-
@panormus72 Είδα πιο προσεκτικά τα video και συμβαίνει αυτό που περιγράφεις. Εψαξα λίγο την σελίδα του Quattroruote μήπως καταλάβω τη φιλοσοφία τους. Βρήκα και αυτό
Κρίμα που δεν έχουν τις δοκιμές τους έστω με Αγγλικούς υπότιλους. Η προσέγγιση τους εκ πρώτης όψεως και με κάθε επιφύλαξη δείχνει ειλικρινής και της οδηγοκεντρικής σχολής σε σχέση με εκείνη του φτηνού εντυπωσιασμού.
Ο οδηγός με τους χειρισμούς του φαίνεται να προσπαθεί να πάρει τη μέγιστη επίδοση από το όχημα στις συγκεκριμένες δοκιμασίες κάτι που το θεωρώ τίμιο. Οι δοκιμές αυτές είναι ένα μόνο κομμάτι από τη συνολικής παρουσίαση ενός αυτοκινήτου κατά τη μεθοδολογία τους.
Θα τους έχω υπ' όψιν για μελλοντική έρευνα-feedback και εύχομαι να προσφέρουν το υλικό τους και στα Εγγλέζικα κάποια στιγμή.
Ωραίο εύρημα..
-
Ωω.., στο link του 4ruote που παραθέτεις λένε πως κάνουν δικές τους δοκιμές στο όριο,στη δική τους πίστα στο Vairano, εδώ και 65 έτη (από το 1956,με το 1ο αμάξι να ήταν ένα Fiat 600). Το επιφώνημα πάει γιατί στη κεντρική φώτο δείχνει μια Alfaρα Giulia σαν αυτή που μεγάλωσα...
Όπως το διάβασα στα γρήγορα λέει καλά πραγματάκια κι έχουν και pdf με όλες τις δοκιμές που έχουν πραγματοποιήσει ως τώρα για να βρεις όποιο μοντέλο θέλεις.Χωρίζει τη δοκιμή σε τρία επίπεδα α) επιδόσεων β) δυναμικής συμπεριφοράς γ) ADAS (από το 2019) κι επεξηγεί τι σημαίνει η κάθε μία (ειδικά στο τεστ δυναμικής συμπεριφοράς σημειώνει ότι τεστάρουν 'ποιότητα' συστήματος διεύθυνσης,κράτημα,ευστάθεια κι εξηγεί τι σημαίνει κράτημα (tenuta di strada) και τι ευστάθεια (stabilita).
-
Στην αγγλιστί χρησιμοποιούνται από τον ειδικό τύπο οι όροι handling(οδηγική συμπεριφορά) και roadholding('κράτημα-πρόσφυση') . Κατανοητός ο διαχωρισμός που κάνει και ο Ιταλός και το βρισκω ενδιαφέρον. Θετικές οι πρώτες εντυπώσεις
-
@mastoras78 up , γιατί σου λέει ότι είναι παλιό το τόπικ και να ανοίξουμε καινούργιο
-
@criuser Θένξ Criu ! Και σε εσάς δείχνει τις απαντήσεις μπερδεμένες και άνω κάτω ή μόνο σε εμένα ?
-
-
Το σχόλιο τους είναι για πολύ καλά στο στεγνό (αν και το esp το χαρακτηρίζουν αρκετά παρεμβατικό), με χαμηλή απόδοση όμως στο βρεγμένο κι εμφάνιση έντονης υποστροφής προς το τέλος.
-
Πάντως και σε αυτό το τεστ και πάλι ο ανθρώπινος παράγοντας παίζει τον μέγιστο ρόλο στην αντίδραση όπως και στους Ισπανούς.
-
Ένα χρόνιο θέμα, τι κάνει το Citroen Xantia Activa στο διαβόητο τέστ του ταράνδου, λύθηκε.
Οι Ισπανοί βρήκαν ένα μετάχειρο Ακτιβά, το οποίο φορούσε σύγχρονα λάστιχα, και το υπέβαλλαν στην δοκιμή.
Πέρασε με 73 χαω, ένα εντυπωσιακό νούμερο για αμάξι 30 χρονώνΕ, χωρίς ηλεκτρονικά, αν και πολύ λιγότερο από τα 85 χαω που είχε περάσει κάποτε. Ο λόγος αυτής της μεγάλης διαφοράς? Έχουν αλλάξει τα όρια ανάμεσα στις κορίνες. -
Το έχουμε ξαναβάλει αυτό ή λάθος θυμάμαι;
Στην ουσία η σύγκριση είναι άδικη ακόμα και με το διαφορετικό πρότυπο διότι η activa ΔΕΝ ΕΧΕΙ esp.
Το esp αλλάζει τα πάντα στην ικανότητα των αυτοκινήτων να μην χάνουν το πίσω μέρος κατά την είσοδο στο τεστ.
Οπότε για να συγκρίνουν έπρεπε:
- Είτε να απενεργοποιήσουν τα esp από κάποια καλά σημερινα αυτοκίνητα και να τα ξαναδοκιμάσουν και μετά να συγκρίνουν τις ταχύτητες εισόδου αλλά και εξόδου.
- Είτε να εφαρμόσουν το πρότυπο που χρησιμοποίησαν οι Σουηδοί για να εξακριβώσουν εάν μπορεί να πιάσει αυτά τα χιλιόμετρα.
Σε κάθε περίπτωση δεν μπορείς να συγκρίνεις ένα αυτοκίνητο με esp και ένα χωρίς και να ψάχνεις να δεις ποιο ελέγχει τους όγκους του σε επιτόπιους ελιγμούς.
Το ότι πέτυχε τέτοια χιλιόμετρα και κυρίως με άνεση και πλήρη έλεγχο ( σε πολλά σύγχρονα δεν υπάρχει ακριβής έλεγχος) δείχνει το πόσο καταπληκτικό αυτοκίνητο ήταν η activa.
Σε δοκιμή σκιντ παντ περιοδικού έπιασε g πλευρικής επιτάχυνσης ίδια και ανώτερα από supercars!!!
-
https://www.newsauto.gr/news/strivi-kalitera-ena-citroen-xantia-apo-mia-porsche-taycan/
Τα έχουμε ξαναπεί.. η αλήθεια στο τελευταίο σχόλιο του άρθρου
-
Μα και αυτοί στην τελευταία παράγραφο δεν βλέπουν τον ελέφαντα.....
ΑΛΛΟ ΠΡΌΤΥΠΟ ISO και χρήση του electronic stability program.
-
Το σχόλιο τους αφορά την πρόσφατη δοκιμή με το τελευταίο ISO...
-
Α, σωστά το διάβασα ξανά, καταλαβα τι λες.
Δεν είναι πολύ περίεργο κατά την άποψη μου διότι εξετάζουμε έναν ελιγμό σε διαστάσεις φάρδους ενός δρόμου και επιπλέον η ακτίβα έχει απίστευτα προηγμενη τεχνολογία της ανάρτησης της που σήμερα έχουν τα σούπερ Κάρς ή άλλα πανακριβά αυτοκίνητα.
Μιλάμε για ανεξάρτητη πλήρως ηλεκτρονική ανάρτηση με αντιστθμισμα στις πλευρικές επιταχύνεις την αντίρροπη κίνηση των υγρων για απορρόφηση των φυγοκεντρων δυνάμεων + ηλεκτρονικο κλείδωμα αγωνιστικής αντιστρεπτικης....Που τα έχουν δει αυτά οι συντάκτες του άρθρου σε αυτοκίνητο με 28.000 ευρώ να πάω νά πάρω ένα;
Το κλειδωμα μιας χοντρής αγωνιστικής αντιστρεπτικης συν την εξουδετέρωση των δυνάμεων το συναντάς σε κάτι Α8 των 130.000 ευρώ. Ή κάτι cayenne s κτλΤο ότι ένα σπορτς Καρ (όχι σούπερ Καρ) είναι εξαιρετικό δεν το αμφισβητεί κανείς. Το ότι ίσως ισοφαρίσει ένα πολύ καλό Σεντάν ένα σπορτς Καρ σε συγκεκριμένες διαστάσεις σε αυτό το τεστ δεν είναι κάτι το φοβερό.
Αλλά και ακόμα και αυτό να μην ήταν το τεστ στο σκιντ παντ με 15. Ιντσών τροχους έπιανε 0.94 g πλευρικη επιτάχυνση....
-
Το τιμόνι της όπως φαίνεται και στο τεστ είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ αργό. Όχι απλά αργό.. παλιομοδίτικο.
Σκέψου σήμερα αν την συνέχιζαν μετά από 20 έτη εξέλιξης με γρήγορα τιμόνια και esp το θα έβγαζε η Σιτροέν.....
Ακόμα και ο ηλμεγκεφαλος που κλειδώνει τις βαλβίδες της ανάρτησης είναι πρωτόγονος συγκριτικά με τα σημερινά αυτοκίνητα.Όνειρα..... Γεμίσαμε φούσκες (σουβ)
-
Παιδιά την Xantia την είχα 7 χρόνια πριν πάρω το α3. Αυτοκινητάρα με τα όλα της για την εποχή της. Φοβερές σε άνεση οι περίφημες αναρτήσεις της Citroen μου έχουν μείνει ακόμα στο μυαλό. Αλλά μετά όταν οδήγησα το α3 ένιωσα ότι μπήκα σε αεροπλάνο. Καμία σχέση από κρατήματα, συμπεριφορά σε στροφές, φρεναρίσματα και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Μιλάω καθαρά από την εμπειρία μου στην οδήγηση κι ας λέει ότι θέλει αυτό το test. Και συμφωνώ κι εγώ ότι είναι άστοχο να συγκρίνεις την αγαπητή Ξανθιά με ένα πιο σύγχρονης τεχνολογίας αυτοκίνητο.
-
Η activa με την απλή xantia δεν έχουν πολλά κοινά.
Ξαναδιάβασε αν θέλεις το άρθρο που έβαλα.Όλος ο κόσμος μένει στο ότι οδήγησε μια Σιτροέν και συνεπώς θεωρει πως και η ακτίβα έχει την ίδια ανάρτηση.
Καμία σχέση. Μόνο οι μπουκάλες είναι ως αρχή κοινό και σε αυτό η ακτίβα είχε διπλάσιες σε αριθμό για διαφορετικό λόγο η κάθε μία.Ποιο α3;;;
Η activa έριξε σε δοκιμή περιοδικού στα αυτιά στο golf R32 κάτι δευτερόλεπτα σε πίστα και είχε πιο δυνατο κινητήρα το γερμανικο
Η ανάρτηση της activa είχε ως αρχή τις μπουκάλες που είχαν και άλλες Σιτροέν αλλά την είχε εξελίξει για το δικό της σπορτς Καρ αντίπαλο της πόρσε. Όμως λόγω οικονομικών την φόρεσε πρώτα δοκιμαστικά στην xantia. Μετά φαληρησε και παει το κορμί πατριώτη.
Εδώ για το που προοριζόταν αυτή η ανάρτηση. Έχει πρωτόγονη μεν αλλά καλή επεξήγηση πως λειτουργεί
-
Στο βρεγμένο το Captur etech 145 (full hybrid) έχει την καλύτερη επίδοση 94Km/h (10-13km/h(!) παραπάνω από Puma,Xceed,ID3)
https://www.quattroruote.it/prove/2022/test_strumentali_stabilita_renault_captur_e_tech_video_.htmlY.Γ. υποθέτω πως φαίνεται το video στο forum
-
@panormus772 said in Τάρανδοι, hot-hatches και υποστροφή:
Στο βρεγμένο το Captur etech 145 (full hybrid) έχει την καλύτερη επίδοση 94Km/h (10-13km/h(!) παραπάνω από Puma,Xceed,ID3)
https://www.quattroruote.it/prove/2022/test_strumentali_stabilita_renault_captur_e_tech_video_.html?Idtrack=4514A55EB97210842B4AEB028707B12E&wtk14=cpm.newsletter.qrt.clubmotori.2022_01_18&M_BT=167008188972Y.Γ. υποθέτω πως φαίνεται το video στο forum
Πολύ ενδιαφέρουσα δοκιμή από το Quattroruote!
Πολύ κοντά σε πραγματικές συνθήκες ελιγμού ειδικά η δοκιμή ελιγμού μέσα στην στροφή! -
Φρέσκο-φρέσκο το τεστ και στο 308 plug-in:
https://www.quattroruote.it/prove/2022/test_strumentali_stabilita_peugeot_308_video.html
Σχολιάζουν ότι είναι επίσης πολύ καλό αποτέλεσμα και το extra βάρος της μπαταρίας δίνει μεγαλύτερη υποστροφή που χειροτερεύει λίγο τις επιδόσεις σε σχέση με τα συμβατικά "αδέρφια"..
Τάρανδοι, hot-hatches και υποστροφή