κατοχος fiat idea, 1.3 90 hp του 2006 αγορα μεταχ το 2013 με 140 χιλ , τωρα εχει 280 χιλ. μηδεν προβληματα , μεχρι τωρα που αργει λιγο να παρει μπρος οταν ειναι ζεστο , Αλλαξα egr με κινεζικη στα 45 ευρω απο aliexpress , to 2017 , (καθαριζοντας την πολλαπλη εβγαλε μισο κιλο μαυρη λασπη) , εκτοτε παει σφαιρα (αλλα βαζω καθαριστικο στο ρεζερβουαρ προληπτικα καθε 3 γεμισματα-v power μονο). Συντηρηση στην αντλια 200 ευρω γιατι εσταζε. Στην πολη καιει 7 λ (η συζυγος το παει 8 ανετα) , στην εθνικη καιει πολυ πανω απο τα 130 λογω 5ης , επαρχιακους καιει 5 λτ (αν εχεις υπομονη κανει και πιο κατω , εχω κανει και 4 σε πολυ χαλαρους ρυθμους) . Στο ρελαντι κανει σαν φορτηγο , εν κινησει ειναι πιο αθορυβο λογω χαμηλων στροφων. Ποτε δεν φθανει ενα βενζινοκινητο ομως σε ποιοτητα λειτουργιας
Εχει αποσβεστει σε σχεση με το βενζινης που ειχα πιο πριν-ουσιαστικα το πηρα δωρεαν αν υπολογισεις την χαμηλη καταναλωση και την μεχρι τωρα διαφορα σε καυσιμα.
Θα ξαναπαιρνα ?, μαλλον οχι πετρελαιο αλλα εργοστασιακο lpg λογω τιμων καυσιμων. Η ποιοτητα λειτουργιας πλεον ειναι παρομοια.
C
Best posts made by chris-k
-
RE: Αξιοπιστία μικρών κινητήρων diesel