Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]
    • 1
    • 2
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 270
    • 271
    • 39 / 271
    Αντίλογος
    16
    5406
    15916
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cabala10 last edited by

      Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
      οταν εχεις ηλικιες 25-35 λογικο το βλεπω..

      συλληπητηρια και για αυτον τον πιλοτο, απο το κακο στο χειροτερο παμε σε ολους τους τομεις

      ναι αλλα το θεμα ειναι οτι ΟΛΟΙ σχεδον..ειχαν γυναικες και παιδια και ηταν εγκυος κιολας (εκτως και αμα το λενε ετσι αυτο γιατι με τα ελληνικα Media μονο μπορω να δειξω)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        professeur last edited by

        Eίναι τραγικό να χάνονται ζωές αλλά αναρωτιέμαι αν κάποιες απώλειες οφείλονται σε υπερεκτίμηση ικανοτήτων και όχι σε βλάβη ή άλλη δυσλειτουργία. Και δεν αναφέρομαι μόνο στους Ίκαρους. Για μένα ο θάνατος είναι ο ίδιος για όλους τους ανθρώπους. Είτε αν κάποιος Ίκαρος έκανε περισσότερα από όσα έπρεπε (δεν το γνωρίζω φυσικά αυτό καθώς δεν είμαι ειδικός) είτε αν κάποιος επαγγελματίας πήγε στην Ρίο-Γιάννενα να κάνει μια τυφλή προσπέραση και του ήρθε από απέναντι το τριαξονικό επικαθήμενο και τον 'μάζεψε' και 'έφυγαν' και οι δύο. Η μόνη διαφορά είναι ότι οι πρώτοι γίνονται πρωτοσέλιδα και οι δεύτεροι απλά γράφονται σε ένα κηδειόχαρτο σε μια κολώνα.

        Edit: οι εγκυμοσύνες δεν με εκπλήσσουν. Οι πλειοψηφία των στρατιωτικών κάνει νωρίς οικογένεια (και το βρίσκω λογικό) οπότε σε συνάρτηση και με τη μικρή (σχετικά) ηλικία των ιπτάμενων οι εγκυμοσύνες είναι 'λογικές'. Αλί σε αυτόν που φεύγει όμως...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          a-110-alpine last edited by

          Έφυγε και ο Σηφης πήγε να βρει τον φίλο του τον Τάσο, θα πετάνε μαζί ζευγάρι παντοτινό στους ουρανούς. καλές πτήσεις παιδιά και χαιρετισμούς στον Ηλιακη και σε όλους τους άλλους Αγγέλους του Αιγαίου.

          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coupeas last edited by

            Ο χρήστης Professeur έγραψε:
            Eίναι τραγικό να χάνονται ζωές αλλά αναρωτιέμαι αν κάποιες απώλειες οφείλονται σε υπερεκτίμηση ικανοτήτων και όχι σε βλάβη ή άλλη δυσλειτουργία. Και δεν αναφέρομαι μόνο στους Ίκαρους. Για μένα ο θάνατος είναι ο ίδιος για όλους τους ανθρώπους. Είτε αν κάποιος Ίκαρος έκανε περισσότερα από όσα έπρεπε (δεν το γνωρίζω φυσικά αυτό καθώς δεν είμαι ειδικός) είτε αν κάποιος επαγγελματίας πήγε στην Ρίο-Γιάννενα να κάνει μια τυφλή προσπέραση και του ήρθε από απέναντι το τριαξονικό επικαθήμενο και τον 'μάζεψε' και 'έφυγαν' και οι δύο. Η μόνη διαφορά είναι ότι οι πρώτοι γίνονται πρωτοσέλιδα και οι δεύτεροι απλά γράφονται σε ένα κηδειόχαρτο σε μια κολώνα.

            Edit: οι εγκυμοσύνες δεν με εκπλήσσουν. Οι πλειοψηφία των στρατιωτικών κάνει νωρίς οικογένεια (και το βρίσκω λογικό) οπότε σε συνάρτηση και με τη μικρή (σχετικά) ηλικία των ιπτάμενων οι εγκυμοσύνες είναι 'λογικές'. Αλί σε αυτόν που φεύγει όμως...

            Ε τότε Προφέσορα να φοβάσαι αν κάποιος επαγγελματιας τούρκος οδηγός f16 σου ρίξει καμια βόμβα και έρθουν όλα αγγελικά.
            Δεν τρώγεσαι αδερφέ μου!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • 1
              1986 last edited by

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                shytestosterone last edited by

                Αυτη η πληροφορια περι ACMI υπαρχει πιθανοτητα να ειναι μπαρουφες ασχετων τυπου Βερικιου. Δεν ειμαι πολυ σιγουρος αλλα οπως ειπε και καποιος αλλος εδω, τα συστηματα ACMI (εκπαιδευτικα) δεν εχουν σχεση και δεν μπορουν να προσφερουν κατι τετοιο. Το ΤCAS κανει μεσα σε καποια ορια κατι τετοιο νομιζω αλλα νομιζω εχει εφαρμογη μονο στην πολιτικη αεροπορια ? Και απο οσο ξερω μεχρι στιγμης δεν υπαρχει ακομη καποιο τετοιο συστημα που να αποτρεπει τετοιου ειδους συγκρουσεις. Εγκυρη πληροφορηση σε τετοια θεματα εμπιστευομαι μονο την ΠΤΗΣΗ πλεον

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 1
                  1986 last edited by

                  Το TCAS εχεί μόνο εφαρμογεί στήν πολιτική αεροπορία μέχρι τώρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zorz last edited by

                    Ο χρήστης 1986 έγραψε:
                    Το TCAS εχεί μόνο εφαρμογεί στήν πολιτική αεροπορία μέχρι τώρα.

                    Ακριβώς. Θα ήταν 'ελαφρώς' counter-intuitive να είχε εγκατασταθεί σε στρατιωτικά -και δη μαχητικά!- αεροσκάφη...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      professeur last edited by

                      Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                      ...

                      Ε τότε Προφέσορα να φοβάσαι αν κάποιος επαγγελματιας τούρκος οδηγός f16 σου ρίξει καμια βόμβα και έρθουν όλα αγγελικά.
                      Δεν τρώγεσαι αδερφέ μου!

                      Δεν μ' αρέσει να διαφωνήσουμε πάνω σε δύο θανάτους αλλά αυτό που γίνεται με τις πτώσεις αεροπλάνων από τα ΜΜΕ είναι αυτό με το οποίο διαφωνώ. Δλδ οι απώλειες σε μαχητικά προάγονται σε εθνικό πένθος (ίσως γιατί είναι πολύ ακριβά) οι λοιπές απώλειες είναι για μονόστηλα και μάλιστα με αρχικά.

                      Π.χ. το Τάγμα Εκκαθαρίσεως Ναρκών Ξηράς (http://www.ellinikos-stratos.com/thiteia/tenks.asp) είχε πριν χρόνια σχεδόν μία δύο απώλειες και ακρωτηριασμούς είτε μονίμων είτε εφέδρων κάθε χρόνο. Σπάνια ακουγόταν κάτι. Αυτό με ενοχλεί. Η κατηγοροιοποίηση των θανάτων προτού μάλιστα μάθει κανείς μας αν προήλθε από βλάβη ή ήταν ανθρώπινο λάθος.

                      Άμα ξεκινήσει ο τούρκος το πιθανότερο είναι ότι σαν πρώην σκαπανέας να βρεθώ είτε να στρώνω ναρκοπέδια, είτε να κάνω κάτι άλλο, είτε απλά να είμαι ακόμη μία 'απώλεια πολέμου'. Όσο θα προστατεύσω εγώ την πατρίδα άλλο τόσο θα προστατεύσουν οι ίκαροι και άλλο τόσο θα προστατεύσουν οι μαυροσκούφηδες π.χ.. Ο καθένας όσο του μπορεί. Ο σκοπός ίδιος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 1
                        1986 last edited by

                        Ο χρήστης Professeur έγραψε:

                        ...

                        Ε τότε Προφέσορα να φοβάσαι αν κάποιος επαγγελματιας τούρκος οδηγός f16 σου ρίξει καμια βόμβα και έρθουν όλα αγγελικά.
                        Δεν τρώγεσαι αδερφέ μου!

                        Δεν μ' αρέσει να διαφωνήσουμε πάνω σε δύο θανάτους αλλά αυτό που γίνεται με τις πτώσεις αεροπλάνων από τα ΜΜΕ είναι αυτό με το οποίο διαφωνώ. Δλδ οι απώλειες σε μαχητικά προάγονται σε εθνικό πένθος (ίσως γιατί είναι πολύ ακριβά) οι λοιπές απώλειες είναι για μονόστηλα και μάλιστα με αρχικά.

                        Π.χ. το Τάγμα Εκκαθαρίσεως Ναρκών Ξηράς (http://www.ellinikos-stratos.com/thiteia/tenks.asp) είχε πριν χρόνια σχεδόν μία δύο απώλειες και ακρωτηριασμούς είτε μονίμων είτε εφέδρων κάθε χρόνο. Σπάνια ακουγόταν κάτι. Αυτό με ενοχλεί. Η κατηγοροιοποίηση των θανάτων προτού μάλιστα μάθει κανείς μας αν προήλθε από βλάβη ή ήταν ανθρώπινο λάθος.

                        Άμα ξεκινήσει ο τούρκος το πιθανότερο είναι ότι σαν πρώην σκαπανέας να βρεθώ είτε να στρώνω ναρκοπέδια, είτε να κάνω κάτι άλλο, είτε απλά να είμαι ακόμη μία 'απώλεια πολέμου'. Όσο θα προστατεύσω εγώ την πατρίδα άλλο τόσο θα προστατεύσουν οι ίκαροι και άλλο τόσο θα προστατεύσουν οι μαυροσκούφηδες π.χ.. Ο καθένας όσο του μπορεί. Ο σκοπός ίδιος.

                        Φίλοι επειδή βλέπω την συζήτησει συμφωνώ και με τούς 2 το μόνο που θέλω να πω σε αυτήν την ιστορία είναι οτι πόλεμος με μας και την Τουρκία δεν προκειτέ να γίνει ποτέ τουλάχιστον στήν γενία μας δεν θα το αφήσουν η ξένοι παραγοντές οσο για τούς πιλότους των μαχητικών για μένα είναι ήρωες οσο για τα αεροσκάφη τι να πω που τα χρυσοπληρώνουμε και τα πέρνουμε στήν 2πλάσια τιμή απο οτι το κανώνικο για να μην πω για τα ανταλλακτικά που σε λίγο δεν θα έχουμε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jpolgr last edited by

                          Τα περί ACMI και TCAS δεν είναι μάλλον λάθος, είναι ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΕΣ και δείχνουν ότι όλοι αυτοί που τα γράφουν-διαβάζουν-εγκρίνουν είναι ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ. Δεν πειράζει.
                          Ο προφέσορας σ' αυτό που λέει περι 'εξίσωσης' θανάτων έχει δίκιο. Κρίμα είναι όποιος και να χάνεται. Το ίδιο ο Αναστασάκης το ίδιο και ένας μετανάστης που πέφτει από την οικοδομή και χτυπά. Και οι 2 μικρά παιδιά που χάνονται είναι.
                          Περί υπέρβασης ορίων, δεν είναι πάντα έτσι. Οι πτήσεις των μαχητικών κάποιες φάσεις είναι οριακές ακόμα και όταν ακολουθείς τα πάντα κατά γράμμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coupeas last edited by

                            Και για μένα μπαρούφες είναι αυτά περι μπαρούφων.Δεν διαφώνησε κανένας περι έξίσωσης και αξίας θανάτων.Το ότι προβάλλεται περισσότερο ο θάνατος ενός ιπταμένου αφορά καθαρά την 'φυση' του επαγγέλματος και μόνο.Το αυτονόητο.
                            Κατα τα άλλα κουβέντα να κάνουμε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jpolgr last edited by

                              Σωστός ο coupeas.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 1
                                1986 last edited by

                                Γιατί είναι μπαρούφες αυτά ρε παιδία περί TCAS?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jpolgr last edited by

                                  Γιατί το TCAS είναι ένα σύστημα που χρησιμοποιείται στα πολιτικά αεροσκάφη. Σε μαχητικό το TCAS δεν βρίσκει εφαρμογή, καθώς στο 90% της πτήσης θα χτυπούσε. Εξηγώ: Το tcas χρησιμοποιεί το iff (mode C για ύψος) για να αντιλαμβάνεται τη θέση των αεροσκαφών στο χώρο, και δίνει collision alert όταν υπολογίζει πορεία σύγκρουσης (projected flight path). Τα μαχητικά δεν πετούν σχεδόν ποτέ ευθεία και πάντα σε σχηματισμούς, oπότε πορείες σύγκρουσης (όπως τις υπολογίζει το TCAS) έχουν συνέχεια. Μάλιστα στην Ελλάδα έχουμε πολλά περιστατικά TCAS μεταξύ πολιτικών και μαχητικών, με τους μεν χειριστές των πολιτικών αεροσκαφών να μιλούν περί επικίνδυνων καταστάσεων (για τα δεδομένα τους έτσι είναι) ενώ οι χειριστές των μαχητικών να μιλούν για παντελή απουσία κινδύνου (για τα δεδομένα τους έτσι είναι).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 1
                                    1986 last edited by

                                    Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
                                    Γιατί το TCAS είναι ένα σύστημα που χρησιμοποιείται στα πολιτικά αεροσκάφη. Σε μαχητικό το TCAS δεν βρίσκει εφαρμογή, καθώς στο 90% της πτήσης θα χτυπούσε. Εξηγώ: Το tcas χρησιμοποιεί το iff (mode C για ύψος) για να αντιλαμβάνεται τη θέση των αεροσκαφών στο χώρο, και δίνει collision alert όταν υπολογίζει πορεία σύγκρουσης (projected flight path). Τα μαχητικά δεν πετούν σχεδόν ποτέ ευθεία και πάντα σε σχηματισμούς, oπότε πορείες σύγκρουσης (όπως τις υπολογίζει το TCAS) έχουν συνέχεια. Μάλιστα στην Ελλάδα έχουμε πολλά περιστατικά TCAS μεταξύ πολιτικών και μαχητικών, με τους μεν χειριστές των πολιτικών αεροσκαφών να μιλούν περί επικίνδυνων καταστάσεων (για τα δεδομένα τους έτσι είναι) ενώ οι χειριστές των μαχητικών να μιλούν για παντελή απουσία κινδύνου (για τα δεδομένα τους έτσι είναι).

                                    ΟΚ Thanks

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Z
                                      zorz last edited by

                                      Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                                      Και για μένα μπαρούφες είναι αυτά περι μπαρούφων.**Δεν διαφώνησε κανένας περι έξίσωσης και αξίας θανάτων.Το ότι προβάλλεται περισσότερο ο θάνατος ενός ιπταμένου αφορά καθαρά την 'φυση' του επαγγέλματος και μόνο.**Το αυτονόητο.
                                      Κατα τα άλλα κουβέντα να κάνουμε.

                                      Αιρετική άποψη: κι όμως, σε συνθήκες μάχης έχει σαφώς μεγαλύτερη αξία η ζωή ενός ιπτάμενου (δύσκολο στο να αντικατασταθεί) παρά ενός σκαπανέα ή κοινού πεζικάριου που είναι πρακτικά αναλώσιμος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gto250swb last edited by

                                        Ο χρήστης zorz έγραψε:

                                        Και για μένα μπαρούφες είναι αυτά περι μπαρούφων.**Δεν διαφώνησε κανένας περι έξίσωσης και αξίας θανάτων.Το ότι προβάλλεται περισσότερο ο θάνατος ενός ιπταμένου αφορά καθαρά την 'φυση' του επαγγέλματος και μόνο.**Το αυτονόητο.
                                        Κατα τα άλλα κουβέντα να κάνουμε.

                                        Αιρετική άποψη: κι όμως, σε συνθήκες μάχης έχει σαφώς μεγαλύτερη αξία η ζωή ενός ιπτάμενου (δύσκολο στο να αντικατασταθεί) παρά ενός σκαπανέα ή κοινού πεζικάριου που είναι πρακτικά αναλώσιμος.

                                        Καθολου αιρετικη, μαλλον κυνικη προς το ανηθικη, αλλα αν πολεμος ειναι σαν το σκακι εχεις 100% δίκιο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Ο χρήστης gto250swb έγραψε:

                                          Και για μένα μπαρούφες είναι αυτά περι μπαρούφων.**Δεν διαφώνησε κανένας περι έξίσωσης και αξίας θανάτων.Το ότι προβάλλεται περισσότερο ο θάνατος ενός ιπταμένου αφορά καθαρά την 'φυση' του επαγγέλματος και μόνο.**Το αυτονόητο.
                                          Κατα τα άλλα κουβέντα να κάνουμε.

                                          Αιρετική άποψη: κι όμως, σε συνθήκες μάχης έχει σαφώς μεγαλύτερη αξία η ζωή ενός ιπτάμενου (δύσκολο στο να αντικατασταθεί) παρά ενός σκαπανέα ή κοινού πεζικάριου που είναι πρακτικά αναλώσιμος.

                                          Καθολου αιρετικη, μαλλον κυνικη προς το ανηθικη, αλλα αν πολεμος ειναι σαν το σκακι εχεις 100% δίκιο.

                                          Το κόστος αντικατάστασης είναι πολύ μεγαλύτερο....

                                          Ακόμα και σε περίοδο ειρήνης το ίδιο ισχύει. Το Δημόσιο ξοδεύει εκατ. ευρώ για να εκπαιδεύσει έναν πιλότο. Ένας ανειδίκευτος Εργάτης στοιχίζει λιγότερο και όταν είναι μετανάστης δεν στοιχίζει πρακτικά τίποτα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                            Και για μένα μπαρούφες είναι αυτά περι μπαρούφων.**Δεν διαφώνησε κανένας περι έξίσωσης και αξίας θανάτων.Το ότι προβάλλεται περισσότερο ο θάνατος ενός ιπταμένου αφορά καθαρά την 'φυση' του επαγγέλματος και μόνο.**Το αυτονόητο.
                                            Κατα τα άλλα κουβέντα να κάνουμε.

                                            Αιρετική άποψη: κι όμως, σε συνθήκες μάχης έχει σαφώς μεγαλύτερη αξία η ζωή ενός ιπτάμενου (δύσκολο στο να αντικατασταθεί) παρά ενός σκαπανέα ή κοινού πεζικάριου που είναι πρακτικά αναλώσιμος.

                                            Καθολου αιρετικη, μαλλον κυνικη προς το ανηθικη, αλλα αν πολεμος ειναι σαν το σκακι εχεις 100% δίκιο.

                                            Το κόστος αντικατάστασης είναι πολύ μεγαλύτερο....

                                            Ακόμα και σε περίοδο ειρήνης το ίδιο ισχύει. Το Δημόσιο ξοδεύει εκατ. ευρώ για να εκπαιδεύσει έναν πιλότο. Ένας ανειδίκευτος Εργάτης στοιχίζει λιγότερο και όταν είναι μετανάστης δεν στοιχίζει πρακτικά τίποτα.

                                            Μαλλον για τους στρατιωτες εννοει.Εγω πχ που ειμαι οδηγος ειμαι αναλωσιμος και ασημαντος σαν αξια μπροστα σε εναν ιπταμενο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 39 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr