-
@piliourits said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
είμαστε παιδιά των Τεχνικών Εκδόσεων και των κυρρηγμάτων του Καββαθα, κοινώς ένας σύλλογος από τους σπασικλες του κάθε σχολείου... απόδειξη αυτού, πόσο λίγο ασχολούμαστε με μπάλα.
Φοβερή κληρονομιά αυτά τα παιδιά των τεχνικών εκδόσεων, για αυτό και ασχολούνται όλη μέρα με την "Πολιτική"
Χίλιες φορές η μπάλα και καμιά τρυφερή..
-
@monman2 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
@realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
@harisma23 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
Το ότι καθόμαστε και συζητάμε για το συντομότερο ρώσικο ανέκδοτο, το περίφημο SU-57, πραγματικά με ξεπερνάει.
Μιλάμε για το αεροσκάφος το οποίο συνδυάζει τα εξής:
α) Η Ρωσία εδώ και τόσα χρόνια δεν έχει καταφέρει να κατασκευάσει αρκετά, ώστε να έχει επιχειρησιακή ούτε μισή μοίρα.
β) Η Ρωσία ακόμη δεν έχει καταφέρει να το εξοπλίσει με το νέο κινητήρα που σχεδίασε και γι'αυτό το πετάει με έναν παλαιότερο κινητήρα, ως λύση ανάγκης.
γ) Δεν έχει βρεθεί ούτε μια χώρα που να το έχει παραγγείλει, παρόλο που η Ρωσία το έκανε μια περαντζαδα από τη Συρία (μάλλον). Για τρελούς ψάχνουν;
δ) Η Ινδία που κάποια στιγμή συμμετείχε στο πρόγραμμα εξέλιξης του, αποσύρθηκε βλέποντας τα εμπόδια και τις προοπτικές του.
ε) Και last but not least, όλοι οι Ρώσοι και οι ρωσοφιλοι έχουν ξαμοληθεί στο διαδίκτυο να το υπερασπίζουν ως υπερατού, το οποίο μετά βεβαιότητας ξεφτιλίζει τον ανταγωνισμό των F22 και F35...Όχι άλλο κάρβουνο, μπρεεεε!!!
Λοιπόν για να σταματάει αυτό το αστειάκι.
α) Δεν υπάρχουν πολλά. Ισχύει αυτό γιατί μέχρι τώρα εξελίσσονταν. Από εδώ και πέρα παράγεται όμως.
β) Ακόμα και ο "παλαιότερος" κινητήρας του, του δίνει υψηλότερο λόγο ώσης/βάρους από το F22. Για το F35 δεν μιλάμε καν, είναι εντελώς ανάπηρο από άποψη κινητήρα και ισχύος!!! Επίσης ο "παλαιότερος" κινητήρας του Su-57 έχει δυνατότητα 3D Vectoring. Mόνο 3 α/φ σε όλον τον κόσμο έχουν τέτοια δυνατότητα. Το Su 35, το MiG 35 και το Su 57.
γ-δ) Οι Ινδοί δεν άντεξαν το κόστος και παρήγγειλαν τα παλαιότερα Su 30. Οι Κινέζοι όμως λέγεται ότι ενδιαφέρονται, κυρίως για τους κινητήρες (που είναι λίγο διαφορετικοί από αυτούς του Su-35 που επίσης αγόρασαν - μαζί με τους S400), για να προσπαθήσουν να τους αντιγράψουν. Μέχρι τώρα δεν κατάφεραν να αντιγράψουν σωστά ούτε τους παλιότερους AL-31 των Su-27 πάντως...
ε) Έλεος με την μαλακία το F35. Τελική Μαχ 1.6, δεν έχει δυνατότητα supercruise, όριο 7g και δεν πετάει μέσα από καταιγιδοφόρα νέφη. Γελάνε μέχρι και τα MiG 21 του 1955... Δηλαδή απλά ανοίγει μετάκαυση ένα οποιοδήποτε α/φ 3ης-4ης γενιάς και διαφεύγει από την ιπτάμενη αγελάδα που λέγεται F35.Το αστείο είναι παντα η σοβιετική αεροπορία που είναι στην ουσία η σημερινή ρωσική ,καμμία πρόοδος και εξέλιξη , όταν τελείωσαν οι σκλάβοι οι έξυπνοι την έκαναν στην "σωστή" πλευρά της ιστορίας
κοίτα μην ανάβετε πολύ τους μετακαυστήρες εκεί στην Ρωσία γιατί εκτός του οτι μένεις απο καύσιμα (εχει λύκους και αρκούδες στην στέπα) μετα κινητήρες γιόκ και που θα βρείτε να φτιάξετε καινούργιους με τις κυρώσεις
και τζάμπα βέβαια ο κόπος απλώς θα κάνεις πιο θεαματικό μπαμ...Παραγωγή χωρίς τα τσιπάκια ΧΑΧΑΧΑ!!!!
Σχεδόν τα πάντα είναι indigenous production. Και φυσικά δεν ισχύουν όλα τα υπόλοιπα. O AL-31 για παράδειγμα έχει όριο ζωής 3000 ώρες.
@fiverg said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
Οι Ινδοί εγκατέλειψαν γιατί το παραγόμενο προϊόν δεν θα ήταν κατά την άποψή τους "stealthy enough". Για να κάνεις καντρίλιες και κόμπρες γύρω από τον αντίπαλο πρέπει πρώτα να τον βρεις και να μην σε βρει αυτός. Το πρόβλημα των τωρινών κινητήρων τον SU57 δεν είναι αν παρέχουν ώση, είναι το τι αποτύπωμα δίνουν σε ραντάρ, υπέρυθρα κλπ. Αλλωστε αν δεν είχαν τέτοια θέματα, δεν θα εξέλισσαν νέους να του βάλουν.
Στήριγμα πλέον των Ρώσων είναι η Κίνα. Προφανέστατα, αν συνεχιστούν οι δυτικές κυρώσεις, κάποιο μέρος της στρατιωτικής τους τεχνολογίας θα περάσει θέλοντας και μη προς τους Κινέζους χωρίς να υπάρχει ανάγκη αντιγραφής.Οι Ινδοί δεν ανέφεραν επίσημα κάποιον λόγο. Το ότι συνέχισαν να αγοράζουν Flanker όμως δείχνει κάτι.
Οι νέοι κινητήρες του Su-57 θα προσφέρουν κυρίως αυξημένη ώση. Η θερμική εκπομπή είναι δεδομένη για όλους τους κινητήρες. Οι Κινέζοι πάντως αγοράζουν μερικά κομμάτια επίσημα και μετά προσπαθούν να τα αντιγράψουν. Τα αποτελέσματα της αντιγραφής συνήθως δεν είναι καλά.@harisma23 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
@realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
Το πρόβλημα είναι ότι εσύ τρως το παραμύθι καλέ μου φίλε και συνάδελφε. Δες απλά τι στούκες ρίχνουν τα Tesla στην αυτόνομη οδήγηση... Κανένα κομπιούτερ δεν μπορεί να κερδίσει σήμερα έναν καλό άνθρωπο στον τομέα της λήψης κρίσιμων αποφάσεων!!! Στο μέλλον ίσως, τώρα όμως όχι!
Έχεις διαβάσει και ερμηνεύσει λάθος το πρόβλημα της αυτόνομης οδήγησης, πτήσης κτλ και γενικά της αντικατάστασης της μηχανής από τον άνθρωπο. Το θέμα δεν είναι αν θα κάνει η μηχανή κάποιο λάθος, γιατί σίγουρα θα κάνει, είτε λόγω μηχανικού προβλήματος είτε λόγω λαθών ή ελλείψεων στον κώδικα της. Το θέμα και το ζητούμενο είναι να κάνει λιγότερα λάθη από τον άνθρωπο που θα κάνει την ίδια εργασία. Και αυτό έχει αποδειχτεί στην πράξη ότι γίνεται, ακόμη και σε πολύ ιδιαίτερες και απαιτητικές εργασίες. Επί παραδείγματι δεν είναι τυχαίο ότι τα επιβατικά αεροσκάφη πλέον πετάνε στο 99% του χρόνου πτήσης στον αυτόματο πιλότο. Ακόμη και να προσγειωθούν μόνα τους μπορούν (αφού ξεκινήσει τη διαδικασία autoland ο πιλότος και σε αεροδρόμια με τα σχετικά βοηθήματα).
Αυτή είναι μεγάλη κουβέντα και υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις. Η Boeing για παράδειγμα πιστεύει ότι τα συστήματα πρέπει να είναι υποστηρικτικά και ότι τις αποφάσεις πρέπει να τις παίρνει ο πιλότος. Η Airbus πιστεύει σε μια πιο αυτοματοποιημένη διαδικασία. Υπήρχε και επεισόδιο του Mayday που εξηγούσε την διαφορά φιλοσοφίας. Σε κάθε περίπτωση τα πολιτικά α/φ πετούν σε προκαθορισμένες διαδρομές, δεν λαμβάνουν συνεχώς νέες αποφάσεις εκείνη τη στιγμή. Σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης έτσι κι αλλιώς αποσυνδέεται ο αυτόματος πιλότος και αναλαμβάνουν οι χειριστές. Οι αυτοματισμοί είναι καλοί μόνο για τα εύκολα.
Πάντως κάνουμε πολύ καλά που αναβαθμίζουμε τα F16. Πολύ πιο έξυπνη κίνηση, σε σχέση με την αγορά F35.
-
-
Τεχνίτες στο Ισραήλ ελέγχουν ανάρτηση τύπου Horstman
-
...και μόλις προσγειώθηκε το Spitfire της ΠΑ στην Τανάγρα, σαν χαρταετός μπροστά στα Ραφαήλ ειδικά!
-
Ο Μενέντεζ, τι ζόρι τραβάει με την Τουρκία;
-
@bassstarlet said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
Ο Μενέντεζ, τι ζόρι τραβάει με την Τουρκία;
Κάποιος Τούρκος, του χαλάει τις μπίζνες στην περιοχή και οι Έλληνες εφοπλιστές του κάνουν πολύ καλή τιμή στην μεταφορά!
-
Τι μπίζνες δηλαδή(ς);
-
@bassstarlet said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
Τι μπίζνες δηλαδή(ς);
Δεν ξέρω ακριβώς τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του Μενέντεζ.
Αλλά κατά 99% όταν κάποιος κάνει τέτοιου είδους κινήσεις, παίζονται ΠΟΛΛΑ λεφτά από πίσω -
Εντάξει πάντα για το ΚΚΕ θα υπάρχει ένας κακός εφοπλιστής, γιατί αλλιώς χαλάει το παραμυθάκι και δεν έχει δράκο...
Ο Μενέντεζ είναι μέλος του Ελληνικού Λόμπυ, που υπάρχει επισήμως όπως και το τουρκικό και τα άλλα στις ηπα.
Αυτό σημαίνει ότι εκλέγεται με τις συνδρομές των ελληνοαμερικανών, που επίσης είναι φανερές στο αμερικάνικο εκλογικό σύστημα.
Ο Στόλτενμπεργκ τι ζόρι τραβάει εναντίον μας ?
Του χαλάνε τις δουλειές τίποτα Ελληνες εφοπλιστές και αυτού ?
-
-
Υπάρχουν και "καλοί" εφοπλιστές, κάποιας εθνικότητας;
-
Δηλαδή οι εκατέρωθεν συμπεριφορές πολιτικών, δεν κατευθυνονται από συγκεκριμένα συμφέροντα;
Απλά μας ζηλεύει ο Στοτεναπαυτός;
-
-
@criuser said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
Ο Στόλτενμπεργκ τι ζόρι τραβάει εναντίον μας ?
Υπάλληλος που καλοπληρώνεται και εκτελεί εντολές διαφόρων αφεντικών (πρώην και νυν).
Ότι έκαναν και κάνουν και πολλοί άλλοι πολιτικοί "ηγέτες" και "ηγετίσκοι" στην Ευρώπη.
Η Τουρκία είναι παίχτης στην παγκόσμια σκακιέρα. Τεράστια χώρα με εθνικιστικό προφίλ που οι κυβερνώντες της αμά λάχει στέλνουν και σε μπουντρούμια όσους αντιμιλούν.
Δεν νομίζω να υπάρχει χώρα της Δύσης που να θέλει να τα βάλει με τους Τούρκους.
-
Για την αριστερά προφανώς δεν υπάρχουν καλοί εφοπλιστές...
Μόνο οι κομμουνιστές είναι καλοί..
Αλλωστε όσοι από αυτούς δεν ήταν καλοί τους έφαγε η μαρμάγκα...
Η Τουρκία είναι 10 φορές σημαντικότερη στρατηγικά από εμάς για όλους τους μεγάλους για αυτό και την χαϊδεύουν.
Και επειδή έχει πάντα αυταρχική κυβέρνηση και φτηνό κρέας για τα κανόνια, είναι ακόμα πιο χρήσιμη για τους ισχυρούς...
-
Για τη δεξιά ποίοι είναι οι καλοί εφοπλιστές;
Όλοι οι εφοπλιστές;
Μερικοί;
Ποίοι; -
Προφανώς όλοι, γιατί δίνουν δουλίτσα σε χιλιάδες Ελληνες, γιατί φέρνουν χρήμα στην χώρα και αρκετοί κάνουν και έργα και δωρεές στην Ελλάδα.
Αυτό ενοχλεί την αριστερά, που θέλει να τους έχει ταξικούς εχθρούς.
Βέβαια όπως ακούσαμε οι εφοπλιστές, έχουν χ....ο τον πρωθυπουργό, προφανώς την αριστερά θα την έχουν χ....η Πολλάκης...
-
Εντάξει, τώρα το ξεκαθάρισες και συνεννοηθηκαμε.
Αιώνες τώρα οι καραβοκύρηδες ετρεφαν πολύ κόσμο, απ την εποχή με τις γαλέρες και μετά. -
Ακριβώς. Και πάντα στα πλοία υπήρχαν και ποντίκια, που τρέφονταν σε βάρος των άλλων.
-
Πάντως ο Τούρκενμπεργκ, είχα ακούσει στο ραδιόφωνο, πως έχει σχέση με κάποια τουρκική εταιρεία.
-
Λένε και σπίτι στα κατεχόμενα. Προσφορά προφανώς...
Από την άλλη τα νατοϊκά συμφέροντα θέλουν την Τουρκία εντός του ΝΑΤΟ, οπότε την στηρίζει.
-
Μακάρι να υπήρχε αντίστοιχη προοπτική να ξεφορτωθούμε και κανέναν άλλο αντίστοιχο γκαζοντενεκέ εκτός τωv BMP (θωράκιση 5-33mm, Μ113 28-44 mm!). Ίσως τα OSA? Αλλά λογικά ούτε οι Ουκρανοί δεν τα παίρνουν αυτά πια...
(μια χαρά όπλα για την εποχή τους, μια χαρά υπηρέτησαν, όχι πλέον για το σήμερα).
Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)