-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Το πουντάκι μου περιμένει να φορέσει τα καινούρια του kyb excel-g εντός των ημερών! Θα σας ενημερώσω για τις εντυπώσεις. Ανακάλυψα πως υπάρχει διαφορετικός κωδικός για τα 1.2sporting και HGT και άλλος για το 1.4 16v (το απλό, μάλλον). Παρήγγειλα αυτά για τα sporting για να μαι σίγουρος.
καλο ξεκαρφωμα....
Ελπίζω να σαι απλά υπερβολικός, απαίσιε τύπε που σε ενοχλεί αυτό το κυκλικό πράγμα που λέγεται τιμόνι.
Πάντως με προβλημάτισε πολύ το θέμα, αλλά η άθλια κατάσταση των αμορτισέρ μου (και των οικονομικών μου ) δεν μου επιτρέπει άλλες αναβολές. Καλύτερα ο,τιδήποτε καινούριο παρά τα πεθαμένα που έχω τώρα.
-
Ο χρήστης harryv έγραψε:
έχω ένα από τα τελευταία που βγήκαν speedgear και δεν το αλλάζω με τίποτα !! καταπληκτικό κιβώτιο
Το dualogic έχει μικρότερο κόστος παραγωγής...
Σε συγχαίρω για τη επιλογή σου, έστω κι αργά. To dualogic είναι ΦΙΑΤ ? Γιατί εξ όσων είχα ρωτήσει το speedgear ήταν από subaru.
Το speedgear είναι πρόελευσης Subaru από το Justy, αλλά έχει ταριάξει καταπληκτικά με το 80άρι μοτέρ.
Tα dualogic είναι κανονικά κιβώτια με ηλεκτρουδραυλικό σύστημα για να αλλάζουν τις ταχύτητες. Αρχικά τα είχαν σε 60άρια μοτέρ και οι αλλάγες δεν είναι τόσο ομαλές όσο στο αυτόματο με μετατροπέα ροπής.
Το καλό είναι ότι έχουν μηδενικές απώλειες σε σχέση με το αυτόματα και είναι καλύτερα από άποψη οικονομίας.Το Speedgear έχει πλεονέκτημα σε ψηλές ταχύτητες γιατί ο μετατροπέας είναι κλειδωμένος και πάς με 150χλμ/ώρα με 3000 rpm... δηλαδή άνετα, ήσυχα και οικονομικά...
-
Για να βοηθησει καποιος.
Το κουμπακι 'city' στο Panda και Grande Puntο μπορει να πατηθει ενω το αυτοκινητο ειναι σε κινηση ή πρεπει να ειναι σταματημενο; -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Για να βοηθησει καποιος.
Το κουμπακι 'city' στο Panda και Grande Puntο μπορει να πατηθει ενω το αυτοκινητο ειναι σε κινηση ή πρεπει να ειναι σταματημενο;Μπορεί.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Για να βοηθησει καποιος.
Το κουμπακι 'city' στο Panda και Grande Puntο μπορει να πατηθει ενω το αυτοκινητο ειναι σε κινηση ή πρεπει να ειναι σταματημενο;Μπορεί.
Σπυρο, συγνωμη αλλα ειναι τσεκαρισμενο αυτο; Καποιος μηχανικος γνωστος μου, μου ειπε οτι δεν ειναι σωστο.
-
Απ οτι ξερω δεν κανει
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Για να βοηθησει καποιος.
Το κουμπακι 'city' στο Panda και Grande Puntο μπορει να πατηθει ενω το αυτοκινητο ειναι σε κινηση ή πρεπει να ειναι σταματημενο;Μπορεί.
Σπυρο, συγνωμη αλλα ειναι τσεκαρισμενο αυτο; Καποιος μηχανικος γνωστος μου, μου ειπε οτι δεν ειναι σωστο.
Να του πεις πως σωστο ξεσωστο ετσι ειναι....
-
Για να μην τρελλαθούμε τελείως με κάτι τέτοια τούβλα, σε τί δεν είναι σωστό βρε παιδιά να πατηθεί το city ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ;;;;
Μήπως εμπλέκει μηχανικά κάτι που το έχουν ανακαλύψει οι μηχανικοί εδώ;;;
Ένας απλό διακόπτης βρε παιδιά....
4 χρόνια το πατάμε το city πρωί/μεσημέρι/απόγευμα/βράδυ πριν/μετά/στη διάρκεια που το οδηγάμε όσες φορές μας περάσει από το μυαλό, ακόμα και για παιχνίδι, και τίποτα που να αφορά τα περί city δεν έχουν κάνει κιχ...
Ποιος δηλαδή θα μπορούσε να είναι ο φόβος να πάθει κάποιο εξάρτημα κάτι από τη χρήση του city εν κινήσει;;;
-
Ο οδηγός του βασικά.
-
Σε Lancia Y πατιέται επίσης όποτε να 'ναι...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ο οδηγός του βασικά.Ναι, μην μείνει κολλημένο το δάχτυλό του στο κουμπί!
-
Ηλεκτρικό δεν είναι έτσι κι αλλιώς το σύστημα υποβοήθησης? Μια χαρά μπορεί να πατηθεί.
-
σε ταχύτητες μέχρι 20-30 σίγουρα πατιέται, ενεργοποιείται. Απλά αν το σύστημα σίτι συνεχίζει να δουλεύει και στα πιο πολλά χιλιόμετρα (πράγμα που δεν έχω δοκιμάσει αφού ποτέ δεν το χρησιμοποιώ άλλωστε) ίσως η καταλάθος ενεργοποιηση του να σε δρόμο με στροφές-καμπές να είναι επικίνδυνη.
-
μετά τα 30 δεν λειτουργεί..η ένδειξη όμως παραμένει αναμένει
-
οποτε και ενεργοποιειται ξανα αυτοματα οταν κατεβει κατω απο 30?
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
οποτε και ενεργοποιειται ξανα αυτοματα οταν κατεβει κατω απο 30?ακριβως...
-
Για να καταλάβετε τι γίνεται, city και ξε-city είναι δύο καμπύλες υποβοήθησης μέσα στον ηλεκτρονικό εγκέφαλο του ηλεκτρικού τιμονιού. Μετά τα 30χαω, οι δύο καμπύλες είναι ίδιες...
-
Drive By Wire ....
-
Για το PANDA δεν θυμάμαι την ακριβή επιτάχυνση, αλλά έκανα ταξίδι 860 χλμ με 2 άτομα και μόλις 500χλμ στο οδόμετρο και πήγα άνετα με ταχύτητες 120-130 χλμ και τον κλιματισμό στο full. Πρόβλημα στο προσπέρασμα δεν είχα (πάντα έχοντας υπ'όψη τί οδηγώ)
Οικονομία; 860χλμ = 55,00 ευρώ -
Περί αμορτισέρ, συνέχεια:
Έβαλα τελικά τα kyb excel-g. Κωδικός για sporting μπροστά, είναι λίγο πιο χοντρά απ' αυτά για τα απλά punto. Τα πίσω είναι ίδια για όλα τα μοντέλα. Κόστος: 260 ευρώ μαζί με τα περαστικά, δλδ πολύ-πολύ φτηνά.Btw, έμαθα επιτέλους τι αμορτισέρ φορούσε το αυτοκίνητο από την μαμά Fiat. Cofap λέγονται και φτιάχνονται στη Βραζιλία.
http://cofap.pl/en/history.htmΔοκίμασα σήμερα τα kyb σε σβέλτους ρυθμούς. Τα έβαλα τη Δευτέρα και έχουν κάνει 500+ χλμ, οπότε νομίζω πως τα συμπεράσματα είναι αρκετά ασφαλή. Υπ' όψιν πως τα αμορτισέρ μου είναι κουρασμένα (ως τελειωμένα) εδώ και 10.000χλμ, οπότε ίσως να είμαι επηρεασμένος απ' αυτό.
Μου φαίνεται να κοπανάνε λιγότερο από τα μαμά, ειδικά με μικρή ταχύτητα, κάποιες γνωστές ανωμαλίες δεν τις πολυκαταλαβαίνω πλέον. Στα πολλά, νιώθεις τις ανωμαλίες, χτυπάνε, αλλά φαίνονται να είναι όλα υπό έλεγχο.
Στα του στριψίματος:
turn-in! Το τιμόνι βάρυνε λίιιγο, αλλά βασικά το αυτοκίνητο απέκτησε turn in καλύτερο από αυτό που είχε ποτέ. Το αυτοκίνητο ακολουθεί την πορεία που ορίζεις με το τιμόνι ακόμα και εκεί που νομίζεις ότι 'δεν έχει άλλο' και πως θα αρχίσει να γλιστράει. Υπ' όψιν πως τα λάστιχά μου βρίσκονται σε κακή κατάσταση και δεν ένιωσα καθόλου υποστροφή σήμερα, ούτε κάν ένα γλίστρημα/σπινάρισμα από τους εμπρός τροχούς. Προφανώς τα αμορτισέρ κρατάνε τους τροχούς σε πολύ καλή επαφή με το δρόμο. Σε 2 στροφές περίμενα να φύγω απέναντι και όχι μόνο δε συνέβη κάτι τέτοιο, αλλά στρίβοντας κι άλλο το τιμόνι, το αυτοκίνητο υπάκουσε στις εντολές μου.Υποθέτω πως αν είχα αυτά τα αμορτισέρ εδώ και 10Κ χλμ, τα λάστιχά μου θα είχαν ταλαιπωρηθεί πολύ λιγότερο.
Οι κλίσεις είναι υπαρκτές ως αρκετές, ίσως να ξενίσουν κάποιον, ειδικά στα πολλά χιλιόμετρα. Παρ' όλο που γέρνει, το αυτοκίνητο 'ακούει'. Απλά είναι θέμα συνήθειας και εμπιστοσύνης. Εγώ είχα συνηθίσει σε κλίσεις χωρίς έλεγχο, οπότε τώρα η όλη διαδικασία μου φαίνεται πολύ ωραία.
Για το φρενάρισμα δεν έχω ιδιαίτερη άποψη καθώς άλλαξα και τακάκια, οπότε ούτε πίεσα αρκετά ούτε μπορώ να είμαι σίγουρος για του που οφείλεται η βελτίωσή του. Το αυοκίνητο δεν βουτάει όσο πριν, αυτό είναι σίγουρο.
Γενικά, απ όσο μπόρεσα να καταλάβω, τα αμορτισέρ επιτρέπουν ταλαντώσεις του αμαξώματος, αλλά το αμάξι στρίβει. Αφήνουν το αυτοκίνητο να πάρει γρήγορα την κλίση που θα του επιτρέψουν, αλλά διατηρείται ο έλεγχος. Με απλά λόγια:
στρίβεις-γέρνει όσο είναι να γείρει-αλλά εξακολουθεί να ακούει στο τιμόνι κλπ.Για τα τα χρήματά τους (αμφιβάλλω αν υπάρχουν πιο φτηνά) τα βρίσκω μια πολύ καλή πρόταση! Τίποτα το εξτρίμ, ούτε κοπανάει το αυτοκίνητο, ούτε είναι πολύ μαλακό. Αποτελεσματικά και μάλλον καθόλου απόλυτα/απαιτητικά.
Νομίζω πως θα έχω αρκετό όφελος και με την προσθήκη μιας μπάρας θόλων.
FIAT FORUM