-
Στο τεύχος Σεπτεμβρίου υπάρχει ένα αρκετά ενδιαφέρον συγκριτικό με τελικό νικητή το MR2 (το πιο καλοστημμένο και fun for drive)...
Εσείς τι πιστεύετε ? -
Στο τεύχος Σεπτεμβρίου υπάρχει ένα αρκετά ενδιαφέρον συγκριτικό με τελικό νικητή το MR2 (το πιο καλοστημμένο και fun for drive)...
Εσείς τι πιστεύετε ? -
Στο τεύχος Σεπτεμβρίου υπάρχει ένα αρκετά ενδιαφέρον συγκριτικό με τελικό νικητή το MR2 (το πιο καλοστημμένο και fun for drive)...
Εσείς τι πιστεύετε ? -
Aplos 8elo na toniso pos ta Miata einai 50/50 baros mpros kai piso. Edo sta AutoX sto eksoteriko alonizoune me ikano odigo.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Aplos 8elo na toniso pos ta Miata einai 50/50 baros mpros kai piso. Edo sta AutoX sto eksoteriko alonizoune me ikano odigo.52-48 έχει το μάζντα. (μπρος-πισω)
Τα αυτοκινητα ζυγιστηκαν με γεματο ρεζερβουαρ σε ζυγαρια ακριβειας της Longacre. -
Ασχετο με την ψηφοφορια αλλα αυτη η ζυγαρια μπορουμε να μαθουμε που βρισκεται;
-
Είναι η ζυγαριά της ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ που χρησιμοποιείται στους αγώνες
-
Ψήφισα MR2 ,αλλά πολύ κοντά βάζω καί τό Miata.Δέν έχω οδηγήσει κανένα από τά δύο,αλλά ψήφισα αποκλειστικά από αυτά πού έχω ακούσει καί διαβάσει γιά αυτά τά δύο.
-
Ψήφισα Miata γιατί θεωρώ ότι είναι πιο κοντά στη φιλοσοφία ενός ανοιχτού σπορ αυτοκίνητου, πιο κοντά στην παλιά Alfa Romeo Spider αν προτιμάτε, και εμφανισιακά (μακρύ ρύγχος και κοντή ουρά) και σαν φιλοσοφία (κινητήρας εμπρός, κίνηση πίσω). Ακόμα κι αν δεν χωράω να κάτσω μέσα και αν δίνει την εντύπωση πολεμίστρας όταν είναι κλειστό.
Το MR2 έχει κάποιες υπερβολικά 'γιαπωνέζικες' σχεδιαστικές λεπτομέρειες (φώτα, εισαγωγές αέρα). Όσο για το MGTF μάλλον μόνο η εξωτερική εμφάνιση αξίζει. Κρίμα, οι άγγλοι το'χουν χάσει...
-
ψηφισα MR2 παρολο που το ΜΙΑΤΑ ειναι All Time Classic πιο πολυ για να υποστηρι3ω τη 'νεα σχολη' που δεν ειναι τοσο 'αποστειρωμενη' οδηγικα οσο νομιζουν καποιοι....
-
Ως ιδιοκτήτης mx-5 1.8, η υποκειμενική μου ψήφος πάει στο miata. Για όσους έχουν όρεξη να ρίξουν μια ματιά και σε κάποια άρθρα ή forums:
http://www.s2ki.com/forums/showthread.p ... did=147448
http://www.rx8forum.com/attachment.php?s=&postid=114679 -
να παρω μια μπαρκετουλα που μου αρεσει κιολας?
το mg ειναι μαλλον για τους αγγλους... -
ØÞöéóá ôï Ì× 5 ãéáôß ðëÝïí åßíáé êëáóéêü(ôï ñïïõíôóôåñ ðïõ ìðÞêå óôï Âéâëßï Ãêßíåò ëüãù ðùëÞóåùí êáé ÷ñüíùí óôçí ðáñáãùãÞ) êáé ãéáôß åßíáé Ýíá áðï ôá ëßãá áõôïêßíçôá ðïõ óõíäõÜæåé ôá êáëÜ ôçò äßáôáîçò êéíçôÞñá åìðñüò -êßíçóç ðßóù ìå ôçí áîéïðéóôßá Üñìáôïò .
Ãéá ìéá æùÞ ðÜíôåò äçëáäÞ
Ôï ÌR2 åßíáé Ýíá êáôáðëçêôéêü áõôïêßíçôï áëëÜ áí Ýðñåðå íá áãïñÜóù êåíôñïìÞ÷áíï ìå ëßãá êõâéêÜ êáé ìéêñü âÜñïò ôüôå áõôü èá Þôáí ç ELISE êáé ìüíï .
-
H διάθεσή μου να ξεχωρίζω απ΄τα περισσότερα αυτοκίνητα για κάτι διαφορετικό και όχι συνηθισμένο μου υπαγορεύει MGTF.
Για να έχω ένα all time clasic αυτοκίνητο με 'κλασική' πίσω κίνηση,δυνατό κινητήρα και πολύ καλη αξία μεταπώλησης τότε MX5.
Για να έχω ένα ισορροπημένο σύνολο(κινητήρας,αναρτήσεις,πλαίσιο,κατανομή βάρους) και να πειραματιστώ σε ένα πιο διαφορετικό στυλ οδήγησης τότε MR2
Δεν ψήφισα κανένα από τα 3
-
Απο τα τρία θα ψήφιζα το τέταρτο, το Fiat Barcheta δηλαδή, για λόγους καθαρά τιμής-προσφοράς. 10000 ευρώ είναι σοβαρό ποσό, παίρνεις και ένα Panda με τα ρέστα!
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Απο τα τρία θα ψήφιζα το τέταρτο, το Fiat Barcheta δηλαδή, για λόγους καθαρά τιμής-προσφοράς. 10000 ευρώ είναι σοβαρό ποσό, παίρνεις και ένα Panda με τα ρέστα!Ναι αλλά δεν είναι πισωκίνητο.....
Καλύτερο θα ήταν ένα CC δίλιτρο και ας μην είναι roadster..... -
να βαλω στην μαχη το lotus elan η ανεβαζω πολυ τον πηχη?
-
8 χρονια μετα... λιγη σημασια εχει
-
Ο χρήστης SCOTT έγραψε:
να βαλω στην μαχη το lotus elan η ανεβαζω πολυ τον πηχη?Χωρίς πλάκα και κανένα ίχνος ειρωνίας... τον κατεβάζεις... άντε στην καλύτερη, τον αφήνεις εκεί που είναι.
-
H lotus που κολλαει???
MR2 vs MX5 1.8 vs MGTF 160