Grande Punto TJET 120, 2007, 20.000 km (...) με τα μαμα Bridgestone Potenza μεχρι πριν μερικες εβδομαδες. Δεν ειχα αρκετο χρονο για ερευνα ενοψει προκυψαντος ταξιδιου, και στη μιση μερα ερευνας σε διαφορα καταστηματα για 205/45/17 (για τα οποια ηξερα ή μου ειχαν πει οτι ειχαν πολυ φθηνες τιμες) ο απολογισμος ηταν οτι χρειαζομουν 600++ για οποιοδηποτε επωνυμο και γυρω στα 400 για αγνωστες εταιριες (το καθε καταστημα ειχε τη 'δικη του εισαγωγη' αγνωστων (σε μενα) εταιριων, παντα 'θυγατρικων' καποιων επωνυμων (uniroyal, bridgestone κλπ) (το μονο ονομα που μπορω να θυμηθω απο αυτα ειναι καποια 'matador') και όλοι υποστηρικτες να μου περασουν αλλη διασταση (πχ προφιλ 50 ή 40) λογω τιμης ή διαθεσιμοτητας.
Οι ελπιδες μου αρχικα ηταν για Contintental ή Μichelin oι οποιες πολυ γρηγορα εξανεμιστηκαν.
Τελικα ενα καταστημα της αλυσιδας DRIVE / Pirelli που βρεθηκε στο δρομο μου (ημουν ηδη διακοπες) ειχε προσφορα P Zero Nero στα 490 (και παλι επισης καποια 'δικης του εισαγωγης' στα 320 όμως αυτη τη φορα) τα οποία (Zero Nero) και πέρασα. Δεν ειμαι ο πιο ενημερωμενος τεχνικά & γενικα, οι εντυπωσεις μου μεχρι στιγμης ειναι οτι τερμα τα γλυστριματα που ειχαν αρχισει να εμφανιζονται εδω και περιπου δυο χρονια, ΕSP και antispin σταματησαν να ενεργοποιουνται, σταματησε να ενεργοποιειται το ΑBS στο κοκαλωμα, (φυσικα το ενα λαστιχο ειχε ξεραθει ενω το αλλο ειναι φρεσκο μερικων εβδομαδων) και νομιζω εχει και λιγο περισσοτερο ησυχια η καμπινα τωρα.