-
μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;
Γεια σας! Έχει πέσει η μπαταρία μου φαραώ 70-620 efb για Honda civic πετρέλαιο με star stop κ μερικές φορές τώρα είχε βγάλει στην οθόνη το σήμα της μπαταριάς κ δεν δούλευε το star stop. Με το πολυμετρο έδειξε με σβηστό κινητήρα 12,32 κ με αναμμένη την μηχανή 14,47εχοντας σβήσει το ράδιο του αυτοκίνητου (2 dim)
Φορούσε την μαμά μπαταρία λίγο λιγότερο από 7 χρόνια!!! Σκέφτηκα να την φορτίσω λίγο έχοντας κάποιο μήνυμα. Το ερώτημα είναι το εξής. ΠΡΕΠΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να την κατεβάσω από το αυτοκίνητο κ γενικά να βγάλω τους πόλους από το αμάξι;;;;;; θα υπάρξει πρόβλημα αν την φωτίσω κατ ευθείαν πάνω στο αμάξι κ γενικά ΔΕΝ θα το ξεσηκώσω;;;; το θέμα είναι ότι κάποιοι λένε ότι το auto ανέβασμα των παραθύρων με το συναγερμό κλπ θα φύγει κ θα πρέπει να μπω στο μενού να το ξανά ρυθμίσω που αυτό δεν το ξέρω να το κάνω (είναι φτωχά κ τα Αγγλικά μου)
Τι μου συμβουλεύεται;;;;; να ξεχάσω το απαθείας φόρτιση της μπαταρίας στο αμάξι;;;; μήπως θα έχω πρόβλημα με εγκέφαλο κλπ;;;;;;;; τι κάνω;;; -
Βάλε μπροστά με καλώδια παίρνοντας ρεύμα απο άλλο αυτοκίνητο και πήγαινε κατευθείαν σε ηλεκτρολόγο να βάλεις μια καινούργια
Απλά και ασφαλή πράγματα. -
@1kost12 said in μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;:
μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;
Γεια σας! Έχει πέσει η μπαταρία μου φαραώ 70-620 efb για Honda civic πετρέλαιο με star stop κ μερικές φορές τώρα είχε βγάλει στην οθόνη το σήμα της μπαταριάς κ δεν δούλευε το star stop. Με το πολυμετρο έδειξε με σβηστό κινητήρα 12,32 κ με αναμμένη την μηχανή 14,47εχοντας σβήσει το ράδιο του αυτοκίνητου (2 dim)
Φορούσε την μαμά μπαταρία λίγο λιγότερο από 7 χρόνια!!! Σκέφτηκα να την φορτίσω λίγο έχοντας κάποιο μήνυμα. Το ερώτημα είναι το εξής. ΠΡΕΠΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να την κατεβάσω από το αυτοκίνητο κ γενικά να βγάλω τους πόλους από το αμάξι;;;;;; θα υπάρξει πρόβλημα αν την φωτίσω κατ ευθείαν πάνω στο αμάξι κ γενικά ΔΕΝ θα το ξεσηκώσω;;;; το θέμα είναι ότι κάποιοι λένε ότι το auto ανέβασμα των παραθύρων με το συναγερμό κλπ θα φύγει κ θα πρέπει να μπω στο μενού να το ξανά ρυθμίσω που αυτό δεν το ξέρω να το κάνω (είναι φτωχά κ τα Αγγλικά μου)
Τι μου συμβουλεύεται;;;;; να ξεχάσω το απαθείας φόρτιση της μπαταρίας στο αμάξι;;;; μήπως θα έχω πρόβλημα με εγκέφαλο κλπ;;;;;;;; τι κάνω;;;Αν καταλαβα καλά δεν εμεινες. Αλλά ήρθε η ώρα για μπαταρία. Μη μου πεις ότι λειτουργείς το Σταρτ στοπ!! Προφανώς έχεις την 9η γενιά civic. Πόσα Χιλ έχεις; Γενικά κάποιο θέμα άλλο είχες; Ρωτάω γιατί φοράμε τον ίδιο κινητήρα πάνω κάτω.
-
Μπορείς να την φορτίσεις πάνω στο αυτοκίνητο, κανένα πρόβλημα.
-
@otokomae said in μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;:
@1kost12 said in μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;:
μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;
Γεια σας! Έχει πέσει η μπαταρία μου φαραώ 70-620 efb για Honda civic πετρέλαιο με star stop κ μερικές φορές τώρα είχε βγάλει στην οθόνη το σήμα της μπαταριάς κ δεν δούλευε το star stop. Με το πολυμετρο έδειξε με σβηστό κινητήρα 12,32 κ με αναμμένη την μηχανή 14,47εχοντας σβήσει το ράδιο του αυτοκίνητου (2 dim)
Φορούσε την μαμά μπαταρία λίγο λιγότερο από 7 χρόνια!!! Σκέφτηκα να την φορτίσω λίγο έχοντας κάποιο μήνυμα. Το ερώτημα είναι το εξής. ΠΡΕΠΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να την κατεβάσω από το αυτοκίνητο κ γενικά να βγάλω τους πόλους από το αμάξι;;;;;; θα υπάρξει πρόβλημα αν την φωτίσω κατ ευθείαν πάνω στο αμάξι κ γενικά ΔΕΝ θα το ξεσηκώσω;;;; το θέμα είναι ότι κάποιοι λένε ότι το auto ανέβασμα των παραθύρων με το συναγερμό κλπ θα φύγει κ θα πρέπει να μπω στο μενού να το ξανά ρυθμίσω που αυτό δεν το ξέρω να το κάνω (είναι φτωχά κ τα Αγγλικά μου)
Τι μου συμβουλεύεται;;;;; να ξεχάσω το απαθείας φόρτιση της μπαταρίας στο αμάξι;;;; μήπως θα έχω πρόβλημα με εγκέφαλο κλπ;;;;;;;; τι κάνω;;;Αν καταλαβα καλά δεν εμεινες. Αλλά ήρθε η ώρα για μπαταρία. Μη μου πεις ότι λειτουργείς το Σταρτ στοπ!! Προφανώς έχεις την 9η γενιά civic. Πόσα Χιλ έχεις; Γενικά κάποιο θέμα άλλο είχες; Ρωτάω γιατί φοράμε τον ίδιο κινητήρα πάνω κάτω.
Έχω την 9η γενιά Honda civic πετρέλαιο 7 χρόνια παρά με 120.000 χιλιόμετρα κ ΠΑΝΤΑ με το stop start . εδώ κ 6-7 μήνες το χρησιμοποιούσα το αυτοκίνητο μόνο σε κοντινές αποστάσεις 10-12 λεπτά οδήγηση την ημέρα. Όλοι μου λένε ότι κ πολλά χιλιόμετρα μου έβγαλε η μπαταρία. Φιλοδοξώ το Σάββατο να κάνω καμία 300 χιλιόμετρα κ ελπίζω ότι να συνέρθει!!! Θα αποφύγω τον κλιματισμό κ το ράδιο στα περισσότερα χιλιόμετρα για να πάει όσο το δυνατόν περισσότερο ρεύμα από το δυναμό στην μπαταρία. …. Κ την επομένη μέρα αφού κρυώσει θα το αναμετρήσω…..
Δεν θέλω να κατεβάσω την μπαταρία κάτω μήπως χάσω τις ρυθμίσεις των παραθύρων πόρτας κλπ που σηκώνονται κλπ…εννοειται το τελευταίο που σκεφτομαι είναι οι σταθμοί του ραδιοφώνου που θα σβηστούν. Οι ρυθμίσεις των παραθύρων σκέπτομαι κ ότι έχει σχέση με τις ρυθμίσεις που έχει ο εγκέφαλος του αμαξιού. -
δες οδηγιες του φορτιστή. Ο CTEK που εχω λεει απλα το αρνητικο να μπει σε γειωση στο σασι και οχι στον πόλο.
-
@1kost12 said in μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;:
@otokomae said in μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;:
@1kost12 said in μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;:
μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;
Γεια σας! Έχει πέσει η μπαταρία μου φαραώ 70-620 efb για Honda civic πετρέλαιο με star stop κ μερικές φορές τώρα είχε βγάλει στην οθόνη το σήμα της μπαταριάς κ δεν δούλευε το star stop. Με το πολυμετρο έδειξε με σβηστό κινητήρα 12,32 κ με αναμμένη την μηχανή 14,47εχοντας σβήσει το ράδιο του αυτοκίνητου (2 dim)
Φορούσε την μαμά μπαταρία λίγο λιγότερο από 7 χρόνια!!! Σκέφτηκα να την φορτίσω λίγο έχοντας κάποιο μήνυμα. Το ερώτημα είναι το εξής. ΠΡΕΠΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να την κατεβάσω από το αυτοκίνητο κ γενικά να βγάλω τους πόλους από το αμάξι;;;;;; θα υπάρξει πρόβλημα αν την φωτίσω κατ ευθείαν πάνω στο αμάξι κ γενικά ΔΕΝ θα το ξεσηκώσω;;;; το θέμα είναι ότι κάποιοι λένε ότι το auto ανέβασμα των παραθύρων με το συναγερμό κλπ θα φύγει κ θα πρέπει να μπω στο μενού να το ξανά ρυθμίσω που αυτό δεν το ξέρω να το κάνω (είναι φτωχά κ τα Αγγλικά μου)
Τι μου συμβουλεύεται;;;;; να ξεχάσω το απαθείας φόρτιση της μπαταρίας στο αμάξι;;;; μήπως θα έχω πρόβλημα με εγκέφαλο κλπ;;;;;;;; τι κάνω;;;Αν καταλαβα καλά δεν εμεινες. Αλλά ήρθε η ώρα για μπαταρία. Μη μου πεις ότι λειτουργείς το Σταρτ στοπ!! Προφανώς έχεις την 9η γενιά civic. Πόσα Χιλ έχεις; Γενικά κάποιο θέμα άλλο είχες; Ρωτάω γιατί φοράμε τον ίδιο κινητήρα πάνω κάτω.
Έχω την 9η γενιά Honda civic πετρέλαιο 7 χρόνια παρά με 120.000 χιλιόμετρα κ ΠΑΝΤΑ με το stop start . εδώ κ 6-7 μήνες το χρησιμοποιούσα το αυτοκίνητο μόνο σε κοντινές αποστάσεις 10-12 λεπτά οδήγηση την ημέρα. Όλοι μου λένε ότι κ πολλά χιλιόμετρα μου έβγαλε η μπαταρία. Φιλοδοξώ το Σάββατο να κάνω καμία 300 χιλιόμετρα κ ελπίζω ότι να συνέρθει!!! Θα αποφύγω τον κλιματισμό κ το ράδιο στα περισσότερα χιλιόμετρα για να πάει όσο το δυνατόν περισσότερο ρεύμα από το δυναμό στην μπαταρία. …. Κ την επομένη μέρα αφού κρυώσει θα το αναμετρήσω…..
Δεν θέλω να κατεβάσω την μπαταρία κάτω μήπως χάσω τις ρυθμίσεις των παραθύρων πόρτας κλπ που σηκώνονται κλπ…εννοειται το τελευταίο που σκεφτομαι είναι οι σταθμοί του ραδιοφώνου που θα σβηστούν. Οι ρυθμίσεις των παραθύρων σκέπτομαι κ ότι έχει σχέση με τις ρυθμίσεις που έχει ο εγκέφαλος του αμαξιού.Όπως τα λες είναι. Αν τύχει το Σάββατο που θα κάνεις 300χλμ και νυχτώσει,μην ανάψεις τα φώτα για να φορτίσει στα σίγουρα και να βγάλει άλλα 7 χρόνια.
Πήγαινε να βάλεις μπαταρία και άσε τις τσιπιες! -
@k-m said in μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;:
δες οδηγιες του φορτιστή. Ο CTEK που εχω λεει απλα το αρνητικο να μπει σε γειωση στο σασι και οχι στον πόλο.
Αυτό το λέει, μάλλον για να αποφευχθούν σπινθήρες κοντά στην μπαταρία(;).
Και μια και ανέφερες τον CTEK, αρνούμαι να δώσω τόσα λεφτά, για κάτι που κάνει κάτι τόσο απλό, όσο είναι η φόρτιση της μπαταρίας ενώ μια κάρτα γραφικών με εκατομμύρια τρανζίστορ έχει το ίδιο ή και λιγότερο.
Μπορεί να ακούγεται παλαβή μια τέτοια δικαιολογία, αλλά εδώ και καιρό μου έχει κολλήσει. -
@bassstarlet said in μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;:
@k-m said in μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;:
δες οδηγιες του φορτιστή. Ο CTEK που εχω λεει απλα το αρνητικο να μπει σε γειωση στο σασι και οχι στον πόλο.
Αυτό το λέει, μάλλον για να αποφευχθούν σπινθήρες κοντά στην μπαταρία(;).
Και μια και ανέφερες τον CTEK, αρνούμαι να δώσω τόσα λεφτά, για κάτι που κάνει κάτι τόσο απλό, όσο είναι η φόρτιση της μπαταρίας ενώ μια κάρτα γραφικών με εκατομμύρια τρανζίστορ έχει το ίδιο ή και λιγότερο.
Μπορεί να ακούγεται παλαβή μια τέτοια δικαιολογία, αλλά εδώ και καιρό μου έχει κολλήσει.Έχω ένα φορτιστή του lidi που πάρα πολλοί λένε ότι κάνει δουλειά με αξιοπρέπεια δεν αναφέρουν αν πρέπει να κατέβει η μπαταρία από το αμάξι. ….
-
Μα δεν υπάρχει λόγος να αφαιρέσεις την μπαταριά, από το αυτοκίνητο.
Αν φοβάσαι μη τυχόν, δημιουργηθούν προβλήματα από την την τάση του φορτιστήρα, που μπορεί να φτάσει και 15+volt, απλά βγάζεις τον πόλο (αλλά εκεί θα έχεις άλλα προβλήματα ίσως, σε αυτοκίνητα φορτομένα με ηλεκτρονικά) -
Δεν χρειάζεσαι εκατομμύρια τρανζίστορ για να φορτίσεις μια μπαταρία. Και με μια κάρτα γραφικών δεν φορτίζεις μπαταρία.
Θες όμως ο φορτιστής να συμπεριφέρεται σωστά στην μπαταρία και να ρυθμίζει την τάση και την ένταση της φόρτισης ανάλογα με τα δεδομένα της μπαταρίας κάθε στιγμή. Ε, αυτό το κάνει ο CTEK, και το κάνει καλά.
Αν δες θες κάτι τέτοιο, θα βρεις φορτιστή και με τα μισά λεφτά. Κι αυτός θα σου φορτίσει την μπαταρία. Όπως θα δουλεύει ο υπολογιστής και με την ενσωμετωμένη κάρτα γραφικών -η οποία αρκεί σε εμένα για τις δουλειές μου. -
@1kost12 said in μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;:
@bassstarlet said in μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;:
@k-m said in μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;:
δες οδηγιες του φορτιστή. Ο CTEK που εχω λεει απλα το αρνητικο να μπει σε γειωση στο σασι και οχι στον πόλο.
Αυτό το λέει, μάλλον για να αποφευχθούν σπινθήρες κοντά στην μπαταρία(;).
Και μια και ανέφερες τον CTEK, αρνούμαι να δώσω τόσα λεφτά, για κάτι που κάνει κάτι τόσο απλό, όσο είναι η φόρτιση της μπαταρίας ενώ μια κάρτα γραφικών με εκατομμύρια τρανζίστορ έχει το ίδιο ή και λιγότερο.
Μπορεί να ακούγεται παλαβή μια τέτοια δικαιολογία, αλλά εδώ και καιρό μου έχει κολλήσει.Έχω ένα φορτιστή του lidi που πάρα πολλοί λένε ότι κάνει δουλειά με αξιοπρέπεια δεν αναφέρουν αν πρέπει να κατέβει η μπαταρία από το αμάξι. ….
Έχω κι εγώ τον ίδιο. Εξαιρετικός για τα λεφτά του. Αν δεν μπορεί αυτός να φορτίσει μια μπαταρία, δεν μπορεί ούτε επαγγελματικός, που σημαίνει ότι η μπαταρία πέθανε. Το δοκίμασα μια φορά, πηγαίνοντας την μπαταρία σε επαγγελματία (γνωστός κιόλας) που μου είπε ότι ούτε οι δικοί του επαγγελματικοί φορτιστές δεν την σώζουν.
-
Στα αυτοκίνητα με start-stop νομίζω το αρνητικό clump έχει ειδική θέση στο σασί που μπαίνει
-
@thodoris91 said in μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;:
Στα αυτοκίνητα με start-stop νομίζω το αρνητικό clump έχει ειδική θέση στο σασί που μπαίνει
Μετά από 300 περίπου χιλιόμετρα κ έχοντας απενεργοποίηση το stop star start κ το μέτρησα σήμερα το πρωί (κρύο το αυτοκίνητο έχοντας γύρω στις 5-6 ώρες που το είχα σταματήσει είδα 12.49 v . δυστυχώς δεν λέει να πάει πάρα πάνω….. άρα αρχίζω να το βάζω στο πρόγραμμα για αλλαγής της….
-
Παραπάνω γιατί να πάει; Αν ο κινητήρας δε λειτουργεί τότε ορθώς βλέπεις 12-12.5V.
Αν και με τον κινητήρα σε λειτουργία βλέπεις ίδια τάση και όχι 13.5+ τότε μπορεί κάτι να γίνεται με το δυναμό. -
12.5 είναι στο όριο, βέβαια.
Και τα βόλτ δεν λένε όλη την αλήθεια, αν έχουν πέσει τα αμπέρ που μπορεί να δώσει, λόγω παλαιότητας...
Για να καταλάβω εμπειρικά την κατάσταση της μπαταρίας, το πρωί πριν βάλω μπροστά, ανάβω το r-cd, και μετά πατάω μιζιά.Αν δεν σβήσει το r-cd τότε η μπαταρία είναι σε καλή κατάσταση.@tgd said in μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;:
Δεν χρειάζεσαι εκατομμύρια τρανζίστορ για να φορτίσεις μια μπαταρία. Και με μια κάρτα γραφικών δεν φορτίζεις μπαταρία.
Δεν κατάλαβες τι εννοώ.
μπαταρια αυτοκινητου πρεπει να κατέβει;;;