-
Και μας σπάνε τα νεύρα και θα τα πληρώνουμε.
Αν τελειώσει η μπαταρία φαντάζομαι θα μας τρελάνουν σε μηνύματα στην οθόνη.
Εκτός αν και δεν κάνει τίποτα και μπορέσουμε να χαλαρώσουμε τις πιέσεις στα ελαστικά. -
ύστερα από λαϊκή απαίτηση ( του @lap δηλαδή) θα ανεβάσω τις εντυπώσεις μου για το swift.
Μπήκα πρώτα στο sandero stepway και μετά στο swift ,εξωτερικά το swift είναι πιο "αλήτικο" από το "νέο-οικογενειακό" dacia αν και το τελευταίο έχει εξαιρετικές μικρές πινελιές παντού που το κάνουν λίγο πιο όμορφο .
Στο εσωτερικό σαν πιο φρέσκια σχεδίαση το dacia κερδίζει το μικρό Σπαρτιάτικο - Ιαπωνικό σε ποιότητα υλικών -σχεδιασμό αλλά όχι σε πρακτικότητα όπου το swift φαίνεται πιο ολοκληρωμένο .
. Αξιοσημείωτο το ότι χώρεσα στο swift οδηγός αλλά και πίσω από "εμένα" σχετικά άνετα γιατί η θέση ήταν λίγο πολύ κάθετη αλλά τα γόνατα δεν έβρισκαν όπως στο Dacia !
SWIFT :
SANDERO :
Αλλά βρε @lap πες μου : αυτό τι σκ@τ@ το ήθελαν ?
-
Wow!!!!!
Έκανες καλό φωτορεπορτάζ!!!!
Παλιωσε καπως μωρέ το swiftaki...είμαι πολύ σπαρτιατικο.
Εμένα έχει και κλίμα και φτιάχνει κάπως η εικόνα αλλά και πάλι.
Πάντως είδες πως στις φώτο φαίνεται πιο απλό ενώ από κοντα δείχνει πιο ενδιαφερον. Συμφωνείς;;Είδες τις χώρους έχει; 3,80 μήκος!!!! Δεν το πιστεύει ο κόσμος μέχρι να μπει μέσα. Και υπόψιν το sandero θεωρείται από τα πιο ευρύχωρα b seg
Δεν κάθεσε πιο κάθετα, αν το παρατηρήσεις όλο το τμήμα των μπροστινων επιβατων έχει μετακινηθεί πιο μπροστά διότι έχει πιο κάθετο a pillar. Και ως εκ τούτου πολύ μικρό ταμπλό.
Είδες πόσο εύκολα μπαίνεις με το κάθετο a pillar;; Το κεφάλι το σκύβεις ελάχιστα. Είδες πόσο εύκολα μπαινοβγαινεις με τα πόδια να μην χτυπάνε σε ταμπλό κτλ.
Αυτές είναι μικρές λεπτομέρειες που τα ευρωπαϊκά δεν τα έχουν.Κρίμα θα ήταν πολύ ωραίο να το οδηγήσεις.
Και πάλι σε ευχαριστώ για τον κόπο σου. Πολύ ωραίο ποστ.
Υ.γ Χαχαχα για τον Διακοπτη λες..... Και εγώ από ευρωπαϊκό ερχόμενος πήγα πρώτη φορά να βαλω βενζίνη και δεν ήξερα πως ανοίγει. Ήξερε ο βενζίνης. Χαχαχα
Υ.γ Τα πατάκια μπούρδα....φθηρονται εύκολα
Υ!γ Τον σημαντικότερο όλων!!!!! Είδες τις ποτηροθήκες;;;;
-
Μόλις μπήκα αεράτος και δεν βρήκα στο ταμπλό - κολώνα όπως στο dacia ( και καμιά φορά και στο Captur) σκέφτηκα δίκιο είχε ο lap . Κάθετα έκατσα πίσω ή έτσι μου φάνηκε , οκ για πίσω αν και δεν ένιωθα άβολα σίγουρα δεν θα την έβγαζα σε μικρό ταξίδι είμαι και 1,85 110κ .
EDIT : με ξεσκίσανε στα τηλέφωνα με το που μπήκα στο swift και δεν σταμάτησα να μιλάω μέχρι να με φωνάξουν ότι είναι έτοιμο το αμάξι αλλιώς μου είπε ο πωλητής να πάμε κάνα td .
ΕDIT 2 : ποτηροθήκες ξηγημένες ...Δες στο dacia πόσο πίσω πάνε ! πως θα πιάσω την φραπεδούμπα απο εκεί βρε...
Άσχετο αλλά είχε απέξω 7-8 jimny για decor φαντάζομαι ε? -
Είναι αυτό που λέω. Βρείτε άλλο μικρό αυτοκίνητο πόλης να χωράει άνετα ένας ψηλός ενήλικας πίσω από τον εαυτό του, να μην βρίσκουν τα γόνατα του στα καθίσματα και να έχει μήκος 20 εκ λιγοτερο από τον "ανταγωνισμό"
Σε κανένα του b seg δεν θα βρεις αυτούς τους χώρους εκτός από το i20 και rio.Η ευκολία πρόσβασης στο εσωτερικό του, όπως το βίωσες, είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή αν παρκάρεις σε κάθετο πάρκινγκ και η πόρτα σου ανοίγει ελάχιστα. Εκεί πολλαπλασιάζεται η ευκολία της εισόδου με ελάχιστο άνοιγμα της πόρτας. Είναι μικρες λεπτομέρειες που μόνο όποιος ζήσει μαζί του θα τις καταλάβει.
Οκ χάνει σε απόσβεση σε εγκάρσιες ανωμαλίες. Δυστυχώς!
Τις ποτηροθήκες στο ταμπλό και στις πόρτες τις είδες; Ε;;;;;;; Φαντασου καφεδουμπες και νερά. Χαχαχα
Υ.γ νόμιζα εννοούσες για τη θέση οδήγησης. Αλλά γενικά δεν είναι πολύ κάθετη η πλάτη πίσω. Του dacia όμως είναι πολύ καλύτερη η πλάτη στο πίσω κάθισμα διότι έχει ενίσχυση μέσης για τους πίσω επιβάτες!!!!
-
Με αφή και όραση το dacia φαίνεται πολύ πιο ποιοτικό απο το swift , έχουν κάνει καλή επιλογή υλικών οι Ρουμάνοι , παίζει με με καθαρές γραμμές και καινούρια υλικά , αυτό νομίζω λείπει απο το swift .
Κατά τα άλλα οι τιμές ήταν κοντά
-
Ναι δεν το συζητώ. Η γενικότερη αίσθηση στο dacia είναι εντυπωσιακή.
Στην πράξη ο ήχος από το κλείσιμο της πόρτας είναι ανωτερος στο suzuki ( ναι ξέρω είναι οι τσιμουχες) και κάτι άλλα μικρά όπως όταν πατήσεις με δύναμη το πεντάλ του συμπλέκτη ακούγεται πιο μεταλλικόκαι ψεύτικο στο dacia, υπάρχει διαφορά σε τέτοιες μικρές λεπτομέρειες.
Επίσης το swift έχει επιπλέον
Acc, lane assist, auto high beam, auto brake σε όπισθεν όταν συναντά εμπόδιο, αναγνώριση πεζών και δικύκλων με αυτόματο φρεναρισμα,blind spot monitor κτλ που δεν τα έχει το daciaΓενικά όμως αν τα παραβλέψεις αυτά όντως το dacia δείχνει πιο σύγχρονο. Είναι η νέα Κούλα.
-
γιεμ το σαντερο ειναι μια καποια καταντια.
-
Ναι οκ , αν ψωνίζεις "σήμα" σίγουρα θα πας στην suzuki αλλά όπως και να το κάνεις είναι αρκετά δελεαστικό ειδικά το lpg , τώρα βέβαια με τις αυξήσεις που πήρε το ξανασκέφτεσαι .
-
@yem said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Ναι οκ , αν ψωνίζεις "σήμα" σίγουρα θα πας στην suzuki αλλά όπως και να το κάνεις είναι αρκετά δελεαστικό ειδικά το lpg , τώρα βέβαια με τις αυξήσεις που πήρε το ξανασκέφτεσαι .
και η χοντρη στην αμφιαλη μια χαρα σπιταρωνα ειχε. αλλα πηρες την αλλη.
-
@gatoz said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@yem said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Ναι οκ , αν ψωνίζεις "σήμα" σίγουρα θα πας στην suzuki αλλά όπως και να το κάνεις είναι αρκετά δελεαστικό ειδικά το lpg , τώρα βέβαια με τις αυξήσεις που πήρε το ξανασκέφτεσαι .
και η χοντρη στην αμφιαλη μια χαρα σπιταρωνα ειχε. αλλα πηρες την αλλη.
Ααααχχχχχ και να είχα μυαλό τότε .... 2 σπίτια θά'χα αχαχαχα
-
Καλησπερα και καλη χρονια.
Ενδιαφερομαι για το καινουργιο σουιφτ.
Θα θελα να ρωτησω τα εξης πραγματακια
Σε συγκριση με το απλο 1200 (βενζινη 90ιππους) τι διαφορα εχουν στη καταναλωση΄;
Ποτε αλλαζει μοντελο και αν με συμφερει πριν αλλαξει να το παραγγειλω
Μου ειπαν απο την αντιπ/εια για ενα χρονο αναμονης,το οποιο γνωριζα αφου το χατε αναφερει και εδω
Η αληθεια ειναι οτι δε με καιει να το αποκτησω αμεσα,αλλα αν παρουσιαστει μια καλη ευκαιρια δευτερο χερι με ενδιαφερει
Η εκδοση που θελω ειναι η gl μια και το μπατζετ μου ειναι αυστηρως στα 14χιλιαρικα
Επισης σα δευτερη επιλογη το μπαλενο.Εδω θα ηθελα επισης μια απαντηση για καταναλωση
Και αυτη τη τη στιγμη στο car υπαρχει μια παρα πολυ καλη ευκαιρια στα 10χιλ ενα μπλε μπαλενο με τα 110 αλογα.Φιλε LAP εδω θελω τα φωτα σου για το συγκεκριμενο κινητηρα.
Αξιζει;Εχουν αναφερθει προβληματα,η ειναι νωρις ακομα και δε ξερουμε αρκετα
Ευχαριστω -
@celica72 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Καλησπερα και καλη χρονια.
Ενδιαφερομαι για το καινουργιο σουιφτ.
Θα θελα να ρωτησω τα εξης πραγματακια
Σε συγκριση με το απλο 1200 (βενζινη 90ιππους) τι διαφορα εχουν στη καταναλωση΄;
Ποτε αλλαζει μοντελο και αν με συμφερει πριν αλλαξει να το παραγγειλω
Μου ειπαν απο την αντιπ/εια για ενα χρονο αναμονης,το οποιο γνωριζα αφου το χατε αναφερει και εδω
Η αληθεια ειναι οτι δε με καιει να το αποκτησω αμεσα,αλλα αν παρουσιαστει μια καλη ευκαιρια δευτερο χερι με ενδιαφερει
Η εκδοση που θελω ειναι η gl μια και το μπατζετ μου ειναι αυστηρως στα 14χιλιαρικα
Επισης σα δευτερη επιλογη το μπαλενο.Εδω θα ηθελα επισης μια απαντηση για καταναλωση
Και αυτη τη τη στιγμη στο car υπαρχει μια παρα πολυ καλη ευκαιρια στα 10χιλ ενα μπλε μπαλενο με τα 110 αλογα.Φιλε LAP εδω θελω τα φωτα σου για το συγκεκριμενο κινητηρα.
Αξιζει;Εχουν αναφερθει προβληματα,η ειναι νωρις ακομα και δε ξερουμε αρκετα
ΕυχαριστωΠάρε το Baleno με κλειστά μάτια.
-
@nontaskatsaras said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@celica72 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Καλησπερα και καλη χρονια.
Ενδιαφερομαι για το καινουργιο σουιφτ.
Θα θελα να ρωτησω τα εξης πραγματακια
Σε συγκριση με το απλο 1200 (βενζινη 90ιππους) τι διαφορα εχουν στη καταναλωση΄;
Ποτε αλλαζει μοντελο και αν με συμφερει πριν αλλαξει να το παραγγειλω
Μου ειπαν απο την αντιπ/εια για ενα χρονο αναμονης,το οποιο γνωριζα αφου το χατε αναφερει και εδω
Η αληθεια ειναι οτι δε με καιει να το αποκτησω αμεσα,αλλα αν παρουσιαστει μια καλη ευκαιρια δευτερο χερι με ενδιαφερει
Η εκδοση που θελω ειναι η gl μια και το μπατζετ μου ειναι αυστηρως στα 14χιλιαρικα
Επισης σα δευτερη επιλογη το μπαλενο.Εδω θα ηθελα επισης μια απαντηση για καταναλωση
Και αυτη τη τη στιγμη στο car υπαρχει μια παρα πολυ καλη ευκαιρια στα 10χιλ ενα μπλε μπαλενο με τα 110 αλογα.Φιλε LAP εδω θελω τα φωτα σου για το συγκεκριμενο κινητηρα.
Αξιζει;Εχουν αναφερθει προβληματα,η ειναι νωρις ακομα και δε ξερουμε αρκετα
ΕυχαριστωΠάρε το Baleno με κλειστά μάτια. Είχα το 1.2 με τα 90. Στις πρώτες 3.000 χλμ είχα κατανάλωση 6.1 εντός πόλεως, αστρωτο.
-
Με κλειστά μάτια είναι χρήσιμο...
Γιατί δεν βλέπεται...
-
@celica72 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Καλησπερα και καλη χρονια.
Ενδιαφερομαι για το καινουργιο σουιφτ.
Θα θελα να ρωτησω τα εξης πραγματακια
Σε συγκριση με το απλο 1200 (βενζινη 90ιππους) τι διαφορα εχουν στη καταναλωση΄;
Ποτε αλλαζει μοντελο και αν με συμφερει πριν αλλαξει να το παραγγειλω
Μου ειπαν απο την αντιπ/εια για ενα χρονο αναμονης,το οποιο γνωριζα αφου το χατε αναφερει και εδω
Η αληθεια ειναι οτι δε με καιει να το αποκτησω αμεσα,αλλα αν παρουσιαστει μια καλη ευκαιρια δευτερο χερι με ενδιαφερει
Η εκδοση που θελω ειναι η gl μια και το μπατζετ μου ειναι αυστηρως στα 14χιλιαρικα
Επισης σα δευτερη επιλογη το μπαλενο.Εδω θα ηθελα επισης μια απαντηση για καταναλωση
Και αυτη τη τη στιγμη στο car υπαρχει μια παρα πολυ καλη ευκαιρια στα 10χιλ ενα μπλε μπαλενο με τα 110 αλογα.Φιλε LAP εδω θελω τα φωτα σου για το συγκεκριμενο κινητηρα.
Αξιζει;Εχουν αναφερθει προβληματα,η ειναι νωρις ακομα και δε ξερουμε αρκετα
ΕυχαριστωΑυτή η αγγελία με το Baleno γυροφέρνει αρκετό καιρό..
Την παρακολουθούσα πριν μήνες, κατέβηκε, λέω θα πουλήθηκε, και τελικά ανέβηκε ξανά...
Στην περιγραφή της λέει ότι είναι έκδοση GL+ αλλά ψάχνοντας τους καταλόγους της Suzuki για όλο το 2016, το 1000άρι με τα 112 άλογα έβγαινε μόνο σε GL και GLX...
Και δεν έχει ούτε μία φωτογραφία του ταμπλό και του εσωτερικού...
-
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Φιλε criuser κλαιω
Αντωνη ισχυει.τοχα παρακολουθησει και γω.Ετσι κι αλλιως αν ενδιαφερθω θα το τσεκαρει ανθρωπος μου
Νωντα δεν το χεις τωρα;το αλλαξες γιατι ειχες αλλες αναγκες η γιατι δεν εμεινες ικανοποιημενος απο καποια πραγματα
Αν εχεις χρονο γραψε μου τις εντυπωσεις σου σε καποια φαση που θα χεις χρονο -
@celica72 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Φιλε criuser κλαιω
Αντωνη ισχυει.τοχα παρακολουθησει και γω.Ετσι κι αλλιως αν ενδιαφερθω θα το τσεκαρει ανθρωπος μου
Νωντα δεν το χεις τωρα;το αλλαξες γιατι ειχες αλλες αναγκες η γιατι δεν εμεινες ικανοποιημενος απο καποια πραγματα
Αν εχεις χρονο γραψε μου τις εντυπωσεις σου σε καποια φαση που θα χεις χρονοΜου το κλέψανε. Πήρα άλλο, ίδιο, και μου το ξανακλεψανε. Το ένα 3000 χλμ το άλλο 2000χλμ
-
Ωχ, μπήκε κόσμος στο καφενείο, σηκώσετε τον γενικό να ανάψουν τα φώτα, βάλτε ινδική μουσική στο πικ απ!
Το μπαλένο θα έλεγα και εγώ. Με αυτόν τον κινητήρα είναι ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Ο κινητήρας του είναι εξολοκλήρου κατασκευασμένος στην Ιαπωνία ενώ το αμάξωμα στην Ινδία.
Τα ανταλλακτικά του είναι αρκετά φθηνά, ιδιαίτερα φθηνά μάλιστα.
Έχω δοκιμάσει και τους δύο κινητήρες. Ο τούρμπο είναι σαν ατμοσφαιρικός σε απόκριση με πολύ καλή αξιοπιστία. Μέχρι στιγμής δεν έχει ακουστεί κάτι!
Ο ατμοσφαιρικός είναι εντυπωσιακά βελούδινος οντας τετρακιλυνδρος ενώ ο ήχος του όταν το στροφαρεις ψηλά θυμίζει.... τρικιλυνδρο δηλαδή με σπορτίφ χροιά. Σε χαμηλές στροφές ίσα που τον ακούς από το εσωτερικό του αυτοκινήτου ενω απ' έξω ως πεζός δεν τον ακούς καθόλου. Νομίζεις είναι ηλεκτρικό. Τοσο αθόρυβο! Γενικά σε κίνηση με μικρές ταχύτητες οι πεζοί δεν το ακούνε και τρομάζουν όταν τους κορνάρεις!!!
Πώς είναι το τράκα τρουκα των ντίζελ.....το ακριβώς αντίθετο.
Το turbo κάνει πιο πολύ θόρυβο αλλά έχει γλυκό γκάζι.
Από καταναλωση ο 90 αρης έχει κλειδώσει στα 4,7-4,8 εδώ και κάποια χιλιάδες χιλιόμετρα. 50-50 πόλη και ανοιχτούς δρόμους μέχρι 140 χλμ/ώρα για προσπέραση και πιο πολύ με 100-120-125. Πάντα με acc.
Το swift είναι εξολοκλήρου made in japan, τα πάντα όλα. Μέχρι και την τελευταία βίδα. Έχει παντού Ιαπωνέζικα αυτοκόλλητα. Αλλά μ αρέσουν εμένα.
Σε πάτημα πιο οικογενειακό και μαλακό το baleno πιο σπορτίφ και άμεσο το swift με χειρότερη άνεση και θόρυβο τροχασμου.Ως εμφάνιση μια χαρά ειναι και τα δύο. Μην ακούς τον ταξιδευτή. Να δεις τι οδηγεί και αυτός θα τρομάξεις...
Το swift γυρίζει κεφάλια συνεχώς, πιτσιρικάδες, κοπελες κτλ το κοιτάνε συχνά. Ιδιαίτερα με τα led φώτα είναι πολύ εντυπωσιακό.
Εγώ πάλι κοιτώ την Κούλα διότι είναι....η Κούλα. Κουκλάρα η Κουλάρα.Ως χώροι και τα δύο εξαιρετικά αλλά η Κούλα δεν παίζεται. Συγκρίνεται μονο με το honda jazz και το κερδίζει στα σημεία. Είναι τεράστια μέσα, κανένα στην κατηγορία δεν την φτάνει. Βασικά είναι πιο ευρύχωρη και από το focus και από άλλα του c seg.
Ως έκδοση μάλλον εννοούν τη gl+ και απλά το μπερδεύουν. Αν μπορείς πάρε glx και στα δύο. Είναι μια γενιά μπροστά σε εξοπλισμό ασφαλείας και άνεσης. Στο swift η glx έχει όλα τα σύγχρονα adas συστήματα.
Σε πρόσφατη λίστα με τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα με βάση τις βλάβες που δηλώνουν οι ιδιοκτήτες τους το swift βαθμολογήθηκε ως το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο από όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας τιυ και όχι μόνο. Άντε να δούμε τι θα γίνει στην πραξη στο μέλλον.
Την Κούλα δεν την είχαν στην αξιολόγηση μάλλον επειδή κόπηκε από την Ευρώπη.
Είχαν όμως και το vitara όπου και αυτό βγήκε κορυφαιο. -
Εχουμε ομολογία ποιός τα κλέβει με λίγα χλμ...
Νέο Suzuki Swift 2017