Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    [Διάσπαση] Επίσημο thread: Stepneygate
    1. Home
    2. Formula 1
    3. [Διάσπαση] Επίσημο thread: Stepneygate
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 63
    • 64
    • 19 / 64
    Formula 1
    87
    1278
    952
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cavallino last edited by

      Ο χρήστης greo έγραψε:
      Kαι ζησαν αυτοι καλά και εμεις καλυτερα. Η Φερραρι θα παρει φετος τον τιτλο, η ΜακΛαρεν θα βαφτιστει Προντράιβ και η Μερτσεντα θα κατεβασει δικια της ομαδα. Νιαου-νιαου ρε γατουλα

      Μα τι λες τώρα; Απλά οι βαθμοί του κατασκευαστών θα αφαιρεθούν από τη McLaren, άντε και να τους αποκλείσουνε από τη συνέχεια του (φετινού μόνο) πρωταθλήματος. Δεν το βλέπω να τολμάνε για κάτι άλλο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        migf1 last edited by

        Αποδιοπομπαίος τράγος διότι όλως τυχαίως όλες οι μεγάλες απειλές και ποινές, ακόμα και αλλάγές των κανονισμών εν μέσω της σεζόν, γίνονται πάντα εις βάρος της ΜακΛάρεν. Είναι πασίγνωστο πως η ΜακΛάρεν είναι ο διαχρονικός κλέφτης, απατεώνας, κλεπταποδόχος (συμπληρώστε όποιον άλλο αρνητικό χαρακτηρισμό σας έρχεται πρόχειρα) σε μια αθλητική δρατηριότητα αποτελούμενη από συμμτέχοντες που τους διέπει η ηθική, η ευγενής άμιλλα, τα αγνά αισθήματα και το ιδανικό που συμβολίζει το κλαδί της ελιάς. Πάντα και μόνο η ΜακΛάρεν φταίει, τιμωρείται και απειλείται, χάνει-κερδίζει.,

        Εξαφανίστε λοιπόν τη διαβολική ΜακΛάρεν από τον χάρτη για να μείνουν στο άθλημα ολοι οι υπόλοιποι, οι καλοι και άγιοι διαγωνιζόμενοι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          greo last edited by

          Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
          Βαρειά κουβέντα ξεστόμισες Γιακουμή...
          Και ο Dennis τι θα κάνει; Σύνταξη;

          Θα ερθει στην ελλαδα που εχουμε καλο ΕΚΑΣ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            st-devote last edited by

            ...oti η πρωτη χρονια χωρις τον 'αλητη' MS , θα ηταν τοσο μπουρδελο ...δεν το περιμενα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cavallino last edited by

              Ο χρήστης migf1 έγραψε:
              Αποδιοπομπαίος τράγος διότι όλως τυχαίως όλες οι μεγάλες απειλές και ποινές, ακόμα και αλλάγές των κανονισμών εν μέσω της σεζόν, γίνονται πάντα εις βάρος της ΜακΛάρεν.

              2005

              Είναι πασίγνωστο πως η ΜακΛάρεν είναι ο διαχρονικός κλέφτης, απατεώνας, κλεπταποδόχος (συμπληρώστε όποιον άλλο αρνητικό χαρακτηρισμό σας έρχεται πρόχειρα) σε μια αθλητική δρατηριότητα αποτελούμενη από συμμτέχοντες που τους διέπει η ηθική, η ευγενής άμιλλα, τα αγνά αισθήματα και το ιδανικό που συμβολίζει το κλαδί της ελιάς. Πάντα και μόνο η ΜακΛάρεν φταίει, τιμωρείται και απειλείται, χάνει-κερδίζει.,

              Εξαφανίστε λοιπόν τη διαβολική ΜακΛάρεν από τον χάρτη για να μείνουν στο άθλημα ολοι οι υπόλοιποι, οι καλοι και άγιοι διαγωνιζόμενοι.

              Στη συγκεκριμένη περίπτωση θεωρείς πως η McLaren είναι το θύμα; Είναι παγιδευμένη; Είναι ίδιο αυτό που γίνεται φέτος με το να τρέχει κάποιος με ένα αμφισβητούμενο εξάρτημα (τρίτο πεντάλ φρένου, mass damper, εύκαμπτο πάτωμα); Πριν κατηγορήσεις κάποιον για παρόμοιες πρακτικές κλεμένων δεδομένων και σχεδίων στο σύνολό τους, καλό είναι να έχεις και αποδείξεις. Το 'κι η Ferrari κλέβει έτσι' είναι πολύ αόριστο, πλήρως αβάσιμο και αναπόδεικτο στο σύνολο της πορείας της στη F1. Nαι, και η Ferrari έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν λύσεις κινούμενες στα όρια της νομιμότητας εκμεταλλευόμενη τα παραθυράκια των κανονισμών, αλλά το συγκεκριμένο σκάνδαλο δεν έχει προηγούμενο στην ιστορία του σπορ. Ακόμα και η ιστορία με την Toyota, έχει να κάνει με μεταφορά δεδομένων της F2002 μετά το τέλος εκείνης της χρονιάς, πριν την έναρξη της σεζόν 2003. Επίσης αφορούσε μόνο τα σχέδια του μονοθεσίου και όχι όλο τον όγκο της πληροφορίας από τηλεμετρίες, χρήση ελαστικών και στρατηγικές αγώνα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                powergs last edited by

                Η FIA χάνει όταν τα βάζει με μια μεγάλη ομάδα χωρίς να έχει τρανταχτές αποδείξεις. Στο τέλος μπορεί αν θέλει η Ferrari να τρέχει και μόνη. Φυσικά όπως το πάει με τις κλάψες θα τρέχουν ο Μάσα με το Ραικόνεν μόνοι στην πίστα. Τακτικές του κλαίγε για να σε λυπούνται και βάρα για να σε φοβούνται κάποτε γίνονται βαρετές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cavallino last edited by

                  To να κερδίζεις με τα κλεμένα είναι μαγκιά, στον αντίποδα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-dimou last edited by

                    Κύριοι......

                    Αφήστε να δούμε αύριο τι θα γίνει??? Με σπέκουλα δεν γίνεται πίτα.

                    Για τους κόκκινους (εμού συμπεριλαμβανόμενου). Για να δούμε μήπως τελικά όλα αυτά αποδειχτούν μαλακίες των Δημοσιογράφων (που δεν θα είναι και πρώτη φορά που θα παράγουν από το τίποτα ειδήσεις για εμάς τους ηλιθίους).

                    Για τους Ασημί. Καθίστε πρώτα να ακούσετε τι θα ειπωθεί ποιός μπορεί να είναι μπλεγμένος, πως ενεπλάκει και άλλα για να μην εκθεθείτε καθώς χωρίς φωτιά τόσος καπνός δύσκολο.

                    Για τους λοιπούς. Φτιάξτε πρώτα κανένα μονοθέσιο και μετά ελάτε να κρίνετε που αν δεν υπήρχαν φέτος ατυχίες και εγκαταλείψεις δεν θα είχατε δει βάθρο ρε......!!!!!!!!!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      greo last edited by

                      Ο χρήστης powergs έγραψε:
                      Η FIA χάνει όταν τα βάζει με μια μεγάλη ομάδα χωρίς να έχει τρανταχτές αποδείξεις. Στο τέλος μπορεί αν θέλει η Ferrari να τρέχει και μόνη. Φυσικά όπως το πάει με τις κλάψες θα τρέχουν ο Μάσα με το Ραικόνεν μόνοι στην πίστα. Τακτικές του κλαίγε για να σε λυπούνται και βάρα για να σε φοβούνται κάποτε γίνονται βαρετές.

                      Η ΦΙΑ ΔΕΝ ειχε τρανταχτες αποδειξεις για τη χρηση των στοιχειων και αθωωσε την ΜκΛ. Το ιδιο θα κανει και αυριο αν και παλι δεν εχει ΤΡΑΝΤΑΧΤΕΣ αποδειξεις.
                      Το προβλημα σου δεν καταλαβαινω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        st-devote last edited by

                        .... αν και θα περιμενω και εγω τα αυριανα ...

                        ερωτηκση ...

                        ( στο καλυτερο -μαλλον- σεναριο για την Μc )
                        Το να εχεις 'ξεβρακωμενο' μηχανολογικα-αεροδυναμικα τον βασικο σου αντιπαλο δεν ειναι για ποινη ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          patro last edited by

                          αρχικα.. το 2005 επειδη η φερραρι απετυχε δε παει να πει οτι οι κανονισμοι εγιναν για να αποτυχει.

                          η μακλαρεν δεν εκλεψε με την κλασικη εννοια , ουτε εψαχνε να βρει στοιχεια , πληρωσε και τα βρηκε. η φερραρι τα εδωσε.και ουτε υπηρξε ανταμοιβη του προδοτη αποσο ξερουμε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            phaethon last edited by

                            To 2003 oι κανονισμοί (με κυριότερο το σύστημα βαθμολόγησης) άλλαξαν δεδηλωμένα (από επίσημα χείλη...) για να σταματήσει η κυριαρχία του M.Schumacher και της ferrari.

                            Το 2005 οι κανονισμοί ήταν ασαφείς και ατελείς μέχρι ένα πολύ βαθύ χρονικό σημείο του 2004. Όλες οι ομάδες έφτιαξαν μονοθέσια 'εικάζοντας', 'υποθέτοντας' πώς θα είναι οι κανονισμοί. Όταν τελικά οι κανονισμοί βγήκαν... ως δια μαγείας, η μόνη ομάδα που ΔΕΝ έσκισε τα σχέδια του μονοθεσίου που ετοίμαζε ήταν η Renault.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              frontier last edited by

                              Λίγες ώρες πριν την αυριανή ημέρα, το ακόλουθο αρθρογράφημα με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pasxos last edited by

                                Να δειτε που δε θα γινει τπτ αυριο...Μαλκαρεν ειναι αυτη...παιζει ολα αυτα οντως να ηταν παιχνιδια δημοσιογραφων...τεσπα,μη βιαζομαστε και βρεθουμε εκτεθιμενοι οι ferraristi...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pininfarina last edited by

                                  Ο χρήστης Frontier έγραψε:
                                  Λίγες ώρες πριν την αυριανή ημέρα, το ακόλουθο αρθρογράφημα με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

                                  Η επειχιρηματολογια του αρθρου εχει σοβαρα κενα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    patro last edited by

                                    Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                                    To 2003 oι κανονισμοί (με κυριότερο το σύστημα βαθμολόγησης) άλλαξαν δεδηλωμένα (από επίσημα χείλη...) για να σταματήσει η κυριαρχία του M.Schumacher και της ferrari.

                                    καλο ειναι να βλεπουμε και λιγο πιο βαθια , και να μη το παιζουμε ηλιθιοι. οι κανονισμοι αλλαξαν για να μη κρινεται το πρωταθλημα απο τη μεση της σεζον με αφορμη φυσικα την κυριαρχια του σουμαχερ , αλλα αυτο δε χτυπησε τη φερραρι , ισα ισα που αν συνεχιζε τα 1-2 θα επαιρνε 18 ποντους. και δινει και εμφαση στη αξιοπιστια που η φερραρι ηταν με διαφορα πρωτη. και πριν και τωρα το καλυτερο μονοθεσιο κερδιζει.

                                    για πες μου και απο επισημα χειλη ποιος εσκισε τα σχεδια το 2005...
                                    η φερραρι πληρωσε αλλαγες στελεχων και την αφοσιωση της bridgestone.
                                    αν ειχαν δωσει σωστα νουμερα στη bridgestone θα ηταν ακομα μια φορα μαγκες και πιθανως να ειχαν συνεχιστει οι tyre wars.

                                    γενικα το 2005 ειναι πονεμενη ιστορια για τους φερραρικους , δε ξερω γιατι πιστευουν οτι τους το στερησαν καποιοι.... παρομοια περιπτωση το φετεινο motogp michelen stoner και οι αλλοι να κλενε οτι δε κερδιζει ο καλυτερος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      koupris last edited by

                                      Υπομονη βρε σεις!
                                      Σε 24 ωρες θα ειμαστε ολοι παλι εδω να σχολιαζουμε την αποφαση της επιτροπης..
                                      Αληθεια μηπως ξερει κανεις τη θεση του Μπερνι πανω στο θεμα...Ειναι εν μερη ο ιδιοκτητης της Φ1 και η γνωμη του μετραει κατι παραπανω απο τη δικη μας...

                                      ΥΓ:Ολοι αυτοι μαζι θα βγαλουν αποφαση αυριο...?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        migf1 last edited by

                                        Ο χρήστης cavallino έγραψε:

                                        Αποδιοπομπαίος τράγος διότι όλως τυχαίως όλες οι μεγάλες απειλές και ποινές, ακόμα και αλλάγές των κανονισμών εν μέσω της σεζόν, γίνονται πάντα εις βάρος της ΜακΛάρεν.

                                        2005

                                        Είναι πασίγνωστο πως η ΜακΛάρεν είναι ο διαχρονικός κλέφτης, απατεώνας, κλεπταποδόχος (συμπληρώστε όποιον άλλο αρνητικό χαρακτηρισμό σας έρχεται πρόχειρα) σε μια αθλητική δρατηριότητα αποτελούμενη από συμμτέχοντες που τους διέπει η ηθική, η ευγενής άμιλλα, τα αγνά αισθήματα και το ιδανικό που συμβολίζει το κλαδί της ελιάς. Πάντα και μόνο η ΜακΛάρεν φταίει, τιμωρείται και απειλείται, χάνει-κερδίζει.,

                                        Εξαφανίστε λοιπόν τη διαβολική ΜακΛάρεν από τον χάρτη για να μείνουν στο άθλημα ολοι οι υπόλοιποι, οι καλοι και άγιοι διαγωνιζόμενοι.

                                        Στη συγκεκριμένη περίπτωση θεωρείς πως η McLaren είναι το θύμα; Είναι παγιδευμένη; Είναι ίδιο αυτό που γίνεται φέτος με το να τρέχει κάποιος με ένα αμφισβητούμενο εξάρτημα (τρίτο πεντάλ φρένου, mass damper, εύκαμπτο πάτωμα); Πριν κατηγορήσεις κάποιον για παρόμοιες πρακτικές κλεμένων δεδομένων και σχεδίων στο σύνολό τους, καλό είναι να έχεις και αποδείξεις. Το 'κι η Ferrari κλέβει έτσι' είναι πολύ αόριστο, πλήρως αβάσιμο και αναπόδεικτο στο σύνολο της πορείας της στη F1. Nαι, και η Ferrari έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν λύσεις κινούμενες στα όρια της νομιμότητας εκμεταλλευόμενη τα παραθυράκια των κανονισμών, αλλά το συγκεκριμένο σκάνδαλο δεν έχει προηγούμενο στην ιστορία του σπορ. Ακόμα και η ιστορία με την Toyota, έχει να κάνει με μεταφορά δεδομένων της F2002 μετά το τέλος εκείνης της χρονιάς, πριν την έναρξη της σεζόν 2003. Επίσης αφορούσε μόνο τα σχέδια του μονοθεσίου και όχι όλο τον όγκο της πληροφορίας από τηλεμετρίες, χρήση ελαστικών και στρατηγικές αγώνα.

                                        Η ερμηνεία του σκανδάλου είναι υποκειμενκή υπόθεση κι εξαρτάται εν πολλοίς από τις οπαδικές προτιμήσεις του ερμηνεύοντα. Για μένα, π.χ., σκάνδαλο είναι να ανακοινώνει μετά τη λήξη της σαιζόν η ΦΙΑ τους κανονισμούς για TC που θα ισχύσουν στην επόμενη σαιζόν, ώστε να φτιάξουν οι ομάδες τα μονοθέσια τους κι ένα μήνα πριν την έναρξη της σαιζόν να αλλάζει τους κανονισμούς αυτούς επειδή η Φεράρι και η ομάδα με την οποία προμήθευε κινητήρες η Φεράρι (λέγε με Προστ) είχαν μείνει πίσω από τον ανταγωνισμό στις δοκιμές επί της συγκεκριμένης τενολογίας.

                                        Σκάνδαλο πάλι για μένα, είναι 4 αγώνες πριν τη λήξη της σαιζόν να αλλάζουν οι κανονισμοί περί ελαστικών για να βγουν παράτυπα τα ελαστικά που χρησιμοποιούν οι αντίπαλοι της Φεράρι.

                                        Είναι επίσης σκάνδαλο (στην αρχή της σαιζόν) 300 μέτρα πριν τον τερματισμό να πλακώνεται στα φρένα ο Νο2 για να περάσει ο Νο1. Να επαναλαμβάνεται το σκηνικό μετά από ένα χρόνο και η ΦΙΑ να σφυρίζει αδιάφορα.

                                        Σκάνδαλο είναι να βγαίνει ο πρόεδρος της ομαδας μετά από νίκη του Νο2 και να δηλώνει δημόσια ότι θα φροντίσει να μην επαναληφθεί ξανά κάτι τέτοιο.

                                        Πολλά είναι σκάνδαλα για μένα, αλλά μην με υπολογίζετε εμένα... ανήκω στους διαβολεμένους, διεφθαρμένους, ανήθικους, απατεώνες, κλεπταποδόχους υποστηρικτές της ΜακΛάρεν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          charmak66 last edited by

                                          Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                                          Αποδιοπομπαίος τράγος διότι όλως τυχαίως όλες οι μεγάλες απειλές και ποινές, ακόμα και αλλάγές των κανονισμών εν μέσω της σεζόν, γίνονται πάντα εις βάρος της ΜακΛάρεν. Είναι πασίγνωστο πως η ΜακΛάρεν είναι ο διαχρονικός κλέφτης, απατεώνας, κλεπταποδόχος (συμπληρώστε όποιον άλλο αρνητικό χαρακτηρισμό σας έρχεται πρόχειρα) σε μια αθλητική δρατηριότητα αποτελούμενη από συμμτέχοντες που τους διέπει η ηθική, η ευγενής άμιλλα, τα αγνά αισθήματα και το ιδανικό που συμβολίζει το κλαδί της ελιάς. Πάντα και μόνο η ΜακΛάρεν φταίει, τιμωρείται και απειλείται, χάνει-κερδίζει.,

                                          Εξαφανίστε λοιπόν τη διαβολική ΜακΛάρεν από τον χάρτη για να μείνουν στο άθλημα ολοι οι υπόλοιποι, οι καλοι και άγιοι διαγωνιζόμενοι.

                                          Eγώ δεν είμαι υπέρ της παράγκας της Φερράρι, αλλά ΑΝ αποδειχτούν αληθινές οι κατηγορίες κατά της ΜακΛάρεν, θεωρείς ότι κακώς θα τιμωρηθεί;

                                          Κυρία-κυρία ο Γιωργάκης άρχισε, μου θυμίζει το κείμενό σου (ο Γιωργάκης μου πήρε την ξυστρα και γω το κεφάλι).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            migf1 last edited by

                                            Εμένα πάλι μου θυμίζει να πλακώνεται ένα γήπεδο στο ξύλο και να παίρνει (ή να απειλείται με) κόκκινη κάρτα ενας παίκτης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 19 / 64
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr