-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
HighFidelity αυτό είναι το θέμα. Πως σε καινούργιο αυτοκίνητο (οποιασδήποτε άλλης μάρκας) δισκόπλακα σε τέτοια κατάσταση δεν έχω ξαναδεί!
Επειδή έχω αλλάξει δισκόπλακες αρκετές φορές σε διάφορα αυτοκίνητα, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ενώ μπαίνουν ...κούκλα, καταλήγουν πανούκλα! Ξαναλέω, δεν έχει καμία σχέση με το αυτοκίνητο ή τον κατασκευαστή, είναι το υλικό τους που σκουριάζει πανεύκολα! Πήγαινε κοίτα και τις δικές σου, κι αν δεν δεις σκουριά, πες το μας κι εμάς!
Σκέψου ξανά κι αυτό: ούτε η Fiat, ούτε η Lancia φτιάχνουν δισκόπλακες! Αρα, δεν είναι θέμα του αυτοκινήτου...
Θυμάμαι προ καιρού, κάποιον ιδιοκτήτη Civic που είχε ανησυχήσει για την σκουριά στις δισκόπλακες, και όλοι του είπαμε πως είναι φυσιολογική... Συμβαίνει...
Δεν γνωρίζω βέβαια, ΑΝ υπάρχει κάποια εταιρία φρένων, που έχει καλύτερη ποιότητα πχ αντί για μαντέμι , ατσάλι και δεν σκουριάζει, πολύ αμφιβάλλω πάντως, γιατί συνήθως σκουριασμένες δισκόπλακες βλέπω και όχι το αντίθετο! Αλλού περισσότερο, αλλού λιγότερο...Τα δικά μου αυτοκίνητα είναι η εξαίρεση τότε? Σε κανένα δεν είναι οι δισκόπλακες έτσι (ανεξαρτήτου ηλικίας και χιλιομέτρων).
Δεν ξέρω πως είναι στ' αυτοκίνητά σου, αλλά κι εσύ δεν έχεις σκουριά; Δεν αποκλείω να υπάρχουν καλύτερες και χειρότερες ποιότητες δισκόπλακων, αλλά δεν νομίζω να υπάρχουν κάποιες που δεν σκουριάζουν!
Ισως να παιζει ρόλο και η ζάντα, οι συνθήκες κλπ κλπ. ΣΙΓΟΥΡΑ, παίζει ρόλο το αλάτι: σε δισκόπλακες που είχα βάλει πίσω καινούριες πριν λίγο καιρό, μετά από μια ...νύχτα στο χιόνι( ), η σκουριά αυξήθηκε τραγικά , παρόλο που έπλυνα το αυτοκίνητο σύντομα σχετικά...
Θεωρώ πως δεν υπάρχει θέμα... Και δεν γνωρίζω εγώ τουλάχιστον, κάποια εταιρία που να έχει δισκόπλακες που ΔΕΝ σκουριάζουν... Αν κάποιος ξέρει, ας την πει και σε μας!
(πριν πεταχτεί κάποιος και πει πχ Honda, εννοώ την εταιρεία που φτιάχνει τις δισκόπλακες και όχι το αυτοκίνητο! ) -
Βάλτε ρε παιδιά ανθρακονιμάτινες να τελειώνουμε με την σκουρια
Καλά το 'άρθρο' στο autotriti ήταν λες και έδινε κάποιος απάντηση σε φορουμ. Πρέπει να το λάβουμε πολύ σοβαρα υπ'οψιν μας αυτό ε? Η φίατ τωρα ξεκίνησε να φτιάχνει αμάξια και δεν έχει πείρα απο φρένα λένε για μικρά δισκόφρενα, εχουνέ δεί τα δισκόφρενα μπροστά του golf IV?
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Είναι εμφανές λοιπόν που οφείλεται το πρόβλημα.
Το νέο Bravo 1.4 χρειάζεται μεγαλύτερα δισκόφρενα για να γίνει ανταγωνιστικό. Ας του βάλει η Fiat τα δισκόφρενα που φοράει το turbo,που όπως είδαμε δεν έχει πρόβλημα φρένων, για να τελειώνουμε μ’αυτό το θέμα.Νομίζω οτι τα σενάρια θα πρέπει να τελειώνουν εδώ. Οι άνθρωποι κάνουν τη δουλειά τους και την κάνουν καλά...
Δηλαδή, σήμερα μάθαμε ότι η αντοχή των φρένων εξαρτάται απο τη διάμετρο του δίσκου. Αν βάλεις μεγαλύτερο δίσκο, τα φρένα θα αντέξουν. Κούνια που μας κούναγε δηλαδή. Οι εταιρείες που ασχολούνται με την έρευνα στην κατασκευή φρένων, ήρθε η ώρα να σταματήσουν την εξέλιξη, μιας και η απάντηση δόθηκε από το οτοτρίτι: βάλτε δισκόφρενα-πίτσες και όλα θα πάνε καλά
Άνθρωπέ μου, με όλο το σέβας, έχεις βαθιά μεσάνυχτα.
Το αυτό αποδεικνύει και η πίστη σου ότι αυτή εδώ η δισκόπλακα μπορεί να ανήκει σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αυτοκίνητο κατασκευάστηκε τους τελευταίους μήνες, για να μη σου πω τα τελευταία δέκα χρόνια:
Λυπάμαι αν σε στενοχωρώ, αλλά πραγματικά μόνο όποιος δεν έχει την παραμικρή ιδέα του τι είναι και πώς λειτουργεί ένα αυτοκίνητο μπορεί να πιστέψει αυτά που είδα γραμμένα εκεί μέσα.
-
Τώρα πρόσεξα καλά την φωτογραφία του δισκόφρενου απο αυτήν που παρέθεσε ο krusenster... Τα άτομα είναι ελεεινά που προσπαθούν να διαφθείρουν μια εταιρία με αυτό το όνομα και με αυτόν τον τρόπο...
Αυτό το δισκόφρενο και γενικότερα όλος ο σύνδεσμος έχει σκουριά και βρώμα 10ετίας και βάλε. Το αμάξι μου που κυκλοφορεί στους δρόμους εδώ και 2 χρόνια μέσα στα νερά και στην σκόνη και εκτεθειμένο σε καιρικά φαινόμενα 2 ετών, δεν έχει τέτοια σκουριά στο καρέ της δισκόπλακας. Το δε πασιφανές είναι η βρώμα με γράσο στον σύνδεσμο. ΑΙΣΧΟΣ!
Ήξερα ότι το autotriti δεν είναι σοβαρό περιοδικό αλλά αυτό με έστειλε αδιάβαστο!!!! Ήθελα να'ξερα σε πιο κοινό απευθύνονται... -
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Ήθελα να'ξερα σε πιο κοινό απευθύνονται...σε μερικούς δύτες
-
Ακου
Είναι εμφανές λοιπόν που οφείλεται το πρόβλημα.
Το νέο Bravo 1.4 χρειάζεται μεγαλύτερα δισκόφρενα για να γίνει ανταγωνιστικό. Ας του βάλει η Fiat τα δισκόφρενα που φοράει το turbo,που όπως είδαμε δεν έχει πρόβλημα φρένων, για να τελειώνουμε μ’αυτό το θέμα.Σε λαικη αγορα μιλανε???
-
η διαμετρος της δισκοπλακας πιστευω πως οντως εχει καποια σχεση με την αντοχη των φρενων, γιατι στο ιδιο αυτοκινητο μια μικροτερης διαμετρου δισκοπλακα καταπονειται περισσοτερο και θερμαινεται πιο γρηγορα. βεβαιως παιζει ρόλο και το υλικό με το οποιο ειναι κατασκευασμένη.
αυτη ειναι η αποψη μου, χωρίς βεβαια να είμαι σιγουρος
-
Ρε παιδιά αυτοί πάνε να βγάλουνε άσχετους τους μηχανολόγους μιας εταιρίας κολοσσός! Τα τεστ που έχουν κάνει αυτά τα φιντάνια τα έχουνε κάνει οι άνθρωποι της Φίατ όσο ακόμα το bravo ήταν σε πρωτότυπο. Τι μ@λακίες διαβάζουμε? Είπαμε, μπορεί η Φίατ κάποτε να είχε προβλήματα αξιοπιστίας και ποιότητας κατασκευής αλλά κανένας κατασκευαστής δεν θα ρίσκαρε να κάνει περικοπές κόστους σε θέματα ασφάλειας. Μην τρελαθούμε τελείως. Το οτο μοτο ουντ σπορτ περίμενε η Φίατ για να τεστάρει τα φρένα στα αμάξια της! Το μόνο που μπορεί να συνέβη ΑΝ συνέβη είναι κάποια αστοχία υλικού από αυτές που εμφανίζονται 1 στα 5.000.000. Αλλά και μόνο από την φωτό που δημοσίευσαν καταλαβαίνουμε όλοι ότι η φάβα έχει πιο μεγάλο λάκκο και από αυτές της Δουκίσης Πλακεντίας όταν βρέχει...
-
Οι τυποι ειναι τρισαθλιοι ,ασχετοι και επικινδυνοι...Απορω εχουν ιδεα απο αυτοκινητα?
Λενε και στη φιατ τι πρεπει να κανει!!!Με υφος ετσι??
Ελεος... -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Κοιμαται η Φιατ.... Αντι να τους τραβηξει τη μηνυσαρα κααααθεται...
Η Fiat πράττει όπως ακριβώς είναι το σωστό. Απέχει απο το να ασχοληθεί με κάτι τόσο κακοστημένο. Θα λερώσει και τα δικά της χέρια.
Ναι αλλά έτσι αφήνει να καλλιεργείται μια παραφιλολογία του τύπου 'Αααα τα ιταλικά τα χρέπια κλπ'. Όσοι παρακολουθούν το forum είναι σε θέση να ακούσουν επιχειρήματα που αντικρούουν τις μπούρδες του περιοδικού. Ο πολύς λαός που μπορεί να έριξε μια φευγαλέα ματιά στο άρθρο ή ακόμα χειρότερα να άκουσε για το τεστ από 'μαρτυρία' γνωστού του που διάβασε το περιοδικό δεν είναι σε θέση να γνωρίζει τι ισχύει.
Είμαι σίγουρος ότι η BMW πχ θα είχε ήδη κάνει αγωγή. -
Προσωπικά από την 1η στιγμή της ιστορίας μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι έγινε κάτι σαν αυτό που αναφέρει ο maxmara:
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Η αλήθεια είναι απλή και κωμικοτραγική.Νεαροί συντάκτες 'παίζανε' με ξένο (a.k.a.'δημοσιογραφικό') αμάξι και, κάποια στιγμή, το παρακάνανε και βγήκαν εκτός δρόμου.
'Αμάν! Τι κάνουμε τώρα?' αναφωνήσανε, εν χορώ, οι νεαροί 'δημοσιογράφοι'.
'Να πούμε ότι 'τα'παιξαν' τα φρένα' είπε ο πλέον ευφάνταστος και η πρόταση του έγινε αποδεκτή με high-fives.
Η συνέχεια στην οθόνη σας, live!
Σαν παιδάκια που προσπαθούν να κουκουλώσουν την αταξία τους όταν γίνει κάποια ζημιά. Ο τρόπος γραφής στα άρθρα ταιριάζει με αυτό το νοητικό επίπεδο.
-
Είναι ΣΙΓΟΥΡΑ από Fiat αυτή η πλήμνη;
-
Δεν νομίζω.
-
Όπως ήδη είπα, δεν προκειται να ασχοληθώ/σχολιάσω κάτι τοσο βλακώδες και γελοίο. Όποιος το πιστευεί απλά καλά να πάθει, ας μην πάρει ποτε fiat, είμαι σιγουρος ότι θα υπάρξει ένα μάλλον μικρό ποσοστό που θα τους πιστέψει, όλοι βλέπουμε καθημερινα ρεσιταλ βλακείας απο διάφορους.
Έχω να πιάσω στα χέρια μου σχετικό έντυπο απο την εποχή του 'σκανδάλου' fiat.
-
Kαι εγώ πιστεύω ότι το θέμα βρωμάει...
Δε νομίζω ότι απλά πρόκειται για κουκούλωμα 'χαζομάρας', μάλλον είναι οργανωμένο.Τέτοια σκουριά στα φρένα σε καινούργιο αυτοκίνητο όντως είναι περίεργη...αλλά πάλι δεν ξέρω.
Αυτό που όντως ξέρω είναι ότι η μεγαλύτερη διάμετρος είναι κάτι το θετικό για τα φρένα. Τόσο γιατί αυξάνει η επιφάνεια αποβολής θερμότητας όσο και γιατί με τη μεγαλύτερη επιφάνεια τριβής αλλά και 'μοχλό' που δημιουργείται αυξάνει και η δύναμη των φρένων.
Τα 250+ χιλιοστά για εμπρός φρένα, δυστυχώς αντιστοιχούν σε μικρομεσαίο 10ετίας. Όλα τα Golf έχουν περίπου 280mm (minimum) και καθόλου τυχαία σε αντίστοιχα επίπεδα βρίσκονται και τα φρένα στην 147.
-
Η σκουριά είναι το λιγότερο. Αυτά τα σημεία είναι γυμνό μέταλλο οπότε δεν είναι δύσκολο αν μείνουν στην βροχή να σκουριάσουν επιφανειακά. Αν δείτε δεξιά του δίσκου το ακρόμπαρο της κρεμαγιέρας είναι βρώμικο από γράσσο και χώμα και εμφανώς ταλαιπωρημένο.
Επιπλέον, μπουζόνια (οι βίδες δλδ χωρίς κεφάλι που φαίνονται στην φώτο) απ όσο ξέρω δεν έχουν τα ιταλικά. Επίσης το κεντρικό παξιμάδι έχει σύστημα ασφάλισης με κοπίλια που έχω χρόνια να δω, τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν αυτασφαλιζόμενα παξιμάδια. Πιθανολογόντας αυτή η φώτο είναι μάλλον από Ιαπωνικό και μάλλον από τουλάχιστον 10ετίας αυτοκίνητο. -
παιδες η φωτο απο το ακρο με την δισκοπλακα ΔΕΝ ειναι απο το νεο μπραβο
καλα δεν εχει κανεις καποιον γνωστο που να δουλευει σε φιατ εξουσιοδοτημενο και να τραβηξει μια φωτο απο το ακρο και να την ανεβασει?
-
Μίλησα με ιδιοκτήτη Bravo. Το αμάξι έχει ΜΠΟΥΛΟΝΙΑ και ΟΧΙ μπουζόνια.
Πάλι μούφες το AMS...
-
Και να τους κάνει ρόμπες μετά, ε; Πάντως μπουζόνια, απ'όσο μαθαίνω, ΔΕΝ έχει...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Είναι εμφανές λοιπόν που οφείλεται το πρόβλημα.
Το νέο Bravo 1.4 χρειάζεται μεγαλύτερα δισκόφρενα για να γίνει ανταγωνιστικό. Ας του βάλει η Fiat τα δισκόφρενα που φοράει το turbo,που όπως είδαμε δεν έχει πρόβλημα φρένων, για να τελειώνουμε μ’αυτό το θέμα.Νομίζω οτι τα σενάρια θα πρέπει να τελειώνουν εδώ. Οι άνθρωποι κάνουν τη δουλειά τους και την κάνουν καλά...
Δηλαδή, σήμερα μάθαμε ότι η αντοχή των φρένων εξαρτάται απο τη διάμετρο του δίσκου. Αν βάλεις μεγαλύτερο δίσκο, τα φρένα θα αντέξουν. Κούνια που μας κούναγε δηλαδή. Οι εταιρείες που ασχολούνται με την έρευνα στην κατασκευή φρένων, ήρθε η ώρα να σταματήσουν την εξέλιξη, μιας και η απάντηση δόθηκε από το οτοτρίτι: βάλτε δισκόφρενα-πίτσες και όλα θα πάνε καλά
Άνθρωπέ μου, με όλο το σέβας, έχεις βαθιά μεσάνυχτα.
Το αυτό αποδεικνύει και η πίστη σου ότι αυτή εδώ η δισκόπλακα μπορεί να ανήκει σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αυτοκίνητο κατασκευάστηκε τους τελευταίους μήνες, για να μη σου πω τα τελευταία δέκα χρόνια:
Λυπάμαι αν σε στενοχωρώ, αλλά πραγματικά μόνο όποιος δεν έχει την παραμικρή ιδέα του τι είναι και πώς λειτουργεί ένα αυτοκίνητο μπορεί να πιστέψει αυτά που είδα γραμμένα εκεί μέσα.
Στην θεση της φιατ θα εδινα στα τζιμανια ενα ατμοσφαιρικο 1,4 μαμα και ενα ιδιο με μεγαλητερους δισκους αλλα με ιδια δαγκανα (ας μην πατουσε σε ολο το δισκο το τακακι) εκτος απο το οτι σε ακραιες συνθηκες λογω καλητερης απαγωγης της θερμοτητας οι μεγαλητερες δισκοπλακες...τι αλλο θα λεγανε? μηπως οτι φρεναρουν ακομα καλητερα για Χ μετρα?
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων