-
Καλοταξιδα ρε παιδιά.
-
@alf1 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@swiftakias-0 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Εψαξα λιγο ακομα και βρηκα στο youtube αυτο το βιντεο.
https://www.youtube.com/watch?v=uguotRY1LEQ
Δειτε μετα το 5:38 οπου φαινεται καθαρα οτι εχει αλλη οθονη.
Εχω παραγγειλει ενα GLX και μου ειπαν οτι θα το παραλαβω τελος 2022 αρχες 2023 και λεω εχε πλακα να αλλαξαν την 7 ιντσων με μια μεγαλυτερηΠότε το παράγγειλες;
Κι εγώ GLX (CVT) παράγγειλα και μου είπαν αρχές 23, εκτός αν υπάρξει καμιά ακύρωση νωρίτερα (πολύ δύσκολο...)Τον Μαρτιο ετρεξε η προσφορα "Hybrid for you" -300€ , οποτε προλαβα και εκανα την παραγγελια στις 26/3/2022. (Σφακιανακης Βουλιαγμενης)
Μου ειπαν παραδοση σε 10 μηνες .
Δεν το βιαζομαι επειδη εχω αλλα 2 αυτοκινητα.
Εχω σκεφτει εαν ερθει τον Δεκεμβριο να το εξοφλησω τοτε αλλα να βγαλω πινακιδες τον Ιανουαριο ετσι ωστε να ειναι μοντελο 2023. -
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Καλοταξιδα ρε παιδιά.
Ευχαριστούμε!
Κι εγώ πρόλαβα (οριακά) τη προσφορά του Μαρτίου (Κορφιάτης).
Κι εγώ επίσης δε βιάζομαι γιατί υπάρχουν δύο αυτοκίνητα, σε αντικατάσταση του ενός από αυτά προορίζεται το Swift.
Η αλήθεια είναι πως δόθηκε "μάχη" στο μυαλό μου μεταξύ Swift και Yaris hybrid, αλλά τα επιπλέον 2.500 ευρώ του (αντίστοιχα εξοπλισμένου με το GLX) Yaris Style ήταν εκτός του budget μου... -
Τα δύο αυτοκίνητα μοιάζουν σε αρκετά πράγματα. Το yaris πιο high tech αλλά το swift αποδίδει σχεδόν το ίδιο σε κατανάλωση. Τα 2500 ευρώ πολύ αργά θα έκαναν απόσβεση με βάση την διαφορά στην κατανάλωση. Εάν κάνουν και ποτέ ανάλογα τους δρόμους που θα οδηγούνται.
Το yaris έχει μικρότερους χώρους επιβατών, το swift μεγαλύτερους.
Το yaris έχει μεσαίο αερόσακο. Το swift δεν έχει.
Και τα δύο έχουν παρόμοιες επιδόσεις και πολύ καλή οδική συμπεριφορα.
Σε κάθε περίπτωση και τα δύο είναι οι βασιλιάδες της πόλης. -
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Τα δύο αυτοκίνητα μοιάζουν σε αρκετά πράγματα. Το yaris πιο high tech αλλά το swift αποδίδει σχεδόν το ίδιο σε κατανάλωση. Τα 2500 ευρώ πολύ αργά θα έκαναν απόσβεση με βάση την διαφορά στην κατανάλωση. Εάν κάνουν και ποτέ ανάλογα τους δρόμους που θα οδηγούνται.
Το yaris έχει μικρότερους χώρους επιβατών, το swift μεγαλύτερους.
Το yaris έχει μεσαίο αερόσακο. Το swift δεν έχει.
Και τα δύο έχουν παρόμοιες επιδόσεις και πολύ καλή οδική συμπεριφορα.
Σε κάθε περίπτωση και τα δύο είναι οι βασιλιάδες της πόλης.Συμφωνώ απόλυτα ότι τα +2.500€ θα αργήσουν πολύ να αποσβεστούν από το κέρδος στη κατανάλωση. Συγκεκριμένα στα 6+ χρόνια με 11.000 χιλιόμετρα το χρόνο που εγώ κάνω κατά μέσο όρο και με τιμή βενζίνης στα 1,80€ (και όχι στα 2€+ που βρίσκεται αυτό το διάστημα).
Η διαφορά πάντως υπέρ του Yaris είναι υπαρκτή και φαίνεται (από αναφορές κατόχων, reviews κλπ) να πλησιάζει κατά μέσο όρο τα 2lt/100km, ειδικά σε κατ εξοχήν αστικές διαδρομές (αναφέρομαι σε Yaris hybrid CVT vs Swift CVT). Και αυτό είναι πολύ λογικό, δε μπορεί να συγκριθεί στα ίσια ένα mild hybrid με ένα full hybrid σύστημα (δεν είναι αυτός ο σκοπός του άλλωστε).
Όμως λόγω της διαφοράς στη τιμή, εξαλείφεται το πλεονέκτημα της καλύτερης κατανάλωσης του Yaris.
Εκτός αν κάποιος κάνει 20.000 το χρόνο στη πόλη και η τιμή της βενζίνης δε ξαναπέσει κάτω από τα 2€... -
Έχει αλλάξει κανείς δυναμό στο 1.2 hybrid? Το συντέκνου μου βγήκε off. Πήγε εγγύηση..
-
Ωχ!
Τι του είπαν; Γιατί χάλασε;Κόστος;
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Ωχ!
Τι του είπαν; Γιατί χάλασε;Κόστος;
Δεν το πολυψάχνει. Δεν πλήρωσε κάτι. Πήγαινε safe mode και δεν είχε δύναμη.
-
@alf1 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Τα δύο αυτοκίνητα μοιάζουν σε αρκετά πράγματα. Το yaris πιο high tech αλλά το swift αποδίδει σχεδόν το ίδιο σε κατανάλωση. Τα 2500 ευρώ πολύ αργά θα έκαναν απόσβεση με βάση την διαφορά στην κατανάλωση. Εάν κάνουν και ποτέ ανάλογα τους δρόμους που θα οδηγούνται.
Το yaris έχει μικρότερους χώρους επιβατών, το swift μεγαλύτερους.
Το yaris έχει μεσαίο αερόσακο. Το swift δεν έχει.
Και τα δύο έχουν παρόμοιες επιδόσεις και πολύ καλή οδική συμπεριφορα.
Σε κάθε περίπτωση και τα δύο είναι οι βασιλιάδες της πόλης.Συμφωνώ απόλυτα ότι τα +2.500€ θα αργήσουν πολύ να αποσβεστούν από το κέρδος στη κατανάλωση. Συγκεκριμένα στα 6+ χρόνια με 11.000 χιλιόμετρα το χρόνο που εγώ κάνω κατά μέσο όρο και με τιμή βενζίνης στα 1,80€ (και όχι στα 2€+ που βρίσκεται αυτό το διάστημα).
Η διαφορά πάντως υπέρ του Yaris είναι υπαρκτή και φαίνεται (από αναφορές κατόχων, reviews κλπ) να πλησιάζει κατά μέσο όρο τα 2lt/100km, ειδικά σε κατ εξοχήν αστικές διαδρομές (αναφέρομαι σε Yaris hybrid CVT vs Swift CVT). Και αυτό είναι πολύ λογικό, δε μπορεί να συγκριθεί στα ίσια ένα mild hybrid με ένα full hybrid σύστημα (δεν είναι αυτός ο σκοπός του άλλωστε).
Όμως λόγω της διαφοράς στη τιμή, εξαλείφεται το πλεονέκτημα της καλύτερης κατανάλωσης του Yaris.
Εκτός αν κάποιος κάνει 20.000 το χρόνο στη πόλη και η τιμή της βενζίνης δε ξαναπέσει κάτω από τα 2€...Ξεχνάτε κάτι ,την διαφορά στην αρχική τιμή θα την πάρεις και στην μεταπώληση , οχι όλη μεγάλο μέρος της όμως .
Αλλά το βασικό είναι η κορυφαία παθητική ασφάλεια του yaris , αν συνυπολογίσουμε και οτι τα βοηθήματα οδήγησης της toyota είναι πολύ πιο εξελιγμένα (λιγότερο σπαστικά) αξίζουν τα παραπάνω €. -
@monman2 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@alf1 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Τα δύο αυτοκίνητα μοιάζουν σε αρκετά πράγματα. Το yaris πιο high tech αλλά το swift αποδίδει σχεδόν το ίδιο σε κατανάλωση. Τα 2500 ευρώ πολύ αργά θα έκαναν απόσβεση με βάση την διαφορά στην κατανάλωση. Εάν κάνουν και ποτέ ανάλογα τους δρόμους που θα οδηγούνται.
Το yaris έχει μικρότερους χώρους επιβατών, το swift μεγαλύτερους.
Το yaris έχει μεσαίο αερόσακο. Το swift δεν έχει.
Και τα δύο έχουν παρόμοιες επιδόσεις και πολύ καλή οδική συμπεριφορα.
Σε κάθε περίπτωση και τα δύο είναι οι βασιλιάδες της πόλης.Συμφωνώ απόλυτα ότι τα +2.500€ θα αργήσουν πολύ να αποσβεστούν από το κέρδος στη κατανάλωση. Συγκεκριμένα στα 6+ χρόνια με 11.000 χιλιόμετρα το χρόνο που εγώ κάνω κατά μέσο όρο και με τιμή βενζίνης στα 1,80€ (και όχι στα 2€+ που βρίσκεται αυτό το διάστημα).
Η διαφορά πάντως υπέρ του Yaris είναι υπαρκτή και φαίνεται (από αναφορές κατόχων, reviews κλπ) να πλησιάζει κατά μέσο όρο τα 2lt/100km, ειδικά σε κατ εξοχήν αστικές διαδρομές (αναφέρομαι σε Yaris hybrid CVT vs Swift CVT). Και αυτό είναι πολύ λογικό, δε μπορεί να συγκριθεί στα ίσια ένα mild hybrid με ένα full hybrid σύστημα (δεν είναι αυτός ο σκοπός του άλλωστε).
Όμως λόγω της διαφοράς στη τιμή, εξαλείφεται το πλεονέκτημα της καλύτερης κατανάλωσης του Yaris.
Εκτός αν κάποιος κάνει 20.000 το χρόνο στη πόλη και η τιμή της βενζίνης δε ξαναπέσει κάτω από τα 2€...Ξεχνάτε κάτι ,την διαφορά στην αρχική τιμή θα την πάρεις και στην μεταπώληση , οχι όλη μεγάλο μέρος της όμως .
Αλλά το βασικό είναι η κορυφαία παθητική ασφάλεια του yaris , αν συνυπολογίσουμε και οτι τα βοηθήματα οδήγησης της toyota είναι πολύ πιο εξελιγμένα (λιγότερο σπαστικά) αξίζουν τα παραπάνω €.Συμφωνώ με όλα αυτά.
Όμως στη πράξη υπάρχει και μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια που λέγεται budget αγοράς. Εγώ ήμουν οριακά στα 18.000€. Και έκανα υπέρβαση για να φτάσω τα 18.900 του GLX CVT. Τα περίπου 21.300 το Μάρτιο (τώρα έχει φτάσει σχεδόν 22.000) του αντίστοιχα εξοπλισμένου Yaris ήταν άπιαστο όνειρο.
Έτσι η σκέψη μου για σύγκριση απέκτησε απλά θεωρητική υπόσταση.
Εκτός του οικονομικού όμως, υπήρχαν και άλλοι πρακτικοί λόγοι που επέλεξα Swift όπως:- έψαχνα το απολύτως κοντύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας (για πρακτικούς λόγους) κάτι που μόνο το Swift μου πρόσφερε
- αισθάνθηκα σαφώς καλύτερα στη καμπίνα του Swift, με την έννοια ότι έχει πολύ καλύτερη ορατότητα γύρω γύρω και νιώθεις ότι έχεις ένα παιχνίδι στα χέρια σου, κάτι που βολεύει πολύ τη σύζυγο (που θα το οδηγεί το περισσότερο χρόνο)
-
@alf1 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@monman2 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@alf1 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Τα δύο αυτοκίνητα μοιάζουν σε αρκετά πράγματα. Το yaris πιο high tech αλλά το swift αποδίδει σχεδόν το ίδιο σε κατανάλωση. Τα 2500 ευρώ πολύ αργά θα έκαναν απόσβεση με βάση την διαφορά στην κατανάλωση. Εάν κάνουν και ποτέ ανάλογα τους δρόμους που θα οδηγούνται.
Το yaris έχει μικρότερους χώρους επιβατών, το swift μεγαλύτερους.
Το yaris έχει μεσαίο αερόσακο. Το swift δεν έχει.
Και τα δύο έχουν παρόμοιες επιδόσεις και πολύ καλή οδική συμπεριφορα.
Σε κάθε περίπτωση και τα δύο είναι οι βασιλιάδες της πόλης.Συμφωνώ απόλυτα ότι τα +2.500€ θα αργήσουν πολύ να αποσβεστούν από το κέρδος στη κατανάλωση. Συγκεκριμένα στα 6+ χρόνια με 11.000 χιλιόμετρα το χρόνο που εγώ κάνω κατά μέσο όρο και με τιμή βενζίνης στα 1,80€ (και όχι στα 2€+ που βρίσκεται αυτό το διάστημα).
Η διαφορά πάντως υπέρ του Yaris είναι υπαρκτή και φαίνεται (από αναφορές κατόχων, reviews κλπ) να πλησιάζει κατά μέσο όρο τα 2lt/100km, ειδικά σε κατ εξοχήν αστικές διαδρομές (αναφέρομαι σε Yaris hybrid CVT vs Swift CVT). Και αυτό είναι πολύ λογικό, δε μπορεί να συγκριθεί στα ίσια ένα mild hybrid με ένα full hybrid σύστημα (δεν είναι αυτός ο σκοπός του άλλωστε).
Όμως λόγω της διαφοράς στη τιμή, εξαλείφεται το πλεονέκτημα της καλύτερης κατανάλωσης του Yaris.
Εκτός αν κάποιος κάνει 20.000 το χρόνο στη πόλη και η τιμή της βενζίνης δε ξαναπέσει κάτω από τα 2€...Ξεχνάτε κάτι ,την διαφορά στην αρχική τιμή θα την πάρεις και στην μεταπώληση , οχι όλη μεγάλο μέρος της όμως .
Αλλά το βασικό είναι η κορυφαία παθητική ασφάλεια του yaris , αν συνυπολογίσουμε και οτι τα βοηθήματα οδήγησης της toyota είναι πολύ πιο εξελιγμένα (λιγότερο σπαστικά) αξίζουν τα παραπάνω €.Συμφωνώ με όλα αυτά.
Όμως στη πράξη υπάρχει και μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια που λέγεται budget αγοράς. Εγώ ήμουν οριακά στα 18.000€. Και έκανα υπέρβαση για να φτάσω τα 18.900 του GLX CVT. Τα περίπου 21.300 το Μάρτιο (τώρα έχει φτάσει σχεδόν 22.000) του αντίστοιχα εξοπλισμένου Yaris ήταν άπιαστο όνειρο.
Έτσι η σκέψη μου για σύγκριση απέκτησε απλά θεωρητική υπόσταση.
Εκτός του οικονομικού όμως, υπήρχαν και άλλοι πρακτικοί λόγοι που επέλεξα Swift όπως:- έψαχνα το απολύτως κοντύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας (για πρακτικούς λόγους) κάτι που μόνο το Swift μου πρόσφερε
- αισθάνθηκα σαφώς καλύτερα στη καμπίνα του Swift, με την έννοια ότι έχει πολύ καλύτερη ορατότητα γύρω γύρω και νιώθεις ότι έχεις ένα παιχνίδι στα χέρια σου, κάτι που βολεύει πολύ τη σύζυγο (που θα το οδηγεί το περισσότερο χρόνο)
Το κατανοώ αυτό και εγω άλλωστε ίδιο πρόβλημα είχα γιαυτό το πιο απλό yaris cross παρήγγειλα , το μόνο που ήθελα ήταν να είναι υβριδικό ο εξοπλισμός θυσιάστηκε!
-
Το swift μπορεί να είναι κουκλάκι ακόμα και σήμερα αλλά μη ξεχνάτε τελειώνει την καριέρα του. Δεν είναι καινούργιο μοντέλο. Φυσικό είναι να έχει κάποιες ελλείψεις κυρίως στον μεσαίο αερόσακο, στα άλλα είναι στο ίδιο επίπεδο με τα σημερινά.
Δεν είναι τόσο παρεμβατικα αν το συνηθίσεις, απλά δεν ανέχεται τον τρόπο οδήγησης των Ελλήνων. Θέλει σεβασμό στον τρόπο που οδηγείς για να μην ακούς το μπιπ. Δεν παρεμβαίνουν όπως αναφέρεται απλά ειδοποιούν. Εχει δύο σκάλες παρέμβασης. Η πρώτη είναι ηχητική και η δεύτερη είναι επεμβαση σε φρένα και τιμόνι με τρέμουλο κτλ. Η δεύτερη φάση έρχεται πολύ δύσκολα, η πρώτη όμως αρκετά εύκολα.Σαν χώρους και χώρο γύρω από το κεφάλι του οδηγού και τα πόδια τογ είναι το καλύτερο από όλα της κατηγορίας, λόγω σχεδίασης. Το μόνο που έχει ισάξιο χωρο είναι το kia rio αλλά χάνει από τον χώρο γύρω από το κεφάλι.
Φέτος το καλοκαίρι αν δεν κάνω λάθος έρχεται το ολοκαίνουργιο swift, το οποίο θα είναι full hybrid, αυτόματο και το πιθανότερο θα έχει και μεσαίο αερόσακο και ακόμα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας.
Μακάρι να κρατήσει τους χώρους του, αν και όπως γραφεται θα μεγαλώσει ακόμα περισσότερο και λογικά οι χώροι θα είναι κορυφαίοι. -
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Φέτος το καλοκαίρι αν δεν κάνω λάθος έρχεται το ολοκαίνουργιο swift, το οποίο θα είναι full hybrid, αυτόματο και το πιθανότερο θα έχει και μεσαίο αερόσακο και ακόμα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας.
Μακάρι να κρατήσει τους χώρους του, αν και όπως γραφεται θα μεγαλώσει ακόμα περισσότερο και λογικά οι χώροι θα είναι κορυφαίοι.Αισιόδοξο σενάριο μάλλον. Δεν έχω δει κάτι σχετικό, εκτός από το swift based suv.
-
Σε άρθρα αναφέρουν το καλοκαίρι του 2022 σε πίνακα με χρονοδιάγραμμα αναφέρουν 2023 μαζί με ένα μικρό suv σαν το ignis.
Το μικρό suv θα το βγάλουν ως ηλεκτρικό.Το swift αναφέρουν πως θα είναι μόνο hev
Το 2024 έρχεται το hev jimny ,λογικά 5 Πόρτο.
-
Φαντάζομαι αυτό το διάγραμμα λες.
Αν το "full model change" του swift είναι παρόμοιο με το full model change του S-Cross, φανταζόμαστε πόσο μικρές θα είναι οι αλλαγές. Δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει μόνο με facelift, το τρέχον μοντέλο είναι ήδη αρκετά όμορφο (στα μάτια μου).
Επίσης αν το HEV είναι το ίδιο με του Vitara, και χρειάζεται 70-100lt από το χώρο αποσκευών... -
Δεν νομίζω. Το s cross ήταν σε πρόγραμμα minor changes ενώ το swift σε πρόγραμμα full model changes.
Το σύστημα υπάρχει ήδη στο σημερινό swift αλλά μόνο για την αγορά της Ιαπωνίας.
https://indianautosblog.com/suzuki-swift-hybrid-launched-p274097#lg=1&slide=1
Λογικα το νέο θα μεγαλώσει λίγο για να μην χάσει χώρο αποσκευών.
-
Ωραίος, το είχα διαβάσει κάπου αλλά δεν το θυμόμουν ότι είχε και στο 1.2 το υβριδικό.
-
Πάντως όπως βλέπω τον πίνακα όντως είναι διφορούμενο το τι εννοούν.
Γενικά η Σουζούκι είναι πολύ περίεργη στο τι θα ανακοινώνει και πότε. Ξαφνικά από το πουθενά εμφανίζει μοντέλα κτλ
-
Σε νεότερο πίνακα βέβαια δεν υπάρχει καν swift. Οπότε ας περιμένουμε την έκπληξη των γιαπωνέζων. (ελπίζω να μη σκάσει και δω yaris rebadged)
Λογικά, το b-suv hev του '24 θα είναι το Swift Cross.
Νέο Suzuki Swift 2017