-
Τότε δυστυχώς λιγοστεύουν ακόμη περισσότερο οι επιλογές σού...
-
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
Τότε δυστυχώς λιγοστεύουν ακόμη περισσότερο οι επιλογές σού...
Η αλήθεια είναι πως ελληνικά, καλοεξοπλισμενα και με 6αρι είναι λίγα...
-
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
@n-k-9 αν δεν έχεις θέμα πάρε το 308 μέχρι το 2015 EURO5 χωρίς το ad-blue πολύ αξιόπιστο όχημα...!!
Νομίζω ότι αυτή είναι μια πολύ κακή συμβουλή!
Για να αποφύγει ενδεχόμενα προβλήματα με το adblue, να προτιμήσει Euro 5 αντί για Euro 6;
Σε καμιά περίπτωση! Γιατί μπορεί να αντιμετωπίσει το πολύ σημαντικότερο πρόβλημα της ενδεχόμενης απαγόρευσης των Euro 5 πολύ νωρίτερα από τα Euro 6. Και γιατί ο 1.5 της PSA είναι καλύτερος κινητήρας από τον παλαιότερο 1.6! -
Απορώ κι εγώ με τι καρδιά προτείνετε euro5 στον άνθρωπο…
-
Πραγματικά είναι θέμα αυτό με το addblue, κρίμα διότι ως κινητήριο σύνολο είναι καλό.
Και ο 1,6 hdi έχει addblue.
Από την άλλη και άλλες εταιρίες έχουν θεματακια αλλά δεν πολύ ακούγονται. Ίσως γιατί είναι leasing, είτε διότι δεν μπορεί πολύς κόσμος να τα αγοράσει.
-
@harisma23 said in PEUGEOT FORUM:
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
@n-k-9 αν δεν έχεις θέμα πάρε το 308 μέχρι το 2015 EURO5 χωρίς το ad-blue πολύ αξιόπιστο όχημα...!!
Νομίζω ότι αυτή είναι μια πολύ κακή συμβουλή!
Για να αποφύγει ενδεχόμενα προβλήματα με το adblue, να προτιμήσει Euro 5 αντί για Euro 6;
Σε καμιά περίπτωση! Γιατί μπορεί να αντιμετωπίσει το πολύ σημαντικότερο πρόβλημα της ενδεχόμενης απαγόρευσης των Euro 5 πολύ νωρίτερα από τα Euro 6. Και γιατί ο 1.5 της PSA είναι καλύτερος κινητήρας από τον παλαιότερο 1.6!Του έγραψα αν δεν έχει θέμα...να πάρει EURO5 εννοώντας ότι ίσως είναι επαρχία και δεν το αγγίζουν τόσο πολύ οι επικείμενες απαγορεύεις...
Σίγουρα δεν είναι καλή λύση για τα αστικά κέντρα... -
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
@harisma23 said in PEUGEOT FORUM:
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
@n-k-9 αν δεν έχεις θέμα πάρε το 308 μέχρι το 2015 EURO5 χωρίς το ad-blue πολύ αξιόπιστο όχημα...!!
Νομίζω ότι αυτή είναι μια πολύ κακή συμβουλή!
Για να αποφύγει ενδεχόμενα προβλήματα με το adblue, να προτιμήσει Euro 5 αντί για Euro 6;
Σε καμιά περίπτωση! Γιατί μπορεί να αντιμετωπίσει το πολύ σημαντικότερο πρόβλημα της ενδεχόμενης απαγόρευσης των Euro 5 πολύ νωρίτερα από τα Euro 6. Και γιατί ο 1.5 της PSA είναι καλύτερος κινητήρας από τον παλαιότερο 1.6!Του έγραψα αν δεν έχει θέμα...να πάρει EURO5 εννοώντας ότι ίσως είναι επαρχία και δεν το αγγίζουν τόσο πολύ οι επικείμενες απαγορεύεις...
Σίγουρα δεν είναι καλή λύση για τα αστικά κέντρα...Το ψιλομάζεψες τώρα. Δεν παύεις όμως να του προτείνεις, ακόμη κι αν είναι στην επαρχία, ένα παλαιότερο αυτοκίνητο με χειρότερο κινητήρα...
-
@harisma23 said in PEUGEOT FORUM:
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
@harisma23 said in PEUGEOT FORUM:
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
@n-k-9 αν δεν έχεις θέμα πάρε το 308 μέχρι το 2015 EURO5 χωρίς το ad-blue πολύ αξιόπιστο όχημα...!!
Νομίζω ότι αυτή είναι μια πολύ κακή συμβουλή!
Για να αποφύγει ενδεχόμενα προβλήματα με το adblue, να προτιμήσει Euro 5 αντί για Euro 6;
Σε καμιά περίπτωση! Γιατί μπορεί να αντιμετωπίσει το πολύ σημαντικότερο πρόβλημα της ενδεχόμενης απαγόρευσης των Euro 5 πολύ νωρίτερα από τα Euro 6. Και γιατί ο 1.5 της PSA είναι καλύτερος κινητήρας από τον παλαιότερο 1.6!Του έγραψα αν δεν έχει θέμα...να πάρει EURO5 εννοώντας ότι ίσως είναι επαρχία και δεν το αγγίζουν τόσο πολύ οι επικείμενες απαγορεύεις...
Σίγουρα δεν είναι καλή λύση για τα αστικά κέντρα...Το ψιλομάζεψες τώρα. Δεν παύεις όμως να του προτείνεις, ακόμη κι αν είναι στην επαρχία, ένα παλαιότερο αυτοκίνητο με χειρότερο κινητήρα...
Όταν ρώτησε ο φίλος n-k-9 ρώτησε για Peugeot 308 του 2014 και μετά...μέσα σε αυτά είναι και τα euro5 δεν είπε ότι δεν τον ενδιαφέρουν...και επίσης δεν ανέφερε με τι μπάτζετ θέλει να κινηθεί....οπότε καλύτερα να τελειώσει αυτή η"καραμέλα΄' που αναπαράγεις εδώ και κάποια ποστ...
Και τα euro5 κάποιος θα τα αγοράσει...καλυτέρα σωστό euro5 πάρα κανένα με βγαλμένο dpf... -
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
@harisma23 said in PEUGEOT FORUM:
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
@harisma23 said in PEUGEOT FORUM:
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
@n-k-9 αν δεν έχεις θέμα πάρε το 308 μέχρι το 2015 EURO5 χωρίς το ad-blue πολύ αξιόπιστο όχημα...!!
Νομίζω ότι αυτή είναι μια πολύ κακή συμβουλή!
Για να αποφύγει ενδεχόμενα προβλήματα με το adblue, να προτιμήσει Euro 5 αντί για Euro 6;
Σε καμιά περίπτωση! Γιατί μπορεί να αντιμετωπίσει το πολύ σημαντικότερο πρόβλημα της ενδεχόμενης απαγόρευσης των Euro 5 πολύ νωρίτερα από τα Euro 6. Και γιατί ο 1.5 της PSA είναι καλύτερος κινητήρας από τον παλαιότερο 1.6!Του έγραψα αν δεν έχει θέμα...να πάρει EURO5 εννοώντας ότι ίσως είναι επαρχία και δεν το αγγίζουν τόσο πολύ οι επικείμενες απαγορεύεις...
Σίγουρα δεν είναι καλή λύση για τα αστικά κέντρα...Το ψιλομάζεψες τώρα. Δεν παύεις όμως να του προτείνεις, ακόμη κι αν είναι στην επαρχία, ένα παλαιότερο αυτοκίνητο με χειρότερο κινητήρα...
Όταν ρώτησε ο φίλος n-k-9 ρώτησε για Peugeot 308 του 2014 και μετά...μέσα σε αυτά είναι και τα euro5 δεν είπε ότι δεν τον ενδιαφέρουν...και επίσης δεν ανέφερε με τι μπάτζετ θέλει να κινηθεί....οπότε καλύτερα να τελειώσει αυτή η"καραμέλα΄' που αναπαράγεις εδώ και κάποια ποστ...
Και τα euro5 κάποιος θα τα αγοράσει...καλυτέρα σωστό euro5 πάρα κανένα με βγαλμένο dpf...Πολύ σωστός και για να σταματήσει η άλλη καραμέλα
9. Οι μόνιμοι κάτοικοι πως θα κινούνται;
Εξαιρούνται του δακτυλίου τα αυτοκίνητα μονίμων κατοίκων της περιοχής που περικλείεται από τα όρια του δακτυλίου. Οι δικαιούχοι θα πρέπει να εφοδιαστούν με ειδική κάρτα εισόδου-εξόδου.
https://www.e-nomothesia.gr/nomikes-plirofories/daktulios-leitourgia-daktylios-gov-gr.htmlθα πάρουμε αυτοκίνητο euro5 και δεν θα μπορούμε να το κυκλοφορήσουμε , ναι καλά , euro 0 με καρμπυρατέρ και πλατίνες να εχεις αν είσαι μόνιμος κάτοικος ΔΕΝ σε πιάνουν οι απαγορεύσεις τωρινές ή μελλοντικές.
-
Επίσης το καλύτερο μοτέρ 1.5 τι να το κάνω??? όταν κάθε 50.000-80.000 χλμ είμαι στο συνεργείο για βλάβη των 1200€…ας έχω το 1.6 με πεντάρι σασμάν και ας είμαι μέχρι τις 200000-300000 χλμ (έχουμε στην οικογένεια C4 με αυτό το μοτέρ στα 200000 χλμ) μόνο με αναλώσιμα…δεν αγοράζεις μόνο μοτέρ στο αυτοκίνητο αγοράζεις το σύνολο…και ελπίζεις να συνεργάζονται όλα τα συστήματα σωστά και να προσφέρουν όσο το δυνατόν ξενοιασιά και ασφάλεια στο χρήστη.
-
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
Όταν ρώτησε ο φίλος n-k-9 ρώτησε για Peugeot 308 του 2014 και μετά...μέσα σε αυτά είναι και τα euro5 δεν είπε ότι δεν τον ενδιαφέρουν...και επίσης δεν ανέφερε με τι μπάτζετ θέλει να κινηθεί....οπότε καλύτερα να τελειώσει αυτή η"καραμέλα΄' που αναπαράγεις εδώ και κάποια ποστ...
Και τα euro5 κάποιος θα τα αγοράσει...καλυτέρα σωστό euro5 πάρα κανένα με βγαλμένο dpf...Ποια καραμέλα μου τσαμπουνάς; Εσύ προσπαθείς να δικαιολογήσεις την αρχική χαζομάρα που είπες, υποθέτοντας αυθαίρετα ότι ο άνθρωπος μένει στην επαρχία και δεν ενδιαφέρεται για κίνηση εντός των μεγάλων αστικών κέντρων, προεξοφλώντας ότι ένα νεώτερο Euro 6 θα είναι πιο ζημιάρικο από ένα παλαιότερο Euro 5 και κλείνοντας με τη δήλωση περί σωστού Euro 5, λες και τα Euro 6 δεν μπορούν να είναι σωστά.
Υποκλίνομαι στο βάρος των επιχειρημάτων σου...
-
@harisma23 said in PEUGEOT FORUM:
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
Όταν ρώτησε ο φίλος n-k-9 ρώτησε για Peugeot 308 του 2014 και μετά...μέσα σε αυτά είναι και τα euro5 δεν είπε ότι δεν τον ενδιαφέρουν...και επίσης δεν ανέφερε με τι μπάτζετ θέλει να κινηθεί....οπότε καλύτερα να τελειώσει αυτή η"καραμέλα΄' που αναπαράγεις εδώ και κάποια ποστ...
Και τα euro5 κάποιος θα τα αγοράσει...καλυτέρα σωστό euro5 πάρα κανένα με βγαλμένο dpf...Ποια καραμέλα μου τσαμπουνάς; Εσύ προσπαθείς να δικαιολογήσεις την αρχική χαζομάρα που είπες, υποθέτοντας ότι ο άνθρωπος μένει στην επαρχία, προεξοφλώντας ότι ένα νεώτερο Euro 6 θα είναι πιο ζημιάρικο από ένα παλαιότερο Euro 5 και κλείνοντας με τη δήλωση περί σωστού Euro 5, λες και τα Euro 6 δεν μπορούν να είναι σωστά.
Υποκλίνομαι στο βάρος των επιχειρημάτων σου...
Χαζομαρες λες εσυ...ρωτησε τον που μενει τον n-k-9 ''τιμωρέ'' του πληκτρολογιου!!!
εχουμε γεμισει κομπλεξ εδω μεσα....
Πληρωσε εσυ ενα euro 6 Peugeot και κατσε ενα μηνα χωρις αυτοκινητο επειδη δεν μπορουν να βρουν στο εργοστασιο τη λυση...και να μην εχεις αλλο τροπο να πας καθε μερα στη δουλεια σου...αλλα κατα τα αλλα θα εχεις το καλυτερο 1.5 μοτερ της PSA και θα καμαρωνεις στο καφενειο... -
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
Χαζομαρες λες εσυ...ρωτησε τον που μενει τον n-k-9 ''τιμωρέ'' του πληκτρολογιου!!!
εχουμε γεμισει κομπλεξ εδω μεσα....
Πληρωσε εσυ ενα euro 6 Peugeot και κατσε ενα μηνα χωρις αυτοκινητο επειδη δεν μπορουν να βρουν στο εργοστασιο τη λυση...και να μην εχεις αλλο τροπο να πας καθε μερα στη δουλεια σου...αλλα κατα τα αλλα θα εχεις το καλυτερο 1.5 μοτερ της PSA και θα καμαρωνεις στο καφενειο...Να ξεκαθαρίσουμε κάτι; Εσύ ξεκίνησες τον απαξιωτικό λόγο μιλώντας για "καραμέλα" και συνεχίζοντας τώρα χαρακτηρίζοντας με "τιμωρό" του τιμολογίου και κομπλεξικό. Εγώ προσπάθησα να σου μιλήσω με επιχειρήματα και εσύ (ελλείψει επιχειρημάτων) το γύρισες στο προσωπικό. Θα σου σύστηνα να μαζευτείς...
-
@harisma23 said in PEUGEOT FORUM:
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
Χαζομαρες λες εσυ...ρωτησε τον που μενει τον n-k-9 ''τιμωρέ'' του πληκτρολογιου!!!
εχουμε γεμισει κομπλεξ εδω μεσα....
Πληρωσε εσυ ενα euro 6 Peugeot και κατσε ενα μηνα χωρις αυτοκινητο επειδη δεν μπορουν να βρουν στο εργοστασιο τη λυση...και να μην εχεις αλλο τροπο να πας καθε μερα στη δουλεια σου...αλλα κατα τα αλλα θα εχεις το καλυτερο 1.5 μοτερ της PSA και θα καμαρωνεις στο καφενειο...Να ξεκαθαρίσουμε κάτι; Εσύ ξεκίνησες τον απαξιωτικό λόγο μιλώντας για "καραμέλα" και συνεχίζοντας τώρα χαρακτηρίζοντας με "τιμωρό" του τιμολογίου και κομπλεξικό. Εγώ προσπάθησα να σου μιλήσω με επιχειρήματα και εσύ (ελλείψει επιχειρημάτων) το γύρισες στο προσωπικό. Θα σου σύστηνα να μαζευτείς...
Εσυ ξεκινησες με το να κρινεις με απαξιωτικο τροπο οτι γραφω εγω και το ιδιο κανεις και σε ολους τους αλλους χρηστες...επισης δεν αρχισα εγω τα quote σε κανενα ποστ σου και ουτε θελω το ιδιο και απο σενα...
Τωρα το ποιος θα συμμαζευτει θα το δουμε....στην πορεια... -
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
Εσυ ξεκινησες με το να κρινεις με απαξιωτικο τροπο οτι γραφω εγω και το ιδιο κανεις και σε ολους τους αλλους χρηστες...επισης δεν αρχισα εγω τα quote σε κανενα ποστ σου και ουτε θελω το ιδιο και απο σενα...
Τωρα το ποιος θα συμμαζευτει θα το δουμε....στην πορεια...Για πες μου λοιπόν τι βρίσκεις απαξιωτικό στο αρχικό μου κείμενο; Το ότι διαφωνώ μαζί σου;
"Νομίζω ότι αυτή είναι μια πολύ κακή συμβουλή!
Για να αποφύγει ενδεχόμενα προβλήματα με το adblue, να προτιμήσει Euro 5 αντί για Euro 6;
Σε καμιά περίπτωση! Γιατί μπορεί να αντιμετωπίσει το πολύ σημαντικότερο πρόβλημα της ενδεχόμενης απαγόρευσης των Euro 5 πολύ νωρίτερα από τα Euro 6. Και γιατί ο 1.5 της PSA είναι καλύτερος κινητήρας από τον παλαιότερο 1.6!"Στο άλλο με τα quote τι εννοείς; Ότι μου απαγορεύεις να κάνω quote κάποιο κείμενο σου; Μάλιστα...
-
Γιατί τσακώνεστε?
Έχουμε κάκτο 1.6 diesel euro 6 με adblue και 5αρι σασμάν στο family btw
Έχουν βγει σε όλες τις βερσιόν αυτά..
Μέχρι στιγμής δεν έχει βγάλει κάτι και adblue συμπληρώνουμε μόνοι μας. Μια φορά νομίζω έβγαζε ένδειξη ότι θέλει συμπληρωμα ενώ το γεμίσαμε. Δε θυμάμαι τι κάναμε από εκεί και πέρα για να φύγει αλλά μπορώ να μάθω..
-
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
@harisma23 said in PEUGEOT FORUM:
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
Όταν ρώτησε ο φίλος n-k-9 ρώτησε για Peugeot 308 του 2014 και μετά...μέσα σε αυτά είναι και τα euro5 δεν είπε ότι δεν τον ενδιαφέρουν...και επίσης δεν ανέφερε με τι μπάτζετ θέλει να κινηθεί....οπότε καλύτερα να τελειώσει αυτή η"καραμέλα΄' που αναπαράγεις εδώ και κάποια ποστ...
Και τα euro5 κάποιος θα τα αγοράσει...καλυτέρα σωστό euro5 πάρα κανένα με βγαλμένο dpf...Ποια καραμέλα μου τσαμπουνάς; Εσύ προσπαθείς να δικαιολογήσεις την αρχική χαζομάρα που είπες, υποθέτοντας ότι ο άνθρωπος μένει στην επαρχία, προεξοφλώντας ότι ένα νεώτερο Euro 6 θα είναι πιο ζημιάρικο από ένα παλαιότερο Euro 5 και κλείνοντας με τη δήλωση περί σωστού Euro 5, λες και τα Euro 6 δεν μπορούν να είναι σωστά.
Υποκλίνομαι στο βάρος των επιχειρημάτων σου...
Χαζομαρες λες εσυ...ρωτησε τον που μενει τον n-k-9 ''τιμωρέ'' του πληκτρολογιου!!!
εχουμε γεμισει κομπλεξ εδω μεσα....
Πληρωσε εσυ ενα euro 6 Peugeot και κατσε ενα μηνα χωρις αυτοκινητο επειδη δεν μπορουν να βρουν στο εργοστασιο τη λυση...και να μην εχεις αλλο τροπο να πας καθε μερα στη δουλεια σου...αλλα κατα τα αλλα θα εχεις το καλυτερο 1.5 μοτερ της PSA και θα καμαρωνεις στο καφενειο...Έχει πουλήσει άπειρα diesel η PSA και δεν έχει γίνει αυτή η καταστροφή που περιγράφεις. Μέχρι στιγμής από το 2012 που έχω diesel PSA δεν έχω χάσει ούτε ώρα, όχι μήνα.. νομίζω υπερβάλεις σε υπερθετικό βαθμό. Αλλιώς μην αγοράζουμε οχήματα γιατί δυνητικά όλα μπορεί να βγάλουν προβλήματα..
-
28 σελίδες είναι...απο Citroen Club όποιος έχει όρεξη διαβάζει...
http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=6&t=14559&start=45
-
Το πρόβλημα εμφανίζεται συχνά στα 1,5 και σε κάποια 1,6.
Ρε dublin πάλι δημιουργείς σύγχυση στην συζήτηση λέγοντας ανακρίβειες. Το δικο σου diesel του 2012 που δεν σε "άφησε ούτε ώρα" guess what.???? ΔΕΝ ΕΧΕΙ ADBLUE!!
Χαχαχα
Τώρα περιμένω υβριστικούς χαρακτηρισμούς που παραδόξως δεν τους σβήνει η διαχείριση. Αλλά δεν πειράζει, θα κάτς α μαλώσεις;
-
Επειδή εγώ ρώτησα, ας επισημάνω τα εξής:
- Πράγματι μένω επαρχία (Πάτρα)!
- Η αρχική μου τοποθέτηση ήταν πως κοιτάζω το 308 από 2014 και μετά, άρα είναι στα υπόψιν και τα euro 5.
- Το 308 ξεκίνησε με τον 1.6 hdi προδιαγραφών euro 5 σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης. Η ασθενεστερη φοράει 5άρι σασμάν. Στην πορεία ο ίδιος κινητήρας εναρμονιστηκε με τις προδιαγραφές euro 6 κι έτσι τα νεότερα μοντέλα είναι κανονικότατα euro 6. Όταν έκανε το facelift (τέλη 2017 με αρχές 2018) υπήρξε και η αλλαγή κινητήρα και πλέον ήταν ο 1.5 hdi.
- Τα θέματα με το adblue βγήκαν σίγουρα στον 1.6, ασχέτως ιπποδύναμης και αυτοκινήτου (γνωρίζω από φίλους περιπτώσεις σε 308 και c4 cactus). Για τον 1.5 δεν γνωρίζω, καθώς δεν με απασχόλησε ιδιαίτερα (δεν ψάχνω για τόσο καινούριο 308).
- Το 308 θεωρώ πως είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και η έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα και το εξάρι σασμάν του κάθεται κουτί. Αλλά είναι θέμα και τα 1.200€ που κοστίζει η ιστορία του adblue, πολλώ δε μάλλον εάν ελλοχεύει ο κίνδυνος μετά από λίγα χρόνια να πρέπει να ξαναπληρώσεις ένα τέτοιο ποσό...
Αυτά!
PEUGEOT FORUM