι από θορυβωδες πετρέλαιο). Γενικά πολύ αξιοπρεπές σε όλα του. Αν σκεφτείς την τιμή κελεπουρι. Σε κανένα πεθαμένο Stepway θα κατέληγα. Καλό αλλά λίγο για μένα.
- list item
-
RE: KGM
Εγώ πάντως το έκανα τεστ ντραιβ , ήταν αξιοπρεπέστατο , και το παραγγειλα. Η Κορέα είναι εγγύηση , οι άνθρωποι είναι αξιόπιστοι , και τα προιόντα τίμια. Είχα Χιουνται πριν 29 χρόνια και δεν με πρόδωσε ποτέ. Θα του βάλω και lpg,(είναι lpg friendly) .
-
RE: fiat idea multijet ανεβάζει θερμοκρασία
Όλα δουλεύουν κανονικά, Ξέρεις πόσες σκάλες έχει κάθε ένας από τους 2 ανεμιστήρες για να τσεκαρω;
-
fiat idea multijet ανεβάζει θερμοκρασία
Καλησπέρα , σε παρατεταμένες ανηφόρες με ζεστή και ac ανεβάζει θερμοκρασία. Αν σταματήσω με το μοτέρ αναμμένο σε 10 δευτερόλεπτα έφτασε φυσιολογικά επίπεδα Έχει 350.000 χλμ. Τραβάει κανονικά. Άλλαξα αντλία νερού , ψυγείο , θερμοστάτη.Βεντιλατερ δουλεύει κανονικά. Ο δείκτης πάει μέχρι μέση και κατι. Δεν φτάνει στα 3/4. Είναι φυσιολογικό ; Θα έχω πρόβλημα; Τι άλλο να κάνω;
-
RE: Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel
τωρα εβγαλε το προβλημα , τοσα χρονια λειτουργουσε τελεια , αρα δεν ειναι η μιζα
-
RE: Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel
Kρυο με την πρωτη , οταν ζεσταινεται αργει πολυ (πολλες φορες θελει δευτερη αλλα και με αυτην αργει). Η μιζα ειναι απο σερβις και πηρα και νεο μπουτον εκκινησης αλλα τα ιδια
-
RE: Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel
κατοχος fiat idea, 1.3 90 hp του 2006 αγορα μεταχ το 2013 με 140 χιλ , τωρα εχει 280 χιλ. μηδεν προβληματα , μεχρι τωρα που αργει λιγο να παρει μπρος οταν ειναι ζεστο , Αλλαξα egr με κινεζικη στα 45 ευρω απο aliexpress , to 2017 , (καθαριζοντας την πολλαπλη εβγαλε μισο κιλο μαυρη λασπη) , εκτοτε παει σφαιρα (αλλα βαζω καθαριστικο στο ρεζερβουαρ προληπτικα καθε 3 γεμισματα-v power μονο). Συντηρηση στην αντλια 200 ευρω γιατι εσταζε. Στην πολη καιει 7 λ (η συζυγος το παει 8 ανετα) , στην εθνικη καιει πολυ πανω απο τα 130 λογω 5ης , επαρχιακους καιει 5 λτ (αν εχεις υπομονη κανει και πιο κατω , εχω κανει και 4 σε πολυ χαλαρους ρυθμους) . Στο ρελαντι κανει σαν φορτηγο , εν κινησει ειναι πιο αθορυβο λογω χαμηλων στροφων. Ποτε δεν φθανει ενα βενζινοκινητο ομως σε ποιοτητα λειτουργιας
Εχει αποσβεστει σε σχεση με το βενζινης που ειχα πιο πριν-ουσιαστικα το πηρα δωρεαν αν υπολογισεις την χαμηλη καταναλωση και την μεχρι τωρα διαφορα σε καυσιμα.
Θα ξαναπαιρνα ?, μαλλον οχι πετρελαιο αλλα εργοστασιακο lpg λογω τιμων καυσιμων. Η ποιοτητα λειτουργιας πλεον ειναι παρομοια. -
fiat multijet 1.3 //2006 90 hp diesel , πρόβλημα με εκκινηση οταν ειναι ζεστό
Εχω ενα προβλημα που προεκυψε προσφατα στο fiat idea μου με 280 χιλ χλμ , Ενω παιρνει μπρος αμεσα οταν ειναι κρυο , αν ζεσταθει θελει με την ,δευτερη (στις μισες φορες) και μετα απο αρκετες στροφες της μιζας. Η μιζα ειναι απο γενικη επισκευη , με νεο μπουτον. Μπαταρια καινουργια . Αλλα προβληματα δεν υπαρχουν , καταναλωση χαμηλη , τραβηγμα κανονικο.