-
Τι νεα μοντελα ρε μαστορα, που ειδατε 6κυλινδρο μοτερ σε χατσμπακ............περυσι
Άσχετο! Είσαι εκτός θέματος, και φυσικά δεν θα απαντήσω.
-
Ήταν μια φορά και ένα καιρό ένα Skoda (fabia 100ps), το οποίο προσπέρασα επειδή ήμουν βιαστικός. Μόλις τον πέρασα, αυτός θέλησε να με ακολουθήσει.Εγώ επειδή είχα και επιβάτες στο αυτοκίνητο δεν ήθελα να το ζορίζω πολύ το θέμα,απλά να πηγαίνω σβέλτα.Έλα όμως που αυτός μου κολλούσε συνεχώς. Όχι για να περάσει αλλά για να μου δείξει ότι μπορεί να με ακολουθήσει (ήταν ο δρόμος στροφιλίκι 2ας-3ης) σε στροφές.Ε, δεν κρατήθηκα και εγώ και του έδειξα σε δύο συνεχόμενες αριστερές τι μπορεί να κάνει μια Alfa, ακόμη και με αμορτισέρ πεσμένα εντελώς. Ε, μετά άρχισε να κρατάει τις αποστάσεις του... Τώρα αν αυτός πάει και βάλει ανάρτηση και δεν ξέρω εγώ τι άλλο, φυσικά και μπορεί να με περάσει. Έλα όμως που εμείς αυτά τα έχουμε στάνταρ!
Υ.Γ. Αυτά τα είπα όταν κατάλαβα σε τι ακριβώς αναφερόταν ο aleng (βλ. Νεα Μοντέλα)
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Τι νεα μοντελα ρε μαστορα, που ειδατε 6κυλινδρο μοτερ σε χατσμπακ............περυσι Τ οπα και ξεθυμαναΦυσικά και δεν θες να ξέρεις ούτε φυσικά θα ήθελες να χωνέψεις τι ΞΥΛΟ έφαγε το Golf R32 απ'αυτά τα μόλις περσινά 6κίλυνδρα hatchback(λέγε με 147 GTA) στην **απόλυτη δοκιμασία 0-160-0 ** !!!
2 ολόκληρα δευτερόλεπτα πίσω σ'αυτήν τη δοκιμασία είναι αιώνας.Για την ιστορία (έτσι για να μην ξεχνιόμαστε) το Golf R32 έχει τετρακίνηση +2kgm ροπή παραπάνω αλλά και πάλι έχασε στα 0-97χλμ.απ'το 'μόλις περσινό'GTA.
Μην νομίζεις πως στα φρένα τα πήγε καλύτερα!!! Πάντως τις έφαγε και απ΄το Clio V6.Είπα να μην τα αναφέρω αλλά δεν άντεξα τα'πα και ξεθύμανα και'γω
Δεν έχω μαζί μου το περιοδικό να γράψω τους ακριβείς χρόνους.
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Έτσι για την ιστορία μια που το έφερε η κουβέντα έχω εντυπωσιαστεί απ'το 0,26 του νέου Αccord της Ηonda!!!Μόνο??? Τα διπλά ψαλίδια μπρός-πίσω πού τα βάζεις?
Όσο για το R32 σύμφωνα με το αγγλικό EVO είναι το καλύτερο hatchback αυτή τη στιγμή (Μάρτιος 2003). Η 147 GTA είναι κάπου στην 4η θέση προσπαθόντας να δείξει ότι είναι καλύτερη από το Leon Cupra R (πράγμα που δεν το καταφέρνει τελικά (καλός ο ήχος του κινητήρα και η ομορφιά, αλλά δεν....).
Το συγκριτικό ήταν ανάμεσα σε Alfa 147 GTA, Golf R32, Focus RS, Audi S3, SEAT Cupra R και Schnitzer Cooper S (200bhp). Υπάρχει στο αγγλικο EVO μαρτίου. Ο τελικός νικητής συγκρίνεται σττο τέλος με το Impreza WRX.
Επειδή δεν μπορώ να δώσω URL ορίστε δύο αποσπάσματα.'The fight between the Alfa and SEAT is close. Sex and sensuality versus value and virtue. Dickie sums up the pros and cons. 'One look at the 147 and you're seduced (much like the 156 GTA). But where the saloon stumbles, the smaller hatchback just about carries it off. The Leon is a better balanced package, though.'
Το άρθο κλείνει έτσι
'That's right: Golf beats Scooby in evo group test. And they said it could never happen. But as you must have gathered by now, the R32 isn't any old Golf. 'It would be easy to scoff and say that all-wheel drive and a 3.2-litre V6 is utterly ridiculous in a hatchback,' says Dickie. 'But the R32 is such a convincing package, all the ingredients seem perfectly justified. It has the presence of an RS Audi and the honed, detailed dynamic polish and behaviour of an original quattro. And all for a measly £22K, something I find amazing. The best hot hatch in ages, not to mention the best VW for ages, perhaps ever.Για όσους ενδιαφέρονται η τελική σειρά είναι:
- Golf R32
- Subaru WRX
- Leon Cupra R
- 147 GTA
- Schnitzer CooperS
6 Audi S3 - Focus RS
Αυτά....
Υ.Γ. Οποιος θέλει μπορώ να του στείλω το test με e-mail σε αρχείο word. -
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Υ.Γ. Αυτά τα είπα όταν κατάλαβα σε τι ακριβώς αναφερόταν ο aleng (βλ. Νεα Μοντέλα)Ξερεις ολοι μας κρινομαστε απο αυτα που λεμε και που γραφουμε. Για μενα δεν νοειται οπαδος της αυτοκινησης ο οποιος να διακαταχεται απο εμπαθεια και κομπλεξισμο για οποιαδηποτε μαρκα αυτοκινητων και μαλιστα για μια ιδιαιτερα ιστορικη εταιρεια με εκκατομυρια οπαδους σε ολο τον κοσμο (οι οποιοι κατι θα ξερουν). Ο καθενας μπορει να εχει την γνωμη του αλλα τουλαχιστον να φροντιζει να την παρουσιαζει τεκμηριωμενη και με καθαρο μυαλο. Σε οσους δεν λειτουργουν ετσι δεν νομιζω οτι χρειαζεται να απανταμε. 'Η μαλλον η καλυτερη απαντηση ειναι να τους προσκαλεσουμε για μια βολτα με το 'καταπτυστο' αυτοκινητο μας.
Υ.Γ. Διαβασα και εγω (καθυστερημενα) την ανταλλαγη αποψεων στο Νεα Μοντελα
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Έτσι για την ιστορία μια που το έφερε η κουβέντα έχω εντυπωσιαστεί απ'το 0,26 του νέου Αccord της Ηonda!!!
Μόνο??? Τα διπλά ψαλίδια μπρός-πίσω πού τα βάζεις?
Όντως το Ακόρντ (φαίνεται να) είναι πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο. Κρίμα που είναι υπερβολικά ακριβό και δύο φορές κρίμα που η αντιπροσωπεία της Χόντα στην Ελλάδα είναι (επιεικώς) για ξύλο.
-
Ο χρήστης ekvus έγραψε:
Υ.Γ. Αυτά τα είπα όταν κατάλαβα σε τι ακριβώς αναφερόταν ο aleng (βλ. Νεα Μοντέλα)
Ξερεις ολοι μας κρινομαστε απο αυτα που λεμε και που γραφουμε. Για μενα δεν νοειται οπαδος της αυτοκινησης ο οποιος να διακαταχεται απο εμπαθεια και κομπλεξισμο για οποιαδηποτε μαρκα αυτοκινητων και μαλιστα για μια ιδιαιτερα ιστορικη εταιρεια με εκκατομυρια οπαδους σε ολο τον κοσμο (οι οποιοι κατι θα ξερουν). Ο καθενας μπορει να εχει την γνωμη του αλλα τουλαχιστον να φροντιζει να την παρουσιαζει τεκμηριωμενη και με καθαρο μυαλο. Σε οσους δεν λειτουργουν ετσι δεν νομιζω οτι χρειαζεται να απανταμε. 'Η μαλλον η καλυτερη απαντηση ειναι να τους προσκαλεσουμε για μια βολτα με το 'καταπτυστο' αυτοκινητο μας.
Παιδιά ελπίζω να μην συμπεριλαμβάνετε και το Μάκη (G60) σε αυτά τα σχόλια. Τον έχω γνωρίσει προσωπικά και σας διαβεβαιώ ότι δεν πάσχει από 'οπαδισμό', τουλάχιστον όχι περισσότερο από ό,τι εμείς με την Άλφα Ρομέο. Και το έχει δηλώσει ότι παρ'ό,τι γερμανόφιλος εκτιμά την Άλφα Ρομέο για τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει και για αυτά που έχει προσφέρει στην αυτοκίνηση. Η πρόθεσή του ήταν καθαρά εύθυμη και φιλική και καθόλου περιφρονητική.
-
Η παρατηρηση ειναι γενικη και δεν αναφερεται σε καποιον συγκεκριμενα. Κωνσταντινε υπαρχουν τοποθετησεις σε αυτο το topic, στις οποιες το προηγουμενο σχολιο αρμοζει πολυ περισσοτερο απο αυτες του G60 POWER (τον οποιο δεδομενου οτι δεν τον ξερω προσωπικα δεν εχω κανενα λογο να αμφισβητησω αυτα που λες)!
-
Ο χρήστης ekvus έγραψε:
Η παρατηρηση ειναι γενικη και δεν αναφερεται σε καποιον συγκεκριμενα. Κωνσταντινε υπαρχουν τοποθετησεις σε αυτο το topic, στις οποιες το προηγουμενο σχολιο αρμοζει πολυ περισσοτερο απο αυτες του G60 POWER (τον οποιο δεδομενου οτι δεν τον ξερω προσωπικα δεν εχω κανενα λογο να αμφισβητησω αυτα που λες)!Συμφωνώ.Τα ίδια ακριβώς θα έγραφα κι εγώ αλλά με πρόλαβες
-
Γράφει ο Οδυσσέας Ελύτης:
Η ALFA ROMEO
Θαύμασα τον Παρθενώνα
Και στην κάθε του κολόνα
Βρήκα τον χρυσό κανόναΌμως σήμερα το λέω
Βρίσκω το καλό κι ωραίο
Σε μια σπορ Άλφα ΡομέοΌταν Πραγματικά Αυτοκίνητα συγκινούν τον Ποιητή...
Jacob
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Στην εθνική ίσως (αν και με την κατάργηση των τεκμηρίων θα δούμε και 147 GTA στους δρόμους) αλλά στις στροφές τους δείχνουμε για λίγο τα καλλίγραμα οπίσθιά 'μας' πριν χαθούμε στο βάθος και τους αφήσουμε να 'πλέουν' στην αυταπάτη τους
στις στροφες ειδικα, οι GTA θα φαινονται απο τον καθρεφτη.
Ειναι τοσο βαρια μπροστα που για να στριψει θα ριχνουμε κολλα πρωτα στην ασφαλτο.Αλήθεια, πόσες GTA έχεις οδηγήσει εσύ και μάλιστα σε πίστα; Γιατί έχω την εντύπωση ότι στηρίζεσαι στα σχόλια των δοκιμαστών των 4Τ από τη δοκιμή στα Μέγαρα για να βγάλεις τις GTA άχρηστες, πράγμα που δεν έχουν κάνει ούτε οι 4Τ ούτε και κανένα άλλο περιοδικό, τουναντίον θα έλεγα.
Και για άλλη μια φορά κάνεις flaming εναντίον μας όπως έχεις παραδεχτεί ανοικτά και σε άλλο θέμα. Αμάν πια ρε φιλαράκο, τι ζόρι τραβάς μαζί μας;! Σου έχει φάει κανένας αλφίστας καμμιά γκόμενα;
ΥΓ: Προτίμησα να σου απαντήσω εδώ για να μη χαλάσω το Γκόλφ φόρουμ, το οποίο για άλλη μια φορά δεν σου έφταιγε σε τίποτα! Και θα παρακαλούσα όλους να μην απαντήσουν στο θέμα του Μάκη αλλά εδώ.
-
Η αλήθεια είναι ότι μου έχουν σπάσει και μένα τα νεύρα λίγο. Ξεκίνησα να 'μπαίνω' στο συγκεκριμένο topic προκειμένου να μοιραστώ τις εμπειρίες μου από την οδήγηση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, να μάθω διάφορα πράγματα από τις εμπειρίες άλλων που έχουν το ίδιο αυτοκίνητο κτλ. Τώρα διαπιστώνω ότι πρέπει να αντιπαρατίθεμαι με τον έναν και τον άλλον που πιστεύει ότι το τάδε αυτοκίνητο είναι καλύτερο από το δήνα κοκ. και μάλιστα στο topic της 147. Ε, λοιπόν δε γουστάρω! Ας ανοιχτεί ένα άλλο topic όπου θα μπορούμε να συγκρίνουμε ψύχραιμα ότι θέλουμε, χωρίς προκλήσεις αλλά με επιχειρήματα.
-
Παιδια βλεπω δεν κρατηθηκατε!!! Οπως ειπα και πριν δεν χρειαζεται να δινουμε απαντηση σε καθε μ....... που διαβαζουμε
Ο ανθρωπος καταφερε να χαλασει το κλιμα ακομα και στο topic στο ποιο θεωρει οτι ανηκει!!! (Λεμε τωρα) -
gia alli mia fora diapistonoume oti spazonte pou den mporesan na agorasoun mia 147!!kai spazonte!!!den eimaste oloi idioi paidiAAAAAAAA!
-
Ο χρήστης alfistis έγραψε:
gia alli mia fora diapistonoume oti spazonte pou den mporesan na agorasoun mia 147!!kai spazonte!!!den eimaste oloi idioi paidiAAAAAAAA![list:6xrqfhbq]Αυτο λεω κι εγω, ολοι ισοι κι ομοιοι? [/list:u:6xrqfhbq]>Παιδιά ελπίζω να μην συμπεριλαμβάνετε και το Μάκη (G60) σε αυτά τα σχόλια. Τον έχω γνωρίσει προσωπικά και σας διαβεβαιώ ότι δεν πάσχει από 'οπαδισμό', τουλάχιστον όχι περισσότερο από ό,τι εμείς με την Άλφα Ρομέο. Και το έχει δηλώσει ότι παρ'ό,τι γερμανόφιλος εκτιμά την Άλφα Ρομέο για τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει και για αυτά που έχει προσφέρει στην αυτοκίνηση. Η πρόθεσή του ήταν καθαρά εύθυμη και φιλική και καθόλου περιφρονητική.
[list:6xrqfhbq]Kωστα σ ευχαριστω για καλα σου λογια,Τα αισθηματα ειναι αμοιβαια και οχι μονο λογω γνωριμιας.[/list:u:6xrqfhbq][list:6xrqfhbq]Στο θεμα τωρα θελω να ξεκαθαρισω τη θεση μου και ο λογος ειναι ο πανικος που ψιλοδημιουργηθηκε.Σε καμια περιπτωση δεν επενεβηκα με εχθρικο σκοπο και ακομα χειροτερα να χαλασω το συγκεκριμενο θεμα, οποιο κι αν ειναι.Εκ μερους μου, οποτε ερχομαστε σε αντιπαλοτητα ιδεων περι αυτοκινησης, ακομα και οξυνονται τα πνευματα, η διαθεση μου ειναι παντα φιλικη.Και στις τελευταιες δημοσιευσεις αντι μερικοι να τα παιρνουν της μετρητοις θα πρεπει να παρατηρησουν πρωτα τη χουμιοριστικη πλευρα αντιμετωπισης απο μερους μου.Να τονισω επισης μιας κι αναφερθηκε περι 'σχολων' οτι δεν ειμαι σκλαβος κανενος.Εχω τεκμηριωμενη αποψη περι αυτοκινησης οχι γιατι το λεει το ταδε περιοδικο αλλα γιατι εχω κριση και επιλεγω μονος μου.Σεβομαι ολες τις αυτοκινητοβιομηχανιες και σιχαινομαι τη νοοτροπια αυτων που αγοραζουν φθηνιαρικα αυτοκηνητα και το παιζουν βασιλιαδες.Να εξηγουμαστε.Πανω απ ολα σεβομαι τη Γερμανικη σχολη για σαφεστατους και ξεκαθαρους λογους, οι οποιοι γιθα μενα ειναι οι πρωτοπωροι στην τεχνολογια αυτοκινητου.Δε νομιζω οτι εδω θα πρεπει να κανω αναλυση, δεν ειναι αλλωστε αυτος ο λογος.Απο εκει και περα με τιποτα δεν θα αγορασα Ιταλικο αυτοκινητο, σεβομαι ομως αποκλειστικα και μονο την alfa απ το Ιταλικο στρατοπεδο, αλλα δηλωσεις τους στυλ.............[/list:u:6xrqfhbq]>Για μενα δεν νοειται οπαδος της αυτοκινησης ο οποιος να διακαταχεται απο εμπαθεια και κομπλεξισμο για οποιαδηποτε μαρκα αυτοκινητων και μαλιστα για μια ιδιαιτερα ιστορικη εταιρεια με εκκατομυρια οπαδους σε ολο τον κοσμο (οι οποιοι κατι θα ξερουν)
[list:6xrqfhbq]..ειναι καθαρα φασιστικες.Δυστιχως τετοιες αποψεις σας καθιστουν δουλους των εργοστασιων ακομα κι αν παραγουν αυτοκινητα σε...........αποσυνθενση.Δε γουσταρω κανεναν νταβαντζη για να σεβαστω την οποια alfa, αλλα μονο αν το κρινω εγω για τον εαυτο μου.Δεν το καταλαβα δηλ?Ολοι πρεπει ντε και καλα να σεβονται αυτο που λατρευεις ΕΣΥ?Και ΕΣΥ γιατι να μην αναγνωριζεις δηλ την προσφορα της Volkswagen η της Τoyota ας πουμε?Και κατι ακομα.Οπως εψαξες και βρηκες τα εκατομυρια των οπαδων της alfa ανα τον κοσμο, κανε λιγακι τον κοπο και βρες σε αναλογα site τα πολλαπλασια εκατομυρια των οπαδων της VW[/list:u:6xrqfhbq][list:6xrqfhbq]Eιπαμε να ειμαστε 'φανατικοι'(με την καλη εννοια) αλλα νοοτροπιες αυτου του ειδους σας καθιστουν ομηρους των εργοστασιων.Ο φανατισμος εριξε το γκρουπο στο γκρεμο και αυτοι φωναζουν 'ειμαστε θεοι'!!![/list:u:6xrqfhbq][list:6xrqfhbq]Το τονιζω και παλι, δε θα αγοραζα ποτε μα ποτε Ιταλικο αυτοκινητο, αλλα για συγκεκριμενους τομεις, (οι οποιοι φυσικα για μενα δε φτανουν για καταστησω τα συγκεκριμενα αυτοκινητα ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ) την σεβομαι οπως και πολλες αλλες, οι οποιες δεν εχουν αποσταση χαους φιλε μου οπως θες να νομιζεις μονο και μονο απ το............γρυλισμα του μοτερ σας? [/list:u:6xrqfhbq][list:6xrqfhbq]Αυτα τα ολιγα, γιατι νομιζω οτι επρεπε να τοποθετηθω μιας και ανακευτηκε το θεμα σας χωρις λογο μονο και μονο γιατι μερικοι εισται πολυ θερμοαιμοι και τα παιρνετε στο ντουκου.Εξαλλου, το τονιζω και παλι, αντιμετωπισα τις οποιες αντιπαλοτητες φιλικα [/list:u:6xrqfhbq][list:6xrqfhbq]Σε καμια περιπτωση μην περιμενετε να απαντησω στα παραπανω και αυτο γιατι ο σκοπος μου δεν ειναι να κλειδωθει το τοπικ.Απλα επρεπε να παρω θεση.Απλα.[/list:u:6xrqfhbq]
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το άρθο κλείνει έτσι
'That's right: Golf beats Scooby in evo group test. And they said it could never happen. But as you must have gathered by now, the R32 isn't any old Golf. 'It would be easy to scoff and say that all-wheel drive and a 3.2-litre V6 is utterly ridiculous in a hatchback,' says Dickie. 'But the R32 is such a convincing package, all the ingredients seem perfectly justified. It has the presence of an RS Audi and the honed, detailed dynamic polish and behaviour of an original quattro. And all for a measly £22K, something I find amazing. The best hot hatch in ages, not to mention the best VW for ages, perhaps ever.Για όσους ενδιαφέρονται η τελική σειρά είναι:
- Golf R32
- Subaru WRX
- Leon Cupra R
- 147 GTA
- Schnitzer CooperS
6 Audi S3 - Focus RS
Αυτά....
Υ.Γ. Οποιος θέλει μπορώ να του στείλω το test με e-mail σε αρχείο word.Σε κάθε συγκριτική δοκιμή το αποτέλεσμα προκύπτει με βάση τα κριτήρια που θέτει αυτός που κάνει το τεστ. Στο συγκεκριμένο τεστ έχω την εντύπωση ότι η πρωτιά του R32 οφείλεται στο ότι είναι πιο ολοκληρωμένο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δεν είναι θορυβώδες όπως το Impreza,δεν έχει την υποστροφή της 147 στα κλειστά, έχει περισσότερους χώρους από το Mini, δεν είναι τόσο σκληρό όσο το Focus,δεν...δεν... Άσε που είναι και τετρακίνητο για να τα βγάζει πέρα στο χιόνι και το βρεγμένο. Άρα μπορούμε να το θεωρήσουμε νικητή της δοκιμής. Έτσι δεν είναι; Τώρα αν εσείς πιστεύετε ότι το R32 με το haldex στρίβει καλύτερα απο τα 3 δοκιμασμένα σε ράλυ διαφορικά του Impreza,εντάξει,ας το προτιμήσετε.Αν νομίζετε ότι σε μια πίστα θα είναι πιο γρήγορο από το RS,εντάξει,ας το προτιμήσετε. Θα ξέρετε όμως ότι έχετε διαλέξει μια χρυσή μετριότητα και τίποτα παραπάνω. Ένα αμάξι που τα κάνει όλα καλά, αλλά πουθενά δεν είναι το καλύτερο. Με την λογική λοιπόν του EVO στο συγκεκριμένο τεστ, θα έπρεπε όλοι να έχουμε Golf. Ευτυχώς όμως ο κόσμος μας δεν είναι τόσο βαρετός.
Υ.Γ. Όσο και αν μου αρέσει το EVO, με μερικές του δοκιμές διαφωνώ σε μεγάλο βαθμό.
-
Και για να μην μιλάμε άλλο για την ανωτερότητα της Αρείας φυλής ας ξαναμιλήσουμε για αυτοκίνητα δηλαδή για Alfa Romeo. Θα πάει κανείς Αθηναίος στην ετήσια συνάντηση Alfa Romeo στο Λυκαβηττό την Κυριακή;
Αν μη τι άλλο χρειαζόμαστε έναν εκπρόσωπο να μας πει εντυπώσεις και να μας φέρει και καμιά φώτο από ιταλίδες καλλονές. -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
σεβομαι ομως αποκλειστικα και μονο την alfa απ το Ιταλικο στρατοπεδο, αλλα δηλωσεις τους στυλ.............[/list]>Για μενα δεν νοειται οπαδος της αυτοκινησης ο οποιος να διακαταχεται απο εμπαθεια και κομπλεξισμο για οποιαδηποτε μαρκα αυτοκινητων και μαλιστα για μια ιδιαιτερα ιστορικη εταιρεια με εκκατομυρια οπαδους σε ολο τον κοσμο (οι οποιοι κατι θα ξερουν)[list:3adr88ar]..ειναι καθαρα φασιστικες.Δυστιχως τετοιες αποψεις σας καθιστουν δουλους των εργοστασιων ακομα κι αν παραγουν αυτοκινητα σε...........αποσυνθενση.Δε γουσταρω κανεναν νταβαντζη για να σεβαστω την οποια alfa, αλλα μονο αν το κρινω εγω για τον εαυτο μου.Δεν το καταλαβα δηλ?Ολοι πρεπει ντε και καλα να σεβονται αυτο που λατρευεις ΕΣΥ?Και ΕΣΥ γιατι να μην αναγνωριζεις δηλ την προσφορα της Volkswagen η της Τoyota ας πουμε?Και κατι ακομα.Οπως εψαξες και βρηκες τα εκατομυρια των οπαδων της alfa ανα τον κοσμο, κανε λιγακι τον κοπο και βρες σε αναλογα site τα πολλαπλασια εκατομυρια των οπαδων της VW[/list:u:3adr88ar][list:3adr88ar]Eιπαμε να ειμαστε 'φανατικοι'(με την καλη εννοια) αλλα νοοτροπιες αυτου του ειδους σας καθιστουν ομηρους των εργοστασιων.Ο φανατισμος εριξε το γκρουπο στο γκρεμο και αυτοι φωναζουν 'ειμαστε θεοι'!!![/list:u:3adr88ar][list:3adr88ar]Το τονιζω και παλι, δε θα αγοραζα ποτε μα ποτε Ιταλικο αυτοκινητο, αλλα για συγκεκριμενους τομεις, (οι οποιοι φυσικα για μενα δε φτανουν για καταστησω τα συγκεκριμενα αυτοκινητα ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ) την σεβομαι οπως και πολλες αλλες, οι οποιες δεν εχουν αποσταση χαους φιλε μου οπως θες να νομιζεις μονο και μονο απ το............γρυλισμα του μοτερ σας? [/list:u:3adr88ar]
Νομιζω φιλε Μακη (αν μου επιτρεπεις να σε λεω ετσι παρολο που δεν σε ξερω) οτι παρανοησες τελειως τα οσα εγραψα. Πρωτον τα οσα εγραψα δεν αναφερονταν σε εσενα. Αν διαβαζες τα υπολοιπα post μου (οπως και γενικα τα οσα εχω γραψει σε αυτο το forum) θα το καταλαβαινες. Δευτερον σιγουρα δεν ειμαι φανατικος με καμια εταιρεια(αν κοιταγες τα postings στο topic σας θα εβλεπες οτι ημουν απο τους πρωτους που σας συνεχαρησαν για το δικο σας forum, αν σε ενοχλησε το οτι εγραψα παρακαλω μπορεις να μου το πεις για να μην προκαλεσω αλλα προβληματα). Αυτο που κανω ειναι οτι εχω μεγαλυτερη συμπαθεια για καποιες εταιρειες γιατι εκτιμω (για λογους συναισθηματικους αλλα και αντικειμενικους) τα (ή καποια απο τα) αυτοκινητα που κατασκευαζει η έχει κατασκευαζει στο παρελθον. Τριτον ποτε δεν ισχυριστηκα οτι τα αυτοκινητα της Alfa (και το δικο μου) και πολυ περισσοτερο της Fiat ειναι καλυτερα απο αλλων εταιρειων. Υπαρχουν πολλες εταιρειες και μοντελα τα οποια εχω σε ιδιαιτερη εκτιμηση. Οποτε ερχομαστε και στο πιο σημαντικο, πως σου ηρθε οτι θελω να λατρευετε οτι λατρευω εγω και οτι δεν σεβομαι αυτοκινητα αλλων εταιρειων? Το ακριβως αντιθετο μαλιστα και γι'αυτο εγραψα αυτο που εγραψα. Κανενας δεν εχει δικαιωμα να καταδικαζει συληβδην ολα τα αυτοκινητα μιας εταιρειας χωρις μαλιστα να εχει προσωπικη εμπειρια και βασιζομενος σε λεγομενα αλλων. Εγω ποτε δεν το εχω κανει αυτο. Γνωριζω πολυ καλα οτι ολα τα αυτοκινητα εχουν τα συν και τα πλην τους. Αλλα περισσοτερα και αλλα λιγοτερα. Αν διαβαζες λιγο οσα εχω γραψει σε αυτο το topic θα δεις οτι ειμαι απο τους ανθρωπους που εχουν αναφερθει πολυ στα προβληματα της 147 και εχω αναφερει την απογοητευση μου για διαφορα πραγματα. Αυτο δεν το εχω κανει για κανενα αλλα αυτοκινητο παρα μονο για το δικο μου!! γιατι; γιατι αυτο ζω καθε μερα και γι'αυτο εχω ολοκληρωμενη αποψη. Καταληγωντας θεωρω την 'επιθεση' σου μαλλον αδικη γιατι πραγματικα ουτε ειχα σκοπο αλλα ουτε τελικα 'προσβαλα' κανεναν με τον τροπο που περιγραφεις! Ολα τα παραπανω ειναι σε τελειως φιλικο τονο, δεν αποτελουν μομφη προς τα εσενα απλως απαντηση σε χαρακτηρισμους που πιστευω οτι αδικα αναφερθηκαν σε εμενα.
Υ.Γ Και κατι τελευταιο, δεδομενου οτι σε αντιθεση με εσενα εγω ποτε δεν επιτεθηκα στην VW ή σε οποιαδηποτε αλλη εταιρεια εστω και σε φιλικο και αστεϊζον υφος ( ) μηπως ο χαρακτηρισμοι του θερμοαιμου και φανατικου θα ταιριαζαν καλυτερα καπου αλλου??
-
aleng
Η αλήθεια είναι ότι μου έχουν σπάσει και μένα τα νεύρα λίγο. Ξεκίνησα να 'μπαίνω' στο συγκεκριμένο topic προκειμένου να μοιραστώ τις εμπειρίες μου από την οδήγηση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, να μάθω διάφορα πράγματα από τις εμπειρίες άλλων που έχουν το ίδιο αυτοκίνητο κτλ. Τώρα διαπιστώνω ότι πρέπει να αντιπαρατίθεμαι με τον έναν και τον άλλον που πιστεύει ότι το τάδε αυτοκίνητο είναι καλύτερο από το δήνα κοκ. και μάλιστα στο topic της 147. Ε, λοιπόν δε γουστάρω! Ας ανοιχτεί ένα άλλο topic όπου θα μπορούμε να συγκρίνουμε ψύχραιμα ότι θέλουμεσυμφωνω και απολογουμαι για τη προκληση μου στο τοπικ της 147
-
ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΡΙΜΑ !!! 'ΧΑΜΠΑΡΙ Ο ΤΡΥΦΩΝΑΣ'
Μιλαω για την ετήσια συνάντηση Alfa Romeo στο Λυκαβηττό.
Χαμπαρι δεν πήρα για το ποτε και που,
και είναι κρίμα που δεν το είχαμε κανονίσει από πριν, να οργανωθούμε δηλαδή να πάμε, όσοι μπορούσαμε βέβαια, στην συνάντηση.Φαντάζεστε ΜΑΖΙ καμιά 10-20αριά 147 !!!
τελικά πήγε κανείς ;;;;;
Alfa 147 forum