-
Τελικά διαμάντι το quattroruote και οι δοκιμές του.. Χρονοβόρες, αντικειμενικές και καθόλου... πιασάρικες! Κακή μπίζνα.. πολύ φασαρία για το "τίποτα" με ελάχιστο ντόρο και πρωτοσέλιδα!
-
Πλήρως αντικειμενικές δυστυχώς δεν μπορεί να είναι εφόσον υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας αλλά όντως δείχνουν μια τάση, ούτε κάτι το ιδιαίτερο είναι. Απλώς κάνουν κάποιες δοκιμές που είναι παμπάλαιες, για παράδειγμα το car and driver την δεκαετία του 90 έκανε παρόμοιες. Και την πρώτη την θυμάμαι και την δεύτερη σε βροχερό οδόστρωμα σε κάτι ένθετα του περιοδικού τότε. Φυσικά δεν ήταν ελληνικές ήταν νομίζω της γερμανικής έκδοσης.
Το ότι είναι θετικό να κάνουν τέτοιες δοκιμές τα περιοδικά, συμφωνώ και επαυξάνω.
-
Δείτε δοκιμές το 1978 και δοκιμή σε κρατήματα, αναρτήσεις κτλ
Έτσι είναι οι δοκιμές, συγκρίνετε αυτες με τις σημερινές στα βιντεάκια στο YouTube
-
Το QR είναι με διαφορά το καλύτερο περιοδικό στον κόσμο.
-
Νόμιζα πως ήμουν περίεργος -και πολλοί άλλοι βέβαια -που υποστήριζα οτι αποφυγή εμποδίου χωρίς φρενάρισμα είναι οξύμωρο
ΥΠΟστροφή χωρίς αύριο μέχρι ξεζανταρίσματος
αποτυχία τα SUV λόγω ύψους και μεγάλου ωφέλιμου φορτίου
αποτυχία τα αγροτικά λόγω ακόμη ακόμη μεγαλύτερου ωφέλιμου φορτίου και μαλακής ανάρτησης με μεγάλη διαδρομή
δηλαδή τα σχεδιάζεις όπως πρέπει για να εχουν πρόσφυση σε σαθρά εδάφη και για να είναι ημιΦΟΡΤΗΓΑ αλλα ΔΕΝ πρέπει να φρενάρεις και να φορτιστεί η ανάρτηση για να βγάλουμε βίντεο με εκατομμύρια θεάσεις...μερικά πετάνε κ@λο βέβαια λόγω αποτυχημένης τοποθέτησης των μπαταριών
και ο νικητής βέβαια το activa δηλ ενα περιορισμένης παραγωγής xantia αντε lap ψάχνω στο car αλλα δεν βρίσκω ...
Δείτε το ειναι ωραίο και τα εξηγεί καλά ...
-
@monman2 said in Τάρανδοι, hot-hatches και υποστροφή:
αλλα ΔΕΝ πρέπει να φρενάρεις και να φορτιστεί η ανάρτηση για να βγάλουμε βίντεο με εκατομμύρια θεάσεις...
Το αυτό..
-
Κοιτάξτε οι δοκιμές έχουν κάποια iso.
Αυτά από όσο καταλαβαίνω έχουν να κάνουν με την αξιολόγηση της δυναμικής συμπεριφοράς του όχηματος, όπερ της πλαισίου του και της ανάρτησης του.
Δεν έχουν να κάνουν με τις δυνατότητες αντίδρασης των οδηγών.
Αν μετρούσαμε την δυνατότητα των οδηγών θα μετρούσαμε όπως λέτε με φρενάρισμα , την δύναμη που ασκούν στα πεντάλ, την ταχύτητα πατήματος από την στιγμή εμφάνισης του εμποδίου κτλ
Άλλωστε κανείς δεν μπορεί να προδικάσει πως θα αντίδρασει και αν πατήσει φρενο ένας οδηγός μόλις πεταχτεί κάτι ως εμπόδιο στον δρόμο του. Άλλοι θα προλαβουν να πατήσουν φρένο άλλοι δεν θα προλάβουν και θα στρίψουν απότομα το τιμόνι.
Άρα βγάζουμε εκτός το φρένο ως το χειρότερο σενάριο και μένουμε στην ικανότητα των αναρτήσεων και της γεωμετρίας τους. Με την υπόθεση ότι προλαβαίνει να στρίψει το τιμόνι.
Αν δεν στρίψει τότε υπάρχουν και τα crash testsΑυτά τα τεστ έχουν ζωή 35-40 έτη. Τα δοκιμάζουν κα οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Ίσως στο παρελθόν ήταν αποτέλεσμα έλλειψης του abs όπου υπήρχε η πιθανότητα να μπλοκάρουν οι τροχοί.
Σήμερα δεν ισχύει αυτό με το abs, αλλά παρόλα αυτά και πάλι κατ εμέ καλά κάνουν και αξιολογούν την δυναμική συμπεριφορά των αναρτήσεων σε ακραίες συνθήκες.Η activa είναι σπάνιο είδος. Όσοι έχουν δύσκολα τις δίνουν. Αν ψάξεις σε ξένα forums οι περισσότεροι γράφουν πως θα τις κράτησουν ως ιστορικά οχήματα. Στην Ελλάδα ελάχιστες πωλήθηκαν.
Το αυτοκίνητο δεν παίζεται. Έχει ηλεκτρονική ανάρτηση με ενεργές αντιστρεπτικές. Σήμερα τέτοια έχουν η cayenne και τα range rover των 200.000 ευρω
-
-
Όταν κάποια bmw στις ίδιες συνθήκες κάνουν συλλογή από κορίνες….αλλά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο….
-
@kkostask said in Τάρανδοι, hot-hatches και υποστροφή:
Όταν κάποια bmw στις ίδιες συνθήκες κάνουν συλλογή από κορίνες….αλλά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο….
Αυτό στο δρόμο το 99,9% των οδηγών δεν πρόκειται να το κάνει σ αυτό το βαθμό. Τεστ εντυπωσιασμού και μόνο....
Πάντως για την ιστορία στο νομό Τρικάλων ,κοντά στην Καλαμπάκα προς Γρεβενά, έχει μια στροφή όπου κάθε φορά που βρέχει 1-2 αυτοκίνητα το ελάχιστο θα φύγουν ΟΛΑ καρφί στο χωράφι στο εσωτερικό της στροφής. Η όλη φάση έχει 10-15 χρόνια. Τι να είναι τα αυτοκίνητα που φεύγουν κατά κανόνα, fwd, rwd awd? Sedan ,coupe κτλ.?
Όποιος το βρει λογικά δεν ασχολείται με τα τεστ εντυπωσιασμού...
Τάρανδοι, hot-hatches και υποστροφή