-
Καλησπέρα σας ψάχνω για αγορά αγροτικού αυτοκινήτου και θα ήθελα η τετρακίνηση του να είναι χειροκίνητη και όχι με κουμπί....ψάχνω είμαι ανάμεσα σε mitsubishi L200 και ford ranger βασικά πήγαινα μόνο για l200 αλλά μου λέγαν μόνο αρνητικά πράγματα για αυτό μπηκα στο τρυπάκι να ψαχνομαι και για κάτι άλλο!!!
-
Το L200 απο χωρους στην καμπινα δε μου άρεσε καθόλου. Αν ξεπεράσει κάποιος το design που ειναι απαίσιο κατα τη γνώμη μου, έχει καλή τετρακίνηση αλλα μακρύ πισω πρόβολο.
#1 είναι το Ford Ranger αλλά αλλάζει μοντέλο φετος, λογικα το περιμενουμε σε 2-3 μηνες.
#2 isuzu. Νομίζω τώρα έρχεται με στανταρ μπλοκε
#3 hilux πουθενα δεν ειναι κακο αλλα οι επιδοσεις του ειναι μετριες σε φρενα και κινητηραOutsider Jimny επαγγελματικό. Αν το θελεις για εκτος και η δουλεια σου δεν απαιτει να φορτωνεις 500 κιλα (150 οριο εχει)
Κατα τ'αλλα τραβας/κουβαλας με ολα λιγο πολυ το ιδιο.
-
Το L200 έχει το τεράστιο πλεονέκτημα ότι μπορεί να είναι μόνιμα τετρακίνητο και στην άσφαλτο. Έχει με διαφορά την πιο σοφιστικέ τετρακίνηση. Το κουμπί δεν θα το φοβόμουν προσωπικά.
-
@vasillisanas said in αγορά αγροτικού 4x4:
Καλησπέρα σας ψάχνω για αγορά αγροτικού αυτοκινήτου και θα ήθελα η τετρακίνηση του να είναι χειροκίνητη και όχι με κουμπί....ψάχνω είμαι ανάμεσα σε mitsubishi L200 και ford ranger βασικά πήγαινα μόνο για l200 αλλά μου λέγαν μόνο αρνητικά πράγματα για αυτό μπηκα στο τρυπάκι να ψαχνομαι και για κάτι άλλο!!!
Τι αρνητικα, δηλαδη ?
-
@alexandros-k said in αγορά αγροτικού 4x4:
@vasillisanas said in αγορά αγροτικού 4x4:
Καλησπέρα σας ψάχνω για αγορά αγροτικού αυτοκινήτου και θα ήθελα η τετρακίνηση του να είναι χειροκίνητη και όχι με κουμπί....ψάχνω είμαι ανάμεσα σε mitsubishi L200 και ford ranger βασικά πήγαινα μόνο για l200 αλλά μου λέγαν μόνο αρνητικά πράγματα για αυτό μπηκα στο τρυπάκι να ψαχνομαι και για κάτι άλλο!!!
Τι αρνητικα, δηλαδη ?
Ότι πάνε συνέχεια συνεργειο και ότι βρίσκει <<εύκολα σε απότομη ανηφόρα γιατί έχει τα σουστοφυλλα>> έχω ενδιαφέρομαι για μοντέλο από 2008 μέχρι και 2014-15
@alexandros-k said in αγορά αγροτικού 4x4:
@vasillisanas said in αγορά αγροτικού 4x4:
Καλησπέρα σας ψάχνω για αγορά αγροτικού αυτοκινήτου και θα ήθελα η τετρακίνηση του να είναι χειροκίνητη και όχι με κουμπί....ψάχνω είμαι ανάμεσα σε mitsubishi L200 και ford ranger βασικά πήγαινα μόνο για l200 αλλά μου λέγαν μόνο αρνητικά πράγματα για αυτό μπηκα στο τρυπάκι να ψαχνομαι και για κάτι άλλο!!!
Τι αρνητικα, δηλαδη ?
@alexandros-k said in αγορά αγροτικού 4x4:
@vasillisanas said in αγορά αγροτικού 4x4:
Καλησπέρα σας ψάχνω για αγορά αγροτικού αυτοκινήτου και θα ήθελα η τετρακίνηση του να είναι χειροκίνητη και όχι με κουμπί....ψάχνω είμαι ανάμεσα σε mitsubishi L200 και ford ranger βασικά πήγαινα μόνο για l200 αλλά μου λέγαν μόνο αρνητικά πράγματα για αυτό μπηκα στο τρυπάκι να ψαχνομαι και για κάτι άλλο!!!
Τι αρνητικα, δηλαδη ?
Ότι πάνε συνέχεια συνεργειο και ότι βρίσκει εύκολα σε απότομη ανηφόρα λόγο τα σουστοφυλλα που έχει....εγώ ψάχνω για μοντέλο από 2008 μέχρι και 2014-15
-
@vasdaris said in αγορά αγροτικού 4x4:
Το L200 απο χωρους στην καμπινα δε μου άρεσε καθόλου. Αν ξεπεράσει κάποιος το design που ειναι απαίσιο κατα τη γνώμη μου, έχει καλή τετρακίνηση αλλα μακρύ πισω πρόβολο.
#1 είναι το Ford Ranger αλλά αλλάζει μοντέλο φετος, λογικα το περιμενουμε σε 2-3 μηνες.
#2 isuzu. Νομίζω τώρα έρχεται με στανταρ μπλοκε
#3 hilux πουθενα δεν ειναι κακο αλλα οι επιδοσεις του ειναι μετριες σε φρενα και κινητηραOutsider Jimny επαγγελματικό. Αν το θελεις για εκτος και η δουλεια σου δεν απαιτει να φορτωνεις 500 κιλα (150 οριο εχει)
Κατα τ'αλλα τραβας/κουβαλας με ολα λιγο πολυ το ιδιο.
Κοιτάζω να πάρω μοντέλο από 2008-10 μέχρι 2014-15...και ψάχνω να έχει το κουμπί r/d lock...και το αξο το θέλω πιο πολύ για χώμα πέτρες λάσπη
-
Όλα σούστες έχουν (που είναι καλύτερα για φόρτωμα), εκτός από τα τελευταία Navara-X Class.
-
@realzeus said in αγορά αγροτικού 4x4:
Όλα σούστες έχουν (που είναι καλύτερα για φόρτωμα), εκτός από τα τελευταία Navara-X Class.
Έτσι μου είπανε...όσο για την καμπίνα που είπε πιο πάνω ένα παιδί δεν με πειράζει η καμπίνα του L200 έτσι κ αλλιώς 4πορτο ψάχνω και το θέλω για δουλειά πιο πολύ
-
Βέβαια τα ελικοειδή ελατήρια των Navara-X Class έχουν καλύτερη συμπεριφορά, ειδικά στην άσφαλτο, αλλά και στις λακκούβες. Προσωπικά θα έπαιρνα το Mitsubishi, λόγω ανώτερης τετρακίνησης.
-
Αφού θες χειροκίνητη τετρακίνηση ανάμεσα σε αυτά που αναφέρεις πήγαινε σε L200, το Ranger είναι αρκετά παλιότερο ενώ Mitsubishi βρίσκεις και του 2014-2015. Εξαρτάται και από τι συνεργεία-αντιπροσωπείες έχεις κοντά σου για τα service και ανταλλακτικά. https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&condition=used&category=14&make=198&model=550®istration-from=>2007®istration-to=<2015&doors=4-5&sp=793
-
@tesa54 said in αγορά αγροτικού 4x4:
Αφού θες χειροκίνητη τετρακίνηση ανάμεσα σε αυτά που αναφέρεις πήγαινε σε L200, το Ranger είναι αρκετά παλιότερο ενώ Mitsubishi βρίσκεις και του 2014-2015. Εξαρτάται και από τι συνεργεία-αντιπροσωπείες έχεις κοντά σου για τα service και ανταλλακτικά. https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&condition=used&category=14&make=198&model=550®istration-from=>2007®istration-to=<2015&doors=4-5&sp=793
Και εγώ για ένα τέτοιο κοιτάω με τα 178 άλογα και να έχει το κουμπί για το μπλοκέ το r/d lock..και με 16-17.000 έχει μερικά καλά αμάξια μεταχειρισμένα
-
Μην τον πιέζετε τον άνθρωπο. L200 θέλει να πάρει ποιο Ranger και πράσινα άλογα?
Μην ακους φίλε μου τα κακά σχόλια. Πάρε "Μήτσο" να δεις άσπρη μέρα!!! -
@megane98hp said in αγορά αγροτικού 4x4:
Μην τον πιέζετε τον άνθρωπο. L200 θέλει να πάρει ποιο Ranger και πράσινα άλογα?
Μην ακους φίλε μου τα κακά σχόλια. Πάρε "Μήτσο" να δεις άσπρη μέρα!!!Χαχαχα έτσι αποφάσισα φίλε Μήτσο θα πάρω
-
Όποιος έχει L200 και μπορεί ας μου πει τι πρέπει να προσέξω πιο πολύ όταν πάω να πάρω το αμάξι και γενικότερα τι να προσέχω σε αυτό το αμάξι..μιλάμε πάντα για μοντέλο του 2015 4πορτο με τα 171 άλογα!!
-
Αφού έκανες λογαριασμό εδώ φτιάξε και άλλον ένα στο link για να ενημερωθείς πληρέστερα από τους κατόχους https://www.facebook.com/groups/382476008781080/
-
Πως μου διεφυγε εμένα αυτή η ομάδα? Ωραία πράγματα. Έκανα ήδη αίτηση!!!
-
Κοιτούσα πρόσφατα για συγγενή που σκέφτεται να αγοράσει καινούργιο αγροτικό , για το σκοπό για τον οποίο είχαν ξεκινήσει να φτιάχνονται , κοινώς βαριά αγροτική εργασία. Κοιτάζει μόνο 1,5 καμπίνα.
Στα σάϊτ των εταιριών υπάρχουν σίγουρα μόνο το Hilux και το Isuzu D max. Μάλλον υπάρχει και ford, αλλά ούτε τιμές ούτε τίποτα σχετικό αναγράφεται. Η nissan , δεν έχω καταλάβει αν διαθέτει ακόμα το navara ( μάλλον όχι) και εξαφανισμένο είναι και το mitsubishi . Καλά για το αδερφό fiat τα είχα διαβάσει εδώ και χρόνια, ότι καταργήθηκε.
Κοινώς ελάχιστες πλέον οι επιλογές στο συγκεκριμένο χώρο επαγγελματικών.
-
@civil357 said in αγορά αγροτικού 4x4:
Κοιτούσα πρόσφατα για συγγενή που σκέφτεται να αγοράσει καινούργιο αγροτικό , για το σκοπό για τον οποίο είχαν ξεκινήσει να φτιάχνονται , κοινώς βαριά αγροτική εργασία. Κοιτάζει μόνο 1,5 καμπίνα.
Στα σάϊτ των εταιριών υπάρχουν σίγουρα μόνο το Hilux και το Isuzu D max. Μάλλον υπάρχει και ford, αλλά ούτε τιμές ούτε τίποτα σχετικό αναγράφεται. Η nissan , δεν έχω καταλάβει αν διαθέτει ακόμα το navara ( μάλλον όχι) και εξαφανισμένο είναι και το mitsubishi . Καλά για το αδερφό fiat τα είχα διαβάσει εδώ και χρόνια, ότι καταργήθηκε.
Κοινώς ελάχιστες πλέον οι επιλογές στο συγκεκριμένο χώρο επαγγελματικών.
ντι μαξ. μεγαλος σκυλος. και παιρνει και αφτερ μαρκετ απο ome πολυ οικονομικα. βασικα τα βαζουν και στην αντιπροσωπεια εδω. και πισω μπλοκε με ερ κομπρεσορ για να γινει αρμα.
-
@gatoz said in αγορά αγροτικού 4x4:
@civil357 said in αγορά αγροτικού 4x4:
Κοιτούσα πρόσφατα για συγγενή που σκέφτεται να αγοράσει καινούργιο αγροτικό , για το σκοπό για τον οποίο είχαν ξεκινήσει να φτιάχνονται , κοινώς βαριά αγροτική εργασία. Κοιτάζει μόνο 1,5 καμπίνα.
Στα σάϊτ των εταιριών υπάρχουν σίγουρα μόνο το Hilux και το Isuzu D max. Μάλλον υπάρχει και ford, αλλά ούτε τιμές ούτε τίποτα σχετικό αναγράφεται. Η nissan , δεν έχω καταλάβει αν διαθέτει ακόμα το navara ( μάλλον όχι) και εξαφανισμένο είναι και το mitsubishi . Καλά για το αδερφό fiat τα είχα διαβάσει εδώ και χρόνια, ότι καταργήθηκε.
Κοινώς ελάχιστες πλέον οι επιλογές στο συγκεκριμένο χώρο επαγγελματικών.
ντι μαξ. μεγαλος σκυλος. και παιρνει και αφτερ μαρκετ απο ome πολυ οικονομικα. βασικα τα βαζουν και στην αντιπροσωπεια εδω. και πισω μπλοκε με ερ κομπρεσορ για να γινει αρμα.
Ταϋλάνδη η παραγωγή νομίζω, δε ξέρω τι ρόλο παίζει αυτό βέβαια. Κάπου πήρε το αυτί μου ότι ο 1,9 είχε θεματάκια, αλλά δε το παίρνω ως θέσφατο καθώς μπορεί να είναι και παρόλα ( το πιθανότερο).
Ψάχνουμε τον πιο σκύλο που μπορεί να υπάρξει , αυτό είναι το βασικό κριτήριο αγοράς και κατά δεύτερο οι διαστάσεις της καρότσας ( θα μετρηθούν με το "μέτρο") και οι εκτός δρόμου ικανότητες. Όσο λιγότερα τα εξωτερικά καλούδια που μπορεί να χαλάσουν - σπάσουν για να αντικατασταθούν ( κάμερες , λεντ κ.λπ.) τόσο το καλύτερο.
Επίσης νόμιζα ότι όλα μπλοκάρουν σε κάποιο ποσοστό το πίσω διαφορικό, όταν κομπλάρεις το κοντό , τουλάχιστον το δικό μου , αρχαίο Navara το κάνει, ταυτόχρονα με το κεντρικό. Θέλει μελέτη λοιπόν...
-
@civil357 said in αγορά αγροτικού 4x4:
@gatoz said in αγορά αγροτικού 4x4:
@civil357 said in αγορά αγροτικού 4x4:
Κοιτούσα πρόσφατα για συγγενή που σκέφτεται να αγοράσει καινούργιο αγροτικό , για το σκοπό για τον οποίο είχαν ξεκινήσει να φτιάχνονται , κοινώς βαριά αγροτική εργασία. Κοιτάζει μόνο 1,5 καμπίνα.
Στα σάϊτ των εταιριών υπάρχουν σίγουρα μόνο το Hilux και το Isuzu D max. Μάλλον υπάρχει και ford, αλλά ούτε τιμές ούτε τίποτα σχετικό αναγράφεται. Η nissan , δεν έχω καταλάβει αν διαθέτει ακόμα το navara ( μάλλον όχι) και εξαφανισμένο είναι και το mitsubishi . Καλά για το αδερφό fiat τα είχα διαβάσει εδώ και χρόνια, ότι καταργήθηκε.
Κοινώς ελάχιστες πλέον οι επιλογές στο συγκεκριμένο χώρο επαγγελματικών.
ντι μαξ. μεγαλος σκυλος. και παιρνει και αφτερ μαρκετ απο ome πολυ οικονομικα. βασικα τα βαζουν και στην αντιπροσωπεια εδω. και πισω μπλοκε με ερ κομπρεσορ για να γινει αρμα.
Ταϋλάνδη η παραγωγή νομίζω, δε ξέρω τι ρόλο παίζει αυτό βέβαια. Κάπου πήρε το αυτί μου ότι ο 1,9 είχε θεματάκια, αλλά δε το παίρνω ως θέσφατο καθώς μπορεί να είναι και παρόλα ( το πιθανότερο).
Ψάχνουμε τον πιο σκύλο που μπορεί να υπάρξει , αυτό είναι το βασικό κριτήριο αγοράς και κατά δεύτερο οι διαστάσεις της καρότσας ( θα μετρηθούν με το "μέτρο") και οι εκτός δρόμου ικανότητες. Όσο λιγότερα τα εξωτερικά καλούδια που μπορεί να χαλάσουν - σπάσουν για να αντικατασταθούν ( κάμερες , λεντ κ.λπ.) τόσο το καλύτερο.
Επίσης νόμιζα ότι όλα μπλοκάρουν σε κάποιο ποσοστό το πίσω διαφορικό, όταν κομπλάρεις το κοντό , τουλάχιστον το δικό μου , αρχαίο Navara το κάνει, ταυτόχρονα με το κεντρικό. Θέλει μελέτη λοιπόν...
Ο πεθερός μου αγόρασε hilux πριν 5μηνες.
Αγρότης είναι.
Πήρε την πιο απλή έκδοση.
Ολα μια χαρά... Ικανοποιημένος σε όλα..
Μέχρι πριν μια εβδομάδα που έμεινε από adblue....
Μεγάλη πληγή τελικά για όλα τα νέα πετρέλαια
αγορά αγροτικού 4x4